Uiteraard. Die is jonger dan ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
Wel van de piemel van Nosh afblijven he?
Als hij bier bij zich heeft vind ik het prima.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef ehqo het volgende:
Nu komt vanitasvanitatumetomniava zo weer langs.
Vanmiddag liet ik er meer, inderdaad.quote:
JDquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef JDude het volgende:
J.
Er zat aardig wat brandstof in, denk ik. Maar dat zal jullie zweefvliegers dan weer aan jullie anus oxideren.quote:
Als het nou aan jóúw anus oxideerde, dan kwam het er misschien niet zo makkelijk meer uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zat aardig wat brandstof in, denk ik. Maar dat zal jullie zweefvliegers dan weer aan jullie anus oxideren.
Zo van: waar gaat het mis?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Janetje het volgende:
Ik ben bang..
Alles gaat me 'voor de wind' hihi 'voor de wind'..
Toegelaten, geslaagd, kamer gevonden, verhuizing alles voor geregeld..
Ik ben blij.. ik ben bang..![]()
Ja.. "Waar stort mijn wereld straks nu weer in elkaar... "quote:
Genieten! Het 'nu' telt!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Janetje het volgende:
Ik ben bang..
quote:
Ach, jijjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Maak eens een keuze!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. "Waar stort mijn wereld straks nu weer in elkaar... "
Hey, een goeie photoshopper in BeF.quote:
Zou het een teken zijn dat de wind zo plotseling is gaan liggen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Janetje het volgende:
Ik ben bang..
Gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zou het een teken zijn dat de wind zo plotseling is gaan liggen?
Dan is het goed. Godverdomme, een beetje pruillippen over dingen die misschien niet eens gebeuren. Zonde van je tijd.quote:
Sorry meneer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan is het goed. Godverdomme, een beetje pruillippen over dingen die misschien niet eens gebeuren. Zonde van je tijd.
Heeeej meiske, je school bijna klaar?quote:
Helemaal klaar zelfs.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Heeeej meiske, je school bijna klaar?In ieder geval heel veel succes nog voor wat komen gaat.
Hé jij gaat naar Tilburg toch? Gefeliciteerd met je toelatingquote:
Bier hoort koud te zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef ehqo het volgende:
Ik ben naakt en dat is minder behagelijk dan je op voorhand zou denken. Dus ik ga nu écht in die warme vloeistof enzo.
Ja klopt!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé jij gaat naar Tilburg toch? Gefeliciteerd met je toelating.
Graag gedaan. En ze zeggen 't.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:29 schreef Janetje het volgende:
Ja klopt!
Thanks!
Vriendin van JD hoorde ik zojuist van een klein vogeltje?
Qutje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:31 schreef Q. het volgende:
Kuuk.
Die 'Ze' ook altijd, met hun vuige roddels.quote:
Ik vroeg erom, op het moment dat ik hier mijn eerste letter liet neerstrijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
Die 'Ze' ook altijd, met hun vuige roddels.
De BeFdames beschermen je wel hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vroeg erom, op het moment dat ik hier mijn eerste letter liet neerstrijken.
Dát is aardig. Dank je/julliequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:49 schreef Janetje het volgende:
De BeFdames beschermen je wel hoor.
Stfu n00b.quote:
*Kijkt naar userID.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
Stfu n00b.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:52 schreef JDude het volgende:
Ja, ooit zeiden 'ze' dat we zoeen kliekje waren en toen gooide men ons dicht en heel BeF zo rellen man, echt, niet normaal meer. En en en. Nouja, dat ging dus niet door.
Ik vond het volgende:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:57 schreef Chowi het volgende:
Wat google ik grappige dingen op, zeg. Eén van de zoek-"termen":
Ik heb laatst mijn menstruatiecyclus in schema gezet. Mijn proliferatieve fase eindigt op de 19e dag,
Wat interessant!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vond het volgende:
De haalbaarheid van de functies van de plint wordt door meerdere deelnemers van groot belang geacht, en ook betwijfeld.
Ik ben benieuwd wat die mensen allemaal van plan zijn met die plint.
Dát. En Playboy TV.quote:
En ClassiQ!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:08 schreef JDude het volgende:
Is dat een variant op Q Music?
Dat andere kanaal is pas hardcorequote:
Ja godver. Dat zeg je nú.quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef cerror het volgende:
Ik ben verrot.
* gooit cerror in de vullis. .quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef cerror het volgende:
Ik ben verrot.
Het icoon van deze reeks, wat doe je?quote:
Hij's rot. En hoi cerror.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:12 schreef JDude het volgende:
Het icoon van deze reeks, wat doe je?
Nog lang niet bezopen hoor. Gewoon verrot. Casual verrot.quote:
Die hoor ik wel vaker.quote:
*Maakt cerrorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef cerror het volgende:
Ik ben verrot.
Respect.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef cerror het volgende:
Ik ben verrot.
Zulks een wens zal uitkomen met glorie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef Q. het volgende:
Inderdaad !
Ik vind je een toffe peer, maar je glorie mag je bij je houden hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Zulks een wens zal uitkomen met glorie.
Hij is geil.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:33 schreef Janetje het volgende:
Leuke nieuwe banner he?
Banner?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:33 schreef Janetje het volgende:
Leuke nieuwe banner he?
FOK!, banner, bovenin scherm..quote:
Ik zie geen enkel verschil.quote:
F5 eens een paar keer, tot je de fok-games-piemel ziet.quote:
Oh. Nu zie ik 'm. Ik wil geen scrotum vol met aders zien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
F5 eens een paar keer, tot je de fok-games-piemel ziet.
Bahquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
F5 eens een paar keer, tot je de fok-games-piemel ziet.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh. Nu zie ik 'm. Ik wil geen scrotum vol met aders zien.
Ik durf morgenochtend geen croissants meer te eten.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:35 schreef ehqo het volgende:
Zo lang hij daar in dat kader blijft en ik hem niet morgenvroeg tussen de croissants aantref vind ik het best. Al had ik het zelf nooit bedacht zo.
K. klonk wat enthousiaster. Die zit morgen met een rozebotteljammetje... Oh mên, tot hier en niet verder.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik durf morgenochtend geen croissants meer te eten.
Vuige dromen toegewenst.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef ehqo het volgende:
Neen. Slaap daarentegen. Ja, dromen. Dat zie ik wel zitten. Adieu!
*In wang knijpt.quote:
Mee bezig.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:49 schreef cerror het volgende:
Slapen? Bier!
Tien keer de troetelbeertjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:51 schreef Chowi het volgende:
Maar dan tien keer erger, Kuuks.
Regenboog aanval!quote:
*aaitquote:
Oeh niet daar. Hihi.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:54 schreef Chowi het volgende:
*aait
Dan moet je ook maar gewoon een onderbroek ofzo aantrekken de volgende keer.quote:
Weet ik nog niet.quote:
Ik kan toch heul geen onderbroek aan doen over mijn oksel.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:55 schreef Chowi het volgende:
Dan moet je ook maar gewoon een onderbroek ofzo aantrekken de volgende keer.
Neh, jij moet maar buiten wachten. In de regen.quote:
Wel! Okselonderbroek!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan toch heul geen onderbroek aan doen over mijn oksel.
De laatste mode zeker? Doe ik niet aan.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:56 schreef Chowi het volgende:
Wel! Okselonderbroek!
Als Kuuk jou vraagt om naar Breda te komen, dan kom je toch in Eindhoven terechtquote:Op zondag 8 juli 2007 00:56 schreef Chowi het volgende:
Neh, jij moet maar buiten wachten. In de regen.!
Eindhoven is bést tof.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:57 schreef JDude het volgende:
Als Kuuk jou vraagt om naar Breda te komen, dan kom je toch in Eindhoven terecht.
.
.
Is helemaal hipsig bij oma's van 80.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De laatste mode zeker? Doe ik niet aan.
Ik ben misschien wel ouder dan jij, maar zoveel ouder nou ook weer niet Sjowie.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:58 schreef Chowi het volgende:
Is helemaal hipsig bij oma's van 80.
Die anekdote vertelde ik van de week nog aan Stofje. Hij zei dat station 's-Hertogenbosch ook gewoon zwaar kut is.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Als Kuuk jou vraagt om naar Breda te komen, dan kom je toch in Eindhoven terecht.
.
.
Nee, dat denk ik ook niet. Ik weet ook wel dat JD niet necrofileert.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel ouder dan jij, maar zoveel ouder nou ook weer niet Sjowie.
Welneen. Maar goed, ik zal proberen die anekdote iets minder frequent te misbruikenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef Chowi het volgende:
Die anekdote vertelde ik van de week nog aan Stofje. Hij zei dat station 's-Hertogenbosch ook gewoon zwaar kut is.
Het was ook gewoon keistom van me. Maar dat je me toen alleen liet lopen toen ik in Breda kwam, davonnikdusegtgeenstijl.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Welneen. Maar goed, ik zal proberen die anekdote iets minder frequent te misbruiken![]()
![]()
.
Daar is het een vent voor.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:01 schreef Chowi het volgende:
Het was ook gewoon keistom van me. Maar dat je me toen alleen liet lopen toen ik in Breda kwam, davonnikdusegtgeenstijl..
Die 100 meter vanaf de bushalte?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:01 schreef Chowi het volgende:
Het was ook gewoon keistom van me. Maar dat je me toen alleen liet lopen toen ik in Breda kwam, davonnikdusegtgeenstijl..
JA NOU MET DE BUS VONNIKOOK KEI ENG IK WAS NOG NOOIT IN BREDA GEWEEST, SWA!quote:
True. Ik probeer constant op mezelf in te praten dat ik lesbisch ben. Werkt niet.quote:
Ja, dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef Kuukske het volgende:
Logisch. Al die kutpaupers. In die wijk.
Koop een tuinbroek. Wellicht overtuigt dat.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef Chowi het volgende:
True. Ik probeer constant op mezelf in te praten dat ik lesbisch ben. Werkt niet.
Geen woorden maar dadels.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
True. Ik probeer constant op mezelf in te praten dat ik lesbisch ben. Werkt niet.
Dat, of ezels.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef JDude het volgende:
Het zijn zeg maar gevlekte paarden?
NACHTMERRIESquote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef JDude het volgende:
Zie je mij lachen? Ik lach niet. Lach jij cerror? Chowi? Hm?quote:
NEE HET ZIJN GEVLEKTE ZEBRA'S GODSAMME KUN JE NIET LEZEN OFZO HEB JE WAT AAN JE OGEN OF MOET JE SOMS NAAR DE OPTICIEN HEB JE POEP IN JE OGEN OF BEN JE GEWOON BLIND HM, HM? HOEVEEL VINGERS STEEK IK OP, 2? NEE DRIE! AAHAHAH.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:10 schreef JDude het volgende:
Tsssk.quote:
Best garpig hoorquote:
Ok!quote:
quote:
quote:
Ja. Nee. Nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:18 schreef Chowi het volgende:
Maarrehm. Gaan jullie nu dan ook neuken zometeen enzo? Want er mogen wel foto's gepost worden, hoor. Ook wel in dat K&W topic.
Iemand solliciteert naar een schop uit het bed.quote:
Het bier is op. Dus dát in ieder geval niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:29 schreef Chowi het volgende:
Sure! Wat schuift dat?
Mag je nog flink schoppen, met zo'n bed.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:28 schreef Kuukske het volgende:
Iemand solliciteert naar een schop uit het bed.
Eén schop op de juiste plaats, en je springt.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:30 schreef JDude het volgende:
Mag je nog flink schoppen, met zo'n bed.
Nee. Geld. Ballen. Doekoe. Poen. Cash. Noppen. Pecunia. Centen. Duiten.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het bier is op. Dus dát in ieder geval niet.
Ik heb dat niet. Ik weet niet hoe het met hém zit.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:31 schreef Chowi het volgende:
Nee. Geld. Ballen. Doekoe. Poen. Cash. Noppen. Pecunia. Centen. Duiten.
Alleen voorgratis swa.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:31 schreef Chowi het volgende:
Nee. Geld. Ballen. Doekoe. Poen. Cash. Noppen. Pecunia. Centen. Duiten.
Hij heeft het vast wel, maar geeft het liever uit aan bier ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb dat niet. Ik weet niet hoe het met hém zit.
En gelijk heeft 'ie.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:33 schreef Chowi het volgende:
Hij heeft het vast wel, maar geeft het liever uit aan bier ofzo.
Niet waar. Trioseks is ook wat waard.quote:
Ik hoorde net dat er niet voor betaald gaat worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:36 schreef Chowi het volgende:
Niet waar. Trioseks is ook wat waard.
Hm. Dan kijk ik wel een deur verder. Een goedenavond mevrouw!quote:Op zondag 8 juli 2007 01:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat er niet voor betaald gaat worden.
Je bent zélf een kuttopic!quote:Op zondag 8 juli 2007 01:40 schreef JDude het volgende:
WAT EEN KUTTOPIC IS DIT.
SCHRIJF HET OP!!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef Chowi het volgende:
Met die tekst kunnen we een nieuwe carnavalskraker maken. Ik heb de melodie al in mijn hoofd.
Done. Het gaat ongeveer zo.quote:
Daar denk ik immer aan. En ik luister er nou ook nog naar.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:46 schreef Chowi het volgende:
Hey, er is een subforum dat Memory Lane heet. Ik moest gelijk denken aan, wijlen, Elliott Smith.
Ow, vertel eens?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gisteren keihard drugz gebruikt. Maar ja.
Niet hier, biatch!quote:
Mèh. Ik overdrijf graag. Het was gewoon een paar joints.quote:
Belooft dan.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:31 schreef ehqo het volgende:
Ik ontdek zojuist een artiest die ik nog niet kende, luisterde het eerste nummer dat ik binnenhad en kreeg onmiddellijk kippenvel. Dit beloofd een mooie dag te worden.
God, nóg zo'n taalpurist in BeF. Kijk uit met de d's en t's, anders heb je vijf mensen in je nek.quote:
Fan van veldmuis. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:34 schreef ehqo het volgende:
God, nóg zo'n taalpurist in BeF. Kijk uit met de d's en t's, anders heb je vijf mensen in je nek.
Voor de invoering van QuickPI plaatste ik altijd eerst de post om vervolgens de PI er nog bij te editenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:35 schreef ehqo het volgende:
Maar je hebt wel gelijk. Ik ga meestal pas nadenken of het klopt als ik 'invoeren' in heb gedrukt.
Ik gebruik QuickPI niet eens.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor de invoering van QuickPI plaatste ik altijd eerst de post om vervolgens de PI er nog bij te editen.
Ik denk gewoon nooit na.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:35 schreef ehqo het volgende:
Maar je hebt wel gelijk. Ik ga meestal pas nadenken of het klopt als ik 'invoeren' in heb gedrukt.
Als ik je bierconsumptie combineer met een schatting van de hoeveelheid afgebroken hersencellen verbaast me dat niets.quote:
Bummerquote:Op zondag 8 juli 2007 13:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mèh. Ik overdrijf graag. Het was gewoon een paar joints.
Of topje eigenlijk. De kant die je oprookt.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Met het tipje gedipt in PCP hè. Dat is standaard.
Het uiteinde?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:07 schreef ehqo het volgende:
Of topje eigenlijk. De kant die je oprookt.
Vanaf het begin natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:11 schreef ehqo het volgende:
Vanaf welke kant bekeken?
Jij was er niet bij, toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Met het tipje gedipt in PCP hè. Dat is standaard.
Ik bedoel dat ik mijn joints altijd zonder ehqo rook.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je altijd joints zónder PCP rookt?
Dat maakt het wel een treurig verhaal. Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik mijn joints altijd zonder ehqo rook.
Misschien moet ik het ook eens mét ehqo doen. Ter afwisseling.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat maakt het wel een treurig verhaal. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Goed. Mits op een toffe locatie hè.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien moet ik het ook eens mét ehqo doen. Ter afwisseling.
Weer eens wat anders dan handwerk?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:25 schreef Chowi het volgende:
Misschien moet ik het ook eens mét ehqo doen. Ter afwisseling.
Dat spreekt voor zich.quote:
Wat nou. Handwerk?quote:
Niets mis mee.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:52 schreef Chowi het volgende:
Wat nou. Handwerk?
quote:Op zondag 8 juli 2007 10:39 schreef Chowi het volgende:
Schop.
c_c opent altijd met kermen, kreunen en andere uitingen van immense kwelling en pijnen. Doe je dat in het (echte) echt ook altijd?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh.
Neenee, dat is gewoon Turks. Dat klinkt nou eenmaal als keelkanker.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
c_c opent altijd met kermen, kreunen en andere uitingen van immense kwelling en pijnen. Doe je dat in het (echte) echt ook altijd?
Ik vond mcJ en DDude beter.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:22 schreef ehqo het volgende:
JDuukske. Daar kon je op wachten.
KuuDude stond niet tof.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:04 schreef mcDavid het volgende:
Ik vond mcJ en DDude beter.
Altijd goed om te weten dat er meerdere mensen zijn die deze gevoelens hebben.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:23 schreef Nosh het volgende:
In één nacht mijn gehoor, mijn ogen, mijn ritme en mijn gemoedrust verziekt.
Het was goed.
Ik vind Turks eigenlijk best mooi klinken.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Neenee, dat is gewoon Turks. Dat klinkt nou eenmaal als keelkanker.
En overmorgen? In Tivoli oude gracht?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind Turks eigenlijk best mooi klinken.
Ben je er morgen ook trouwens? In Paradiso?
Ja daar wil je echt wezen!quote:Zaterdag 14-07-2007:
22.00 uur 90's NOW! - AFGELAST
90's NOW! afgelast
Vanwege een lekkage aan het gebouw van Mezz kan 90's NOW! helaas niet door gaan.
JOH!quote:
Ga es kijken of het dak er nog opzit!quote:Op zondag 8 juli 2007 19:42 schreef JDude het volgende:
Fikse lekkage, als ze nu volgende week al afgelasten!
Zit er nog.quote:
Wat een prachtig ritme.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:15 schreef Blight het volgende:
Pampam.
Och ja. Je zou het niet verwachten, maar die post was er een geplaatst om dit topic makkelijk en snel terug te kunnen vinden in mijn actieve topiclijst. Slinks, hm? Ik weet het.quote:
Het wachten is op de kloon 'rompampam'.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Blight het volgende:
Och ja. Je zou het niet verwachten, maar die post was er een geplaatst om dit topic makkelijk en snel terug te kunnen vinden in mijn actieve topiclijst. Slinks, hm? Ik weet het.
Alleen "pils" was ook genoeg geweest.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:18 schreef Blight het volgende:
Och ja. Je zou het niet verwachten, maar die post was er een geplaatst om dit topic makkelijk en snel terug te kunnen vinden in mijn actieve topiclijst. Slinks, hm? Ik weet het.
I'd rather have cat aids, thank you.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:46 schreef mcDavid het volgende:
Oh dus we vinden niet over een paar maanden allerlij usernames terug in de boekhandel?
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef Kuukske het volgende:
Tof stedje op de achtergrond.
DAT WEET JE TOCH NIET ZOMAAR VAN ÉÉN FOTO?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef JDude het volgende:
Ik zou haast zeggen dat het NY betreft. Die stad dan. Niet die chick.
Ik las de Eviantaart.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef Chowi het volgende:
Een chickie van Deviantart. Ik ken haar verder niet.
Dat ding met het puntdak deed me even aan het Chrysler Building denken. Maar bij nader inzien twijfel ik.quote:
Dáár kan ik me nou geen voorstelling bij maken.quote:
Maar het ís wel NY.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ding met het puntdak deed me even aan het Chrysler Building denken. Maar bij nader inzien twijfel ik.
Dat is een taart voor mensen met anorexia. Ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef Chowi het volgende:
Dáár kan ik me nou geen voorstelling bij maken.
Yes!quote:
Dus zeg maar. Alleen een kers. Ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is een taart voor mensen met anorexia. Ofzo.
Een basis van water en .. ja. Een kers.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:46 schreef Chowi het volgende:
Dus zeg maar. Alleen een kers. Ofzo.
Je eet toetjes juist voor de calorieën imoquote:Op zondag 8 juli 2007 21:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Serieus, iemand hier op het forum had echt een keer een topic geopend over toetjes zonder calorieën. Dat was pas stom.
"Toetje" is ook maar relatief, hè. Je kunt alles een toetje noemen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Serieus, iemand hier op het forum had echt een keer een topic geopend over toetjes zonder calorieën. Dat was pas stom.
Okee. Kom je het brengen?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:08 schreef Chowi het volgende:
Eensch. Bier?
Oh ja, daar word ik dik van: dat moet ik echt niet hebben.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:09 schreef Chowi het volgende:
"Nee, daar zitten calorieën in, huu. Huu. *panisch met handen wappert en gillend wegrent."
Tof.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:08 schreef Chowi het volgende:
Eensch. Bier?
Zoeen bierbuikje is lief. En zacht. Knuffelbaar. Ben je knuffelbaar Q?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:09 schreef Q. het volgende:
Oh ja, daar word ik dik van: dat moet ik echt niet hebben.
Was jíj die andere doewd.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:15 schreef JDude het volgende:
Daar was ik bij!
Ja wanneer kom je voor de housewarming.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb moks en bizz en jdude gemeet
ja dat moeten jullie gevenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wanneer kom je voor de housewarming.
Scherp.quote:
Daar was ik bij!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb moks en bizz en jdude gemeet
Dan wordt het ongeveer in augustus. Denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
oke komende 2 zaterdagen kan ik iig niet
En bier. Vergeet het bier niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:14 schreef JDude het volgende:
Ik had een keer een meeting met Q én Stofje én Chowi. Hoe tof ben ik.
Enigzins.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen bierbuikje is lief. En zacht. Knuffelbaar. Ben je knuffelbaar Q?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |