Uiteraard. Die is jonger dan ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
Wel van de piemel van Nosh afblijven he?
Als hij bier bij zich heeft vind ik het prima.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef ehqo het volgende:
Nu komt vanitasvanitatumetomniava zo weer langs.
Vanmiddag liet ik er meer, inderdaad.quote:
JDquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:12 schreef JDude het volgende:
J.
Er zat aardig wat brandstof in, denk ik. Maar dat zal jullie zweefvliegers dan weer aan jullie anus oxideren.quote:
Als het nou aan jóúw anus oxideerde, dan kwam het er misschien niet zo makkelijk meer uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zat aardig wat brandstof in, denk ik. Maar dat zal jullie zweefvliegers dan weer aan jullie anus oxideren.
Zo van: waar gaat het mis?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Janetje het volgende:
Ik ben bang..
Alles gaat me 'voor de wind' hihi 'voor de wind'..
Toegelaten, geslaagd, kamer gevonden, verhuizing alles voor geregeld..
Ik ben blij.. ik ben bang..![]()
Ja.. "Waar stort mijn wereld straks nu weer in elkaar... "quote:
Genieten! Het 'nu' telt!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Janetje het volgende:
Ik ben bang..
quote:
Ach, jijjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Maak eens een keuze!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. "Waar stort mijn wereld straks nu weer in elkaar... "
Hey, een goeie photoshopper in BeF.quote:
Zou het een teken zijn dat de wind zo plotseling is gaan liggen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Janetje het volgende:
Ik ben bang..
Gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zou het een teken zijn dat de wind zo plotseling is gaan liggen?
Dan is het goed. Godverdomme, een beetje pruillippen over dingen die misschien niet eens gebeuren. Zonde van je tijd.quote:
Sorry meneer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan is het goed. Godverdomme, een beetje pruillippen over dingen die misschien niet eens gebeuren. Zonde van je tijd.
Heeeej meiske, je school bijna klaar?quote:
Helemaal klaar zelfs.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Heeeej meiske, je school bijna klaar?In ieder geval heel veel succes nog voor wat komen gaat.
Hé jij gaat naar Tilburg toch? Gefeliciteerd met je toelatingquote:
Bier hoort koud te zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef ehqo het volgende:
Ik ben naakt en dat is minder behagelijk dan je op voorhand zou denken. Dus ik ga nu écht in die warme vloeistof enzo.
Ja klopt!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé jij gaat naar Tilburg toch? Gefeliciteerd met je toelating.
Graag gedaan. En ze zeggen 't.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:29 schreef Janetje het volgende:
Ja klopt!
Thanks!
Vriendin van JD hoorde ik zojuist van een klein vogeltje?
Qutje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:31 schreef Q. het volgende:
Kuuk.
Die 'Ze' ook altijd, met hun vuige roddels.quote:
Ik vroeg erom, op het moment dat ik hier mijn eerste letter liet neerstrijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef JDude het volgende:
Die 'Ze' ook altijd, met hun vuige roddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |