Ouw dat hoop ik echt nooit mee te maken met mijn rado'squote:Op donderdag 4 oktober 2007 03:03 schreef Eltonno het volgende:
[..]
terecht, heb hem zelf ook, en afgezien dat mensen hem hier een "plakhorloge" zullen noemen, ben ik er erg tevreden mee. De miyota automaat is echt een werkpaard, en daarnaast kan de kast erg veel hebben.. Ter illustratie, ik schraapte vandaag met verhuizen langs een lantarenpaal, en zag metaal op mijn kast.. Ik dacht dat de verf gewoon eraf was geschraapt.. Maar het bleek dat mijn kast een stuk lantarenpaal had verwijderdVoor een hele goede prijs echt een topklok!
Is een merk van Poljot, de machines die de Zwitsers vroeger gebruikten zijn aan de Russen verkocht en die maken er nu hun 3133 uurwerk mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:56 schreef bmwdevil het volgende:
Heb even door wat topics gescrold, maar volgens mij nog niet echt antwoord op mn vraag gevonden. Wat vinden jullie van het merk 'Aviator' kwalitatief gezien??
Ben mezelf aan het orienteren op een nieuwe klok, zit te denken aan een TW Steel, wat ik erg mooie klokjes vindt, alleen toch ergens al beetje standaard. Nu kwam ik onderstaande klok tegen en die vind ik echt té strak gewoon. Maarja, het moet natuurlijk wel goed spul zijn voor dat geld vind ik dan, anders is het zonde.
[afbeelding]
Alleen heb ik geen flauw idee waar je die dingen in de winkel kan kopen/zien. Ben ze alleen nog op internet tegen gekomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:33 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Is een merk van Poljot, de machines die de Zwitsers vroeger gebruikten zijn aan de Russen verkocht en die maken er nu hun 3133 uurwerk mee.
Kwalitatief niks mis mee, maar ook niet zo betrouwbaar als zwitserse mechanische chrono´s. Die zijn ook gelijk 4 keer zo duur.
Gewoon in Nederland kopen, want vaak heb je nog 2 jaar garantie ook. Onderdelen zijn ook nog wel te krijgen.
De laatste 2 zijn van mij. ik vind de treu zelf iets te dik.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef Jackal_Omega het volgende:
De Rado True ben ik niet zo kapot van. Vond hem kwalitatief een stuk minder aanvoelen als de normale ceramica´s.
Daar is de prijs ook wel na.
Heb zelf een half jaar geleden een Zeno gekocht. Ik ben er in ieder geval erg blij mee en ik heb er nog geen problemen mee gehad, maar kan weinig zeggen over de kwaliteit aangezien ik niet een echte horlogekenner ben. Ik ga het toch proberenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:35 schreef bmwdevil het volgende:
Kwam in een eerder topic van "Pimp hier met je horloge" het merk "Zeno-Watch Basel" tegen. Daar even op de site gekeken en die hebben ook erg mooie klokken. Zijn dit kwalitatief goede klokken?
Zeker niet mijn eerste... en ik ben nog jong dus ik hoop ook zeker niet mijn laatste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:40 schreef Lambodriver het volgende:
Je eerste en je laatste zekerMooi horloge
Ik heb laatst een bod gedaan op een witte. Nu nog zien of dat bod genoeg is....................:)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou graag zien dat die mijn laatste aanwinst zou worden
Accutron??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Jackal_Omega het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst. In de jaren 70 het meest accurate duikhorloge ter wereld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er een hele mooie verpakking (doosje) bij en één of meerdere briefjes van rolex (echtheidscertificaat enzo)?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef G_Stylo het volgende:
hallo iedereen
ik ben hier nieuw op t forum
Maar heb ff een vraagje
Heb vorig week van neef+oom+Pa een rolex gekregen voor me verjaardag.
en nu zou ik graag willen wete hoe ik kan zien of die echt is?
'T is een rolex day-Date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |