abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53203342
Na al 3 jaar met m'n vriendin samen te zijn, nog steeds geen eche blunders.
pi_53234216
Op een festival afgelopen zomder;

na een gezellig avond met wat vrienden op het terrein zelf, waar mn vriendin en ik elkaar lekker hebben lopen opgeilen. Drinken we nog ff na in de tent van een vriendin. Waarna mn vriendin en ik naar onze eigen tent gaan, die er tegenover staat. Door ons geplaag waren we nogal geil geworden en waren we ff vergeten dat we op een camping stonden, na de kleren van t lijf te hebben gerukt, kwam er nogal luidruchtige sex, om heerlijk in slaap te vallen.

Toen ik de volgende morgen wakker werd, was het eerste van de vriendin van ons vroeg, of wij ook zo'n last hadden gehad van onze luidruchtige achterburen (met een duidelijke blik dat ze wel wist dat wij t waren).
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_53243052
ik had mijn ma echt de kamer uit getrapt als ze doodleuk er bleef.
en met trappen bedoel ik ook echt trappen, niet normaal zeg dat ze zoiets doet.
pi_53243468
LoL!!!!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_53259155
Moeder die zegt:

"Je TV stond niet hard genoeg..."

pi_53259538
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef harrypiel het volgende:
hoofd ertussen, moeders, sokken, etc
Heb echt zitten lachen om je verhaal geweldig.

Naja mn vriend en ik hier op de bank, ik wat aan 'm zitten daar beneden. Dacht dat m'n moeder op bed lag. Komt ze beneden: "Zooo, leuk tv aan t kijken?"
Ik ben nog nooit zo snel naar boven gegaan, vriend achterlatend ja
pi_53271927
toen mijn ex vriend de eerste keer bleef slapen hadden we niet door dat het raam nog open stond .
ik had al anderhalf jaar geen sex meer gehad en hij een half jaar niet meer dus het ging er wel wat hard aan toe en ik ben zowieso wel wat luidruchtig soms tijdens de sex.

de volgende middag kwamen we buiten vroeg mijn buurvrouw me of het lekker was dat was nog niet het ergste maar ze had het de rest van de buren ook al allemaal verteld en diegene die ze het nog niet had vertelt vertelde ze het wel waar ik bij zat en deed nog ff voor hoe het aanhoorde ook.
  woensdag 19 september 2007 @ 12:23:10 #58
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53296781
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn grootste blunder ooit, in slaap vallen tijdens het voorspel.
Maar, het was laat, en we waren beide flink aangeschoten.
Ik een keer terwijl ze bovenop zat
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 19 september 2007 @ 12:25:18 #59
65960 sanger
pi_53296840
Bij een ex, toen ze nog thuiswoonde. Ze had een zusje van iets jonger dan ons. Ze was aan het zuigen, en net op het moment dat ik kom doet haar zusje de deur open. In plaats van in haar mond kwam het in haar neus en ogen
pi_53298086
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef sanger het volgende:
Bij een ex, toen ze nog thuiswoonde. Ze had een zusje van iets jonger dan ons. Ze was aan het zuigen, en net op het moment dat ik kom doet haar zusje de deur open. In plaats van in haar mond kwam het in haar neus en ogen
Auwwww
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 19 september 2007 @ 13:27:29 #61
65960 sanger
pi_53298498
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef rena het volgende:

[..]

Auwwww
Voor wie
pi_53301123
quote:

er kwam er opeens weer één in me op..
ik kwakte een keer mezelf in mijn gezicht omdat m'n vriendin m'n pielewaps even uit haar mond haalde....
ga mijn post lezen joh :O
pi_53303407
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Voor wie
Sperma in je ogen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 19 september 2007 @ 19:32:39 #64
65960 sanger
pi_53308385
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:31 schreef rena het volgende:

[..]

Sperma in je ogen
Het was niet zo gemikt Ik mikte keurig in haar mond
pi_53308989
Blijft lachen om dit allemaal te lezen.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:15:48 #66
191774 TylerMayhemStudios
Aspiring Filmmakers Unite
pi_53313263
Ergste wat mij overkomen is de zeer beschermende kat van mn toenmalige vriendin die dacht tijdens de sex dat ik vrouwtje wa aandeed en zn scherpe nagels in mn zak zette. Toen was de pret wel een beetje over.
In Tyler We Trusted
Have A Near Life Expience
pi_53313283
toevoegingen ?
ga mijn post lezen joh :O
pi_53488642
woonde samen met mijn vriendin in een studentenhuis en mijn beste vriend woonde op de kamer aan de voorkant ( begane grond).
Hij had ons al eens gewaarschuwd dat zij nogal luidruchtig was zodat wij niet zouden schrikken midden in de nacht.
Waren we lekker wezen shoppen in de stad en komen we thuis, auto aan de zijkant van het huizenblok geparkeerd en lopen we de hoek om zien we ineens zo'n 30 mensen bij ons voor het huis staan.
Toen we dichterbij kwamen merkten we waarom.
Hij was even druk met zijn vriendin bezig ( zagen elkaar maar eens in de week) en het raam stond op een kier.
Ik zweer het dat je haar aan de overkant van de straat kon horen. Gelukkig hadden ze de gordijnen dicht maar ik zei dus tegen mijn vriendin: " Doorlopen, ik ga eeeeecht niet naar binnen nu".
Die mensen hebben nog luid staan applaudiseren vertelde mijn vriend later toen zijn liefje naakt de gordijnen opendeed en in vol ornaat door 30 paar ogen werd bekeken. (moet ook wel zeggen dat ze er erg jammie uitzag)
Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
pi_53489232
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:22 schreef trippple het volgende:
woonde samen met mijn vriendin in een studentenhuis en mijn beste vriend woonde op de kamer aan de voorkant ( begane grond).
Hij had ons al eens gewaarschuwd dat zij nogal luidruchtig was zodat wij niet zouden schrikken midden in de nacht.
Waren we lekker wezen shoppen in de stad en komen we thuis, auto aan de zijkant van het huizenblok geparkeerd en lopen we de hoek om zien we ineens zo'n 30 mensen bij ons voor het huis staan.
Toen we dichterbij kwamen merkten we waarom.
Hij was even druk met zijn vriendin bezig ( zagen elkaar maar eens in de week) en het raam stond op een kier.
Ik zweer het dat je haar aan de overkant van de straat kon horen. Gelukkig hadden ze de gordijnen dicht maar ik zei dus tegen mijn vriendin: " Doorlopen, ik ga eeeeecht niet naar binnen nu".
Die mensen hebben nog luid staan applaudiseren vertelde mijn vriend later toen zijn liefje naakt de gordijnen opendeed en in vol ornaat door 30 paar ogen werd bekeken. (moet ook wel zeggen dat ze er erg jammie uitzag)
je beste vriend was er ook al even over heen geweest?
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_53492411
sorry voor de verwarring, nee was zijn vriendin
Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
  donderdag 27 september 2007 @ 02:56:29 #71
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_53505840
quote:
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_53507951
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:59 schreef trippple het volgende:
sorry voor de verwarring, nee was zijn vriendin
Ik snap het wel, alleen de eerste paar zinnen staan een beetje raar..
pi_53606365
-Alleen echte verhalen, svp-

[ Bericht 97% gewijzigd door Sexy_Sadie op 01-10-2007 13:31:06 (te ver gezocht, doe maar beter je best) ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 1 oktober 2007 @ 07:55:58 #74
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_53608673
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef SadKingBilly het volgende:
-weg-
Stoer hoor .
Volgende keer iets meer je best doen om je verhaal geloofwaardig te maken.

[ Bericht 25% gewijzigd door Sexy_Sadie op 01-10-2007 13:39:17 ]
pi_53612095
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 07:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Stoer hoor .
Volgende keer iets meer je best doen om je verhaal geloofwaardig te maken.
Waarom zou ik, er is namelijk geen woord in gelogen. Wat jij daarvan denkt zal mij worst wezen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')