| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | Utrecht Centraal So, 19-08 17:20 ab IC 561 Amersfoort 17:34 an 1 Amersfoort 17:41 ab 2 IC 147 Hannover Hbf 21:18 an 9 Hannover Hbf 22:26 ab 4 EN 491 Wien Westbahnhof Mo, 20-08 9:02 an 5 Wien Westbahnhof 9:52 ab 6 IC 345 Budapest-Keleti pu 12:48 an Budapest-Keleti pu 13:15 ab D 644 Oradea 18:55 an Oradea 20:50 ab R 632 Bucuresti Nord Gr. A Di, 21-08 7:37 an Bucuresti Nord Gr. A 8:38 ab R 681 Constanta 12:52 an Constanta 14:02 ab R 8387 Eforie Nord 14:21 an Eforie Nord 15:14 ab R 8388 Agigea Ecluza Hm. 15:23 an Fahrzeit: 45 Std 3 Min |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Agigea Ecluza Hm. Di, 28-08 15:24 ab R 8388 Constanta 15:41 an Constanta 17:38 ab IC 584 Bucuresti Nord Gr. A 21:36 an Bucuresti Nord Gr. A 23:50 ab R 625 Budapest-Keleti pu Mi, 29-08 15:17 an Budapest-Keleti pu 16:10 ab IC 793 Wien Westbahnhof 19:09 an Wien Westbahnhof 19:55 ab 10 EN 490 Hannover Hbf Do, 30-08 6:13 an 7 Hannover Hbf 6:40 ab 11 IC 146 Amersfoort 10:23 an 7 Amersfoort 10:25 ab 6 IC 530 Utrecht Centraal 10:40 an Fahrzeit: 44 Std 16 Min |
Dan moet ik je teleurstellen, want dit is gewoon zichtbaar voor jan en allemanquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder de strijkbout van m'n opoe?
ik geloof er niks van dat zoiets gewoon op een toegankelijke plek op een ICM stel staat
ik ga binnenkort maar eens loeren \o/quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder de strijkbout van m'n opoe?
ik geloof er niks van dat zoiets gewoon op een toegankelijke plek op een ICM stel staat
En over welk stelletje hebben we het? Misschien wel handig om te wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleurstellen, want dit is gewoon zichtbaar voor jan en alleman
VOlgens mij Cab. 1 kant en dan aan de kant waar de fietsengestald kunnen worden. Zit een raampje waar je een aantal knoppen kan zien (deuren open, rem, etc) kijk je naar beneden zie je deze zitten![]()
ik gok de 4019quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef Wadloper het volgende:
[..]
En over welk stelletje hebben we het? Misschien wel handig om te weten![]()
Neuh, de stopper van 8:33 uit Lw ri Gn rijdt gewoon niet de hele week. En terechtquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
Trein zorgde vanochtend voor een niet noemenswaardige vertraging op Lw-Gn.
tja, kut enkelsporing stuk er in hequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:15 schreef Wadloper het volgende:
Zwolle - Emmen willen ze aanbesteden las ik op Somda
Ja, want van aanbesteden wordt alles beter en zo he?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tja, kut enkelsporing stuk er in he
en zo geweldig staat de NS er ook niet bij op dat traject![]()
van mij mag Arriva of Connexxion er wel op rond rijden.. maar dan wel met nieuwe treinen!
dat zeg ik niet, maar ik kan me voor stellen dat de mensen rond die lijn wel zo iets hebben van hmpf met de NS hebben we t wel gehadquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, want van aanbesteden wordt alles beter en zo he?
SM90 was top materieel, ondanks de vele storingen aan het begin.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:45 schreef ILCILA het volgende:
ja kloptzou tof zijn als die op traject emmen-zwolle zou komen, heel wat beter dan dit materiaal...
denk dat ze veolia niet snel zullen accepteren neequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
SM90 was top materieel, ondanks de vele storingen aan het begin.
Maar het is geen stuk van het NS-hoofdnet, dus het zou aanbesteed kunnen worden. Maar de aanbestedingen zijn volgens mij na Veolia niet zo populair meer.
Ik denk dat Arriva nog wel aardig zou kunnen boeren op die lijn. Maar een logische lijn zou XX zijn. Want ze doen toch ook de lijn Marienberg - Almelo? Kunnen ze eindelijk een goede aansluiting maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat ze veolia niet snel zullen accepteren nee![]()
Hey gast weet je wanneer je nog meer mag gaan juichen... nou zorg dat je morgen om 8:33 de stoptrein uit Leeuwarden naar Groningen pakt. Kan je lachenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jezus kut Arrivaéén zo'n simpel vervelende nieuwe spurt in de avondspits van groningen naar buitenpost
tering je kan toch verzinnen dat dat niet gaat passen. En nog wel 3 dagen achter elkaar ook
![]()
. wordt tijd dat dat geëlectrificeerd gaat worden, in een koploper de sneltrein groningen - buitenpost doen
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:53 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hey gast weet je wanneer je nog meer mag gaan juichen... nou zorg dat je morgen om 8:33 de stoptrein uit Leeuwarden naar Groningen pakt. Kan je lachen![]()
![]()
Hoezo? Pak om half 7 de trein in B'post al, mag lijen dat die niet barstensvol zit zoals de sneltrein van 7.13 van gisteren, 1 buffeldingetje waar normaal 2 zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:53 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hey gast weet je wanneer je nog meer mag gaan juichen... nou zorg dat je morgen om 8:33 de stoptrein uit Leeuwarden naar Groningen pakt. Kan je lachen![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
En dan kom je in Grunn en wat staat daar? 5 fucking nieuwe treinen en een stuk of 8 wadlopers, niet een dagje, nee ze staan er al vanaf maandagwho de fuck is Tiny mulder ? ik ken niemand van die namen. kuttreinen zijn het, ik wil de wadjes terug!
Neem dan Syntus, dan is er Connexxion en NS samenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik denk dat Arriva nog wel aardig zou kunnen boeren op die lijn. Maar een logische lijn zou XX zijn. Want ze doen toch ook de lijn Marienberg - Almelo? Kunnen ze eindelijk een goede aansluiting maken.
nee :/ dan krijg je stomme Lintenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef Brembo het volgende:
[..]
Neem dan Syntus, dan is er Connexxion en NS samen.
die rammelen uit elkaar johquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef Socios het volgende:
Gewoon weer lekker Plan U op die trajecten!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou maak van dat wit maar grijs, je hebt deze trein gezien:
[afbeelding]
Reed een testrit van Eindhoven naar Emmen en weer terug
En nu is het: DM90 en Kop/Doodlopers... keuze DM90 onder een waslijn is en blijft apart... maar tja er niks anders. Maybe als er straks meer Dubbeldekkers zijn dat het wel weer eens kan zijn dat de koplopers weer als stoptrein komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:44 schreef Socios het volgende:
Ze hebben ook een hele tijd tussen Groningen en Zwolle gereden. ´Gaan we met Plan U of de Koploper?´ was het dan.
De NS had ze nodig voor nijmegen<>roermondquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef Remzz het volgende:
Waarom heeft de NS dan zoveel buffels aangeschaft? Of was dat voor de privatisatie?
die clownsneus vertouw ik nietquote:
Dat heet modern, welcome to the new worldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe dronken was degene die dat ding ontworpen heeft? Wat een lelijk hok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |