Heb echt zitten lachen om je verhaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef harrypiel het volgende:
hoofd ertussen, moeders, sokken, etc
Ik een keer terwijl ze bovenop zatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn grootste blunder ooit, in slaap vallen tijdens het voorspel.
Maar, het was laat, en we waren beide flink aangeschoten.
Auwwwwquote:Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef sanger het volgende:
Bij een ex, toen ze nog thuiswoonde. Ze had een zusje van iets jonger dan ons. Ze was aan het zuigen, en net op het moment dat ik kom doet haar zusje de deur open. In plaats van in haar mond kwam het in haar neus en ogen
Voor wiequote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef sanger het volgende:
Bij een ex, toen ze nog thuiswoonde. Ze had een zusje van iets jonger dan ons. Ze was aan het zuigen, en net op het moment dat ik kom doet haar zusje de deur open. In plaats van in haar mond kwam het in haar neus en ogen
Sperma in je ogenquote:
Het was niet zo gemiktquote:
je beste vriend was er ook al even over heen geweest?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:22 schreef trippple het volgende:
woonde samen met mijn vriendin in een studentenhuis en mijn beste vriend woonde op de kamer aan de voorkant ( begane grond).
Hij had ons al eens gewaarschuwd dat zij nogal luidruchtig was zodat wij niet zouden schrikken midden in de nacht.
Waren we lekker wezen shoppen in de stad en komen we thuis, auto aan de zijkant van het huizenblok geparkeerd en lopen we de hoek om zien we ineens zo'n 30 mensen bij ons voor het huis staan.
Toen we dichterbij kwamen merkten we waarom.
Hij was even druk met zijn vriendin bezig ( zagen elkaar maar eens in de week) en het raam stond op een kier.
Ik zweer het dat je haar aan de overkant van de straat kon horen. Gelukkig hadden ze de gordijnen dicht maar ik zei dus tegen mijn vriendin: " Doorlopen, ik ga eeeeecht niet naar binnen nu".
Die mensen hebben nog luid staan applaudiseren vertelde mijn vriend later toen zijn liefje naakt de gordijnen opendeed en in vol ornaat door 30 paar ogen werd bekeken. (moet ook wel zeggen dat ze er erg jammie uitzag)
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef sanger het volgende:
Ik snap het wel, alleen de eerste paar zinnen staan een beetje raar..quote:Op woensdag 26 september 2007 17:59 schreef trippple het volgende:
sorry voor de verwarring, nee was zijn vriendin
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef SadKingBilly het volgende:
-weg-
Waarom zou ik, er is namelijk geen woord in gelogen. Wat jij daarvan denkt zal mij worst wezen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]Stoer hoor
.
Volgende keer iets meer je best doen om je verhaal geloofwaardig te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |