Hihi.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:01 schreef Syb-rund. het volgende:
maar de explosies zijn toch kei gaaf?
Geloof niet dat dat in de tekenfilm veel anders was hoor eppo.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:03 schreef Metal_Mart het volgende:
Omdat? Geen verhaallijn, lelijke Megatron, Amerikaanse moraal waar je spontaan anti-peristaltische neigingen van krijgt, kortom: SLECHT.
Jij hebt de tekenfilms zekers nooit gezien. die waren masterquote:Op zondag 8 juli 2007 01:07 schreef BossFight het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat in de tekenfilm veel anders was hoor eppo.
verleidelijk om een screenshot te plaatsenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Jij hebt de tekenfilms zekers nooit gezien. die waren master
Idd ja. Dit is de benaming 'slap aftreksel' nog niet eens waard. Sorry.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
megatron was in de jaren 80 net zo bad als michael jackson, en nu zijn ze allebei erg veranderd.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:09 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
verleidelijk om een screenshot te plaatsen
[afbeelding]
Nee, dat klopt. Maar dit zijn de eerste plaatjes die ik tegenkwam. De eerste heeft wel verreweg het meeste weg van de optimus uit de tekenfilm.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:22 schreef Schijtgeit het volgende:
Die kop ook op die onderste foto.![]()
Maar die bovenste is ook niet de orginele Prime hoor.
Ik vond Armageddon nog best wel te pruimen hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:11 schreef Edie86 het volgende:
Duhuhh,
Michael Bayregisseerde hem
![]()
![]()
![]()
Behalve de redelijke Bad Boys heeft ie niets gemaakt, vooral Pearl Harbor![]()
Ik ben bang van wel. Verwacht in ieder geval extreem slechte wendingen in het verhaal, slechte dialogen en robots die totaal niet aan de tekenfilmserie doen denken. Oke, het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar je krijgt geen moment het gevoel dat je naar Transformers zit te kijken.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:24 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ga hem morgenavond kijken![]()
ik hoop dat ie geen afbreuk doet aan mijn herinneringen![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Verwacht in ieder geval extreem slechte wendingen in het verhaal, slechte dialogen en robots die totaal niet aan de tekenfilmserie doen denken. Oke, het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar je krijgt geen moment het gevoel dat je naar Transformers zit te kijken.
Huillie! schrijf een brief naar Spielberg ofzoquote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Verwacht in ieder geval extreem slechte wendingen in het verhaal, slechte dialogen en robots die totaal niet aan de tekenfilmserie doen denken. Oke, het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar je krijgt geen moment het gevoel dat je naar Transformers zit te kijken.
Onzin. Ik vond het juist best goed gelinkt naar de originele. Tuurlijk zien ze er anders uit, maar dat maakt toch niet zoveel uit? Vooral megatron vond ik persoonlijk een verassend positief uiterlijk hebben.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Het is natuurlijk verboden om een film slecht te vinden.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Huillie! schrijf een brief naar Spielberg ofzo.
Mee eens.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:18 schreef Sala-adin het volgende:
Kankerfanboys
Wtf lul je nou ik heb die serie ook vroeger gekeken en ik vond het wel netjes uitzien.
Kuthuilies ga lekker micheal bay op je armen krasse
Official been pimpedquote:Op zondag 8 juli 2007 14:15 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
wtf is er met optimus prime gebeurd ?
Niemand beweert dat de originele tekenfilmserie diepzinnig of mooi geanimeerd was. De vertaling naar het witte doek is mijns inziens gewoon slecht gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Mee eens.
Kom nou, alsof de originele tekenfilmserie zo intens diepzinnig en mooi geanimeerd was.
Laten we van de Transformers niet meer maken dan het is: een marketingtruc met coole vechtende robots.
keb film nog niet gezien, maar vind de oude tog wel een stuk vetter erop uitzien dan dit 'hey laten we extra veel golven en rare onzin gespuis erdoor heen rammen', dan liever zon 'blokkerige'quote:
x2!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:18 schreef Misanthropist het volgende:
ik heb overigens wel smakelijk gelachen om al die nerds met transformers t-shirts![]()
Dacht ik dus voordat ik naar de film ook, maar in de film komen ze volledig tot hun recht, het is gewoon wat gemoderniseerd en dat ziet er echt niet slecht uitquote:Op zondag 8 juli 2007 14:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
keb film nog niet gezien, maar vind de oude tog wel een stuk vetter erop uitzien dan dit 'hey laten we extra veel golven en rare onzin gespuis erdoor heen rammen', dan liever zon 'blokkerige'
Hij ziet eruit alsof al z'n "organen" eruit stekenquote:Op zondag 8 juli 2007 14:15 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
wtf is er met optimus prime gebeurd ?
Meningen verschillen, maar dat schijn je niet door te hebben.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:23 schreef Markster het volgende:
oneensch. Jullie fanboys moeten eens niet zo kritisch zijn, het is gewoon een goed gemaakt film, ondanks dat de transformers niet meer zoals vroeger zijn, zijn de ontwerpen uitermate goed gelukt naar mijn idee.
jij bent een knakekop en een klaphark al sje powermaster prime als de prime zietquote:Op zondag 8 juli 2007 01:17 schreef Metal_Mart het volgende:
DIT is Optimus Prime: [img=578xnull]http://www.botchthecrab.com/archive/autobot/1988/optimus_prime_(powermaster).jpg[/img]
Niet deze loser:
[afbeelding]
nerdquote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent een knakekop en een klaphark al sje powermaster prime als de prime ziet
Prime
[afbeelding]
Wie?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent een knakekop en een klaphark al sje powermaster prime als de prime ziet
Prime
[afbeelding]
ja want iedereen die vroeger ooit transformers keek is een nerdquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:08 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
wtf ik keek vroeger ook naar transformers maar van een powermaster prime heb ik nooit gehoord laat staan dat ik ze uit elkaar kan houden. ik herkende er gewoon optimus prime inquote:Op zondag 8 juli 2007 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want iedereen die vroeger ooit transformers keek is een nerd
get a life mappy_!
hoe oud was je toen het voor het op sky channel kwam?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:11 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wtf ik keek vroeger ook naar transformers maar van een powermaster prime heb ik nooit gehoord laat staan dat ik ze uit elkaar kan houden. ik herkende er gewoon optimus prime in
geen ideequote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe oud was je toen het voor het op sky channel kwam?
de actie scenes zijn wel vetquote:Op zondag 8 juli 2007 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
best veel mensen zeggen dat het een schijt film is, maar de trailer ziet er wel stoer uit.
Ik vind de robots echt lelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
de actie scene zijn wel vet
de robot designs zijn opzich wel aardig maar echt mooi kan ik ze niet vinden
de acteerprestaties zijn om te huilen evenals het spielberg moraal sausje wat er overgegoten is![]()
ja optimus gaat nog net maar het is allemaal te high tech en ziet er te kwetsbaar uitquote:Op zondag 8 juli 2007 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind de robots echt lelijk
Alleen denk ik dat de actie wel meevalt
Transformers is toch meer voor kinderen dus er zullen wel niet veel doden vallen
Als je de trailer ziet dan denk je toch aan mensen die worden opgeblazen enzo, maar opeens zie je van die teenagers bij de goede robots en dan weet je al genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |