abonnement Unibet Coolblue
pi_51232814




"Lost" is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.




Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.


Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.


James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.


John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.


Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...


Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.


Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.


Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.


Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.


Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.


Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...


Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.


Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.


Seizoen 3 (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)

3.01 - 4 oktober 06 A Tale of Two Cities (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06 The Glass Ballerina
3.03 - 18 oktober 06 Further Instructions
3.04 - 25 oktober 06 Every Man for Himself
3.05 - 1 november 06 The Cost of Living
3.06 - 8 november 06 I Do (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Not In Portland
3.08 - 14 februari 07 Flashes Before Your Eyes
3.09 - 21 februari 07 Stranger In A Strange Land
3.10 - 28 februari 07 Tricia Tanaka Is Dead
3.11 - 7 maart 07 Enter 77
3.12 - 14 maart 07 Par Avion
3.13 - 21 maart 07 The Man From Tallahassee
3.14 - 28 maart 07 Exposé
3.15 - 4 april 07 Left Behind
3.16 - 11 april 07 One of Us
3.17 - 18 april 07 Catch-22
3.18 - 25 april 07 D.O.C.
3.19 - 2 mei 07 The Brig
3.20 - 9 mei 07 The Man Behind the Curtain
3.21 - 16 mei 07 Greatest Hits
3.22,23 - 23 mei 07 Through the Looking Glass(Seizoensfinale - dubbele aflevering)



Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone



    ***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

    Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter
  • pi_51232835
    De OP is niet erg up to date
      zaterdag 7 juli 2007 @ 15:57:41 #3
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_51232980
    Pak deze dan, die is in ieder geval 10 topics nieuwer dan bovenstaande

    Waarom heb je geen leukere TT gedaan trouwens?
      Moderator zaterdag 7 juli 2007 @ 15:59:26 #4
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_51233036
    Ja, verzin even een topictitel die iets met Lost te maken heeft ofzo.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
      zaterdag 7 juli 2007 @ 16:00:45 #5
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_51233084
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 15:59 schreef Mike het volgende:
    Ja, verzin even een topictitel die iets met Lost te maken heeft ofzo.
    Ik stel "...and wait..." voor.
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_51233088
    Ik kwam nergens op
    Maar degene degene die de vorige OP heeft gepost uit het vorige deel moet even die post op de wiki zetten. Dan copy ik hm.
    pi_51233306
    pff, ik heb echt geen zin om tot februari te wachten maar er zit weinig anders op helaas.
      zaterdag 7 juli 2007 @ 16:10:22 #8
    165848 SoupNazi
    No soup for you!
    pi_51233363
    Wanneer weer?
    A.F.C. Ajax
    pi_51233785
    tja..weinig te bespreken nu helaas..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zaterdag 7 juli 2007 @ 16:52:45 #10
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_51234479
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_51234581
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_51236342
    Wat was de vorige TT?
      zaterdag 7 juli 2007 @ 18:31:45 #13
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_51236857
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_51237455
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 18:10 schreef -Mo- het volgende:
    Wat was de vorige TT?
    Wilt u het echt weten
    Ik heb nog nooit een topic geopend in TV waar de TT langer dan 10min bleef staan
    pi_51237490
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 18:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:

    [..]

    Wilt u het echt weten
    Ik heb nog nooit een topic geopend in TV waar de TT langer dan 10min bleef staan
    Misschien omdat je van elke TT 'SCOFIELD TWEENER ' maakte.
    pi_51237537
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef -Mo- het volgende:

    [..]

    Misschien omdat je van elke TT 'SCOFIELD TWEENER ' maakte.
    Nu was het:
    Dit topic graag zonder -Mo-
    pi_51237556
    En Tweener is echt wel koning hoor.
    pi_51237987
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:

    [..]

    Nu was het:
    Dit topic graag zonder -Mo-
    Oh sorry, dan ga ik maar weer weg.

    TOT HET VOLGENDE TOPIC!!! als ik dan weer mag komen.
    pi_51238129
    Ik doelde op je smiles. Uiteraard ben jij als kwaliteits poster onmisbaar hier.
    pi_51238362
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 19:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Ik doelde op je smiles. Uiteraard ben jij als kwaliteits poster onmisbaar hier.
    Gelukkig maar. Heb inderdaad kwalitatief hoogstaande posts. Vaak snijd ik ook mooie onderwerpen aan, en breng ik leuke theorieën naar voren. Zo las ik laatst iets over purgatory . Wat denken jullie daar van? Ik vond het wel HEEL erg plausibel klinken. Ik denk eigenlijk dan ook dan de Losties daar in zitten.

    Nou, groetjes.
    pi_51238887
    Dank je wel voor je reactie -Mo-.
    Probeer het volgende week nog eens joh .
    Groetjes Ranja_Ranja
    pi_51248012
    Weet iemand wanneer de dvd van seizoen 3 hier in nederland komt? Anders wordt het gewoon bij play.com bestellen denk ik.
    pi_51248668
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 00:13 schreef magnifor het volgende:
    Weet iemand wanneer de dvd van seizoen 3 hier in nederland komt? Anders wordt het gewoon bij play.com bestellen denk ik.
    Volgens mij pas in december
    pi_51255056
    Iemand al deze Lost bloopers gezien?
      zondag 8 juli 2007 @ 10:59:09 #25
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_51255091
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 10:56 schreef Nuna het volgende:
    Iemand al deze Lost bloopers gezien?
    Laat me raden... jij hebt niet de (originele) DVD's in huis?
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')