abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:43:55 #1
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_51226607
Und hier weiter...

Laatste blunder:
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:21 schreef zhe-devilll het volgende:
ik ben nog maagd
pi_51226713
Die laatste was wel het mooiste
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:52:25 #3
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51226775
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:49 schreef twisteddlogic het volgende:
Die laatste was wel het mooiste
als je die met die pa bedoelt

(verkapte tvp)
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_51227814
tvp
Zo niet.. dan toch!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:40:51 #5
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_51228084
LINKJE VORIGE DEEL

Laatst gepostte blunder:
quote:
Na heel wat verhalen te hebben gelezen, zal ik er eentje uit mijn overvolle 'doos' halen...

Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...


Ik ben maar niet blijven eten die avond...
HAHAHAHAHAHAHAHA

Hmm ik heb niet echt wat toe te voegen...
Nou ja, tenzij stekende mieren in een bos meetellen.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_51228156
Mijn grootste blunder ooit, in slaap vallen tijdens het voorspel.
Maar, het was laat, en we waren beide flink aangeschoten.
PS4 online: micro_nl
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:16:42 #7
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_51246355
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn grootste blunder ooit, in slaap vallen tijdens het voorspel.
Maar, het was laat, en we waren beide flink aangeschoten.
Die situatie heb ik ook een keer gehad.
De nummer twee is de eerste verliezer.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:24:40 #8
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51246593
Ach, hij is weleens in the heat of the moment in het verkeerde gat geschoten waarna mijn vriendin vloekend verkrampt naast me lag
  zondag 8 juli 2007 @ 00:01:44 #9
164283 Luco
Buongiorno!
pi_51247696
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ach, hij is weleens in the heat of the moment in het verkeerde gat geschoten waarna mijn vriendin vloekend verkrampt naast me lag
Autsch!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_51256159
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ach, hij is weleens in the heat of the moment in het verkeerde gat geschoten waarna mijn vriendin vloekend verkrampt naast me lag
Knap pijnlijk
  PR/Manusje van alles zondag 8 juli 2007 @ 14:36:14 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_51259582
Centraal
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zondag 8 juli 2007 @ 16:53:05 #12
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_51263014
TEEVEEPEE
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_51280726
Ik had een keer mijn handdoek tijdens een vakantie in frankrijk over een bosje heen gehangen om te laten drogen. En naast die bosjes was een nest met rode mieren.

Naja de rest kun je denk ik wel raden.. Ben me gaan douchen en vergeten die handdoek uit te schudden... toen ik me aan het afdrogen was ging alles goed totdat ik bij mijn kruis kwam

Toen werd ik gebeten...

erg matig
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 9 juli 2007 @ 11:03:02 #14
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_51284099
tvp en zo je weet..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_51290483
TVP
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_51315306
tvp
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:12:11 #17
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_51330336
pvt
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:38:18 #18
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_51362828
super die van die vader die zijn dochter betrapt. Wat schaam je je dan kapot
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:48:37 #19
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_51367258
Met je vriendin, haar ouders, 2 broertjes en zusje blijven slapen bij haar oma. We hadden wel de luxe van een zolderkamer voor ons samen. En we zouden s'ochtends om half 12 weer vertrekken. Maar s'ochtensd hadden we iets anders aan ons hoofd, zodat uit onze kamer het beruchtte vlees-op-vlees kwam. Beetje jammer dat we daardoor niet gehoord hadden dat haar oma naar boven was gekomen. Wat we wel hoorden was dat ze zachtjes op de deur tikte en vroeg of we nog kwamen ontbijten, het was immers al 11 uur

Jammer dat niet alle oma's slechthorend zijn
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:52:58 #20
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_51367392
quote:
Op maandag 9 juli 2007 05:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik had een keer mijn handdoek tijdens een vakantie in frankrijk over een bosje heen gehangen om te laten drogen. En naast die bosjes was een nest met rode mieren.

Naja de rest kun je denk ik wel raden.. Ben me gaan douchen en vergeten die handdoek uit te schudden... toen ik me aan het afdrogen was ging alles goed totdat ik bij mijn kruis kwam

Toen werd ik gebeten...

erg matig
lijkt me best pijnlijk
Who the fuck is Fcuker?
pi_51368138
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:52 schreef Fcuker het volgende:

[..]

lijkt me best pijnlijk
Haha geloof me dat was het ook .... Ik heb mijn lesje geleerd...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_51383973
Once upon a time.. waren er 2 kindertjes het gezellig aan het hebben in het zomerhuisje en toen vanuit het niets stond papa bovenaan de trap (thank god niet de mijne ), om te vragen of zoontjelief de hond nog ging uitlaten, vervolgens bleef hij nog zo'n 2 minuten verbijsterd staan (wat wel een uur leek te duren) en toen gingen de kindertjes door alsof er niks gebeurd was.
Tien minuten later komt mama, of zoonlief weet waar zijn broertje is! Daar werden ze ook heel erg vrolijk van .. maarja uiteindelijk niet meer gestoord en toen ff de hond uit gaan laten en broertjelief gaan zoeken

"Kan je nog wat anders goed met je mond?" ikke: "Wat dan? " niet zo'n helder moment

Of dat hij eventjes tegen je zegt: "Als je je mond wilt spoelen weetje waar beneden de kraan zit" very charming hoor!


Dat was het.. denk
x -- me Gustas tú
  PR/Manusje van alles donderdag 12 juli 2007 @ 06:46:31 #23
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_51384507
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 03:01 schreef sweetMisery het volgende:

"Kan je nog wat anders goed met je mond?" ikke: "Wat dan? " niet zo'n helder moment

Of dat hij eventjes tegen je zegt: "Als je je mond wilt spoelen weetje waar beneden de kraan zit" very charming hoor!


Dat was het.. denk


Heerlijk subtiel
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 16 juli 2007 @ 14:41:42 #24
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_51522120
Mijn blunders komen niet verder dan een paar kleine opmerkingen in de tend van:
"Zo je bed kan wel een beetje olie gebruiken, het kraakt en piept als een oude wagen..." (Bed stond op een houten vliering ongeveer schuinboven de keukentafel, en het was lunchtijd voor de familie...)
En:
"Waren jullie aan het stoeien boven ofzo? Ik heb maar tegen de klant gezegd dat jullie aan het klussen waren, want het leek alsof het plafond naar beneden kwam!" (Ik woon tegenwoordig boven een winkel...)"

Tevens tvp.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_51541008
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 06:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]



Heerlijk subtiel
oftwel gewoon lomp
x -- me Gustas tú
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:04:47 #26
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_51574192
tvp
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:49:00 #27
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51622166
Ik had laatst ook een blunder:

Ik had zo zin in sex, jeweets en toen had ik geen sex!

PWND
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51622555
tvp's verwijderd
  vrijdag 20 juli 2007 @ 00:34:01 #29
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_51646975
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik had laatst ook een blunder:

Ik had zo zin in sex, jeweets en toen had ik geen sex!

PWND
..

tevens TVP
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
pi_51709036
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik had laatst ook een blunder:

Ik had zo zin in sex, jeweets en toen had ik geen sex!

PWND
Hahahaha heel sterk
(had ik laatst ook)
pi_51712488
tvp
pi_51783175
de eerste keer dat mijn vriendin en ik lekker knus werden hadden we gezorgd dat er niemand thuis was, dat was tenminste de gedachte want als je beide net uitgekleed bent en je hoort dan het jongere broertje naar boven roepen, WAAR IS MIJN SLEUTEL KAN HEM NERGENS VINDEN, dan weet je ook niet waar je het moet zoeken
i am more freaky thhan most of you normal peoples
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:08:31 #33
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_52455218
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:29 schreef Nerzhul het volgende:
de eerste keer dat mijn vriendin en ik lekker knus werden hadden we gezorgd dat er niemand thuis was, dat was tenminste de gedachte want als je beide net uitgekleed bent en je hoort dan het jongere broertje naar boven roepen, WAAR IS MIJN SLEUTEL KAN HEM NERGENS VINDEN, dan weet je ook niet waar je het moet zoeken
Ach, jij hoeft ook niets te zoeken, het is niet jouw sleutel

Tijdje terug met m'n dinnetje, we worden wakker, beginnen een beetje te rommelen en te doen, huis klonk redelijk leeg. Na een tijdje horen we mensen binnenkomen en die beginnen in de gang te klussen (beneden, gang waar de trap in zit).

Ik zeg: als wij ze zo goed kunnen horen, zullen ze ons ook wel kunnen horen...
dinnetje: ja..ach..boeiend...

Wij weer lekker verder en het was ook erg goed allemaal, dus vanzelfsprekend werd het wat luidruchtiger. Naja, wij even later klaar, liggen nog wat na te hijgen en ik zeg:

'Wedden dat ze ons gehoord hebben....'

Niet lang daarna besluit ik toch ff een broek en shirt aan te doen en een kopje koffie te halen, ik doe de kamerdeur open en schoonmoeder zit daar op de bank, kijkt me even bedenkelijk aan en zegt na een 10 seconden indringende en starende blik nogal veelbetekenend: 'Goedemiddag'

Ik koffie gezet, kom boven met koffie: Yup, je moeder heeft ons gehoord. Waarop mn dinnetje zich snel verstopte onder de dekens Maar ach

Sowieso is het seksleven van mij en mn vriendinnetje al eens besproken aan de diner-tafel in m'n schoonfamilies huis. Toen maakte haar vader de prachtige opmerking: Het is maar goed dat we geen schilderijen aan de muur hebben hangen (hun kamer grenst aan die van mijn vriendin). Ik heb een leuke schoonfamilie
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_52714575
Net pas een nieuwe vriendin.
En ja dan komt ook het moment dat je voor het eerst blijft slapen.
Die avond lekker uitgegaan vriendin had veel gedronken ik was zo nuchter als de paus omdat ik nog naar huis moest rijden.

Thuis aangekomen wij lekker naar boven we gaan in bed liggen zegt me vriendin: Ik voel me niet zo lekker denk dat ik moet overgeven.
Ik ren als een gek naar de badkamer om een emmer te pakken ik maar zoeken en zoeken ik vond niks toen hoorde ik al een lekker geluid en was dus al te laat.
De hele dekens zaten onder ik dus alels verschoond omdat zij te gaar was.
Ondanks dat toch lekker zin in seks wij lekker zoenen en ik begin haar overal te zoenen ga lekekr daar naaronder heb haar een half uur gebeft zegt ze: sorry maar ik ben te gaar ik kan niet klaarkomen.
Nouja toen ging ze maar verder bij mij ze trok me zo hard af dat het pijn deed toen bedankte ik haar toch maar en zei dat ze mocht gaan slapen.
De volgende dag was me lul goed blauw!

Het was dus niet echt een ideale eerste nacht samen maar wel een die ik nooit zal vergeten hahah...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:32:34 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52768024
Ik had een keer wat tasjes uitgeruimd en daarin zat nog een Durexwikkeltje, echt wel minimaal een jaar oud. Ik had het samen met wat ander papiertjes en dingetjes in een asbak gegooid. Die stond op de salontafel. Kwam ik na het uitgaan met toenmalig vriendje thuis...Zitten we op de bank. Valt mijn oog op de knalgroene wikkel. Oh oh...Ik verstijfde . Maar niks van gezegd (ik niet en hij niet)...De volgende ochtend stonden we weer in de kamer. Had het papiertje expres niet weggehaald omdat het dan wel heel sneaky zou overkomen. Probeerde er toen toch maar een luchtige grap van te maken. ' Ja je zal wel denken...' Hij geloofde het verder wel hoor, maar het is echt geen leuke binnenkomer zeg maar
pi_52843757
Ook een leuke binnenkomer van mij.

Ik en mn ex-vriendin hadden eens geen zin om te gaan stappen en we hadden besloten de zaterdagavond bij mij thuis door te brengen en gezellig filmpjes te kijken. Voordat we de tapes in de video wilden schuiven hadden we eerst nog even achter de PC gezeten en heb ik daar op verzoek van ex-liefje nog wat mp3's van het net geplukt en op CD gefikt. Wij kijken elkaar op een gegeven moment met de welbekende "heb je zin?"-blik en ik vraag haar "zullen we even jouw spulletjes op mn kamer neerzetten?". Zij met een knipoog terug: "Oh ja, goed idee hoor". Dus wij naar mn slaapkamer waarbij we al heel snel op bed belanden en aan een intens voorspel beginnen, en na 5 min al in Adams- en Evakostuum in elkaars armen lagen. Ik vraag haar na een paar minuten: "Zal ik jou eens een lekkere likbeurt geven?". Uiteraard was mn ex-liefje daar wel voor te porren, en begin langzaam en teasend mn weg zuidwaards om daar uitgebreid een zoute snor te halen. Op een gegeven moment duwt ze plotseling verschrikt mn hoofd weg en haar benen dicht met de reden: "xxxx, je moeder is op de overloop. Wat nou als ze binnenkomt?". Ik nonchalant terug: "Ach, die zal wel in de gaten hebben dat we even een intiem moment met zn tweetjes willen hebben. Zij zal ons niet storen", en ga vrolijk verder met het oraal plezieren van mn ex-schatje. Niet veel later schiet ze achteruit en sluit haar benen (voor zover mogelijk met mijn hoofd ertussen ). Ik kijk in haar ogen, vervolgens achterom, en wie ik zie ik daar met een wasmand vol kleren in de deurpost staat? Juistem, moeders. En in plaats van dat ze de wasmand op de overloop zet en met een beschaamd "sorry" de deur weer dichttrekt, gaat ze 5 pijnlijk langzame minuten lang pontificaal en ijskoud alle kleren in de juiste kastjes leggen, daarbij droge opmerkingen als "zo, de sokken gaan in dit laadje, en de onderbroeken hier..." makend. Terwijl mn ex met een kop als een boei en beentjes stijf tegen elkaar geklemd heel gegeneerd haar poesje met beide handjes bedekt, lig ik met een kop op onweer en met mn vingers roffelend op bed mn moeder mn kamer uit uit te staren. Afijn, na die 5 minuten (5 minuten? eerder 5 uur), merkt mn ex heel sarcastisch op "En jij zei nog wel dat ze niet binnen zou komen; nou dat hebben we gezien ". Maar hitsig als we waren, hebben we ons plezier daardoor niet laten vergallen en zijn weer lekker verder gegaan. Na afloop van die overigens heerlijke vrijpartij durfde zij echter niet meer naar beneden te gaan om te pissen, want ze was bang dat mn ouders er het over zouden hebben en ons erop aan zouden spreken. Toen moest ik haar weer gerust stellen dat mn moeder daar heel nuchter in is. Uiteindelijk is ze dan toch naar beneden gegaan.

edit: tiepvouten verwijderd
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:38:49 #37
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52845533
Ik vind je moeder echt gestoord, sorry dat ik het zeg...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:40:17 #38
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52845561
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:38 schreef Aventura het volgende:
Ik vind je moeder echt gestoord, sorry dat ik het zeg...
Ik vind het wel lollig .
Als pa zou ik ook zoiets doen. Lekker je kind in de zenuwen laten zitten terwijl je jezelf inwendig ziek lacht .
pi_52846991
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik vind het wel lollig .
Als pa zou ik ook zoiets doen. Lekker je kind in de zenuwen laten zitten terwijl je jezelf inwendig ziek lacht .
lol idd
Zo niet.. dan toch!
pi_52873284
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef harrypiel het volgende:
Ook een leuke binnenkomer van mij.

Niet veel later schiet ze achteruit en sluit haar benen (voor zover mogelijk met mijn hoofd ertussen ). Ik kijk in haar ogen, vervolgens achterom, en wie ik zie ik daar met een wasmand vol kleren in de deurpost staat? Juistem, moeders. En in plaats van dat ze de wasmand op de overloop zet en met een beschaamd "sorry" de deur weer dichttrekt, gaat ze 5 pijnlijk langzame minuten lang pontificaal en ijskoud alle kleren in de juiste kastjes leggen, daarbij droge opmerkingen als "zo, de sokken gaan in dit laadje, en de onderbroeken hier..." makend.
Eerder een leuke binnenkomer van je moeder
Mijn respect heeft ze wel
pi_52893135
Dat was in de periode dat ik mn zwarte kat nog had, en dat beest had altijd de gewoonte om elke zaterdag en zondag ochtend ergens tussen 7:00 en 10:00 bij mij aan de deur te krauwen en mauwen, want dan dan wou ze nog even lekker knus tegen me aan liggen op bed. Alleen, als je een tijdje later een vriendin hebt waar je 's ochtends de nodige naughty&nasty dingen mee uitspookt, zit je daar bepaald niet op te wachten. En dat beestje was een echte volhouder als het om aandacht ging; we hebben haar ooit eens geklokt op 3 kwartier gejengel aan mn deur. Niet bevordelijk voor de mood

[ Bericht 1% gewijzigd door harrypiel op 03-09-2007 21:28:37 ]
pi_52978476
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef harrypiel het volgende:
Ik kijk in haar ogen, vervolgens achterom, en wie ik zie ik daar met een wasmand vol kleren in de deurpost staat? Juistem, moeders. En in plaats van dat ze de wasmand op de overloop zet en met een beschaamd "sorry" de deur weer dichttrekt, gaat ze 5 pijnlijk langzame minuten lang pontificaal en ijskoud alle kleren in de juiste kastjes leggen, daarbij droge opmerkingen als "zo, de sokken gaan in dit laadje, en de onderbroeken hier..." makend. Terwijl mn ex met een kop als een boei en beentjes stijf tegen elkaar geklemd heel gegeneerd haar poesje met beide handjes bedekt, lig ik met een kop op onweer en met mn vingers roffelend op bed mn moeder mn kamer uit uit te staren. Afijn, na die 5 minuten (5 minuten? eerder 5 uur), merkt mn ex heel sarcastisch op "En jij zei nog wel dat ze niet binnen zou komen; nou dat hebben we gezien ".
edit: tiepvouten verwijderd


O, wat ben ik blij met het slot op mijn deur
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_52979167
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef harrypiel het volgende:
Ook een leuke binnenkomer van mij.

Ik en mn ex-vriendin hadden eens geen zin om te gaan stappen en we hadden besloten de zaterdagavond bij mij thuis door te brengen en gezellig filmpjes te kijken. Voordat we de tapes in de video wilden schuiven hadden we eerst nog even achter de PC gezeten en heb ik daar op verzoek van ex-liefje nog wat mp3's van het net geplukt en op CD gefikt. Wij kijken elkaar op een gegeven moment met de welbekende "heb je zin?"-blik en ik vraag haar "zullen we even jouw spulletjes op mn kamer neerzetten?". Zij met een knipoog terug: "Oh ja, goed idee hoor". Dus wij naar mn slaapkamer waarbij we al heel snel op bed belanden en aan een intens voorspel beginnen, en na 5 min al in Adams- en Evakostuum in elkaars armen lagen. Ik vraag haar na een paar minuten: "Zal ik jou eens een lekkere likbeurt geven?". Uiteraard was mn ex-liefje daar wel voor te porren, en begin langzaam en teasend mn weg zuidwaards om daar uitgebreid een zoute snor te halen. Op een gegeven moment duwt ze plotseling verschrikt mn hoofd weg en haar benen dicht met de reden: "xxxx, je moeder is op de overloop. Wat nou als ze binnenkomt?". Ik nonchalant terug: "Ach, die zal wel in de gaten hebben dat we even een intiem moment met zn tweetjes willen hebben. Zij zal ons niet storen", en ga vrolijk verder met het oraal plezieren van mn ex-schatje. Niet veel later schiet ze achteruit en sluit haar benen (voor zover mogelijk met mijn hoofd ertussen ). Ik kijk in haar ogen, vervolgens achterom, en wie ik zie ik daar met een wasmand vol kleren in de deurpost staat? Juistem, moeders. En in plaats van dat ze de wasmand op de overloop zet en met een beschaamd "sorry" de deur weer dichttrekt, gaat ze 5 pijnlijk langzame minuten lang pontificaal en ijskoud alle kleren in de juiste kastjes leggen, daarbij droge opmerkingen als "zo, de sokken gaan in dit laadje, en de onderbroeken hier..." makend. Terwijl mn ex met een kop als een boei en beentjes stijf tegen elkaar geklemd heel gegeneerd haar poesje met beide handjes bedekt, lig ik met een kop op onweer en met mn vingers roffelend op bed mn moeder mn kamer uit uit te staren. Afijn, na die 5 minuten (5 minuten? eerder 5 uur), merkt mn ex heel sarcastisch op "En jij zei nog wel dat ze niet binnen zou komen; nou dat hebben we gezien ". Maar hitsig als we waren, hebben we ons plezier daardoor niet laten vergallen en zijn weer lekker verder gegaan. Na afloop van die overigens heerlijke vrijpartij durfde zij echter niet meer naar beneden te gaan om te pissen, want ze was bang dat mn ouders er het over zouden hebben en ons erop aan zouden spreken. Toen moest ik haar weer gerust stellen dat mn moeder daar heel nuchter in is. Uiteindelijk is ze dan toch naar beneden gegaan.

edit: tiepvouten verwijderd
  donderdag 6 september 2007 @ 16:44:07 #44
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_52985048
tvp, tevens even nadenken..
dus...
  donderdag 6 september 2007 @ 18:05:14 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52986869
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik vind het wel lollig .
Als pa zou ik ook zoiets doen. Lekker je kind in de zenuwen laten zitten terwijl je jezelf inwendig ziek lacht .
Ik vind het smerig en ziek en ze zou eens naar de shrink moeten gaan.
pi_52987379
ik zie de humor er ook wel van in, al zou ik het ook klote vinden als een van mijn ouders zo iets doet maar wel toffe stunt
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_52987637
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef harrypiel het volgende:
En in plaats van dat ze de wasmand op de overloop zet en met een beschaamd "sorry" de deur weer dichttrekt, gaat ze 5 pijnlijk langzame minuten lang pontificaal en ijskoud alle kleren in de juiste kastjes leggen, daarbij droge opmerkingen als "zo, de sokken gaan in dit laadje, en de onderbroeken hier..." makend.
  zaterdag 8 september 2007 @ 16:21:23 #48
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_53031027
tijdens de sex in de douche keihard op mn plaat gaan...
of niet natuurlijk
pi_53039500
tvp
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_53201655
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:21 schreef Leep het volgende:
tijdens de sex in de douche keihard op mn plaat gaan...


Beetje dooie topic dit, wat wel weer erg jammer is ik heb nog niet zoveel blunders eigenlijk.. (ben nog niet zo oud, en ik neukte niet op mn 12e al) enige wat me nu zo te binnen schiet is dat ik van mijn vader opeens kreeg te horen dat ons huis veel gehoriger was dan je zo zou denken.... ik: hoezo ? en toen liep ie naar mn kamer en begon ie te kreunen, mja toen snapte ik het wel nog in de woonkamer staande.. verder gaat alles nog vrij smooth nu jullie weer
ga mijn post lezen joh :O
pi_53203342
Na al 3 jaar met m'n vriendin samen te zijn, nog steeds geen eche blunders.
pi_53234216
Op een festival afgelopen zomder;

na een gezellig avond met wat vrienden op het terrein zelf, waar mn vriendin en ik elkaar lekker hebben lopen opgeilen. Drinken we nog ff na in de tent van een vriendin. Waarna mn vriendin en ik naar onze eigen tent gaan, die er tegenover staat. Door ons geplaag waren we nogal geil geworden en waren we ff vergeten dat we op een camping stonden, na de kleren van t lijf te hebben gerukt, kwam er nogal luidruchtige sex, om heerlijk in slaap te vallen.

Toen ik de volgende morgen wakker werd, was het eerste van de vriendin van ons vroeg, of wij ook zo'n last hadden gehad van onze luidruchtige achterburen (met een duidelijke blik dat ze wel wist dat wij t waren).
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_53243052
ik had mijn ma echt de kamer uit getrapt als ze doodleuk er bleef.
en met trappen bedoel ik ook echt trappen, niet normaal zeg dat ze zoiets doet.
pi_53243468
LoL!!!!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_53259155
Moeder die zegt:

"Je TV stond niet hard genoeg..."

pi_53259538
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef harrypiel het volgende:
hoofd ertussen, moeders, sokken, etc
Heb echt zitten lachen om je verhaal geweldig.

Naja mn vriend en ik hier op de bank, ik wat aan 'm zitten daar beneden. Dacht dat m'n moeder op bed lag. Komt ze beneden: "Zooo, leuk tv aan t kijken?"
Ik ben nog nooit zo snel naar boven gegaan, vriend achterlatend ja
pi_53271927
toen mijn ex vriend de eerste keer bleef slapen hadden we niet door dat het raam nog open stond .
ik had al anderhalf jaar geen sex meer gehad en hij een half jaar niet meer dus het ging er wel wat hard aan toe en ik ben zowieso wel wat luidruchtig soms tijdens de sex.

de volgende middag kwamen we buiten vroeg mijn buurvrouw me of het lekker was dat was nog niet het ergste maar ze had het de rest van de buren ook al allemaal verteld en diegene die ze het nog niet had vertelt vertelde ze het wel waar ik bij zat en deed nog ff voor hoe het aanhoorde ook.
  woensdag 19 september 2007 @ 12:23:10 #58
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53296781
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn grootste blunder ooit, in slaap vallen tijdens het voorspel.
Maar, het was laat, en we waren beide flink aangeschoten.
Ik een keer terwijl ze bovenop zat
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 19 september 2007 @ 12:25:18 #59
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53296840
Bij een ex, toen ze nog thuiswoonde. Ze had een zusje van iets jonger dan ons. Ze was aan het zuigen, en net op het moment dat ik kom doet haar zusje de deur open. In plaats van in haar mond kwam het in haar neus en ogen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53298086
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef sanger het volgende:
Bij een ex, toen ze nog thuiswoonde. Ze had een zusje van iets jonger dan ons. Ze was aan het zuigen, en net op het moment dat ik kom doet haar zusje de deur open. In plaats van in haar mond kwam het in haar neus en ogen
Auwwww
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 19 september 2007 @ 13:27:29 #61
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53298498
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef rena het volgende:

[..]

Auwwww
Voor wie
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53301123
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef sanger het volgende:
Bij een ex, toen ze nog thuiswoonde. Ze had een zusje van iets jonger dan ons. Ze was aan het zuigen, en net op het moment dat ik kom doet haar zusje de deur open. In plaats van in haar mond kwam het in haar neus en ogen


er kwam er opeens weer één in me op..
ik kwakte een keer mezelf in mijn gezicht omdat m'n vriendin m'n pielewaps even uit haar mond haalde....
ga mijn post lezen joh :O
pi_53303407
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Voor wie
Sperma in je ogen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 19 september 2007 @ 19:32:39 #64
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53308385
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef rena het volgende:

[..]

Sperma in je ogen
Het was niet zo gemikt Ik mikte keurig in haar mond
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53308989
Blijft lachen om dit allemaal te lezen.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:15:48 #66
191774 TylerMayhemStudios
Aspiring Filmmakers Unite
pi_53313263
Ergste wat mij overkomen is de zeer beschermende kat van mn toenmalige vriendin die dacht tijdens de sex dat ik vrouwtje wa aandeed en zn scherpe nagels in mn zak zette. Toen was de pret wel een beetje over.
In Tyler We Trusted
Have A Near Life Expience
pi_53313283
toevoegingen ?
ga mijn post lezen joh :O
pi_53488642
woonde samen met mijn vriendin in een studentenhuis en mijn beste vriend woonde op de kamer aan de voorkant ( begane grond).
Hij had ons al eens gewaarschuwd dat zij nogal luidruchtig was zodat wij niet zouden schrikken midden in de nacht.
Waren we lekker wezen shoppen in de stad en komen we thuis, auto aan de zijkant van het huizenblok geparkeerd en lopen we de hoek om zien we ineens zo'n 30 mensen bij ons voor het huis staan.
Toen we dichterbij kwamen merkten we waarom.
Hij was even druk met zijn vriendin bezig ( zagen elkaar maar eens in de week) en het raam stond op een kier.
Ik zweer het dat je haar aan de overkant van de straat kon horen. Gelukkig hadden ze de gordijnen dicht maar ik zei dus tegen mijn vriendin: " Doorlopen, ik ga eeeeecht niet naar binnen nu".
Die mensen hebben nog luid staan applaudiseren vertelde mijn vriend later toen zijn liefje naakt de gordijnen opendeed en in vol ornaat door 30 paar ogen werd bekeken. (moet ook wel zeggen dat ze er erg jammie uitzag)
Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
pi_53489232
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:22 schreef trippple het volgende:
woonde samen met mijn vriendin in een studentenhuis en mijn beste vriend woonde op de kamer aan de voorkant ( begane grond).
Hij had ons al eens gewaarschuwd dat zij nogal luidruchtig was zodat wij niet zouden schrikken midden in de nacht.
Waren we lekker wezen shoppen in de stad en komen we thuis, auto aan de zijkant van het huizenblok geparkeerd en lopen we de hoek om zien we ineens zo'n 30 mensen bij ons voor het huis staan.
Toen we dichterbij kwamen merkten we waarom.
Hij was even druk met zijn vriendin bezig ( zagen elkaar maar eens in de week) en het raam stond op een kier.
Ik zweer het dat je haar aan de overkant van de straat kon horen. Gelukkig hadden ze de gordijnen dicht maar ik zei dus tegen mijn vriendin: " Doorlopen, ik ga eeeeecht niet naar binnen nu".
Die mensen hebben nog luid staan applaudiseren vertelde mijn vriend later toen zijn liefje naakt de gordijnen opendeed en in vol ornaat door 30 paar ogen werd bekeken. (moet ook wel zeggen dat ze er erg jammie uitzag)
je beste vriend was er ook al even over heen geweest?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_53492411
sorry voor de verwarring, nee was zijn vriendin
Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
  donderdag 27 september 2007 @ 02:56:29 #71
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_53505840
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef sanger het volgende:
Bij een ex, toen ze nog thuiswoonde. Ze had een zusje van iets jonger dan ons. Ze was aan het zuigen, en net op het moment dat ik kom doet haar zusje de deur open. In plaats van in haar mond kwam het in haar neus en ogen
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_53507951
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:59 schreef trippple het volgende:
sorry voor de verwarring, nee was zijn vriendin
Ik snap het wel, alleen de eerste paar zinnen staan een beetje raar..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_53606365
-Alleen echte verhalen, svp-

[ Bericht 97% gewijzigd door Sexy_Sadie op 01-10-2007 13:31:06 (te ver gezocht, doe maar beter je best) ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 1 oktober 2007 @ 07:55:58 #74
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_53608673
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef SadKingBilly het volgende:
-weg-
Stoer hoor .
Volgende keer iets meer je best doen om je verhaal geloofwaardig te maken.

[ Bericht 25% gewijzigd door Sexy_Sadie op 01-10-2007 13:39:17 ]
pi_53612095
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 07:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Stoer hoor .
Volgende keer iets meer je best doen om je verhaal geloofwaardig te maken.
Waarom zou ik, er is namelijk geen woord in gelogen. Wat jij daarvan denkt zal mij worst wezen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_53794686
Gezellig avondje samen in bubbelbad. In de woonplaats van vriendje.
Beginnen een beetje te vrijen, steeds intiemer en op den duur ben ik mijn
vriendje oraal aan het plezieren als me plots een angst aanjagende gedachte te binnen schiet
ik haal hem uit mijn mond en roep "Shit!!! ik ben het koffiezet aparaat vergeten uit te zetten!!!"



ben nog nooit zo hard uitgelachen
pi_53794788
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:40 schreef Koenholio het volgende:
LINKJE VORIGE DEEL

Laatst gepostte blunder:
[..]

HAHAHAHAHAHAHAHA

Hmm ik heb niet echt wat toe te voegen...
Nou ja, tenzij stekende mieren in een bos meetellen.
maar je gaat toch niet als vader met een paar sokken in je hand naar je neukende dochter kijken?
pi_53794794
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:33 schreef Logician het volgende:
Gezellig avondje samen in bubbelbad. In de woonplaats van vriendje.
Beginnen een beetje te vrijen, steeds intiemer en op den duur ben ik mijn
vriendje oraal aan het plezieren als me plots een angst aanjagende gedachte te binnen schiet
ik haal hem uit mijn mond en roep "Shit!!! ik ben het koffiezet aparaat vergeten uit te zetten!!!"



ben nog nooit zo hard uitgelachen
vrouwen
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:42:35 #79
17205 Profesor
I have a dream!
pi_53794807
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef sanger het volgende:
Bij een ex, toen ze nog thuiswoonde. Ze had een zusje van iets jonger dan ons. Ze was aan het zuigen, en net op het moment dat ik kom doet haar zusje de deur open. In plaats van in haar mond kwam het in haar neus en ogen
Kut!! dat had ik met een oppaskind wat binnen kwam lopen..
hoefde daarna ook nooit meer op te passen..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:42:54 #80
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_53965460
-nutteloze reactie verwijderd-

[ Bericht 92% gewijzigd door Sexy_Sadie op 16-10-2007 12:50:31 (Kutkick) ]
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:38:11 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53973324
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:42 schreef Profesor het volgende:

[..]

Kut!! dat had ik met een oppaskind wat binnen kwam lopen..
hoefde daarna ook nooit meer op te passen..
Goh, wat raar. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 16:31:48 #82
194776 TantePollewop
die verzin ik nog
pi_53991027
In het zwembad, met een vriend en een vriendin. (ik toen 16, zij ook, hij 17 ofzo) Ik vond hem wel erg leuk...
Met zijn 3 in het bubbelbad, hij in het midden.

Langzaam streelde ik zijn been, langzaam omhoog.
Zijn hand had mij ook gevonden, hij zat met zijn vingers al vrij snel tussen mijn benen en verwende mij
met zijn vingers. Ik ging langzaam omhoog met mijn hand, voelde toen dat hij zijn broek al naar beneden had,
had ie snel gedaan vond ik, kon ik er dus beter bij.

Mijn hand dus nog verder omhoog, ik voel zijn ballen.
Ik ga nog wat omhoog... voel ik nog een hand. Ik kijk hem aan, hij glimlacht... dan kijk ik naar haar...
zie haar rode hoofd...

was zij ook al bezig met hem verwennen.


(conclusie: ik boos, zij boos, zijn we beide het zwembad uit gegaan)
  woensdag 17 oktober 2007 @ 17:05:21 #83
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53991539
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:18:33 #84
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53995743
Ga dan samen verder.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:43:50 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53996363
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:31 schreef TantePollewop het volgende:
In het zwembad, met een vriend en een vriendin. (ik toen 16, zij ook, hij 17 ofzo) Ik vond hem wel erg leuk...
Met zijn 3 in het bubbelbad, hij in het midden.

Langzaam streelde ik zijn been, langzaam omhoog.
Zijn hand had mij ook gevonden, hij zat met zijn vingers al vrij snel tussen mijn benen en verwende mij
met zijn vingers. Ik ging langzaam omhoog met mijn hand, voelde toen dat hij zijn broek al naar beneden had,
had ie snel gedaan vond ik, kon ik er dus beter bij.

Mijn hand dus nog verder omhoog, ik voel zijn ballen.
Ik ga nog wat omhoog... voel ik nog een hand. Ik kijk hem aan, hij glimlacht... dan kijk ik naar haar...
zie haar rode hoofd...

was zij ook al bezig met hem verwennen.


(conclusie: ik boos, zij boos, zijn we beide het zwembad uit gegaan)
Geweldig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:44:27 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53996380
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef sanger het volgende:
Ga dan samen verder.....
Ja, want iedereen houdt van trio's . Mannen. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:50:20 #87
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_53996571
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:31 schreef TantePollewop het volgende:
In het zwembad, met een vriend en een vriendin. (ik toen 16, zij ook, hij 17 ofzo) Ik vond hem wel erg leuk...
Met zijn 3 in het bubbelbad, hij in het midden.

Langzaam streelde ik zijn been, langzaam omhoog.
Zijn hand had mij ook gevonden, hij zat met zijn vingers al vrij snel tussen mijn benen en verwende mij
met zijn vingers. Ik ging langzaam omhoog met mijn hand, voelde toen dat hij zijn broek al naar beneden had,
had ie snel gedaan vond ik, kon ik er dus beter bij.

Mijn hand dus nog verder omhoog, ik voel zijn ballen.
Ik ga nog wat omhoog... voel ik nog een hand. Ik kijk hem aan, hij glimlacht... dan kijk ik naar haar...
zie haar rode hoofd...

was zij ook al bezig met hem verwennen.


(conclusie: ik boos, zij boos, zijn we beide het zwembad uit gegaan)
Lol dat moet een tegenvaller voor de jongen zijn geweest! De ene minuut heb je er 2 en de volgende minuut geen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:54:16 #88
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_53996669
Heb er trouwens ook wel 1.

Na wat lekkere sex wil mijn vriendin naar de wc gaan om wat uit te lekken want anders zou het er allemaal 's nachts uitlopen en dat maakt zo'n zooi. Dus ze schiet ff snel een pyama aan en loopt naar de wc. Komt ze haar zus tegen die net ff iets moest vragen. Dus mijn vriendin allemaal proberen om er onderuit te komen maar ze kwam maar niet weg. Totdat haar zus ineens zei "volgens mij ben je aan het doorlekken" toen haar oog viel op een plek bij mijn vriendin haar kruis!

Lachte me eigen kapot toen ze het vertelde, m'n vriendin kon er pas na een nachtje slapen om lachen
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:31:54 #89
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_54253890
Ik was een jaartje of 17 en zat op een middagje bij een niet al te serieus vriendje op zijn kamer. Vriendje had nogal wat ervaring (was mij ook wel bekend overigens) en dat was duidelijk te merken aan de reactie van zijn moeder...

Zijn we net een beetje bezig met voorspel roept ze van onderaan de trap: 'Hee Pietje, haal je vingers eens uit de kut van dat meisje en kom beneden eten"

Dat was wel even vreemd...maar wel helemaal dubbelgelegen
Klinkt echt als een aso-moeder maar dat was ze juist niet, vrij hoge functie in het bedrijfsleven. Ik kende het mens gelukkig verder niet goed ofzo, dus ik kon er wel om lachen.

K ben maar niet blijven eten...
Toeval is toeval
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:14:58 #91
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_54269548
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 00:17 schreef LoggedIn het volgende:
je vriend zal maar pietje heten
Geloof me, zijn echte naam is nog veel erger
Toeval is toeval
pi_54397512
Onzinreacties verwijderd.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54455976
Zo had ik een paar jaar terug op vakantie iets. Het was in zuid frankrijk met mijn vriendin toen. Ik was mee met haar gezin aangezien ze een luxe villa gehuurd hadden, en de ouders waren leuke mensen en we zouden onze eigen hut hebben.
Het raakte richting einde van de dag en we besloten om eens te gaan douchen voor het eten in onze hut, gewoon samen, leuk. Nu begonnen we beiden zin te krijgen en na het douchen liepen we naar de slaapkamer en duwde ze me over het bed en begon me oraal te bevredigen. Nu is dat niks raars natuurlijk, ware het niet dat het voeteneinde van het bed zichtbaar is door de glazen deur. Nu kwam haar moeder aangelopen om te vragen of we nog kwamen eten en bleef halverwege de zin hangen en bleef een seconde of 10 staan. De blik op m'n vriendin der blik was priceless. Uiteindelijk ging haar moeder maar weg met het commentaar "Ik zie jullie wel aan komen"

Later nog gewoon om kunnen lachen.
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
pi_54474384
En gewoon ook 10 seconden blijven staan kijken Je had eigenlijk op dat moment de mond van je vriendin moeten volblaffen
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:23:29 #95
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54582821
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:29 schreef Nerzhul het volgende:
de eerste keer dat mijn vriendin en ik lekker knus werden hadden we gezorgd dat er niemand thuis was, dat was tenminste de gedachte want als je beide net uitgekleed bent en je hoort dan het jongere broertje naar boven roepen, WAAR IS MIJN SLEUTEL KAN HEM NERGENS VINDEN, dan weet je ook niet waar je het moet zoeken
Weg romantiek en erotiek
  donderdag 15 november 2007 @ 19:35:36 #96
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_54632845
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:23 schreef JortK het volgende:

[..]

Weg romantiek en erotiek
Ach, als je naakt met je vriendin in bed ligt, dekens weggeschopt hebt en het broertje komt direct na kloppen de kamer binnen om de laptopadaptor te zoeken dan krab je je ook wel even achter je hoofd. Vooral het direct binnenkomen was wat raar, we hadden niet eens tijd om iets te zeggen

Maar goed, dat was eigenlijk de schuld van de oudere broer, want toen het jongere broertje vroeg of er iemand thuis was had hij gezegd van niet

Ach ja, kon er wel om lachen. Vooral dat het een week later aan de dinertafel nog eens uitvoerig besproken is (was blij dat ik er toen niet bijzat )
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_54937595
meisje wilde dat ik in haar mond klaaarkwam, dat vond ik wel wat. Normaal shiet t vrij recht vooruit, maar net die ene keer schoot t met een bocht vol in d'r oog en toen ze t eruit wou wrijven schoot t in d'r andere oog.....
Geloof dat ik de enige was die de humor er wel van in zag........GENANT......
  zaterdag 1 december 2007 @ 21:53:24 #98
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_54977212
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 03:53 schreef lemmon_8 het volgende:
meisje wilde dat ik in haar mond klaaarkwam, dat vond ik wel wat. Normaal shiet t vrij recht vooruit, maar net die ene keer schoot t met een bocht vol in d'r oog en toen ze t eruit wou wrijven schoot t in d'r andere oog.....
Geloof dat ik de enige was die de humor er wel van in zag........GENANT......
"Blind the bitch, blind the bitch..."
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_55006828
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 21:53 schreef Ashram het volgende:

[..]

"Blind the bitch, blind the bitch..."
"Put a dick in her ear, dick in her ear"

OT:
Net lekker op dreef met voorspel, op randje van orgasme, geil, romantisch, helemaal in het moment, en dan, vanaf de gang...

* "Loooooohoooot?"
- NEE!
* "Laat jij de hond zo even uiiiit?"

Totally lost the mojo.
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:40:48 #100
28775 QazzaQ
Ik ben een kroet
pi_55263956
tvp
I see the way you look at him. I'm a man, too, you know? I go pee pee standing up.
  dinsdag 25 december 2007 @ 23:18:37 #101
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55540393
te grappig om te lezen allemaal. Ik heb zelf niet iets noemenswaardigs meegemaakt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55683875
Vandaag:
Onder de douche: kreeg hem er niet in.. en kwam niet bij de trekbeurt die ik kreeg van dr...
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_55702781
Dan is er wat mis
pi_55713638
Uhm.... 1e keer seks ooit leuke nacht gehad na 't uitgaaan etc.. Ouders wisten niet dat ik vriendje had.. Volgende ochtend: Kom je ontbijten??? en ik: ja is goed kom er aan

wij 2: okee fuck maar misschien hebben ze het niet gemerkt ?
Mn kat slaapt altijd bij me in bed als ie de kans krijgt. Roepen ze... En komt de kat ook ontbijten.. Al is ie wel een beetje veranderd !!!


Uhm.... van het bed afvallen tijdens 't aanklooien


Uhm... per ongeluk zoveel lawaai maken tijdens de seks dat de overburen het zouden kunnen horen (per ongeluk in een dronken bui ).. Niet weten dat z'n ouders thuis zijn en naast hem slapen.. Volgende ochtend
De volgende dag zat ik een beetje beschaamd aan de ontbijt tafel.. maar dacht.. o hebben ze vast niet gehoord Hoor ik poosje later dat zn moeder liever niet heeft dat ik daar slaap als zij er ook is qua geluidsoverlast
pi_55714265
tvp, mijn blunder komt nog wel
pi_55717036
Bij ons valt het nog wel wat mee gelukkig, meer in de trant van "oh bellen we jullie uit bed weg om 4 uur op zondagmiddag?" Als ik het zo lees ben ik blij dat ik op mezelf woon, geen familieleden die ineens binnen kunnen komen enzo.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:58:03 #107
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_55719347
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:35 schreef NoralyZ het volgende:
Dan is er wat mis
Ik voelde me echt een kerel van 78 joh...
Misschien ligt het wel aan het feit dat het onder de douche was.. (???)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_55719597
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:58 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik voelde me echt een kerel van 78 joh...
Misschien ligt het wel aan het feit dat het onder de douche was.. (???)
Hm. bij ons lukt het wel hoor onder de douche .
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:45:43 #109
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_55721844
Lucky bastard...
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_55722333
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:45 schreef DuTank het volgende:
Lucky bastard...
Kwestie van mikke
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:33:15 #111
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55722936
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:28:23 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:37:13 #112
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_55725783
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef TryX het volgende:

[..]

Kwestie van mikke
Ja, maar toch.. Met vingeren gaan er normaal hendig 2 vingers, nu lukte dat nog net..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_55743948
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Uhm.... 1e keer seks ooit leuke nacht gehad na 't uitgaaan etc.. Ouders wisten niet dat ik vriendje had.. Volgende ochtend: Kom je ontbijten??? en ik: ja is goed kom er aan

wij 2: okee fuck maar misschien hebben ze het niet gemerkt ?
Mn kat slaapt altijd bij me in bed als ie de kans krijgt. Roepen ze... En komt de kat ook ontbijten.. Al is ie wel een beetje veranderd !!!

Lig dubbel hier
pi_55744882
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:37 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ja, maar toch.. Met vingeren gaan er normaal hendig 2 vingers, nu lukte dat nog net..
Oefening baart kunst
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_55747445
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef TryX het volgende:

[..]

Oefening baart kunst
Die douche komt nog wel, voor de rest was het wel sweet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_55747940
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:50 schreef DuTank het volgende:

[..]

Die douche komt nog wel, voor de rest was het wel sweet
Douche Fetish?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_55748044
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:10 schreef TryX het volgende:

[..]

Douche Fetish?
quote:
Fetisjisme is in de ruimste zin het genot beleven aan voorwerpen of rituelen. Dit hoeft niet per definitie seksueel genot te zijn, echter hiermee is het vaak wel verbonden.
Ik word niet geil van een douchekop ofzo..
Wel als ik met me vriendin onder de douche sta.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:37:50 #118
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_55748664
Wat een prachtige verhalen staan er tussen

OT: Na een avond stappen met veel drank werd ik thuis heerlijk oraal verwend door m'n vrouwke, en viel ik in slaap... Dat werd dus niet echt gewaardeerd.

Andere blunder, of meer genant moment eigenlijk, was dat de buren van m'n vriendin vertelden dat ze hun bed naar een andere kamer hadden verplaatst. Ze konden soms niet slapen ivm gebonk tegen de muur...
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_55771005
Wat is een tvp?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:53:34 #120
164283 Luco
Buongiorno!
pi_55772269
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:00 schreef Yanze het volgende:
Wat is een tvp?
Te Vette Posse!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:59:54 #121
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_55772409
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef DarqueRogue het volgende:
Na heel wat verhalen te hebben gelezen, zal ik er eentje uit mijn overvolle 'doos' halen...

Een jaartje of tig terug...Ik en mijn toenmalige vriendin hadden het huis voor ons alleen, we waren bij haar thuis. Affijn beetje liggen vozen op de bank in de woonkamer, de spanning liep op. Ze stond op en nam mij aan mijn hand mee naar haar kamer op de zolder. Onderweg richting de zolder gingen er wat kledingstukken uit...we kwamen aan op zolder. Daar ontdeed ze zich van haar kleding en ging gebukt staan, leunend op de trillende en werkende wasmachine. Ze keek me aan en zei "Ga er maar achter staan...dit trilt extra lekker".

Nou goed, ik ben de moeilijkste niet...mijn broek en onderbroek gingen richting mijn enkels, pakte haar heupen beet...en plop. We waren lekker bezig en de wasmachine was lekker aan het zoemen en trillen. Mijn vriendin werd wilder en wilder...ik pakte haar haren beet..en begon steeds harder te stoten. Diep kreunend stond ze tegen de wasmachine aangeplakt en ik erachter. We waren in ons eigen wereldje op dat moment...geen rekening houdend met de omgeving.

Na een minuut of 10 hoorde ik wat gekraak..maar dacht dat het van de wasmachine kwam, dus verder geen aandacht aan gegeven. Tot op een gegeven moment..hoorde ik gekuch achter mij...ik stop..en kijk om..Daar staat haar vader met haar topje en sokken in zijn handen Ik stond perplex...mijn mannelijkheid krimpte gelijk in elkaar. Mijn vriendin kwam bijna klaar...en riep toen "He, schiet eens op, niet ophouden, doorstoten....ik ben er bijna!!!" Ik kon mezelf niet meer bewegen...kon ook geen kant op...

Toen zei haar vader "Jij bent er bijna, maar ik ben er al...." Binnen luttele seconden was ze naar haar kamer gevlucht...en liet mij daar staan...De beste man gaf mij haar kleding en zei niks..maar die kop van hem zei genoeg...


Ik ben maar niet blijven eten die avond...
Meesterlijk
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:35:08 #122
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_55777187
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:00 schreef Yanze het volgende:
Wat is een tvp?
Terug Vind Post
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_56051681
we waren een keer met 2 stellen op stap geweest en hadden wat teveel gedronken en toen kwamen de dames op het idee te wedden wie van beide mannen de grootste had, die mocht met beide vrouwen een trio doen en de verliezer moest toekijken en zich aftrekken. Daarmee akkoord gaan was niet slim van mij
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_56051765
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:54 schreef Fronde het volgende:
we waren een keer met 2 stellen op stap geweest en hadden wat teveel gedronken en toen kwamen de dames op het idee te wedden wie van beide mannen de grootste had, die mocht met beide vrouwen een trio doen en de verliezer moest toekijken en zich aftrekken. Daarmee akkoord gaan was niet slim van mij
Dus jou vrouw/vriendin is hard geneukt door de man van het andere stel?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_56052420
ja ze deden met z'n drieen een pornofilm na en ik moest me erbij aftrekken en klaarkomen in de schoen van zijn vrouw
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:57 schreef TryX het volgende:

[..]

Dus jou vrouw/vriendin is hard geneukt door de man van het andere stel?
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:47:59 #126
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56052850
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:27 schreef Fronde het volgende:
ja ze deden met z'n drieen een pornofilm na en ik moest me erbij aftrekken en klaarkomen in de schoen van zijn vrouw
[..]
Das geen blunder, das gewoon te dom voor woorden.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:52:55 #127
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56052954
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:27 schreef Fronde het volgende:
ja ze deden met z'n drieen een pornofilm na en ik moest me erbij aftrekken en klaarkomen in de schoen van zijn vrouw
[..]
In de schoen van z'n vrouw.. lekker geloofwaardig
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_56096792
alle remmen waren los, m'n vriendin wist dat ik op vrouwensandalen geil en dat gooide ze eruit
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

In de schoen van z'n vrouw.. lekker geloofwaardig
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_56129705
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef Fronde het volgende:
alle remmen waren los, m'n vriendin wist dat ik op vrouwensandalen geil en dat gooide ze eruit
[..]
Dat meen je serieus?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:18:37 #130
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_56149694
Ieder zijn ding
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_56202379
zo zeldzaam is dat niet, waarom denk je dat paaldanseressen enzo altijd open schoenen dragen. En in veel Amerikaanse gevangenissen is het vrouwelijke bezoekers verboden sandalen aan te hebben omdat de bajesklanten anders opgewonden raken
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef Yanze het volgende:

[..]

Dat meen je serieus?
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
  zondag 3 februari 2008 @ 21:45:49 #132
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_56509290
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

In de schoen van z'n vrouw.. lekker geloofwaardig
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef Yanze het volgende:

[..]

Dat meen je serieus?
Jullie hebben weinig verstand van iets anders dan standaard hetero-vanilleseks of niet?

BDSM en fetisj-seks ftw
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:02:58 #133
176692 Planke
Nuttig bericht ->
pi_56705729
Ik had een kort dagje op school, en had mijn vriend de hele dag op zitten geilen in de klas. Flink gezoend in de bus naar huis, en toen we op mijn kamer waren begonnen we elkaar te verwennen...

Precies toen ik klaar kwam (en ik kreunde wat af toen) klopte mijn moeder op de deur: 'Planke, ben je alleen?'' Ik: ''Ja, mam''. Direct aangekleedt, en mijn vriend naar de bus gebracht.

.
pi_56711473
de jongen in kwestie was een grote blunder

[ Bericht 0% gewijzigd door snopprinses op 15-02-2008 07:01:42 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 februari 2008 @ 00:14:53 #135
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56739606
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef snopprinses het volgende:
de jongens in kwestie was een grote blunder
Tell me more
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 15 februari 2008 @ 00:21:03 #136
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56739690
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef snopprinses het volgende:
de jongens in kwestie was een grote blunder
Details plz.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 17 februari 2008 @ 21:04:39 #137
176692 Planke
Nuttig bericht ->
pi_56800272
Ik logeerde met hem bij zijn broer en (destijds nog) verloofde.
Die avond lag ik bij hem in bed, en de middag erna, na lekker uit te hebben geslapen, gingen we samen lekker knuffelen, en zijn we naar mijn bed gegaan.
Hier lekkere seks gehad en na afloop elkaar lekker gewassen.

Die avond zaten we wat te dollen tijdens de afwas, hoe onze kinderen zouden heten.. Heel grappig allemaal.
Toen kwam de verloofde van zijn broer, en vroeg of wij al aan seks deden. Wij liegen:
Ex:''Nee, daar doen we nog niet aan''.

Alsof ze het roken...
Inmiddels is het uit met die jongen.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef snopprinses het volgende:
de jongen in kwestie was een grote blunder
De jongen van deze post was een grote blunder .
pi_56835888
zoiets hebben we met een vroegere vriend van mij ook wel eens gedaan, gelukkig was mijn vriend de winnaar, ik was eerst bang problemen te hebben als hij een andere vrouw neukte maar ik vond het wel geil. Trouwens, ik heb de verliezer in elkaar getrapt
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:57 schreef TryX het volgende:

[..]

Dus jou vrouw/vriendin is hard geneukt door de man van het andere stel?
met m'n hak op je zak
pi_56835930
zoiets hebben we met een vroegere vriend van mij ook wel eens gedaan, gelukkig was mijn vriend de winnaar, ik was eerst bang problemen te hebben als hij een andere vrouw neukte maar ik vond het wel geil. Trouwens, ik heb de verliezer in elkaar getrapt
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:54 schreef Fronde het volgende:
we waren een keer met 2 stellen op stap geweest en hadden wat teveel gedronken en toen kwamen de dames op het idee te wedden wie van beide mannen de grootste had, die mocht met beide vrouwen een trio doen en de verliezer moest toekijken en zich aftrekken. Daarmee akkoord gaan was niet slim van mij
met m'n hak op je zak
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:27:23 #140
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_56928578
zozo 2 keer zefls
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_56928975
Wow Klytemnestra wat cool
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:15:17 #142
200017 QrisS
Chauvinist tot in de kist!
pi_57063480
Blunder 1:

Met mn ex onder de douche... lekker knuffelen.. daarna kwam het er toch nog van... zij buigt zich voorover ik schuif hem heel voorzichtig in haar kale poesje en begin rustig te stoten... daarna toch wat harder en ineens floept iej eruit en floept zo t verkeerde gaatje in... resultaat: ontzettende schreeuw gevolgd door het plots omhoog komen van mijn vriendin... die mij op haar beurt weer een achterwaartse kopstoot verkocht (per ongeluk) waardoor ik achterover kukelde en met mn rug langs het randje afglijd voor de doucheartikelen...

We hebben er erna nog om kunnen lachen maar ik heb wel nog 2 weken erna met n ontzettende schram op mn rug rondgelopen... :S

Blunder 2:

Ook met mijn ex... we zijn lekker bezig op mijn kamer... ineens KLATS! 2 latten uit de lattenbodem van het 2 weken oude bed... fijn... maarja we hadden nog garantie =D

Met mijn huidige vriendin nog geen blunders gehad... op n beetje luidruchtig klaarkomen van haar na, met haar ouders beneden...

Wel nog n leuke blunder van n vriend van me... hij zou voor de eerste keer sex gaan hebben... nja had n hele leuke meid toendertijd.... k vond haar ook wel mooi... maargoed verder niks gebeurd tussen mij en haar. Maar mn vriend werd dus ontmaagd... zij ging strippen... hij n beetje toekijken... zij komt naar hem toegelopen... duwt hem achterover.. gaat op hem zitten duwt hem erin en flats hij komt meteen klaar...

Nja vond zij niet zo leuk maarja hij was wel ontmaagd... met 1 stoot

EDIT: oh jah: TVP
pi_57064691
Na een fijne nacht nog even samen onder de douche. Even werd natuurlijk even heel lang en de temperatuur liep (zowel door de douche als de gezamelijke activiteiten) behoorlijk op. Ondervonden dat dat, in combinatie met een lege maag, geen succesnummer is. Net op zijn moment supreme ging ik tegen de vlakte, twee keer achter elkaar Heerlijk charmant....
  vrijdag 29 februari 2008 @ 18:41:52 #144
17205 Profesor
I have a dream!
pi_57066370
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:14 schreef bloempje-moi het volgende:
Na een fijne nacht nog even samen onder de douche. Even werd natuurlijk even heel lang en de temperatuur liep (zowel door de douche als de gezamelijke activiteiten) behoorlijk op. Ondervonden dat dat, in combinatie met een lege maag, geen succesnummer is. Net op zijn moment supreme ging ik tegen de vlakte, twee keer achter elkaar Heerlijk charmant....
En later je vriend aan de bar: "Ja, die vriendin van mij laat zich makkelijk nemen.."
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_57268991
Misschien kennen jullie dit fenomeen wel, wanneer je in een bepaald standje seks hebt gehad komt het voor dat er lucht in je vagina komt. Dit komt er ook weer uit met het geluid van een natte scheet, echt heel oncharmant. Nu ben ik daar allang over heen, dat hoort er nu eenmaal bij.
Op zondagochtend als mn vriend extra gevoelig is en we uren seks willen hebben dan wisselen we vaak af, dus neuken en orale seks. Dus we deden het op z'n hondjes, en omdat mn vriend nog niet wou komen begon hij me te beffen. Op het moment dat ie zn hoofd tussen mijn benen doet komt er die welbekende door hem naar binnen gepompte lucht right back in zijn face. Ik heb eerst mijn excuses aangeboden en heb daarna heel erg hard gelachen.
pi_57327994
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:59 schreef Cle0 het volgende:
Misschien kennen jullie dit fenomeen wel, wanneer je in een bepaald standje seks hebt gehad komt het voor dat er lucht in je vagina komt. Dit komt er ook weer uit met het geluid van een natte scheet, echt heel oncharmant. Nu ben ik daar allang over heen, dat hoort er nu eenmaal bij.
Op zondagochtend als mn vriend extra gevoelig is en we uren seks willen hebben dan wisselen we vaak af, dus neuken en orale seks. Dus we deden het op z'n hondjes, en omdat mn vriend nog niet wou komen begon hij me te beffen. Op het moment dat ie zn hoofd tussen mijn benen doet komt er die welbekende door hem naar binnen gepompte lucht right back in zijn face. Ik heb eerst mijn excuses aangeboden en heb daarna heel erg hard gelachen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:43:12 #147
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57329911
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:59 schreef Cle0 het volgende:
Misschien kennen jullie dit fenomeen wel, wanneer je in een bepaald standje seks hebt gehad komt het voor dat er lucht in je vagina komt. Dit komt er ook weer uit met het geluid van een natte scheet, echt heel oncharmant. Nu ben ik daar allang over heen, dat hoort er nu eenmaal bij.
Op zondagochtend als mn vriend extra gevoelig is en we uren seks willen hebben dan wisselen we vaak af, dus neuken en orale seks. Dus we deden het op z'n hondjes, en omdat mn vriend nog niet wou komen begon hij me te beffen. Op het moment dat ie zn hoofd tussen mijn benen doet komt er die welbekende door hem naar binnen gepompte lucht right back in zijn face. Ik heb eerst mijn excuses aangeboden en heb daarna heel erg hard gelachen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_57641720
Bij toeval dit topic ontdekt en de afgelopen 5 dagen met heel plezier alle pagina's doorgenomen, prachtig onderwerp!

Nu heb ik zelf naar mijn eigen bescheiden mening niet echte 'blunders' gemaakt (óf ik heb ze verdrongen), maar in de loop der jaren natuurlijk wel het een en ander meegemaakt, wat dacht je hiervan:

In de begintijd van onze verkering wilde het sexueel niet zo erg lukken. Onervarenheid, zenuwen én frustratie's werken nu eenmaal niet goed samen. Om kort te gaan: we hebben er weken over gedaan voor penetratie fatsoenlijk en pijnloos wilde lukken. Toen mijn ouders eens een paar dagen weg gingen en we hun bed mochten gebruiken besteden we dan ook niet veel aandacht aan mijn moeders waarschuwing om vooral uit te kijken voor het beddegoed; 'spontaan' ging toen zo maar niet dus we hadden altijd wel handdoeken etc. bij de hand.
De dag dat mijn ouders thuis kwamen: Na weer een half mislukte poging besloten we het er even bij te laten en gewoon lekker bij elkaar in dat grote bed te liggen en nog even te knuffelen. Maar goed ik had nog steeds een stijve en ze vond het toch wel erg leuk om daar wat mee te spelen. Natuurlijk wist zij nog niet hoe ver ze kon gaan en ik kon me nog niet inhouden; oftewel voor ik iets kon zeggen vlogen de klodders in het rond. En hoewel ik nog snel mijn benen tegen elkaar drukte ook een grote kwak midden op het onderhoes.
Geen man overboord denk je in al je jeugdige onschuld, snel het bed verschonen en in de was, niemand die het ziet. Maar helaas is mijn moeder niet alleen wat preuts maar natuurlijk ook niet achterlijk en zag ze na thuiskomst al snel dat er een ander onderhoes op bed lag en de andere in de was zat.. En ze "had het nog zo gezegd!!' Vooral mijn vriendin heeft haar dagenlang niet aan durven kijken..
One civilized reader is worth a thousand boneheads
  maandag 31 maart 2008 @ 15:36:41 #149
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_57738254
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:15 schreef QrisS het volgende:
Blunder 1:

Met mn ex onder de douche... lekker knuffelen.. daarna kwam het er toch nog van... zij buigt zich voorover ik schuif hem heel voorzichtig in haar kale poesje en begin rustig te stoten... daarna toch wat harder en ineens floept iej eruit en floept zo t verkeerde gaatje in... resultaat: ontzettende schreeuw gevolgd door het plots omhoog komen van mijn vriendin... die mij op haar beurt weer een achterwaartse kopstoot verkocht (per ongeluk) waardoor ik achterover kukelde en met mn rug langs het randje afglijd voor de doucheartikelen...

We hebben er erna nog om kunnen lachen maar ik heb wel nog 2 weken erna met n ontzettende schram op mn rug rondgelopen... :S


EDIT: oh jah: TVP
Hahaha wauw, dat heeft wel een enorm hoog slapstickgehalte, ik zie het helemaal in slow motion voor me

Tevens heb ik hier voor de blinde bezoekrs van Fok! de hoorspelversie:

splosj splosj splosj splosj SPLOSJ SPLOSJ floep AAH! *bonk* -slip- squeeeeeep reldekedel boing!

¿waarom TVP je als je al een hele post hebt geschreven?
  donderdag 3 april 2008 @ 14:25:48 #150
200017 QrisS
Chauvinist tot in de kist!
pi_57804425
quote:
Op maandag 31 maart 2008 15:36 schreef je_ouwe_moer het volgende:

[..]

Hahaha wauw, dat heeft wel een enorm hoog slapstickgehalte, ik zie het helemaal in slow motion voor me

Tevens heb ik hier voor de blinde bezoekrs van Fok! de hoorspelversie:

splosj splosj splosj splosj SPLOSJ SPLOSJ floep AAH! *bonk* -slip- squeeeeeep reldekedel boing!

¿waarom TVP je als je al een hele post hebt geschreven?

ow ik d8 dat een TVP ook alleen egt werkte als er TVP in stond... ben nog niet zo bekend met dit forum.

Ik vind je vertolking wel leuk met het geluid
pi_57804678
Dit topic is zo grappig
Ik vraag me soms echt af hoe mensen dit voor elkaar krijgen
Who said cinderella was a fairytale? Any whore can lose her shoe.
I love your smile and your eyes... Damn I'm good at telling lies!
pi_57813517
de slappe lach krijgen tijdens het voorspel en de eerste 10 minuten er niet uit kunnen komen ...-_-" best wel genant
  maandag 7 april 2008 @ 22:57:08 #153
208877 Lange_Swans
Houdoe en bedankt hé!
pi_57899845
Ik heb zo ook een keer blunder,, was keer buiten met me ex in de bossies aan het aanklooien na een boswandeling allemaal heel leuk en romantisch bij zonsondergang...

Ik dus ligge op het gras.. ma het was beetje nat dus maar jas eronder,, en mekaar beetje lopen opgeilen...
Tot het moment we lekker ginge aanklooien...
Me vriendin lag dus onder, tot ze zei draai je maar om.. ik zo draaien lekker met me rug in de brandnetels..
Heb 4 weken pijn aan me rug gehad en nauwelijks kunnen slapen,...

Achjaaa..,....

Zo ook keer in de auto,, was me lekker oraal aan bevredigen.. en ik reed nog buiten de bebouwde kom,, tot het la moment de la klaarkom,... ik wou schakelen naar de 2 voor de bocht, maar door het moment liet ik koppeling van me voet glijden.
Lagen samen tegen de voorruit..

Maarja later om alles gelukkig kunnen lachen...
Soms zijn er dagen, dan zit alles tegen...
- - - - - - - -
Maar op die dag kom je ook jezelf tegen!
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:13:30 #154
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_57905341
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:57 schreef Lange_Swans het volgende:
Zo ook keer in de auto,, was me lekker oraal aan bevredigen
eh
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_57907130
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:13 schreef wise het volgende:

[..]

eh
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:48:26 #156
17205 Profesor
I have a dream!
pi_57914592
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:13 schreef wise het volgende:

[..]

eh
blunderen met je blunder..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  zondag 27 april 2008 @ 23:03:31 #157
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58348963
Tvp
pi_58352186
Ik weet niet of ik het ooit heb gepost, maar ze vroeg dus of ik ooit had gedacht aan plasseks waarna ik in een enorme lachbui terecht kwam. Bleek dat ze serieus was en zich best beledigd voelde. Met dat meisje is het overigens niks meer geworden Het was verder een heel rustig en lief type. Who would have thought...
graag verwijderen
pi_58363725
quote:
Op maandag 28 april 2008 02:23 schreef fyah het volgende:
Ik weet niet of ik het ooit heb gepost, maar ze vroeg dus of ik ooit had gedacht aan plasseks waarna ik in een enorme lachbui terecht kwam. Bleek dat ze serieus was en zich best beledigd voelde. Met dat meisje is het overigens niks meer geworden Het was verder een heel rustig en lief type. Who would have thought...
stuur der maar door...ik pis haar wel een keer onder
pi_58364138
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:33 schreef Wisheh het volgende:

[..]

stuur der maar door...ik pis haar wel een keer onder
dat lijkt me niks hoor, btje over dr heen pissen..
pi_58367326
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:54 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dat lijkt me niks hoor, btje over dr heen pissen..
jij bent meer het type die graag ondergepist wilt worden?
  maandag 5 mei 2008 @ 16:18:54 #162
211372 discipter
woothammer???
pi_58492996
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:33 schreef Wisheh het volgende:

[..]

stuur der maar door...ik pis haar wel een keer onder
zeiken doe je maa lekker op de WC thank you
I have to work of the baby fat, from the baby i ate -Richard
*poke poke poke poke jouw*
pi_58535712
Allebei zo geil als boter zijn, maar geen seks kunnen/willen hebben omdat vriendinlief ongesteld is...

Ik: "Ja, ik pak dan wel ff een condoom hoor"
Zij: "Nou oke, maar dan moet je er niet naar kijken want da's echt vies"
Ik: "Oké he "

Wij bezig, floept ie eruit, ja, ik keek er automatisch naar... gatverdamme, ik ga nooit meer seks hebben met een ongestelde meid Heel d'r benen net iets onder d'r vagina onder het bloed en m'n lul (condoom) ook Werd er gewoon misselijk van Het stonk ook nog volgens mij...

Naja, toch klaargekomen en toen ik 'm eruit haalde bleek het condoom nog gescheurd te zijn ook Overigens mijn eerste keer met condoom was 't... nooit meer Zo veilig zijn ze dus niet
pi_58536690
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:38 schreef BlackRhino het volgende:
Allebei zo geil als boter zijn, maar geen seks kunnen/willen hebben omdat vriendinlief ongesteld is...

Ik: "Ja, ik pak dan wel ff een condoom hoor"
Zij: "Nou oke, maar dan moet je er niet naar kijken want da's echt vies"
Ik: "Oké he "

Wij bezig, floept ie eruit, ja, ik keek er automatisch naar... gatverdamme, ik ga nooit meer seks hebben met een ongestelde meid Heel d'r benen net iets onder d'r vagina onder het bloed en m'n lul (condoom) ook Werd er gewoon misselijk van Het stonk ook nog volgens mij...

Naja, toch klaargekomen en toen ik 'm eruit haalde bleek het condoom nog gescheurd te zijn ook Overigens mijn eerste keer met condoom was 't... nooit meer Zo veilig zijn ze dus niet
jij bent echt een pussy, daarna onder de douche en klaar is kees
tis nieteens bloed
pi_58536797
Donder toch op man
  donderdag 8 mei 2008 @ 18:34:49 #166
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_58558923
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:38 schreef BlackRhino het volgende:
Allebei zo geil als boter zijn, maar geen seks kunnen/willen hebben omdat vriendinlief ongesteld is...

Ik: "Ja, ik pak dan wel ff een condoom hoor"
Zij: "Nou oke, maar dan moet je er niet naar kijken want da's echt vies"
Ik: "Oké he "

Wij bezig, floept ie eruit, ja, ik keek er automatisch naar... gatverdamme, ik ga nooit meer seks hebben met een ongestelde meid Heel d'r benen net iets onder d'r vagina onder het bloed en m'n lul (condoom) ook Werd er gewoon misselijk van Het stonk ook nog volgens mij...

Naja, toch klaargekomen en toen ik 'm eruit haalde bleek het condoom nog gescheurd te zijn ook Overigens mijn eerste keer met condoom was 't... nooit meer Zo veilig zijn ze dus niet
drama queen...

Geen van de mannen met wie ik seks heb gehad maakte er zo'n drama van.
Je doet zeker ook niet aan anaal?
  zaterdag 10 mei 2008 @ 09:40:38 #167
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_58590335
die verhalen hier
prachtig

weet er nog wel een uit mn jeugd 14 a15 jaar ofzo.
nieuwsgierig als k was, Condooms uit n machine gehaald.
uitgeprobeerd hoe dat moet enzo, want ja beetje domper als je zit te nerden als t er op aan komt
dus naja stelde niet veel voor, zat wat te strak, maargoed :S opengescheurde "wikkel" en condoom weggeflikkerd.
Mn ma had n gewoonte mn kamer op te ruimen incluus mn vuilnisbak.
t lag nog bovenop
whehe, hebbie wat uit te leggen met je 14 jaar

En verder, nooit echt sex blunders ofzo, mja schoon-oma die snachts komt zeggen dat t zachter moet
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:38 schreef BlackRhino het volgende:
Allebei zo geil als boter zijn, maar geen seks kunnen/willen hebben omdat vriendinlief ongesteld is...

Ik: "Ja, ik pak dan wel ff een condoom hoor"
Zij: "Nou oke, maar dan moet je er niet naar kijken want da's echt vies"
Ik: "Oké he "

Wij bezig, floept ie eruit, ja, ik keek er automatisch naar... gatverdamme, ik ga nooit meer seks hebben met een ongestelde meid Heel d'r benen net iets onder d'r vagina onder het bloed en m'n lul (condoom) ook Werd er gewoon misselijk van Het stonk ook nog volgens mij...

Naja, toch klaargekomen en toen ik 'm eruit haalde bleek het condoom nog gescheurd te zijn ook Overigens mijn eerste keer met condoom was 't... nooit meer Zo veilig zijn ze dus niet
haha, wtf zeur je.
geen problemen mee
Alleen lucky dat mn vriendin nu n Mirena draagt
Geen "Rode Zee" en geen gezeur met condooms
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  zaterdag 10 mei 2008 @ 09:53:49 #168
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58590414
Ik kan nu ook een kleine bijdrage doen.
Ik en mijn vriendin waren zaterdag ook even bezig, zij zat bovenop.
We lagen op haar zolderkamer en van de zolder naar de overige slaapkamers is maar een paar trappen.
We waren zooo intens bezig horen we eens op een gigantisch hard volume iemand de trap op komen sprinten en mijn broek en schoenen lagen gewoon bij de deur ongeveer , we hadden uiteraard geen tijd om iets aan te doen want vanaf het moment dat iemand zijn eerste voet op de trede zet is het nog maar 4 seconde voordat je dan in haar kamer bent .
Zij van mij af en neemt deken met zich mee!
Ikke: GVD, hieeerrrrrrrrr
1 seconde voor dat onze deur open gaat trek ik die deken nog snel over me heen.
Komt haar broertje binnen (redelijk dronken) terwijl wij daar poedelnaakt onder de dekens lagen. Gaat hij gewoon even rustig op de bedrand zitten terwijl hij gewoon rustig tegen mijn vriendin zegt: 'goh ik moest je nog iets vertellen.' Heeft hij daar vervolgens 5 minuten zitten nadenken
Ging ie eeeeindelijk weg, wij verder

Kwam hij 2 minuten later gewoon weeeeer en herhaalde het ritueel zich nog eens.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:13:40 #169
211372 discipter
woothammer???
pi_58634371
ah, na lang denke tog 1 gevonde. niet echt komisch maar tog een blunder (in kleine mate)

eerste keer datk thuis bij mn vriendin was (op dit forum ook wel bekend als nightspawn). zoenen, beetje voelen en uiteindelijk in bed beland, eerste keer. langzaam gingen alle kledingstukken uit, uiteindelijk hadden we nog geen condooms dus toen was et maar bij een befbeurt gebleven. probleem was dat we in de geilheid waren vergeten de gordijnen dicht te doen, van een raam van 2 meter breed... op de 7de verdieping van een flatgebouw... met een andere flat op ongeveer 300 meter afstand...
I have to work of the baby fat, from the baby i ate -Richard
*poke poke poke poke jouw*
  donderdag 15 mei 2008 @ 23:10:47 #170
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58694865
Laatst waren ik en mijn vriendin weer even lekker bezig bij haar thuis. Toen we net klaarwaren keek ik op de klok; kuuuuuuuut ik moet nog iets inleveren voor 12 uur! Ik snel naar huis, kreeg ik me op de fiets een schijtaanval, wil je niet weten.
Ik kom achterom, gooi mijn fiets neer, ren naar binnen plof op de wc en prrrrrrrrrrrrrrrrt; aaah dat was lekker!
En meestal als je schijt, pis je ook gelijker he, gebeurd automatisch. Opeens denk ik: huh wat voelt dit raar... Vervolgens schoot er een pisstraal naar boven en dat was de bevestiging voor mij dat er iets niet klopte
Bleek dat ik de condoom nog altijd omhad
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:53:32 #171
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_58697123
Nou ik ook dan maar

ik was bij mijn vriendin in finland, afgelopen kerstavond, cadeautjes uitgepakt, je kent dat wel.
Haar 2 zussen + aanhang waren er ook (de ene is 24, de andere 28 dacht ik) maar het ene koppel was met de ouders van me vriendin ff gaan wandelen met de hond. Die andere zus zat beneden haar gloednieuwe DVD te kijken (Totoro XD)

Dus wij naar boven cadeautjes wegzetten, belanden op bed.
Toen we klaar waren ff naakt de badkamer in met zn 2en omdat zij per sé direct wilde douchen.

Nu wil het lot dat de enige wc in het huis daar in de badkamer zit, en dat mijn vriendin in haar kamer geen DEUR heeft.

Dus we staan daar, douche was nog niet aan, horen we ineens de trap kraken.
Vriendin rent hard haar kamer weer in waarbij ze mij opzij duwt, ik kon dus nergens meer heen aangezien de top van de trap direct uitzicht geeft op vriendinlief's kamer.

Dus ik spring snel de douchecabine in en trek het gordijn dicht (wtf stomme actie)

ik hoor 10sec later ineens mn vriendin in de lach schieten, en een nogal ingehouden lacherige stem van de andere kant van het gordijn zeggen ''Uhm, i'd like to use the bathroom please''

Ik had het dus niet meer, dus ik antwoord dubbel van het lachen ''Uhm, i'd like my pants then, please''

Vriendin + zus komen niet meer bij
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
pi_58700087
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef Ziewoarut het volgende:
Laatst waren ik en mijn vriendin weer even lekker bezig bij haar thuis. Toen we net klaarwaren keek ik op de klok; kuuuuuuuut ik moet nog iets inleveren voor 12 uur! Ik snel naar huis, kreeg ik me op de fiets een schijtaanval, wil je niet weten.
Ik kom achterom, gooi mijn fiets neer, ren naar binnen plof op de wc en prrrrrrrrrrrrrrrrt; aaah dat was lekker!
En meestal als je schijt, pis je ook gelijker he, gebeurd automatisch. Opeens denk ik: huh wat voelt dit raar... Vervolgens schoot er een pisstraal naar boven en dat was de bevestiging voor mij dat er iets niet klopte
Bleek dat ik de condoom nog altijd omhad
  zaterdag 17 mei 2008 @ 01:14:34 #173
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_58719754
wat een verhalen, super topic!
zelf heb ik helaas geen verhalen voor jullie... zou zo even geen blunder kunnen bedenken.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 03:00:42 #174
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_58720911
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:53 schreef Scherpkoekje het volgende:
Nou ik ook dan maar

ik was bij mijn vriendin in finland, afgelopen kerstavond, cadeautjes uitgepakt, je kent dat wel.
Haar 2 zussen + aanhang waren er ook (de ene is 24, de andere 28 dacht ik) maar het ene koppel was met de ouders van me vriendin ff gaan wandelen met de hond. Die andere zus zat beneden haar gloednieuwe DVD te kijken (Totoro XD)

Dus wij naar boven cadeautjes wegzetten, belanden op bed.
Toen we klaar waren ff naakt de badkamer in met zn 2en omdat zij per sé direct wilde douchen.

Nu wil het lot dat de enige wc in het huis daar in de badkamer zit, en dat mijn vriendin in haar kamer geen DEUR heeft.

Dus we staan daar, douche was nog niet aan, horen we ineens de trap kraken.
Vriendin rent hard haar kamer weer in waarbij ze mij opzij duwt, ik kon dus nergens meer heen aangezien de top van de trap direct uitzicht geeft op vriendinlief's kamer.

Dus ik spring snel de douchecabine in en trek het gordijn dicht (wtf stomme actie)

ik hoor 10sec later ineens mn vriendin in de lach schieten, en een nogal ingehouden lacherige stem van de andere kant van het gordijn zeggen ''Uhm, i'd like to use the bathroom please''

Ik had het dus niet meer, dus ik antwoord dubbel van het lachen ''Uhm, i'd like my pants then, please''

Vriendin + zus komen niet meer bij


Uh, wie heeft er nou geen deur??
pi_58782127
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef Ziewoarut het volgende:
Laatst waren ik en mijn vriendin weer even lekker bezig bij haar thuis. Toen we net klaarwaren keek ik op de klok; kuuuuuuuut ik moet nog iets inleveren voor 12 uur! Ik snel naar huis, kreeg ik me op de fiets een schijtaanval, wil je niet weten.
Ik kom achterom, gooi mijn fiets neer, ren naar binnen plof op de wc en prrrrrrrrrrrrrrrrt; aaah dat was lekker!
En meestal als je schijt, pis je ook gelijker he, gebeurd automatisch. Opeens denk ik: huh wat voelt dit raar... Vervolgens schoot er een pisstraal naar boven en dat was de bevestiging voor mij dat er iets niet klopte
Bleek dat ik de condoom nog altijd omhad
ik moest lachen
pi_58968482
Ik was eens met een ex een boswandeling aan het maken.
Na wat lopen gingen we op een bankje zitten en geilden elkaar op.
Sex in het bos leek me wel wat, dus wij wat van het pad af en op de grond.
Zij lag op haar rug, ik er op en wat klungelen want ik vond het niet echt
gemakkelijk met die takken in mijn knieen en mensen die ons mogelijk zouden kunnen zien.
Na wat geklungel waren we het wel beu; 't was duidelijk geen succes.
Eenmaal thuis kleed ik me om; ik trek mijn broek uit en mijn ex zegt:
Wow wat is dat op je kont!?
Bleek heel mijn reet en rug vol te zitten met muggenbulten.


Ook grappig: ik was aan het beffen en besloot een vinger in haar kont
te steken. Dat ging niet zo makkelijk dus ik zeg: probeer te ontspannen.
Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen. Weg geilheid > welkom slappe lach.


Best vervelend is het ook als je chick de hik heeft
en met elke hik je lul uit haar poes drukt en een kutscheetje laat.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:33:02 #177
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58970716
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:40 schreef mighty_myte het volgende:


Ook grappig: ik was aan het beffen en besloot een vinger in haar kont
te steken. Dat ging niet zo makkelijk dus ik zeg: probeer te ontspannen.
Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen. Weg geilheid > welkom slappe lach.


Best vervelend is het ook als je chick de hik heeft
en met elke hik je lul uit haar poes drukt en een kutscheetje laat.
OK als ik een stijve heb die ik niet wil lees ik deze post
pi_58971218
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:33 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

OK als ik een stijve heb die ik niet wil lees ik deze post
De rest van het topic vind je opwindend?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:25:49 #179
211372 discipter
woothammer???
pi_58976444
nog iets recents, we ware bezig en opeens trekt men vriendin een beetje pijnlijk gezicht (ze was al een beetje geirriteerd benede) dus ik van gaat het?. zei:"je raakt de fockin G-spot, ga door gek"

ettis maar goed dat we er nadie tijd aar verder over zijn gegaan
I have to work of the baby fat, from the baby i ate -Richard
*poke poke poke poke jouw*
  donderdag 29 mei 2008 @ 01:53:21 #180
204710 je_ouwe_moer
let op je woorden jongeman!
pi_58979324
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:25 schreef discipter het volgende:
"je raakt de fockin G-spot, ga door gek"

Een dame met klasse, dat hoor ik al

[ Bericht 0% gewijzigd door je_ouwe_moer op 29-05-2008 03:06:55 ]
  FOK!Babe donderdag 29 mei 2008 @ 02:36:50 #181
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_58979531
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 01:53 schreef je_ouwe_moer het volgende:

[..]

Een dame van klasse, dat hoor ik al
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:24:33 #182
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58985442
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:59 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

De rest van het topic vind je opwindend?
Nee maar deze was toch wel het toppunt
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:29:27 #183
211372 discipter
woothammer???
pi_59149917
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:24 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Nee maar deze was toch wel het toppunt
zou ik ook zegge
I have to work of the baby fat, from the baby i ate -Richard
*poke poke poke poke jouw*
  zaterdag 28 juni 2008 @ 23:01:45 #184
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_59762858
*schop*
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
  maandag 30 juni 2008 @ 13:40:19 #185
194776 TantePollewop
die verzin ik nog
pi_59792891
een paar keer per jaar met 3 stellen een weekendje weg (gewoon, voor de leuk, eten drinken etc).
Meestal moet er gedurende zo'n weekend wel een stel heen en weer voor verjaardag, trouwerij of zoiets.

zo ook afgelopen keer (nu 2 weken geleden).
1 stel weg, dus nog 2 stellen (wij en 'stel2') over.

Wij samen in bad, beetje zoenen etc, maar niet te ver gaan (wel beetje opgewonden). Wij afdrogen,
willen naar woonkamer maar horen een 'bekend geluid' uit de woonkamer komen.
Even door het bovenraampje kijken (zo'n raampje boven de deur, doorkijk vanaf de trap)
en ligt stel2 op de bank te sexen. Even blijven kijken, maar zelf ook erg opgewonden
(van het bad, en door het kijken). Wij sexen op de trap (zij zijn toch druk), gaan we zo in op dat we niet door hadden dat stel2 ineens in de gang stond. even een raar moment,(zij sorry, en weer snel de woonkamer in) Zeker raar toen de volgende ochtend stel3 (die dus naar verjaardag waren) alle subtiele grappen niet begrepen

(en nee, het is geen kwartetje, orgie o.i.d. geworden!)
pi_59900767
pi_60025260
Samen met mijn toenmalige partner in de douche. Het was zo'n grote douche waar je dus niet in een badkuip of hok staat, nee de badkamer = douche. Anyway, na wat gemor van mijn kant had ze me toch overgehaald mee te gaan, samen onder de douche. Omdat de straal heerlijk was, de vloer warm waren we erbij gaan zitten. Ik zat tegen de muur, zij met haar gezicht tegenover mij. We wilden toch iets dichter bij elkaar zitten, maar de schaarpositie leek ons geen briljant plan, dus ze zou met haar rug naar mij komen te zitten. Ze wil opstaan, glijdt uit, zo met haar voet op mijn clit

Goed, ik herstelde redelijk snel (en zij was gelukkig niet écht gevallen... vast nut gehad van het obstakel ), kon goed bij haar lichaam en had (ondanks het water in mijn ogen) een leuke tijd.... we werken steeds dichter naar 'het' moment, tot de huisbaas besloot het warme water te gaan gebruiken
Direct stonden we op, wachtend op het moment dat de huisbaas genoeg had. Maar nee. Dat moment kwam niet

Letterlijk een koude douche dus!
Happiness never comes in the way that we imagine.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:32:13 #188
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60041460
quote:
Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen.

'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:23:44 #189
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60045317
quote:
Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen.
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:43:20 #190
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_60123930
tvp
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:24:11 #191
17205 Profesor
I have a dream!
pi_60124869
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:40 schreef mighty_myte het volgende:
.
Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen. Weg geilheid > welkom slappe lach.

Ik kwam daar eens stukje WC papier tegen die was blijven plakken..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_60139048
Hmm Toen ik vroeger nog wel eens een weekendje meeging naar Moeders huis in het bos..

Een keer in een geile bui met mijn toenmalige vriendin het bos in gedoken. Op zich niets verkeerd mee natuurlijk, na een paar minuten staan te kutten eindelijk een goede positie gevonden, was niet ideaal maar ok je bent geil en je wilt wat..

na ongeveer 5 minuten horen we opeens wat honden blaffen dus ik denk naja die zullen wel doorlopen.. NOT... staat er opeens zon focking aggresieve hond voor mn flikker (ik geloof dat het een herder was ) Dus ik in paniek 2 stappen naar achter doen sta ik daar opeens met mn stijve swans.. tegenover een blaffende hond..

..blaffende honden bijten niet... gelukkig.. opzich achteraf allemaal wel grappig... achteraf..
WARNING! This post may include sarcasm
  donderdag 17 juli 2008 @ 07:45:57 #193
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_60158952
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:27 schreef yustsomeguy het volgende:
Hmm Toen ik vroeger nog wel eens een weekendje meeging naar Moeders huis in het bos..

Een keer in een geile bui met mijn toenmalige vriendin het bos in gedoken. Op zich niets verkeerd mee natuurlijk, na een paar minuten staan te kutten eindelijk een goede positie gevonden, was niet ideaal maar ok je bent geil en je wilt wat..

na ongeveer 5 minuten horen we opeens wat honden blaffen dus ik denk naja die zullen wel doorlopen.. NOT... staat er opeens zon focking aggresieve hond voor mn flikker (ik geloof dat het een herder was ) Dus ik in paniek 2 stappen naar achter doen sta ik daar opeens met mn stijve swans.. tegenover een blaffende hond..

..blaffende honden bijten niet... gelukkig.. opzich achteraf allemaal wel grappig... achteraf..
Je realiseerde je na afloop waarschijnlijk pas dat het heel anders had kunnen aflopen?
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_60160303
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:45 schreef ajf het volgende:

[..]

Je realiseerde je na afloop waarschijnlijk pas dat het heel anders had kunnen aflopen?
the nightmare's....
WARNING! This post may include sarcasm
pi_60204486
Mijn schoonmoeder klopte eens op de deur of het wat minder luidruchtig kon. Mijn hele mood was toen wel weg.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:43:20 #196
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_60207212
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef Profesor het volgende:

[..]

Ik kwam daar eens stukje WC papier tegen die was blijven plakken..
pi_60207618
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:39 schreef akaeenkutwijf het volgende:
Dit topic is zo grappig
Ik vraag me soms echt af hoe mensen dit voor elkaar krijgen
Met een grote duim en flink hard zuigen daaraan, dan komen de verhalen er vanzelf uit.
  maandag 21 juli 2008 @ 22:05:43 #198
221680 MissMissy
dont fuck with me, i fuck back
pi_60254592
ik was zo ook een keer gezellig bezig met men vriend op men kamer.
ouders niet thuis maar jonger broertje wel.
ik uit alle voorzorg men deur maar op slot gedaan, kwam die opeens aankloppe:
ZUUS doe de deur is ope !!
wij hem maar genegeerd is ie naar zen kamer gegaan
  dinsdag 22 juli 2008 @ 05:02:43 #199
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_60259792
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:05 schreef MissMissy het volgende:
ik was zo ook een keer gezellig bezig met men vriend op men kamer.
ouders niet thuis maar jonger broertje wel.
ik uit alle voorzorg men deur maar op slot gedaan, kwam die opeens aankloppe:
ZUUS doe de deur is ope !!
wij hem maar genegeerd is ie naar zen kamer gegaan
DAT is een blunder
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 22 juli 2008 @ 05:18:56 #200
84524 Morwen
I got life
pi_60259799
Heb ik al eens gepost denk ik maar hij blijft geweldig

Sexen met mijn vriendje in sexy lingerie, toch maar even een shirt over het nachtlampje (zijn ouders zaten beneden). Blijkbaar ging dat lampje roken/fikken, geen idee ervan verder, wij waren druk Komt ineens mijn schoonvader de kamer op, stond dat shirt te fikken Wij half naakt

Uhm, die heeft nooit meer normaal naar mij kunnen kijken
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 26 juli 2008 @ 01:49:44 #201
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60354994
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 05:18 schreef Morwen het volgende:
Heb ik al eens gepost denk ik maar hij blijft geweldig

Sexen met mijn vriendje in sexy lingerie, toch maar even een shirt over het nachtlampje (zijn ouders zaten beneden). Blijkbaar ging dat lampje roken/fikken, geen idee ervan verder, wij waren druk Komt ineens mijn schoonvader de kamer op, stond dat shirt te fikken Wij half naakt

Uhm, die heeft nooit meer normaal naar mij kunnen kijken
pics van sexy lingerie
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
pi_60380205
Hmm zo kan ik ook nog wel eventjes, heel erg zijn ze niet in vergelijking met de rest van deze posts ( echt te geweldig soms), maar we hadden een betrapt-week een tijdje geleden. De tijd daarvoor bijna nooit betrapt (alleen op geluid, door schoonmams en inwonend nichtje die nu van te voren smst of het rustiger kan ) alleen die week dus zo goed als 3 maal.

#1: Vriendlief leek het leuk om seks te hebben in de woonkamer op de tafel en een stoel. Vooruit, vriendlief zijn zin want mijn ouders waren toch allebei die avond weg. Ondergoed uit maar rokje nog aan en tijdje aan de gang (wij wonen boven en je hoort alles in huis, de voordeur, de trap, de schuifdeur en dan ben je in de woonkamer) en wij hadden niets gehoord.. Tot we de schuifdeur hoorden en wij als een gek wegrenden naar mijn slaapkamer. Waar ik toen achterkwam, je raadt het al.. Dat ik mijn ondergoed was vergeten en mama daarmee in haar handen stond

#2: Vriendlief heeft twee nichtjes die helemaal fan zijn van mij op de een of andere manier en altijd willen langskomen als ik er ben en spelletjes e.d. willen doen. Schoonmams en schoonpaps waren een dagje varen en de nichtjes (wisten wij toen niet) waren ook mee. Wij dachten mooi van de situatie gebruik te kunnen maken en het eens gezellig te maken op zijn slaapkamer. Tot we beneden te deur hoorden (trap loopt meteen naar boven en dan eigenlijk meteen links zit zijn slaapkamer) en iemand de trap op hoorden rennen.. En nichtjelief de kamer instormde en stamelde dat ze iets moest vragen maar het niet meer wist en dus maar weer ging.

#3: Die avond vertrokken de nichtjes en wij dachten het eindelijk eens af te maken zonder gekke fratsen en naar boven vertrokken. Niets horend door de opwinding stond schoonmams ineens achter de openslaande deur, maar keek gelukkig niet om het hoekje.. 'Of het even wat zachter mocht, ze keken beneden tv maar ze hadden de ondertiteling maar aangedaan'
  zondag 27 juli 2008 @ 17:19:18 #203
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60380297
quote:
Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_60832879
Mijn god wat een verhalen

Ik ben de laatste jaren niet verder gekomen dan een verkeerde naam noemen terwijl je bezig bent

daar redt je je echt niet uit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_61237727
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn grootste blunder ooit, in slaap vallen tijdens het voorspel.
Maar, het was laat, en we waren beide flink aangeschoten.

Och kerel, maak je daar maar niet druk om, mijn vriend die valt dan ook in slaap en dan heeftie nog niet eens gedronken
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:24:39 #206
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61237944
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:12 schreef maruda het volgende:

[..]

Och kerel, maak je daar maar niet druk om, mijn vriend die valt dan ook in slaap en dan heeftie nog niet eens gedronken
Da's best kansloos.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_61541886
Vandaag iets grappigs meegemaakt.

Was vandaag vroeg vrij van school. Eerste wat ik bedenk is : "ik heb het hele huis voor mezelf". Dus vriedinlief opgebeld en 20 minuten later liggen we op mijn bed te vozen. In onze geile bui doen we snel onze kleren uit. Ondertussen komen mijn broertje en een klasgenoot thuis, alleen in onze geile bui horen we de voordeur niet op slot vallen. Meanwhile vliegen de kleren van onze lijf. Wilt vriendinlief mij eens verwennen met een blowjob, dus ik ga even goed op mijn bed liggen met mijn gezicht richting mijn gesloten kamerdeur. Vriedinlief begint mij te plezieren. Na een paar minuten hoor ik mijn kamerdeur zachtjes opengaan, dus ik kijk op en zie mijn broertje's klasgenoots hoofd te voorschijn komen. Ziet hij mijn vriedin, met haar rug naar de deur toe, in allen haar string. Ik zie zijn mond openvallen. Echt priceless de gezicht dat hij had op dat moment. Voor hij nog wat kan zeggen leg ik een vinger op mijn lippen dat ie zo stil mogelijk moet zijn en maken dat ie weg komt. Dus hij zachtjes weer deur dicht met een rood hoofd. Gelukkig heeft vriendinlief niks gehoord en gaat rustig verder.

Nadat mijn vriendin en ik klaar zijn met seksen, kleden we ons aan, met een honger van hier tot tokio lopen we samen naar de keuken. Komen we op de gang mijn broertje's klasgenoot tegen, zegt ie tegen mij : jij bent mijn held. Ik lig helenaal dubbel en vriendin trekt een gezicht van "wtf is hier aan de hand".

[ Bericht 1% gewijzigd door Viro op 11-09-2008 01:57:47 ]
pi_61543219
Zo erg als hier heb ik het niet meegemaakt, bij ons is het meer van het kaliber dat schoonmams belt, en dan later vraagt waar we waren toen ze eerder belde. We zijn beiden wel blij dat schoonmams niet zo dicht bij woont dat ze zo even langs kunnen fietsen, dan had ik ook wel wat ergere verhalen te melden.

Overigens was er wel een keer een bloedvaatje oid bij m'n lief gesprongen, kwamen we achter toen we het licht aan deden en de witte lakens niet meer helemaal wit waren..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zondag 14 september 2008 @ 00:31:01 #209
211372 discipter
woothammer???
pi_61613024
ochtendsex en dan hebben dat haar vader belt dus toen kwam mijn vader et de telefoon omhoog, deur open(we hadden wel onder de dekens) ... ja je vader aan de lijn, dus hij staat daar zo in de deuropening, ik allemaal gebaren maken van "verdwijn, ga foetsie wezen" nou na iets van 5 seconden valt het kwartje. hij gooit de telefoon opt bed en gaat snel weg. vriendinlief mooi opnemen en dan aan de andere kant onder ander de vraag horen: "waar ben je dan?" ... "nou gewoon" is haar reactie. na het telefoon gesprek nog wel de ochtendsex afgemaakt natuurlijk
I have to work of the baby fat, from the baby i ate -Richard
*poke poke poke poke jouw*
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:05:45 #210
180784 giessss
red een boom, eet een bever
pi_61865117
Heb ook eens een 'blundertje' gehad;

Ik bracht haar zondagavond laat thuis met de auto, en we zagen aan het buitenlicht dat schoon ma en pa nog buiten zaten (was zomer). We waren zo geil als de neten dus ja, dan maar in de auto vozen. Het was donker dus mijn parkeerlicht had ik aangelaten. Net toen we lekker op gang kwamen stopt er ineens een auto naast mij en zien we een enorm fel licht vanuit die auto bij ons naar binnen schijnen. Wij schrokken ons de tering natuurlijk, en pas toen dat licht uitging zagen wij een politieauto optrekken met 2 lachende agenten erin.

Net een beetje bekomen van de schrik komt haar pa aangelopen, die had een fel licht gezien en een politieauto zien wegrijden dus die ging polshoogte nemen. Hij had al snel door wat er aan de hand was natuurlijk...

Maar snel na een kusje naar huis gegaan....
pi_62133056
Update ?
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:37:11 #212
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62180068
Chickie zat aan mijn pik en toen begon mijn broertje aandacht te vragen . Dus ik hem later op zn flikker gegeven omdat "ze godverdomme net aan mijn pik zat"
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_62202899
Toen ik 17 was met men toenmalige vakantievriendinnetje midden in de nacht de kroeg uitgerold. Vervolgens sex gehad op een grasveldje achter een struik bij de haven in La Trinite Sur Mer (Frankrijk) in de veronderstelling dat niemand ons kon zien...( liepen best veel mensen langs vanuit de kroeg)liepen we de volgende dag langs dezelfde plek... bleek die struik niet meer te zijn dan een bosje onkruid

Toen snapte ik ook een paar opmerkingen die we smorgens op het strand kregen van een aantal mensen :S
pi_62203111
quote:
Op donderdag 11 september 2008 08:35 schreef fruityloop het volgende:
Zo erg als hier heb ik het niet meegemaakt, bij ons is het meer van het kaliber dat schoonmams belt, en dan later vraagt waar we waren toen ze eerder belde. We zijn beiden wel blij dat schoonmams niet zo dicht bij woont dat ze zo even langs kunnen fietsen, dan had ik ook wel wat ergere verhalen te melden.

Overigens was er wel een keer een bloedvaatje oid bij m'n lief gesprongen, kwamen we achter toen we het licht aan deden en de witte lakens niet meer helemaal wit waren..
Je had haar gewoon uitgescheurd!
pi_62301207
tvp
pi_64349809
Nja goed... hier dan maar een blunder van mij.

Vorig jaar had ik een paar maanden een vriendinnetje. We hadden het al vaker gedaan, maar nog niet bij haar thuis. Op een bepaalde avond liepen de gemoederen redelijk hoog. We hadden gewoon zin in elkaar. Haar ouders waren al gaan slapen, en wij waren beneden nog een beetje aan het frunniken (handjob etc.) Dus zij zegt zo van: 'Zal ik alvast naar boven gaan? Kom je zo?' .. Na een minuut of 3 ging ik naar boven. Maarja.. ben maar één keer boven geweest, en ze hadden een best onlogische indeling. Dus ik loop de eerste verdieping op. En ik zie een deur open, zo dom als ik was, ging ik die kamer binnen. Ik zie dus vrouwelijke vorm + nachtjapon staan voor het bed, dus ik smack haar op haar kont. Vervolgens hoor ik: 'Nou ja zeg?!' Toen wist ik het dat de rapen gaar waren. Was dus haar moeder. (Haar vader was niet wakker geworden..) Af en toe heb je echt een achterlijke actie. Dat je gewoon niet nadenkt, toen had ik zo;n actie. Mss dat er teweinig bloed naar mijn hoofd ging ofzo..

Vervolgens zei ze maar dat ik beter naar huis kon gaan..

Later heb ik er wel om kunnen lachen . Maar die fout maak ik nooit meer.

[ Bericht 6% gewijzigd door DonPerignon op 25-12-2008 04:14:17 ]
pi_64350545
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:04 schreef DonPerignon het volgende:
Nja goed... hier dan maar een blunder van mij.

Vorig jaar had ik een paar maanden een vriendinnetje. We hadden het al vaker gedaan, maar nog niet bij haar thuis. Op een bepaalde avond liepen de gemoederen redelijk hoog. We hadden gewoon zin in elkaar. Haar ouders waren al gaan slapen, en wij waren beneden nog een beetje aan het frunniken (handjob etc.) Dus zij zegt zo van: 'Zal ik alvast naar boven gaan? Kom je zo?' .. Na een minuut of 3 ging ik naar boven. Maarja.. ben maar één keer boven geweest, en ze hadden een best onlogische indeling. Dus ik loop de eerste verdieping op. En ik zie een deur open, zo dom als ik was, ging ik die kamer binnen. Ik zie dus vrouwelijke vorm + nachtjapon staan voor het bed, dus ik smack haar op haar kont. Vervolgens hoor ik: 'Nou ja zeg?!' Toen wist ik het dat de rapen gaar waren. Was dus haar moeder. (Haar vader was niet wakker geworden..) Af en toe heb je echt een achterlijke actie. Dat je gewoon niet nadenkt, toen had ik zo;n actie. Mss dat er teweinig bloed naar mijn hoofd ging ofzo..

Vervolgens zei ze maar dat ik beter naar huis kon gaan..

Later heb ik er wel om kunnen lachen . Maar die fout maak ik nooit meer.
Heb je haar daarna wel nog hard genomen? (je schoonmoeder) ?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  donderdag 25 december 2008 @ 10:23:02 #218
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64350982
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:04 schreef DonPerignon het volgende:
Nja goed... hier dan maar een blunder van mij.

Vorig jaar had ik een paar maanden een vriendinnetje. We hadden het al vaker gedaan, maar nog niet bij haar thuis. Op een bepaalde avond liepen de gemoederen redelijk hoog. We hadden gewoon zin in elkaar. Haar ouders waren al gaan slapen, en wij waren beneden nog een beetje aan het frunniken (handjob etc.) Dus zij zegt zo van: 'Zal ik alvast naar boven gaan? Kom je zo?' .. Na een minuut of 3 ging ik naar boven. Maarja.. ben maar één keer boven geweest, en ze hadden een best onlogische indeling. Dus ik loop de eerste verdieping op. En ik zie een deur open, zo dom als ik was, ging ik die kamer binnen. Ik zie dus vrouwelijke vorm + nachtjapon staan voor het bed, dus ik smack haar op haar kont. Vervolgens hoor ik: 'Nou ja zeg?!' Toen wist ik het dat de rapen gaar waren. Was dus haar moeder. (Haar vader was niet wakker geworden..) Af en toe heb je echt een achterlijke actie. Dat je gewoon niet nadenkt, toen had ik zo;n actie. Mss dat er teweinig bloed naar mijn hoofd ging ofzo..

Vervolgens zei ze maar dat ik beter naar huis kon gaan..

Later heb ik er wel om kunnen lachen . Maar die fout maak ik nooit meer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 25 december 2008 @ 10:43:56 #219
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64351219
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:04 schreef DonPerignon het volgende:
Nja goed... hier dan maar een blunder van mij.

Vorig jaar had ik een paar maanden een vriendinnetje. We hadden het al vaker gedaan, maar nog niet bij haar thuis. Op een bepaalde avond liepen de gemoederen redelijk hoog. We hadden gewoon zin in elkaar. Haar ouders waren al gaan slapen, en wij waren beneden nog een beetje aan het frunniken (handjob etc.) Dus zij zegt zo van: 'Zal ik alvast naar boven gaan? Kom je zo?' .. Na een minuut of 3 ging ik naar boven. Maarja.. ben maar één keer boven geweest, en ze hadden een best onlogische indeling. Dus ik loop de eerste verdieping op. En ik zie een deur open, zo dom als ik was, ging ik die kamer binnen. Ik zie dus vrouwelijke vorm + nachtjapon staan voor het bed, dus ik smack haar op haar kont. Vervolgens hoor ik: 'Nou ja zeg?!' Toen wist ik het dat de rapen gaar waren. Was dus haar moeder. (Haar vader was niet wakker geworden..) Af en toe heb je echt een achterlijke actie. Dat je gewoon niet nadenkt, toen had ik zo;n actie. Mss dat er teweinig bloed naar mijn hoofd ging ofzo..

Vervolgens zei ze maar dat ik beter naar huis kon gaan..

Later heb ik er wel om kunnen lachen . Maar die fout maak ik nooit meer.
Bekijk het van de zonnige kant: het had netzogoed d'r vader kunnen zijn.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  PR/Manusje van alles donderdag 25 december 2008 @ 10:45:35 #220
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_64351238
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:43 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Bekijk het van de zonnige kant: het had netzogoed d'r vader kunnen zijn.
Wat waarschijnlijk minder erg was geweest
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 25 december 2008 @ 16:58:51 #221
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_64357686
quote:
Op donderdag 25 december 2008 04:04 schreef DonPerignon het volgende:
Nja goed... hier dan maar een blunder van mij.

Vorig jaar had ik een paar maanden een vriendinnetje. We hadden het al vaker gedaan, maar nog niet bij haar thuis. Op een bepaalde avond liepen de gemoederen redelijk hoog. We hadden gewoon zin in elkaar. Haar ouders waren al gaan slapen, en wij waren beneden nog een beetje aan het frunniken (handjob etc.) Dus zij zegt zo van: 'Zal ik alvast naar boven gaan? Kom je zo?' .. Na een minuut of 3 ging ik naar boven. Maarja.. ben maar één keer boven geweest, en ze hadden een best onlogische indeling. Dus ik loop de eerste verdieping op. En ik zie een deur open, zo dom als ik was, ging ik die kamer binnen. Ik zie dus vrouwelijke vorm + nachtjapon staan voor het bed, dus ik smack haar op haar kont. Vervolgens hoor ik: 'Nou ja zeg?!' Toen wist ik het dat de rapen gaar waren. Was dus haar moeder. (Haar vader was niet wakker geworden..) Af en toe heb je echt een achterlijke actie. Dat je gewoon niet nadenkt, toen had ik zo;n actie. Mss dat er teweinig bloed naar mijn hoofd ging ofzo..

Vervolgens zei ze maar dat ik beter naar huis kon gaan..

Later heb ik er wel om kunnen lachen . Maar die fout maak ik nooit meer.
Zou wel mooi zijn als je haar snel voorover boog en pakte zonder dat pa wakker werd. Daarna snel door naar jouw eindbestemming.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_64488217
quote:
Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen.
tvp
Punt.
pi_64655311
Lekker op je rug willen gaan liggen en op het moment dat je denkt soepel je been over haar heen te gooien, haar vol tegen haar hoofd raken.. telt dit ook ?

[ Bericht 2% gewijzigd door 24-7 op 04-01-2009 18:35:24 ]
En daar mag u best even voor klappen..
pi_64792052
Ja dat telt.
  zondag 25 januari 2009 @ 23:35:40 #225
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_65404419
Mijn moeder was nooit zo gecharmeerd van het feit dat ik sex had met meisjes, zonder een relatie te hebben. Ze zei dan ook op familieverjaardagen "dat het geen bordeel was" waardoor ik met een rode boei, en enkele afgunstige blikken van mijn broer/zwager, een stukje taart zat te eten.

Mijn vader was daartintegen juist heel anders. Die zei sochtends als ik naar boven kwam altijd "goed gedaan jongen!" en gaf me een schouderklopje.

Heb ook wel wat blunders meegemaakt, maar die komen nog wel een keer.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_65408777
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:35 schreef Danny_Ramone het volgende:
Mijn moeder was nooit zo gecharmeerd van het feit dat ik sex had met meisjes, zonder een relatie te hebben. Ze zei dan ook op familieverjaardagen "dat het geen bordeel was" waardoor ik met een rode boei, en enkele afgunstige blikken van mijn broer/zwager, een stukje taart zat te eten.

Mijn vader was daartintegen juist heel anders. Die zei sochtends als ik naar boven kwam altijd "goed gedaan jongen!" en gaf me een schouderklopje.

Heb ook wel wat blunders meegemaakt, maar die komen nog wel een keer.
Toffe pa!
pi_65854827
Na veel doorlezen maar een "blunder" van moi en een ex van me.

Warme lentedag, lekker wezen zwemmen. Daarna bij haar thuis op d'r kamer. Ouders wel thuis maar whatever, ze heeft een eigen kamer toch?
We zijn het voorspel voorbij, zij inmiddels bovenop met rug naar de deur en ze gaat flink op in het gebeuren.
Zwaait de deur open en komt moeders met wasmand binnenlopen. (het is dat ik het zag, want het ging zo stil dat ik het ook niet gehoord zou hebben)
Vriendin ging ondertussen ongestoord door en kreunt iets in de trant van "niet stoppen!"... ik probeer in bijna paniek de dekens maar wat verder op te hijsen en verlies toch iets van mijn "hardnekkigheid" (zo zullen we het maar noemen)
Moeders gaat onverstoord door alsof haar neus bloedt en probeerd heel hardnekkig NIET onze kant op te kijken terwijl ze netjes de kleren in de kast legt en weer vertrekt...
Uiteindelijk toch maar wel de ronde afgemaakt (tja, ze was enthousiast en dat werkte aanstekelijk) maar voortaan toch maar wat voorzichtiger geweest en proberen uit te vinden om moeders niet toevallig bezig was met de was voor we eraan begonnen
*piep*
  zondag 8 februari 2009 @ 19:12:55 #228
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_65857795
haha wat zei je vriendin achteraf?
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:35:41 #229
243160 Hopeee
Home is where the heart is
pi_65945169
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef harrypiel het volgende:
Ook een leuke binnenkomer van mij.

Ik en mn ex-vriendin hadden eens geen zin om te gaan stappen en we hadden besloten de zaterdagavond bij mij thuis door te brengen en gezellig filmpjes te kijken. Voordat we de tapes in de video wilden schuiven hadden we eerst nog even achter de PC gezeten en heb ik daar op verzoek van ex-liefje nog wat mp3's van het net geplukt en op CD gefikt. Wij kijken elkaar op een gegeven moment met de welbekende "heb je zin?"-blik en ik vraag haar "zullen we even jouw spulletjes op mn kamer neerzetten?". Zij met een knipoog terug: "Oh ja, goed idee hoor". Dus wij naar mn slaapkamer waarbij we al heel snel op bed belanden en aan een intens voorspel beginnen, en na 5 min al in Adams- en Evakostuum in elkaars armen lagen. Ik vraag haar na een paar minuten: "Zal ik jou eens een lekkere likbeurt geven?". Uiteraard was mn ex-liefje daar wel voor te porren, en begin langzaam en teasend mn weg zuidwaards om daar uitgebreid een zoute snor te halen. Op een gegeven moment duwt ze plotseling verschrikt mn hoofd weg en haar benen dicht met de reden: "xxxx, je moeder is op de overloop. Wat nou als ze binnenkomt?". Ik nonchalant terug: "Ach, die zal wel in de gaten hebben dat we even een intiem moment met zn tweetjes willen hebben. Zij zal ons niet storen", en ga vrolijk verder met het oraal plezieren van mn ex-schatje. Niet veel later schiet ze achteruit en sluit haar benen (voor zover mogelijk met mijn hoofd ertussen ). Ik kijk in haar ogen, vervolgens achterom, en wie ik zie ik daar met een wasmand vol kleren in de deurpost staat? Juistem, moeders. En in plaats van dat ze de wasmand op de overloop zet en met een beschaamd "sorry" de deur weer dichttrekt, gaat ze 5 pijnlijk langzame minuten lang pontificaal en ijskoud alle kleren in de juiste kastjes leggen, daarbij droge opmerkingen als "zo, de sokken gaan in dit laadje, en de onderbroeken hier..." makend. Terwijl mn ex met een kop als een boei en beentjes stijf tegen elkaar geklemd heel gegeneerd haar poesje met beide handjes bedekt, lig ik met een kop op onweer en met mn vingers roffelend op bed mn moeder mn kamer uit uit te staren. Afijn, na die 5 minuten (5 minuten? eerder 5 uur), merkt mn ex heel sarcastisch op "En jij zei nog wel dat ze niet binnen zou komen; nou dat hebben we gezien ". Maar hitsig als we waren, hebben we ons plezier daardoor niet laten vergallen en zijn weer lekker verder gegaan. Na afloop van die overigens heerlijke vrijpartij durfde zij echter niet meer naar beneden te gaan om te pissen, want ze was bang dat mn ouders er het over zouden hebben en ons erop aan zouden spreken. Toen moest ik haar weer gerust stellen dat mn moeder daar heel nuchter in is. Uiteindelijk is ze dan toch naar beneden gegaan.

edit: tiepvouten verwijderd

Ik heb met mijn vriendin nagenoeg hetzelfde meegemaakt... was ook met hetzelfde bezig toen mn moeder plotseling binnen kwam, was ook ergens in het begin... denk dat snappen ze vast wel maar nee.. ze moest trouwens alleen iets vragen niet de hele was sorteren:P heb haar er later op aangesproken en nu word er geklopt
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:42:22 #230
240968 Polapoe
Is het hem?
pi_66178713
Geen blunder tíjdens de sex, maar wel in de trant van. Naar aanleiding van zo'n ander leuk topic hier waren mijn vriendin en ik ervan overtuigd om een leuke cockring met vibratie-unit te bestellen. Leuke info erbij: we zijn beiden 16, en wonen dus nog bij ouderslief. De ring moest maar bij mij afgeleverd worden, want zij heeft geen privacy thuis en haar ouders zouden haar pakketje vast open maken! Dus wij bestellen het op mijn naam en laten het naar mijn huis sturen. Maandag besteld, woensdag in huis, was de belofte. Woensdag ochtend om 9 uur 's ochtends was mijn vriendin hier, vastbesloten om samen de hele dag op het pakketje te wachten. Track and trace via internet vertelde mij dat het pakketje nog bij het postorder bedrijf lag, dus wij gingen even samen onze ochtendrituelen beleven, om rond een uur of half 11 beneden te komen en tv te kijken. Mama deed doodnormaal, kwam gezellig praten. Rond 12 uur kreeg ik een mailtje dat het pakket was verstuurd. Opgewonden in de buurt van de deur gebleven. En ja hoor, daar was de TNT man! Maar het pakketje dat hij bracht was een broek voor mijn moeder.. Waarom had hij dat doosje niet bij zich? De rest van de dag heb ik gewacht, vol spanning. Vriendin was voor het eten naar huis gegaan, teleurgesteld uiteraard. Rond 10 uur 's avonds kreeg ik een mailtje dat het pakket was afgeleverd. Laptop op schoot, mama op de andere bank tv aan het kijken. Dat kon niet! Hadden ze het fout afgeleverd? Shit. Ik moest het toch maar vragen. "Mam, is er vandaag een pakketje voor mij afgeleverd?". Haar gezichtsuitdrukking sprak boekdelen. Ze had het gekregen toen vriendin en ik het gezellig aan het maken waren 's ochtends. En het allerleukste, ze had het open gemaakt. Papa en ik hebben dezelfde initialen, en ook al heb ik mijn naam voluit geschreven bij de bestelling, hij was afgekort op de sticker. Mama dacht dat het voor papa was, maar hij had niets gezegd dus ze had het doosje open gemaakt om te kijken wat het nou was. Er niet bij stil staand dat ik de initialen deel, dacht ze dat papa het bij wijze van verassing voor haar had gekocht. Geweldig -.- Pas toen hij dit ontkende vroeg ze of ik het misschien had gekocht, waarop papa heeft geantwoord: "Nee, daar houdt hij zich nog lang niet mee bezig" (hij bedoelde toevoegingen aan ons sexleven). Dit voorval heeft geresulteerd in de meest gênante avond in mijn leven, en vriendin heeft ook een paar dagen lang niet langs durven komen. Gelukkig konden mijn ouders er later wel om lachen. Een beetje hard, en ook een beetje spottend, maar gelukkig was het lachen.

Volgende keer mijn tweede naam ook bij de bestelling.
Het is hem!
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:57:10 #231
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66243431
HAahah
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_66249886
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:57 schreef wise het volgende:
HAahah
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:02:47 #233
170806 BobKruithof
Major in Minor issues
pi_66319369
een jaar of wat terug had ik met mijn toenmalige vriendin een geweldige vrijpartij gehad, en na afloop liep ik de keuken in om wat voedsel te halen. het was diep in de nacht dus ik maakte me geen zorgen en liep spiernaakt de keuken in, vanuit de huiskamer waar we toen sliepen.

ik stond met een pan in m'n handen en kanen, en mijn vriendin had wel zin in nog een keertje, en ze zakte op haar knieën en begon mijn slappe rietstengel in een mooie fiere zuil om te toveren en die zuil gleed keer op keer diep haar keeltje in. maar hey, ik had die pan nog vast

zonder enige aankondiging ging de keukendeur open, en voor ik het doorhad stond haar moeder al aan de keukentafel, en had mijn meisje binnen een miliseconde een deken gepakt en om ons heen gewikkeld. ARgh! Daar sta je dan! Met die pan in je handen, en die zuil tussen de billen van je vriendin geklemd!

Moeders had ook honger vertelde ze. Ze graaide uit de pan die ik in m'n handen had, en ik kon alleen maar sprakeloos mijn zuiltje weg voelen zakken naar weer een slappe banaan. Ik wist niet wat me overkwam. En terwijl ik daar door twee warme billen warm gehouden werd at moeders maar door en maar door, vroeg eventjs of ze nog een deken moest pakken omdat we het misschien koud kregen, maar wij hoefden dat niet... want in ons hoofd vloekten we moeders weg, de keuken uit!

Maar een kleine tien minuten later had ze geneog gegeten. Ze zei dat als we nog meer trek hadden we wel wat noodles uit de kast konden halen en daarna verdween ze uit de keuken naar de slaapkamer.
Nog dezelfde seconde dat de slaapkamer deur dicht klikte hoorden mijn meisje en ik een slappe lach en en gil! Ik voelde hem al aankomen... ik bedacht me dat ze me vast uit stond te lachen, en ik schaamde me een ongeluk! Maar tot mijn grote verbazing lachtte ze niet om mij! Tussen het lachen en proesten door hoorden wij door de gang echoen:

"M'n dochter is een bofkont met die kerel! Hij heeft een beste flinke piemel waar jij nog een puntje aan kunt zuigen Ronald!"!

Blijkbaar was de deken niet snel genoeg om ons heen...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:07:10 #234
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66319458
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:02 schreef BobKruithof het volgende:
een jaar of wat terug had ik met mijn toenmalige vriendin een geweldige vrijpartij gehad, en na afloop liep ik de keuken in om wat voedsel te halen. het was diep in de nacht dus ik maakte me geen zorgen en liep spiernaakt de keuken in, vanuit de huiskamer waar we toen sliepen.

ik stond met een pan in m'n handen en kanen, en mijn vriendin had wel zin in nog een keertje, en ze zakte op haar knieën en begon mijn slappe rietstengel in een mooie fiere zuil om te toveren en die zuil gleed keer op keer diep haar keeltje in. maar hey, ik had die pan nog vast

zonder enige aankondiging ging de keukendeur open, en voor ik het doorhad stond haar moeder al aan de keukentafel, en had mijn meisje binnen een miliseconde een deken gepakt en om ons heen gewikkeld. ARgh! Daar sta je dan! Met die pan in je handen, en die zuil tussen de billen van je vriendin geklemd!

Moeders had ook honger vertelde ze. Ze graaide uit de pan die ik in m'n handen had, en ik kon alleen maar sprakeloos mijn zuiltje weg voelen zakken naar weer een slappe banaan. Ik wist niet wat me overkwam. En terwijl ik daar door twee warme billen warm gehouden werd at moeders maar door en maar door, vroeg eventjs of ze nog een deken moest pakken omdat we het misschien koud kregen, maar wij hoefden dat niet... want in ons hoofd vloekten we moeders weg, de keuken uit!

Maar een kleine tien minuten later had ze geneog gegeten. Ze zei dat als we nog meer trek hadden we wel wat noodles uit de kast konden halen en daarna verdween ze uit de keuken naar de slaapkamer.
Nog dezelfde seconde dat de slaapkamer deur dicht klikte hoorden mijn meisje en ik een slappe lach en en gil! Ik voelde hem al aankomen... ik bedacht me dat ze me vast uit stond te lachen, en ik schaamde me een ongeluk! Maar tot mijn grote verbazing lachtte ze niet om mij! Tussen het lachen en proesten door hoorden wij door de gang echoen:

"M'n dochter is een bofkont met die kerel! Hij heeft een beste flinke piemel waar jij nog een puntje aan kunt zuigen Ronald!"!

Blijkbaar was de deken niet snel genoeg om ons heen...
ma tokkie?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:14:19 #235
170806 BobKruithof
Major in Minor issues
pi_66319626
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 18:34 schreef je_ouwe_moer het volgende:

[..]

drama queen...

Geen van de mannen met wie ik seks heb gehad maakte er zo'n drama van.
Je doet zeker ook niet aan anaal?
Vertel me alsjebliefd niet dat je je niet schoonmaakt voor anaal?:S
  PR/Manusje van alles zaterdag 21 februari 2009 @ 18:14:53 #236
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_66319641
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:15:04 #237
170806 BobKruithof
Major in Minor issues
pi_66319645
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:07 schreef Bob-B het volgende:

[..]

ma tokkie?
lol nee haha best wel een milf nog
pi_66603121
tvp
  maandag 2 maart 2009 @ 02:29:07 #239
242485 Luth.
Een echte.
pi_66605060
Ik ben weleens door een bed heengezakt tijdens de daad. Niet speciaal, ware het niet dat dit een hoogslaper was. Die was dus total-loss en werd vervangen door een metalen exemplaar
They're taking the hobbits to Isengard!
  maandag 2 maart 2009 @ 07:20:28 #240
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66605597
quote:
Op maandag 2 maart 2009 02:29 schreef Luth. het volgende:
Ik ben weleens door een bed heengezakt tijdens de daad. Niet speciaal, ware het niet dat dit een hoogslaper was. Die was dus total-loss en werd vervangen door een metalen exemplaar
ja of dat de latten eruit schieten en je dan met je kont in een gat ligt.
Nog nooit zo snel die dingen er terug in gedaan
pi_67018523
Heb wel verschillende blunders mee gemaakt.
Ik lag met mijn ex te genieten van een heerlijk potje ochtendsex, door de tv hadden we haar vader de trap niet op horen komen en kwam vrolijk binnen. Gelukkig lagen we nog onder de dekens.. Kon het tijdens het verhaal van d'r vader niet laten om nog een paar stootjes te geven en wat gevoelige plekken te be tasten.

Onder tussen woon ik op m'n zelf, had op een avond een meisje mee genomen naar huis en 's ochtends toen we lekker bezig waren, werd ik gebeld, snel ff spieken; Papa. Niet reageren verder bel zo wel terug, in de 5 minuten daarna werd ik nog 3 keer gebeld, blijven negeren en doorgaan. Op een gegeven moment werd er op m'n deur geklopt, niet reageren gaan vanzelf wel weg... Was alleen even vergeten dat mijn ouders nog een sleutel hadden van m'n kamer. Dat is blunder 1, vervolgens kon ik niet op de naam van haar komen (spanning, zenuwen) en zei dat ze Sandra heette, vond zij weer niet zo leuk... Helaas, nooit meer gezien, sex was wel aangenaam, vader ook nooit meer gehoord over Sandra.

Een keer gehad dat m'n ex een beetje was uitgescheurd, nu hadden we het helaas niet door en lagen in het bed van d'r ouders (ouders op vakantie). Dat de lakens vies waren was het probleem niet, dat het op het gebroken witte behang zat wel. Hebben toen behoorlijk moeten boenen, kwamen er ook pas de volgende ochtend achter...

Andere keer met een behoorlijke natte plek op mijn broek de nachtbus in gemoeten, was vlak daarvoor iets te geil bezig geweest met een meisje.

Verder naast de gebruikelijke kopstoten, van het bed af val praktijken, burostoel die sneuvelde, uitglij partijen onder de douche, nog veel meer genante vertoningen, maar die hou ik (voorlopig) voor mezelf.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:13:49 #242
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_67281390
Keertje met een ex van me, filmpje gehuurd en op haar kamer gaan kijken. Van het een kwam het ander, en op een gegeven moment was ze bezig om mij oraal te bevredigen. Film stond nog steeds aan.
Totdat ik op tv een grap hoorde in de film die ik wel erg leuk vond en dus ineens de slappe lach krijg
><(({°>
pi_67861403
afterseks blunder: Ooit na de daad condoom dichtgeknoopt met waarschijnlijk iets teveel lucht erin nog. Duw dat ding even snel in mijn achterbroekzak om even later weg te kunnen gooien. Op het gegeven moment moet ik beneden uit een kastje dichtbij de grond iets pakken, dus ik ga op mijn hurken zitten en had al een vrij strakke broek aan. Voel ik op het gegeven moment ineens nattigheid.......
  donderdag 9 april 2009 @ 13:37:07 #244
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_67861719
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef babipangang het volgende:
afterseks blunder: Ooit na de daad condoom dichtgeknoopt met waarschijnlijk iets teveel lucht erin nog. Duw dat ding even snel in mijn achterbroekzak om even later weg te kunnen gooien. Op het gegeven moment moet ik beneden uit een kastje dichtbij de grond iets pakken, dus ik ga op mijn hurken zitten en had al een vrij strakke broek aan. Voel ik op het gegeven moment ineens nattigheid.......
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 9 april 2009 @ 14:31:34 #245
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_67863789
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:42 schreef Polapoe het volgende:
Geen blunder tíjdens de sex, maar wel in de trant van. Naar aanleiding van zo'n ander leuk topic hier waren mijn vriendin en ik ervan overtuigd om een leuke cockring met vibratie-unit te bestellen. Leuke info erbij: we zijn beiden 16, en wonen dus nog bij ouderslief. De ring moest maar bij mij afgeleverd worden, want zij heeft geen privacy thuis en haar ouders zouden haar pakketje vast open maken! Dus wij bestellen het op mijn naam en laten het naar mijn huis sturen. Maandag besteld, woensdag in huis, was de belofte. Woensdag ochtend om 9 uur 's ochtends was mijn vriendin hier, vastbesloten om samen de hele dag op het pakketje te wachten. Track and trace via internet vertelde mij dat het pakketje nog bij het postorder bedrijf lag, dus wij gingen even samen onze ochtendrituelen beleven, om rond een uur of half 11 beneden te komen en tv te kijken. Mama deed doodnormaal, kwam gezellig praten. Rond 12 uur kreeg ik een mailtje dat het pakket was verstuurd. Opgewonden in de buurt van de deur gebleven. En ja hoor, daar was de TNT man! Maar het pakketje dat hij bracht was een broek voor mijn moeder.. Waarom had hij dat doosje niet bij zich? De rest van de dag heb ik gewacht, vol spanning. Vriendin was voor het eten naar huis gegaan, teleurgesteld uiteraard. Rond 10 uur 's avonds kreeg ik een mailtje dat het pakket was afgeleverd. Laptop op schoot, mama op de andere bank tv aan het kijken. Dat kon niet! Hadden ze het fout afgeleverd? Shit. Ik moest het toch maar vragen. "Mam, is er vandaag een pakketje voor mij afgeleverd?". Haar gezichtsuitdrukking sprak boekdelen. Ze had het gekregen toen vriendin en ik het gezellig aan het maken waren 's ochtends. En het allerleukste, ze had het open gemaakt. Papa en ik hebben dezelfde initialen, en ook al heb ik mijn naam voluit geschreven bij de bestelling, hij was afgekort op de sticker. Mama dacht dat het voor papa was, maar hij had niets gezegd dus ze had het doosje open gemaakt om te kijken wat het nou was. Er niet bij stil staand dat ik de initialen deel, dacht ze dat papa het bij wijze van verassing voor haar had gekocht. Geweldig -.- Pas toen hij dit ontkende vroeg ze of ik het misschien had gekocht, waarop papa heeft geantwoord: "Nee, daar houdt hij zich nog lang niet mee bezig" (hij bedoelde toevoegingen aan ons sexleven). Dit voorval heeft geresulteerd in de meest gênante avond in mijn leven, en vriendin heeft ook een paar dagen lang niet langs durven komen. Gelukkig konden mijn ouders er later wel om lachen. Een beetje hard, en ook een beetje spottend, maar gelukkig was het lachen.

Volgende keer mijn tweede naam ook bij de bestelling.
Die is wel fucking briljant
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 9 april 2009 @ 16:16:17 #246
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67867485
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef babipangang het volgende:
afterseks blunder: Ooit na de daad condoom dichtgeknoopt met waarschijnlijk iets teveel lucht erin nog. Duw dat ding even snel in mijn achterbroekzak om even later weg te kunnen gooien. Op het gegeven moment moet ik beneden uit een kastje dichtbij de grond iets pakken, dus ik ga op mijn hurken zitten en had al een vrij strakke broek aan. Voel ik op het gegeven moment ineens nattigheid.......
GAD-VER-DAMME!!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_67881334
Ik woon in een druk en hecht studentenhuis en kheb geen slot op me kamer dus dat zorgt wel vaak voor wat genante momenten.
Een van de eerste keren dat mijn vriendje bleef slapen zijn ze mijn kamer ingeslopen en hebben ze wat kleren op het balkon verstopt. Dus sochtends toen die weer weg moest waren we het een en ander kwijt, dus ik al me huisgenoten afgaan. Wie heeft de kleren van mijn vriendje verstop?!? nja kwartier later heb ik het uit iemand kunnen krijgen.
Andere keer waren we rond uurtje of half 6 bezig en kwam er iemand vragen of ik mee at. Dus die klopte aan, kwam gelukkig niet binnen. En daarna nog paar keer gebeld, niet echt bevorderend voor je mood als je weet dat je deur elk moment open kan gaan . Ook mooi dat we daarna samen de kamer uitkwamen en ik ze tegenkwam, Huh was je toch wel thuis? Lekker geneukt? En dat dat tijdens het eten nog paar keer
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:21:03 #248
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_68005336
Kan me ook nog een mooie herinneren.

Na het sexen met een scharreltje half in slaap aan het dommelen. Je bent moe, hard werken jeweets. Nu woon ik in een soort van studentenhuis, met redelijk dunne wandjes. Word ik opeens wakker van allerlei gekraak en gebonk. Chick naast me schrikt ook wakker, wtf is dat. Horen we opeens allemaal gekreun! Bleek de buurvrouw met haar nieuwbakken lover flink tekeer te gaan.

Weg slaap, hilarisch was het wel.

Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:05:02 #249
252757 LethalP
Dodelijk.
pi_68256329
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef Ziewoarut het volgende:
Laatst waren ik en mijn vriendin weer even lekker bezig bij haar thuis. Toen we net klaarwaren keek ik op de klok; kuuuuuuuut ik moet nog iets inleveren voor 12 uur! Ik snel naar huis, kreeg ik me op de fiets een schijtaanval, wil je niet weten.
Ik kom achterom, gooi mijn fiets neer, ren naar binnen plof op de wc en prrrrrrrrrrrrrrrrt; aaah dat was lekker!
En meestal als je schijt, pis je ook gelijker he, gebeurd automatisch. Opeens denk ik: huh wat voelt dit raar... Vervolgens schoot er een pisstraal naar boven en dat was de bevestiging voor mij dat er iets niet klopte

Tja. Das lullig, heel het plafond ondergezeken?

Whaha, tja das best lullig. Als je vriendin dat nou eens had kunnen zien..
Bleek dat ik de condoom nog altijd omhad
naja wel lullig dan.. hoe kun je zoiets ook vergeten

[ Bericht 2% gewijzigd door LethalP op 22-04-2009 08:01:27 ]
pi_68376759
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef light_and_dark het volgende:

[..]

Die situatie heb ik ook een keer gehad.
niet bij het voorspel maar ook tijdens de daad zelf
--- ҉ ---
pi_68561268
Toen ik een jaar of 15/16 was wilde mijn toenmalige vriendje me graag een keer vast binden aan bed.
geen probleem maar we hadden niet echt geschikt materiaal daarvoor in de kamer aanwezig.

Als mijn vriendje bleef slapen dan bleven we zo veel mogelijk op mijn kamer, we zetten hem namelijk altijd op het zuipen en wilde niet dronken door de woonkamer heen hoeven.
Ik had gelukkig wel een slot op de deur.

Mijn ex je had wat gevonden een riem voor de ene hand en een grove ketting voor de andere en die werd met een wat vreemde constructie onder het bed door gehaald en kwam dan aan de andere kant weer te voorschijn.
Net toen ie me zo klungelig had vast gemaakt werd er op de deur geklopt. Mijn vader.'hij weet precies wanneer hij niet moet storen en vind het leuk om te storen.
Of ik even de deur open wil doen. MIjn ex je ondertussen bezig om die ketting los te krijgen wat een hoop kabaal maakte en niet wilde lukken. Mijn vader stond erop dat hij naar binnen kwam het was namelijk erg dringend. Hij werd een beetje boos. maar we kregen de ketting niet los. Toen maar snel de hand met de riem los gemaakt. De hand met de ketting onder het kussen gestopt en een dekentje over mijn naakte lijf en de ketting heen. Ex- je trok snel wat aan en deed de deur open.
Ik lag met mijn hoofd op het kussen en deed of ik me niet zo lekker voelde en wilde slapen. Mijn vader heeft nog even op de rand van het bed gezeten en had helemaal niks belangrijks te melden.
Mijn zin om nog verder te experimenteren was daarna over en volgens mij wist hij dat dondersgoed.

Op mijn 17e het huis uit gegaan dus daarna geen last meer gehad van vervelende ouders.

wel nog een keer meegemaakt dat een jongen me lekker stevig nam en dat zijn velletje scheurde.
Het bloed liep eruit niet normaal. Ik heb nog nooit een jongen zo zielig zien kijken. Hij hield zijn lul vast terwijl het bloed eruit goot. en dan dat verschrikte gezicht van hem erbij. Ik had echt met hem te doen.

verder ben ik wel eens betrapt tijdens het pijpen van mijn vriend op de snelweg.
schijnbaar waren we in een file terecht gekomen en daar was ik me helemaal niet van bewust.
een paar jongens hadden ons bezig gezien, en ik keek ze recht aan toen ik klaar was en weer omhoog kwam. ach hun ook weer een verzetje gehad.

nog een blunder:
Lekker aan het wandelen in het bos met mijn ex, en we besluiten eens lekker te gaan sexen.
Hij onder ik boven. Hij komt lekker klaar, maar ik vind het toch allemaal wel erg erg vochtig aanvoelen overal.
Bleek ik net op dat moment ongesteld geworden en daar had ik helemaal geen rekening mee gehouden.
alles zat onder het bloed vermengd met vocht van ons.
Ik heb mijn onderbroekje gebruikt om de meeste schade mee op de ruimen en die wat verder de bosjes in geslingerd. Besefte me pas later dat dit voor een voorbijganger ook wel een vreemd beeld moet opleveren. zo'n bebloed onderbroekje langs een wandelpad.
We logeerden bij mijn schoonouders dus hij is als eerste naar binnengegaan om zijn ouders af te leiden en ik ben daarna snel de trap op gesneld naar de badkamer. En de wandeling naar huis was ook geen pretje.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:51:32 #252
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_68585135
goed verhaal, lekker kort
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
pi_68602518
niemand in de buurt om tegen aan te kletsen, dan krijg je van die oneindige verhalen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:22:11 #254
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_68602569
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef lola666 het volgende:
niemand in de buurt om tegen aan te kletsen, dan krijg je van die oneindige verhalen.
beetje schizo?
pi_68650925
nee ben ik op getest
maar ben wel officieel krankzinnig verklaart
pi_68656166
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef lola666 het volgende:
nee ben ik op getest
maar ben wel officieel krankzinnig verklaart
Geil! Neukuh?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:11:36 #257
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_68792179
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:12 schreef lola666 het volgende:
nee ben ik op getest
maar ben wel officieel krankzinnig verklaart
Geil! Neukuhh?
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
pi_68972816
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef falloutboy het volgende:

[..]

Geil! Neukuhh?
Volgens mij is het gewoon een gast
  zondag 17 mei 2009 @ 01:48:33 #259
255490 _Loki
Jahoi.
pi_69107514
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

GAD-VER-DAMME!!
Zo vies is het toch niet, ik bedoel, het zit in je eigen lichaam nog wel.
  zondag 17 mei 2009 @ 01:55:53 #260
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69107683
quote:
Op zondag 17 mei 2009 01:48 schreef _Loki het volgende:

[..]

Zo vies is het toch niet, ik bedoel, het zit in je eigen lichaam nog wel.
Nou in die van mij normaal gezien niet hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69337130
Met mijn vriendinnetje, lekker onder de douche en later buiten de douche nog eventjes overgedaan. Ze stond met 1 voet van op de rand van de wc maar ze had slofsokken aan (ja ja koude badkamer vloer ), ik wilde haar been in een voor mij wat handigere positie manouvreren en in eens, PLONS met de voet in de pot!!
  maandag 25 mei 2009 @ 22:11:38 #262
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69399302
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:37 schreef TAX001 het volgende:
Met mijn vriendinnetje, lekker onder de douche en later buiten de douche nog eventjes overgedaan. Ze stond met 1 voet van op de rand van de wc maar ze had slofsokken aan (ja ja koude badkamer vloer ), ik wilde haar been in een voor mij wat handigere positie manouvreren en in eens, PLONS met de voet in de pot!!
Vrouw met been vast in wc

Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 25 mei 2009 @ 23:31:27 #263
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69402996
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Vrouw met been vast in wc

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69415899
Geen blunders kunnen hebben, telt dat ook?
pi_69421229
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:30 schreef erikje14 het volgende:
Geen blunders kunnen hebben, telt dat ook?
27 jaar geen seks hebben lijkt me ook een blunder
Liefde en infectie
pi_69422194
tsja, kan d'r weinig aan doen
pi_69699400
kick
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:45:41 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69699848
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
kick
Waar blijven die van jou ?

Korte van mij dan: lul in het oog van m'n ex gestoken, per ongeluk dat wel . Was best hilarisch eigenlijk, alleen zij dacht daar anders over .
Huilen dan.
pi_69700014
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar blijven die van jou ?

Korte van mij dan: lul in het oog van m'n ex gestoken, per ongeluk .

uhm..

Ik heb niet zoveel blunders. Alleen de eerste keer had ik wat moeite met het condoom waardoor de hardheid al wat afnam en mede daarom lukte het daarom ook niet meer om 'binnen te komen'. Heel wat zitten prutsen, maar na een minuut of 10 toch maar de moed opgegeven.
Later nog een keer geprobeerd met haar bovenop en dat ging blijkbaar een stuk beter.
Zij was trouwens ook nog maagd toen.

Recente blunders heb ik niet eigenlijk. Woon op mezelf, kan niet gestoord worden.
Tja, de gordijnen openlaten vind ik eigenlijk niet zo'n blunder. Als die mensen het willen zien, dan doen ze maar
  maandag 8 juni 2009 @ 21:24:36 #270
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69841020
Mn broertje kwam ooit binnenvallen in mijn slaapkamer terwijl ik alleen nog mijn boxer aan had en mn ex-vriendin in dr bh had zat met mijn hand in dr broekje
pi_69842980
Ik wisselde op het verkeerde moment van hand. Op het moment suprême om precies te zijn. Gevolg: jizz-eye.
en dát brandt.
pi_69844825
Heb me vriendin ook een jizz-eye gegeven en dacht bijmezelf van ja 1 rood oog dat staat niet dus nam ik het andere oog ook nog maar ff mee.

De blunder: 2 dagen geen sex
pi_69850178
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef Wisheh het volgende:
Heb me vriendin ook een jizz-eye gegeven en dacht bijmezelf van ja 1 rood oog dat staat niet dus nam ik het andere oog ook nog maar ff mee.

De blunder: 2 dagen geen sex
En terecht, bij 1 had je altijd nog kunnen zeggen dat het een vliegje was.:')

Ontopic: Niet echt een blunder, maar wel heel grappig.
We kwamen langs zijn oude stageadres waar hij de sleutel nog van had. Ik had er hele verhalen over gehoord, dus ik wilde wel even naar binnen om te kijken hoe het was daar. Van het een kwam het ander, op het bureau van zijn oh zo gruwelijke baas.
Gelukkig ken ik hier niemand
pi_70014019
tvp
pi_70127444
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef lola666 het volgende:
Mijn ex je.
MIjn ex je .
Ex- je.
pi_70331425
Er was eens een gezellige avond waar alle drank afgekocht was, nu ben ik heel goed in drankjes opdrinken dus zo geschiedde...

De volgende dag werd ik wakker in mijn hotelkamer waar ik samen met mijn broertje zou liggen, stap uit bed om een peukje te roken uit het raam en bedenk me hoe brak ik eigenlijk wel niet was. Op het moment dat ik mijn broertje wil vragen wat hij van de avond vond draaide ik me om en zag daar 3 onbekenden liggen en geen broertje.

Een enorm gedrocht, een lekker wijf en een gast Waarop ik te horen kreeg wat ik allemaal wel niet uitgespookt had die avond. Nou het schijnt dus dat ik alleen wat met dat monster geflikflooid heb maar omdat ze niet wilde neuken (Godzijdank) ik uiteindelijk maar ben gaan pissen met een half harde pik. Bij het drinken heb ik dus ook mijn interne tomtom verzopen en ben ik plaats van de wc deur de kamerdeur uitgelopen die in het slot viel en ik geen pasje bij me had.

Tot overmaat van ramp kwam mijn complete clubje terug van het feestje en heeft me nog even lekker uit lopen lachen op de gang, ik kwam er niet meer in omdat die lui binnen al aan het pitten waren. Heb dus naakt naar de receptie moeten lopen om een nieuw pasje te halen.

Nou ben ik gelukkig niet heel erg beschamend ingesteld dus ik heb er keihard om moeten lachen, maar ik werd wel even wat weekjes raar aangekeken.

Uiteindelijk heb ik de kamer een halve dag bij moeten boeken omdat mijn broertje ergens tientallen kilometers verderop in het verkeerde hotel is beland en daar de nacht door heeft moeten brengen. We kunnen er nog steeds keihard om lachen dus dat is goed. Contact met het monster heb ik niet meer, al probeert ze het soms wel maar dat gaat niet nog eens gebeuren.
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:38:58 #277
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70332804
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:46 schreef dikkemongul het volgende:
Er was eens een gezellige avond waar alle drank afgekocht was, nu ben ik heel goed in drankjes opdrinken dus zo geschiedde...

De volgende dag werd ik wakker in mijn hotelkamer waar ik samen met mijn broertje zou liggen, stap uit bed om een peukje te roken uit het raam en bedenk me hoe brak ik eigenlijk wel niet was. Op het moment dat ik mijn broertje wil vragen wat hij van de avond vond draaide ik me om en zag daar 3 onbekenden liggen en geen broertje.

Een enorm gedrocht, een lekker wijf en een gast Waarop ik te horen kreeg wat ik allemaal wel niet uitgespookt had die avond. Nou het schijnt dus dat ik alleen wat met dat monster geflikflooid heb maar omdat ze niet wilde neuken (Godzijdank) ik uiteindelijk maar ben gaan pissen met een half harde pik. Bij het drinken heb ik dus ook mijn interne tomtom verzopen en ben ik plaats van de wc deur de kamerdeur uitgelopen die in het slot viel en ik geen pasje bij me had.

Tot overmaat van ramp kwam mijn complete clubje terug van het feestje en heeft me nog even lekker uit lopen lachen op de gang, ik kwam er niet meer in omdat die lui binnen al aan het pitten waren. Heb dus naakt naar de receptie moeten lopen om een nieuw pasje te halen.

Nou ben ik gelukkig niet heel erg beschamend ingesteld dus ik heb er keihard om moeten lachen, maar ik werd wel even wat weekjes raar aangekeken.

Uiteindelijk heb ik de kamer een halve dag bij moeten boeken omdat mijn broertje ergens tientallen kilometers verderop in het verkeerde hotel is beland en daar de nacht door heeft moeten brengen. We kunnen er nog steeds keihard om lachen dus dat is goed. Contact met het monster heb ik niet meer, al probeert ze het soms wel maar dat gaat niet nog eens gebeuren.
Met jou kan je goed stappen hoor ik al
  maandag 20 juli 2009 @ 19:59:48 #278
230507 MongolianDeathWorm
OHMNOMNOMNOMNOMNOM
pi_71158521
Tijdens de sex van het bed afdonderen.

De condoom verkeerd om doen.

Net klaar met de daad, ondergoed aan doen, komt zijn vader binnen.
Hij ging ook niet weg ofzo, bleef mooi verder lullen over waarvoor die gekomen was.
Hi, I have cool socks on today.
pi_71668619
Blunder van mn ex:

Hij was bij zijn ex.. en ze dachten dat ze alleen thuis waren.. Dus hij tilt haar op de keuken tafel.. broek naar beneden, en hatseflats. Horen ze even later iemand naar beneden komen.. zij pakt haar kleding en rent weg, maar hij blijft verbaasd staan..
Komt dr zus naar beneden.. en staat hij haar in de keuken met zn broek op zn enkels
Leuke kennismaking
It's nice to meet a girl in the park,
But it's nicer to park you meat in a girl.
pi_72169549
Niet echt een blunder maar het was wel erg grappig...

We hadden seks, in missionaris positie, alles leuk en aardig.. tot hij plots op mijn borst terechtkwam. Dit duwde alle lucht tussen mijn borsten weg op een manier dat er een enorm hard scheet-geluid ontstond.
Ik schoot keihard in de slappe lach en hij werd ook slap dus van de sex kwam het niet echt meer

Toen ik weer bijkwam wel afgemaakt natuurlijk

[ Bericht 1% gewijzigd door Arctica op 26-08-2009 13:49:56 ]
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:12:35 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_72279332
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:35:58 #282
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_73127466
Damn wat een kutkick

Sorry, had niet gezien dat het topic al vejraard was
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_73139411
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:46 schreef dikkemongul het volgende:
Er was eens een gezellige avond waar alle drank afgekocht was, nu ben ik heel goed in drankjes opdrinken dus zo geschiedde...

De volgende dag werd ik wakker in mijn hotelkamer waar ik samen met mijn broertje zou liggen, stap uit bed om een peukje te roken uit het raam en bedenk me hoe brak ik eigenlijk wel niet was. Op het moment dat ik mijn broertje wil vragen wat hij van de avond vond draaide ik me om en zag daar 3 onbekenden liggen en geen broertje.

Een enorm gedrocht, een lekker wijf en een gast Waarop ik te horen kreeg wat ik allemaal wel niet uitgespookt had die avond. Nou het schijnt dus dat ik alleen wat met dat monster geflikflooid heb maar omdat ze niet wilde neuken (Godzijdank) ik uiteindelijk maar ben gaan pissen met een half harde pik. Bij het drinken heb ik dus ook mijn interne tomtom verzopen en ben ik plaats van de wc deur de kamerdeur uitgelopen die in het slot viel en ik geen pasje bij me had.

Tot overmaat van ramp kwam mijn complete clubje terug van het feestje en heeft me nog even lekker uit lopen lachen op de gang, ik kwam er niet meer in omdat die lui binnen al aan het pitten waren. Heb dus naakt naar de receptie moeten lopen om een nieuw pasje te halen.

Nou ben ik gelukkig niet heel erg beschamend ingesteld dus ik heb er keihard om moeten lachen, maar ik werd wel even wat weekjes raar aangekeken.

Uiteindelijk heb ik de kamer een halve dag bij moeten boeken omdat mijn broertje ergens tientallen kilometers verderop in het verkeerde hotel is beland en daar de nacht door heeft moeten brengen. We kunnen er nog steeds keihard om lachen dus dat is goed. Contact met het monster heb ik niet meer, al probeert ze het soms wel maar dat gaat niet nog eens gebeuren.
Ok nieuwe details een half jaar naar dato van gebeuren. Heb die twee weer gezien en er het blijkt ook nog dat ik op een gegeven moment het been van dat mooie meisje zocht en vervolgens dus het verkeerde been pakte: dat van die gast. Best beschamend weer.

Maarja tussen deze post en de vorige wel die lekkere geregeld dus alles is toch nog goed gekomen hehe
pi_74067037
mn ex woonde nog thuis, dunne vloeren en haar kamer boven de huiskamer. wij knetter veel zin, maar we horen haar ma nog in de woonkamer rondscharrelen. die leek maar niet naar bed te gaan, de hele tijd kleine dingetjes doen, wat wegzetten, naar t toilet etc. we luisteren ed hele tijd waar ze precies heen gaat, en eindelijk slaat de deur van de woonkamer dicht.
"is ze weg?" [2 minuten luisteren]
-"volgens mij wel ja"
en we gaan er hard tegen aan, damn.

roept die ma ineens "hey, t hoeft niet kapot hoor!" [alles op haar kamer rammelde mee ]


andere keer, je kent t wel, naakt, beetje vastbinden, blinddoek, op een stoel in haar kamer... ze klimt boven op me en t wordt wel erg lekker.

komt dr zus (kutstem, dik, flink hangende DD, single) binnen en bekijkt t tafereeltje eens goed
"sow, dat ziet er leuk uit"
[staat te kijken]
"maar ik wilde dus wat vragen"
[staat te kijken]
"maar dat ben k ineens vergeten "
[staat te kijken]
-"[naam] PLEUR OP"
[staat te kijken]
"ja, ik denk dat ik maar eens ga, veel plezier nog [gniffel]"


Ohja en seks op de bank/rand van het bed... op je knieen voor haar zitten... flink bewegen... voeten bewegen over de grond... over de vloerbedekking...
kom ik naderhand er achter dat er brandblaren op mn vreef zitten
the chase is as much fun as the catch!!!
pi_74607591
Klassieke blunder gemaakt tijdens (of eigenlijk na) m'n eerste keer. We woonden beide nog thuis, ik was bij haar op bezoek. Ouders waren de hele middag weg, dus we speelden beide al wel met de gedachte om het er maar eens van te laten komen. Aangezien we dus beide nogal geil waren duurde het niet lang voor we ons naar haar slaapkamer verplaatst hadden, en we gingen er flink tegenaan (oké, eerste keer, dat gelooft niemand we hadden iig iets dat moest doorgaan voor goede seks).

Probleem was, ik was een beetje erg zenuwachtig. Nou kreeg ik hem best overeind, geen probleem, maar klaarkomen was een ander verhaal (ook al omdat de seks niet zo heel geweldig was). Maargoed, de aanhouder wint, dus wij gaan vrolijk door tot het toch lukt. We zijn nog geen minuut gestopt, of er wordt ineens op de deur geklopt. Blijken de ouders al terug te zijn... we waren iets langer bezig geweest dan we dachten. Dus wij snel aankleden etc., en terug naar beneden, gezellig bij haar ouders in de kamer zitten.

Al snel blijkt dat ze al een tijdje thuis zijn. Wij maken ons geen zorgen, want op zich is het huis niet zo gehorig, en haar slaapkamer zit niet boven de woonkamer. Wel moesten we even uitleggen wat we op haar kamer deden, daar zaten we namelijk normaal nooit. Dan blijkt ook nog eens dat haar moeder al een aantal pogingen had gedaan om aan te kloppen op de slaapkamerdeur, zonder reactie. Hoe het komt dat wij haar niet gehoord hebben? Ook al ben ik er vrij zeker van dat ik me hier niet uit ga lullen, ik doe een moedige poging terwijl vaderlief me met zijn kop op onweer aan zit te staren. Al die tijd zit mijn vriendin maar wat te gniffelen, en na een tijdje vraag ik haar wat er aan de hand is.

Blijkt dat ik mijn t-shirt binnenstebuiten aan heb aangetrokken na de seks...

En daarna moest ik nog zeker een uur bij ze in de woonkamer zitten, ik heb het shirt maar zo gelaten...

Afgelopen week bij m'n vriendin over de vloer, die zit nog op kamers in een studentenhuis. Iedereen die er woont moet langs haar deur, ze zit vlak achter de ingang. Na elkaar een tijdje flink te hebben opgegeild verplaatsen wij ons naar het bed, maar net als we erop gaan liggen bedenk ik me dat ik beter eerst nog ff langs het toilet kan gaan. Zo gezegd zo gedaan, en eenmaal terug gaan we nogal enthousiast aan de slag, waarbij de nodige herrie wordt gemaakt.

Eenmaal klaar wil vriendinlief in badjas naar het toilet lopen, maar blijkt de deur naar de gang op een kier te staan. Die was ik dus vergeten weer op slot te doen toen ik terugkwam van het toilet (deur sluit lastig dus valt open als hij niet op slot is.) Achter de deur staan drie huisgenootjes die mijn vriendin een spontaan applaus geven als ze haar neus om de hoek steekt...
pi_74607813
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef Sandoval het volgende: Achter de deur staan drie huisgenootjes die mijn vriendin een spontaan applaus geven als ze haar neus om de hoek steekt...
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_75112411
Tvptje.
  maandag 7 december 2009 @ 00:53:22 #288
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_75357727
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef Sandoval het volgende:
Afgelopen week bij m'n vriendin over de vloer, die zit nog op kamers in een studentenhuis. Iedereen die er woont moet langs haar deur, ze zit vlak achter de ingang.
Zo herkenbaar...en ze kijken je daarna altijd heel raar aan in de gezamelijke woonkamer
pi_75948520
Nog voordat mijn vriend en ik seks hebben gehad, hebben we de eerste reacties al te pakken.

We hebben natuurlijk wel wat liggen vozen enzo, en mijn vriend heeft een ontzettend krakend, houten, zelfgemaakt(door vorige bewoner in elkaar getimmert) bed(hoogslaper). Een ochtend werd ik wel heel vreemd aangekeken door zijn anders zo aardige huisgenoten. Toen we net de deur uit waren voor college kreeg hij een sms van een van zijn huisgenoten(die voor hem in die kamer zat) dat we in het vervolg een kussen tussen het bed en de muur moeten stoppen omdat dat het gekraak iets dempt.
pi_76145232
Mijn ex kwam eens op de middag voor mijn verjaardagsfeest langs, omdat hij er 's avonds niet kon zijn en me wel wou feliciteren.
Van het een kwam het ander en we belandden op mijn bed. We hadden niet door dat het wat langer duurde dan gepland, want mijn moeder klopte op een gegeven moment op de deur om me te roepen voor het avondeten.
Mn ex lag op het bed en ik zat hem half uitgekleed te pijpen.. Dus mijn moeder klopte en in een reactie roep ik "Nee!".
In de haast had ik exjelief zijn piemel nog in mijn mond, dus beet ik hem een beetje bij de N van nee, en klonk het allemaal wat gek "Mnee!" gevolgd door een "Au, pas op!!" en daarna een hoop gelach

Mn moeder is maar weer naar beneden gegaan.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_76180719
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef Sandoval het volgende:
Klassieke blunder gemaakt
Haha
pi_77011479
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_77613864
Ik had toen ik nog thuis woonde een bed met spijlen. En tijdens een heftige neukpartij met mijn vriendje van toen, hing ik nog weleens mijn benen daarin. Tot ik ze er niet meer uit kreeg..
  donderdag 4 februari 2010 @ 00:01:50 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77614768
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:38 schreef Oester het volgende:
Ik had toen ik nog thuis woonde een bed met spijlen. En tijdens een heftige neukpartij met mijn vriendje van toen, hing ik nog weleens mijn benen daarin. Tot ik ze er niet meer uit kreeg..
en toen....
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:36:03 #295
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77619651
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

en toen....
Niets, ze hangt er nog steeds in
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 4 februari 2010 @ 08:38:18 #296
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77619682
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Niets, ze hangt er nog steeds in
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_77633239
Mijn ouderlijk huis is niet echt perfect geisoleerd, dus het kraakt redelijk snel boven.
Dus toen ik enkele jaren terug nog thuis woonde en mijn ouders waren beneden in de woonkamer, dan vond ik het ook niet erg plezierig om seks te hebben.
Toch deed ik het terwijl ze thuis waren tot het volgende gebeurde.

We waren klaar met de daad, daarna nog even televisie kijken en zo, jullie kennen het wel.
Komen we onder, dus ik ga even iets te snacken pakken.
Hoor ik mijn vader tegen mijn vriend zeggen: "Zo beste jongen, jij zult wel slagen voor je examen biologie hè."
Dus mijn vriend zei aarzelend terug: "Ik ben vorig jaar al afgestudeerd."
Mijn vader: "Dan heb je goed gescoord denk ik als je toen net zo je best hebt gedaan als net."

Hij was niet de enige die zich schaamde, want mijn wangetjes werden vuurrood.
Trust is the heart of everything.
pi_77635813
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Librabis. het volgende:
Mijn ouderlijk huis is niet echt perfect geisoleerd, dus het kraakt redelijk snel boven.
Dus toen ik enkele jaren terug nog thuis woonde en mijn ouders waren beneden in de woonkamer, dan vond ik het ook niet erg plezierig om seks te hebben.
Toch deed ik het terwijl ze thuis waren tot het volgende gebeurde.

We waren klaar met de daad, daarna nog even televisie kijken en zo, jullie kennen het wel.
Komen we onder, dus ik ga even iets te snacken pakken.
Hoor ik mijn vader tegen mijn vriend zeggen: "Zo beste jongen, jij zult wel slagen voor je examen biologie hè."
Dus mijn vriend zei aarzelend terug: "Ik ben vorig jaar al afgestudeerd."
Mijn vader: "Dan heb je goed gescoord denk ik als je toen net zo je best hebt gedaan als net."

Hij was niet de enige die zich schaamde, want mijn wangetjes werden vuurrood.
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:38:39 #299
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_77837836
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Librabis. het volgende:
Mijn ouderlijk huis is niet echt perfect geisoleerd, dus het kraakt redelijk snel boven.
Dus toen ik enkele jaren terug nog thuis woonde en mijn ouders waren beneden in de woonkamer, dan vond ik het ook niet erg plezierig om seks te hebben.
Toch deed ik het terwijl ze thuis waren tot het volgende gebeurde.

We waren klaar met de daad, daarna nog even televisie kijken en zo, jullie kennen het wel.
Komen we onder, dus ik ga even iets te snacken pakken.
Hoor ik mijn vader tegen mijn vriend zeggen: "Zo beste jongen, jij zult wel slagen voor je examen biologie hè."
Dus mijn vriend zei aarzelend terug: "Ik ben vorig jaar al afgestudeerd."
Mijn vader: "Dan heb je goed gescoord denk ik als je toen net zo je best hebt gedaan als net."

Hij was niet de enige die zich schaamde, want mijn wangetjes werden vuurrood.
pi_78098871
wat is een jizz-eye:$
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef Wisheh het volgende:
Heb me vriendin ook een jizz-eye gegeven en dacht bijmezelf van ja 1 rood oog dat staat niet dus nam ik het andere oog ook nog maar ff mee.

De blunder: 2 dagen geen sex
(b)
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:51:23 #301
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78102496
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')