Het zijn allemaal HDTV-rips, dat heeft niks te maken met PAL of NTSC op de framerate na. Je zeurt, die 1,024 frame per seconde merk je echt niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, en dat heeft een imo een hele andere feeling dan pal. En ntsc heeft ook nog verneukte kleuren.
Geef mij maar gewoon pal.
Ik heb ze niet zelf gedownload, iemand heeft die rips direct op DVD gezet en ws meteen ook goed omgezet. Het ziet er super uit op breedbeeld, beter dan de gemiddelde TV-uitzending, dus idd: je zeurtquote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef magnifor het volgende:
[..]
De dvd's die je nu kan downloaden zijn gewoon ntsc hoor?
Ik dacht dat ik de enige in onze stad was die Lost keek, iig niemand in mijn directe omgeving kijkt ernaar...quote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zelf gedownload, iemand heeft die rips direct op DVD gezet en ws meteen ook goed omgezet. Het ziet er super uit op breedbeeld, beter dan de gemiddelde TV-uitzending, dus idd: je zeurt.
Woon je in een refo-dorp?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige in onze stad was die Lost keek, iig niemand in mijn directe omgeving kijkt ernaar...
Toch een beetje dat gevoel dat "Lost" van mij is...
Neen. Grapjas.quote:
Ga je vriendenkring uitbreiden.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef Patch het volgende:
Maar in mijn vrienden, kennissen, familie en werk-kring ben ik de enige die Lost kijkt. Ik kan er met vrijwel niemand over praten.
sympathieke user ben je zeg...quote:
Is wel de moeite waardquote:Op zondag 22 juli 2007 21:10 schreef Jarno het volgende:
Ik twijfel echt of ik de DVD box van seizoen 1 ga halen. Ik wil graag de serie opnieuw bekijken voordat S4 begint, en het liefst met ondertitels zodat ik alle details ook mee pak. Is de box de moeite waard? Leuke extra's, beeldkwaliteit, etc?
Ja he?quote:
Lost is een van de weinige series die het waard zijn om op DVD te kopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:10 schreef Jarno het volgende:
Is de box de moeite waard? Leuke extra's, beeldkwaliteit, etc?
Ik merk het wel helaas.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het zijn allemaal HDTV-rips, dat heeft niks te maken met PAL of NTSC op de framerate na. Je zeurt, die 1,024 frame per seconde merk je echt niet.
Dat sta ik om bekend (zie reactie vanquote:
Volgens mij vind jij elke TT waar niet 'quote:Op maandag 23 juli 2007 00:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
-Mo- is alleen barslecht in het verzinnen van TT's
Idd vét belangrijk!quote:Op maandag 23 juli 2007 01:56 schreef -Mo- het volgende:
Verder neem ik aan dat je je vrienden screent op welke series ze volgen (ik iig wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |