Vertel nog een keerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:32 schreef Xurk het volgende:
Damn!! Ik ben nu eindelijk een beetje afgekickt, maar nu ik al dat nieuws over s4 lees kan ik weer niet wachtenAlleen dat laatste van Desmond snap ik niet, wtf?
Precies wat je zegt, die spoilers/rumors zijn prikkelend!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:32 schreef Xurk het volgende:
Damn!! Ik ben nu eindelijk een beetje afgekickt, maar nu ik al dat nieuws over s4 lees kan ik weer niet wachtenAlleen dat laatste van Desmond snap ik niet, wtf?
Ik heb daar nooit het geduld voor. Ik klik altijd een paar pagina's door en dan denk ik "Zo! Weer wat geleerdquote:
boek?...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit het geduld voor. Ik klik altijd een paar pagina's door en dan denk ik "Zo! Weer wat geleerd" en dan masturbeer ik even en dan ga ik een boek lezen
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:02 schreef Re het volgende:
[..]
boek?...
[afbeelding]
da's geen boek hoor maareen magazine
Dat stond niet voor niets in een spoilerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef Haunter het volgende:
Oja, wie o wie zal die cast member zijn die het liefst meteen de serie verlaat?Ik ben zwaar benieuwd... ik hoop op Claire nog steeds
Snel! Haal het tegeltje erbij!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat stond niet voor niets in een spoiler!
Eigenlijk veracht ik het dat ik een spoilerzeur geworden ben, maar toch...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Snel! Haal het tegeltje erbij! [afbeelding]
Preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel ze hebben alles al vanaf het begin uitgedacht en alles zal als puzzelstukjes in elkaar vallen en niets is toevallig en de schrijvers zijn brijlant en de ontknoping wordt een orgastische aha-erlebnis!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:24 schreef Re het volgende:
een nietszeggende spoiler, ze zijn nog niet eens begonnen met schrijven
niet alles, alleen de grote lijnen, enige betrouwbare wat je moet volgen nu zijn de podcastsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel ze hebben alles al vanaf het begin uitgedacht en alles zal als puzzelstukjes in elkaar vallen en niets is toevallig en de schrijvers zijn brijlant en de ontknoping wordt een orgastische aha-erlebnis!!!!!!!!!!!
Relax dude, dat feitje is al maanden oud (nog voor de finale) en toen ook al publiekelijk besproken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Relax dude, dat feitje is al maanden oud (nog voor de finale) en toen ook al publiekelijk besproken.Toen wist niemand echter zeker of het wel waar was, blijkbaar heeft het er nu alle schijn van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het wel een mooie TVP.
2000 light years from home
Het plot is belachelijk jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die had ik in de bios gezien
Wat een klote film zeg
Sinds na de aflevering voor de finale is er geen podcast meer geweestquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:14 schreef invine het volgende:
Was er vorige week donderdag geen podcast van lost?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:51 schreef Merkie het volgende:
Zag ik net Smokin' Aces te kijken, zag ik ineens dit shot:
[afbeelding]Net zoals Marvin Candle en John Locke in JAG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het wel een mooie TVP.
http://nl.youtube.com/watch?v=p-zW3ObUnPANone are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
Wat was het einde ook alweer? Met Jack toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
OMG gisteren seizoen 3 helemaal afgekeken. Wat een cliffhanger weer! Nu kijk k helemaal reikhalzend uit naar seizoen 4.
Je bent niet de enigstequote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
OMG gisteren seizoen 3 helemaal afgekeken. Wat een cliffhanger weer! Nu kijk k helemaal reikhalzend uit naar seizoen 4.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:43 schreef Re het volgende:
nee seizoen 3 komt laat in het jaar uit
11 oktober 2007 misschien....
lostpedia
Volgens cd-wow komt hij op 22 oktober.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:43 schreef Re het volgende:
lostpedia
Ik vond hem wel tof!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die had ik in de bios gezien
Wat een klote film zeg
We hebben hem hier van iemand op Marktplaats gekocht. Alle delen van Seizoen 3 van Amerikaanse HD-tv gekopieerd en ondertiteldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:43 schreef Re het volgende:
lostpedia
NTSC slaat alleen maar op de framerate, meestal worden de HR-rips die een hogere resolutie dan PAL hebben gebruikt. Dus je mist alleen 1,024 frame per secondequote:
Ja, en dat heeft een imo een hele andere feeling dan pal. En ntsc heeft ook nog verneukte kleuren.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
NTSC slaat alleen maar op de framerate, meestal worden de HR-rips die een hogere resolutie dan PAL hebben gebruikt. Dus je mist alleen 1,024 frame per seconde.
De dvd's die je nu kan downloaden zijn gewoon ntsc hoor?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
Geen NTSC hoor, gewoon PAL![]()
Prima afspeelbaar op je DVD-speler (of Xbox360)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |