quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Gelukkig hebben ze ook een ander motiefje:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje jammer van die halve boom die in het dash zit verwerkt, maakt zo'n auto meteen een ouwelullenbak, hebben ze bij Benz ook een houtje () van
![]()
je vergeet de carbonlookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:37 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze ook een ander motiefje:
[afbeelding]
![]()
ik hoorde je niet klagen onderweg naar Leeuwardenquote:
Dat is net zoiets als op het plein van de hemelse vrede lachend de chinese vlag in de fik stekenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:39 schreef lipje het volgende:
[..]
ik hoorde je niet klagen onderweg naar Leeuwarden
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:48 schreef lipje het volgende:jerrycan, aansteker en een 340 met crx velgen
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:48 schreef lipje het volgende:jerrycan, aansteker en een 1575 met crx velgen
hoeretiefes, ik wou net ff een powernap doen bedenk ik me dat ik ook me waggie nog moet poetsenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:46 schreef D-Devil het volgende:
Zo, lekker produktief geweest.
Vanmorgen naar de sloop geweest, display uit een Astra gehaald, dus nu helaas geen temperatuursaanduiding, maar veel beter iets dan niets, en dat voor een tientje.
Dashboard gemonteerd, versterker gehaald, woofer gehaald, alles ingebouwd, weggewerkt, auto gepoetst, gezogen en gewaxed. Kan er wel weer ff mee door.
Ja. Alleen maar malloten die klere herrie maken.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Alleen maar malloten die klere herrie maken.
Mijn avond
Neem dan ook je echte camera meequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:10 schreef M5 het volgende:
oh, die brakke kwaliteit komt van m'n nokiaatje af
accu van m'n camera was leeg, en iemand anders had al 'n echte camera bij.. die foto's komen nog welquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neem dan ook je echte camera mee
Wel leuke foto's op zich, je mocht ook vrij rondlopen op dat schip?
welk?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
die foto van jou als bijrijdster, die ik door het raam heb genomen, is anders ook wel tof
kom je koffie brengen?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:58 schreef Fugie het volgende:
jah tijd voor de formel eins!
en daarna weer naar rotjeknor karren
Na 2002 hebben ze in italie helemaal hun best gedaan hoor :quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje jammer van die halve boom die in het dash zit verwerkt, maakt zo'n auto meteen een ouwelullenbak, hebben ze bij Benz ook een houtje () van
![]()
Ik mis de Novitec accentenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:45 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Na 2002 hebben ze in italie helemaal hun best gedaan hoor :
[afbeelding]
Dit bedoel ik met kansloze stickersquote:Op zondag 8 juli 2007 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet fucken met stickers op auto's!
Sander leeft ook weerquote:Op zondag 8 juli 2007 13:45 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Na 2002 hebben ze in italie helemaal hun best gedaan hoor :
[afbeelding]
had jij geen houtaccenten in je Roverquote:Op zondag 8 juli 2007 18:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sander leeft ook weer
Die geplastificeerde meuk blijft gewoon jammer, of het nou hout of carbon _look_ is. Doe het dan met echt hout/carbon.
quote:
welkom in de wereldquote:Op zondag 8 juli 2007 18:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het is trouwens een hel om een ticket te zoeken (of eigenlijk, te boeken.... Leuk patsen met een laag tarief, wat vervolgens niet meer beschikbaar is)
mya, maar wel echt hout met een dikke laag plastic eroverheen.. hielp niet echt tegen't verkleurenquote:
Tijd niet gezien op fok, vandaarquote:Op zondag 8 juli 2007 18:48 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Technisch gezien leef ik nogsteeds ipv weer![]()
Klopt, tijd ook niet geweest, ik werk tegenwoordig voor mijn geld (ipv te internetten).quote:Op zondag 8 juli 2007 18:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tijd niet gezien op fok, vandaar
Nog vrij rijden dagen geplanned op CPZ of Assen dit jaar?
Je bent bij chipsoft wegquote:Op zondag 8 juli 2007 18:58 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Klopt, tijd ook niet geweest, ik werk tegenwoordig voor mijn geld (ipv te internetten).
Vrij rijden doe ik dit jaar niet meer, laatst op viva helemaal voluit gegaan (toch leuk, met een diesel zelfs V6en eruit rijden). Maar nu ff niet meer: de koppeling begint alweer te slippen na 25dkm (lang leve de chiptuning in combinatie met het dagelijks gebruiken van dat overschot aan koppel), en de turbodruk is ook nog niet helemaal in orde.
Volgend jaar maar weer eens zien, tis alleen jammer dat het zoveel vraagt van je auto![]()
Dank jequote:Op zondag 8 juli 2007 18:48 schreef lipje het volgende:
[..]
welkom in de wereld[afbeelding]
Ohja ook fijn, een maand nadat je geboekt hebt je ticket 100 tot 200 euro goedkoper aantreffen
ik word nu ondergespamd door martinair om te upgraden naar comfortclass voor 50 euri per enkele reisquote:Op zondag 8 juli 2007 19:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dank jeDat gaat mij ook nog wel gebeuren denk ik
Ik werk alweer een half jaar bij www.traffic4u.nl als programmeurquote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bent bij chipsoft weg
En mbt. de koppeling, vervangen door een betere een idee?Als je nu rond moet rijden en je continu in moet houden om te voorkomen dat je koppeling te hard slijt is de chip-tuning nogal waste-of-money.
Och jouw remmen blijven functioneren ook als je ze flink warm trapt, die van mij en die van Paladijn nietquote:Op zondag 8 juli 2007 19:25 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik werk alweer een half jaar bij www.traffic4u.nl als programmeur![]()
Koppeling is half jaar terug net vervangen samen met vliegwiel. Helaas blijkt alles gewoon niet geschikt te zijn voor bijna 400 nMVandaar dat ik komende donderdag terug ga naar de chiptuner om het koppel omlaag te laten schroeven, terwijl het aantal PK's gelijk blijft. Gewoon kwestie van hoger in de toeren gaan rijden dus.
Ah, Cor meldde tijdens zijn afstuderen dat jij en Fokko er nog werkten, maar dat is onderhand ook alweer een half jaar geleden jaquote:Op zondag 8 juli 2007 19:25 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Ik werk alweer een half jaar bij www.traffic4u.nl als programmeur![]()
Koppeling is half jaar terug net vervangen samen met vliegwiel. Helaas blijkt alles gewoon niet geschikt te zijn voor bijna 400 nMVandaar dat ik komende donderdag terug ga naar de chiptuner om het koppel omlaag te laten schroeven, terwijl het aantal PK's gelijk blijft. Gewoon kwestie van hoger in de toeren gaan rijden dus.
Ik heb geen remmen, ik heb speakertjes die STOP! tegen mijn velg roepen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef lipje het volgende:
[..]
Och jouw remmen blijven functioneren ook als je ze flink warm trapt, die van mij en die van Paladijn niet
om vervolgens de rookgenerator en de verwarming in je banden aan te zettenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb geen remmen, ik heb speakertjes die STOP! tegen mijn velg roepen.
Ik heb echt betere schijven/blokken nodig
Chipsoft?quote:
Folko en Hilbert werken er nog wel, ik ben weggegaan (het internetten begon te vervelen).quote:Op zondag 8 juli 2007 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, Cor meldde tijdens zijn afstuderen dat jij en Fokko er nog werkten, maar dat is onderhand ook alweer een half jaar geleden jaJe bent toch niet full-time met spider-optimalisaties bezig hoop ik?
Het omlaag schroeven lijkt me geen onverstandig idee als ik je verhaal zo lees, maar zijn er niet betere koppelingen beschikbaar?
Cool! heb je in amsterdam of drachten (of groningen) gezeten?? Welke functie had je dan ?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Chipsoft?daar heb ik ook nog eens 2 dagen gewerkt
Was niet mijn ding en heb toen meteen afscheid genomen.
![]()
Je zit aan de oostkant ofzo? Leeuwarden-Hoogkerk (/oude lokatie chipsoftquote:Op zondag 8 juli 2007 19:54 schreef ConQuestador het volgende:
Geef mij Drachten maar..... vanaf daar moet ik nu dagelijks nog 40 min. in de auto zitten
Hoogkerk rulez, wanneer je 's ochtends in de spits het centrum in moet (wat ik moet) ben je de l*l. Ik sta dagelijkst vanaf hoogkerk tot het julianaplein in de filequote:Op zondag 8 juli 2007 19:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zit aan de oostkant ofzo? Leeuwarden-Hoogkerk (/oude lokatie chipsoft) is 45 minuten.
Ik momenteel ook omdat die k$#$#%#$%$#%lijers in groningen IN DE BOUWVAK de rotonde twee maanden dicht hebben zitten. Snelste route voor mij momenteel is via zuidhorn over de rondweg (hoendiep staat vast, julianaplein as usual ook).quote:Op zondag 8 juli 2007 20:01 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Hoogkerk rulez, wanneer je 's ochtends in de spits het centrum in moet (wat ik moet) ben je de l*l. Ik sta dagelijkst vanaf hoogkerk tot het julianaplein in de file![]()
ps. Heb jij ooit ook stagegelopen bij chippie dan ?
Heb je de achterbankgordels er nou al uit?quote:
De kantoorklerkjes onder onsquote:Op zondag 8 juli 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie gaat dan ook tijdens de spits naar Groningen
de enige kantoorbaan die ik had was in Leeuwarden, en nu heb ik een baan met een deel kantoorwerk, en dat is OOk in Leeuwardenquote:
Nee nog niet, maar vandaag reed ze echt heerlijk. Geen rare dingen en gewoon hardquote:Op zondag 8 juli 2007 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je de achterbankgordels er nou al uit?
Zin om 11-13 augustus te ring-campen trouwens?
Rizla racing day sla ik wel over dit jaar...
Same here, daar hebben ze (mini-)hotels en herbergen voor uitgevonden, toevallig dicht bij de ringquote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar vandaag reed ze echt heerlijk. Geen rare dingen en gewoon hard![]()
Nee ik haat camperen/creperen![]()
Nee hele weekend helpen verhuizen, H&S Corse hebben een nieuwe loods. Dus kon ff weer lekker op de A6 plankenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Same here, daar hebben ze (mini-)hotels en herbergen voor uitgevonden, toevallig dicht bij de ring
En goed om te horen dat de 155 weer mooi loopt, je bent lekker aan het toeren geweest rond a'dam?
Alfa fappersquote:Op zondag 8 juli 2007 20:54 schreef BoJo het volgende:
En hmmm.. weekend erna is Spetacolo Sportivo op Assen.
Heb ik. Dus dat helpt niet..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
aardlusje
ff je signaalkabels en stroomkabels uit elkaar leggen
"Sportief spektakel" begrijpen ze zelfs in Assen al nietquote:Op zondag 8 juli 2007 20:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alfa fappers
Noem het gewoon "Sportief spectakel"
is de wasmasjien weer kaput?quote:
Amsterdamquote:Op zondag 8 juli 2007 19:51 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Cool! heb je in amsterdam of drachten (of groningen) gezeten?? Welke functie had je dan ?
Ik heb het er overigens 2,5 jaar volgehouden, en nu denk ik met weemoed terug aan die tijd, man wat een uberrelaxte werkgever is dat toch![]()
nee ik verveel me de tering. Heb net weer effe zitten spelen met mijn nieuwe camera maar dat heb ik voor vandaag ook wel weer even gehad. In drie dagen 500 foto's gemaaktquote:
quote:
dus er staan nu 400 foto's in het kattentopicquote:Op zondag 8 juli 2007 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik verveel me de tering. Heb net weer effe zitten spelen met mijn nieuwe camera maar dat heb ik voor vandaag ook wel weer even gehad. In drie dagen 500 foto's gemaakt![]()
net een hele zooi meeuwen op de foto gezet die over mijn huis heen vliegen. Blijft leuk speelgoed die camera
wel een paar maar heb van alles foto's gemaaktquote:Op zondag 8 juli 2007 22:01 schreef lipje het volgende:
[..]
dus er staan nu 400 foto's in het kattentopic
Te klein of onscherp?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel een paar maar heb van alles foto's gemaakt
Maar met deze lens kan je niet heel erg scherp inzoeken helaas op een redelijke afstand. Dus de foto's zijn niet naar mijn zin van de meeuwen![]()
onscherp trouwens ook te kleinquote:
Wat meer met je sluitertijd spelen dusquote:
Ik zat op de verkeerde plek blijkbaar (of toch niet...quote:
Hebben jullie leuk om me zitten te lachen op de terugweg?quote:
kaiken, niet kopen!quote:
braaf.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
kaiken, niet kopen!
Tunesiers die nld praten
Het was er zaterdag nogal druk en de D40 was er sowieso al 550 ipv 400-410 (met 90 cashback), dus mij te duur.
ik heb geslapen... fristi is mijn getuigequote:Op zondag 8 juli 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hebben jullie leuk om me zitten te lachen op de terugweg?
Nee ik zat naast een slapende krullenbol (Sjoewe) en was zelf ook aan het vechten tegen de slaapquote:Op zondag 8 juli 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze hadden een D50 kit voor 1000 euriquote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
kaiken, niet kopen!
Tunesiers die nld praten
Het was er zaterdag nogal druk en de D40 was er sowieso al 550 ipv 400-410 (met 90 cashback), dus mij te duur.
Maar hoe was je vakantie?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach ja, uiteraard voor de goedkope optie bij een goede winkel gaan, maar wel even kijken hoe de camera's in de hand liggenquote:
Supertof. Hoe weet je dat ik ben geweest?quote:
Dat heeft lexxx verklapt toen we om koffie vroegenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Supertof. Hoe weet je dat ik ben geweest?.
Alex doet hier altijd een uitgebreid verslagquote:Op zondag 8 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je, denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
koffie
meisje
![]()
en best fijn zitmateriaal hoor![]()
Mn dagelijkse "ik mis Tinekequote:Op zondag 8 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer kontenmanquote:Op zondag 8 juli 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je, denk ik.. Deed jij niet het tietengedeelte dan? Of vielen die zo tegen, hehe.
Het element vrouwquote:
Het voelt zo stom, begluurd worden zonder het zelf door te hebben. Voel ik me iig niet zekerder door of zo.quote:
Je kijkt zelf niet naar leuke vrouwenmannen om je heen (als je vrijgezel bent)?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het voelt zo stom, begluurd worden zonder het zelf door te hebben. Voel ik me iig niet zekerder door of zo..
ik heb de 350 bij de mm gehaald. Daar was hij gewoon extreem goedkoper dan ergens anders. Het verschil was gewoon 90 euro. Dan ga ik toch echt voor de MMquote:Op zondag 8 juli 2007 22:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach ja, uiteraard voor de goedkope optie bij een goede winkel gaan, maar wel even kijken hoe de camera's in de hand liggen
D40 spreekt me op zich wel aan en is scherp geprijsd (dacht eerst dat't een antiek model was vanwege de 6mp en D40x die 200 euro meer kost, maar dat valt erg mee)
pauperquote:Op zondag 8 juli 2007 22:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb de 350 bij de mm gehaald. Daar was hij gewoon extreem goedkoper dan ergens anders. Het verschil was gewoon 90 euro. Dan ga ik toch echt voor de MM![]()
Dat is dan een makkelijke keus inderdaad. En ach, ik zie nog wel even... er is ook kans dat ik de aankoop nog een tijdje uitstel. Nadeel is alleen dat zowel Canon als Nikon momenteel cashback acties hebben lopen tot eind augustus en ik de camera op zich nog wel wil 'oefenen' voor ik ermee op vakantie ga.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb de 350 bij de mm gehaald. Daar was hij gewoon extreem goedkoper dan ergens anders. Het verschil was gewoon 90 euro. Dan ga ik toch echt voor de MM![]()
Ik ga misschien binnenkort wel een dagje erheen om alleen te fotograferen mya. Kan ik meteen de Accord uitlaten op de autobahn en weer wat van de omgeving genieten. Vanmorgen nog wat webcambeelden gezien en het kriebelt gewoon weerquote:
zag een mooi lijstje voorbij komen..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ga misschien binnenkort wel een dagje erheen om alleen te fotograferen mya. Kan ik meteen de Accord uitlaten op de autobahn en weer wat van de omgeving genieten. Vanmorgen nog wat webcambeelden gezien en het kriebelt gewoon weer
Sigma 55-200. Aanrader!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:06 schreef ook_gek het volgende:
welke lens gebruik jij alexxxx voor opjecten die ver van je vandaan zijn.
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef lipje het volgende:
[..]
zag een mooi lijstje voorbij komen..
ford gt, carrera gt en wat rooie paarden
Hij was al kut (volkomen overbelicht vanuit een Clio gemaakt). 'antique b/w' filter eroverheen en hoppaquote:
ik heb ooit foto's gezien van jou vn vliegtuigen op een vliegshow die ergens in de lucht hingen. Die waren mega scherp en dicht bij. Heb je die lens voor die foto's gebruikt?quote:
Ja het zal aan de Clio liggenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij was al kut (volkomen overbelicht vanuit een Clio gemaakt). 'antique b/w' filter eroverheen en hoppa
Meer aan het snel rijden en tegen de zon inkijkenquote:
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=7013quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ooit foto's gezien van jou vn vliegtuigen op een vliegshow die ergens in de lucht hingen. Die waren mega scherp en dicht bij. Heb je die lens voor die foto's gebruikt?
Want dat ziet er ongekend goed uit
die jaquote:Op zondag 8 juli 2007 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=7013
Die? Voor dat evenement heb ik de lens idd gekocht, waren mn eerst probeersels.
Maar wel gezelligquote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
Een 'slaapfeest' met 7 man is niet goed voor je nachtrust.
[afbeelding]
ik zie geen mensquote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
Een 'slaapfeest' met 7 man is niet goed voor je nachtrust.
[afbeelding]
Ja, erg gezellig! Om 06:00 uur lag ik eindelijk in mijn nest (ik was de enige bob en ben dus twee keer op en neer gereden naar de discotheek waar we warenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
orgies ftw!
Dan is een orgie nog steeds mogelijk hoorquote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan is een orgie nog steeds mogelijk hoor
Zolang het maar geen HP marathon was :x
Ik vind Harry Potter geen kont aan.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan is een orgie nog steeds mogelijk hoor
Zolang het maar geen HP marathon was :x
En ga je al die mensen nu hierheen halen?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
al was het een testbeeldmarathon geweestbtw, met deze mensen was zlefs DAT leuk geweest
nee, waarom zou ik? Tineke was er niet bij bivoorbeeld btw.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ga je al die mensen nu hierheen halen?
Weekveel. Ik zei het alleen maar, omdat deze mevrouw ook al langs kwam:quote:Op zondag 8 juli 2007 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, waarom zou ik? Tineke was er niet bij bivoorbeeld btw.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest langskomen
ja. maar op de harry potter marathon zlef was ik het dus die onder CZ haar naam hier postte.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weekveel. Ik zei het alleen maar, omdat deze mevrouw ook al langs kwam:
[..]
Zijn wij het ook eens over iets eensquote:
Maar SW heerscht!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
zoals ik al zei, het boeit me geen kont dat het een harry potter marathon was. bij een star wars marathon had ik ook lekker 12 uurtjes op die bank gezeten, terwijl ik een schijthekel aan star wars heb.
Zonder SW had dat filmpje niet bestaanquote:
Hoe is het met die stage afgelopen?quote:Op maandag 9 juli 2007 08:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ja.
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:03 schreef Sjoewe het volgende:
Vacature bleek een halfjaar oud.
Maar goed, ik ga ze nog wel aanschrijven er komt vast nog een plaats.
Dat zal best lachen geweest zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 11:08 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Hierin hebben we gisteren op het circuit gereden.
RRUUUUIIUIUIUIUIUIIUIIUIUIUUIiiuuiuiUIUiiuUIUiikenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIKEN
Sorry ik mag van ijsmeis geen toffe mensen meer aantrekken, wil je weer weg gaan?quote:Op maandag 9 juli 2007 07:43 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh, ik liep langs, en ik zag dit mooie topic.
Geweldig.
Het zijn de remmen van een 911 964 Turbo, dus dat remt wel aardig moet ik zeggenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat zal best lachen geweest zijn![]()
Ik wil ook die remmen![]()
Als ik zoiets voor alleen de voorkant eronder wil hebben bij mij dan kost het me tussen de 2000 en 4000 euroquote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het zijn de remmen van een 911 964 Turbo, dus dat remt wel aardig moet ik zeggen. Er zaten sinds afgelopen week nieuwe schijven onder ook.
DS4 Porschequote:Op maandag 9 juli 2007 11:08 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
RUUUUIIIIIIIIKEN!!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIken
Do stjonkst sa, it is onguur!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIken
Ga 'ns doodquote:
Liever dood dan lid van de JOVDquote:
Liever lid van de JOVD dan in Friesland wonen.quote:
als t goed is ben ik om 16:30 al klaarquote:
1 van onze clubleden heeft dus zulke remmen onder zijn 156 (3.0 V6). Hij is er niet tevreden mee...... Als ie naar het rempedaal kijkt zit ie al in de absquote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het zijn de remmen van een 911 964 Turbo, dus dat remt wel aardig moet ik zeggen. Er zaten sinds afgelopen week nieuwe schijven onder ook.
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
1 van onze clubleden heeft dus zulke remmen onder zijn 156 (3.0 V6). Hij is er niet tevreden mee...... Als ie naar het rempedaal kijkt zit ie al in de abs![]()
![]()
welke baan is dat?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:08 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
We waren in Zandvoort op het circuit.quote:
Gatverm heb je die schrale kloon van roflcopter ook weerquote:Op maandag 9 juli 2007 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
Stomme kutkneuzen!
Sjoe, teringhond, ik heb godverdomme nog steeds geen vakantie manquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Sjoewe het volgende:
Herm, grafjosti! Gaan we nog eens toeren in die paupereske knakencabrio of wat lul man.
En over een half jaar scheikundig total lossquote:Op maandag 9 juli 2007 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
herm, de nieuwe ook_gek, pimpen met de cabrio van je ouders.
Die van paladijn mag dan mischen wat brandbaar zijn, hij is wel van hem zelf!
Ik zal m'n witte broek en m'n spencer vast strijkenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoe, teringhond, ik heb godverdomme nog steeds geen vakantie man!
Maar we gaan zeker toeren in de vakantie in dat schrale kuthok ja.
Ik krijg een beetje dit idee bij die post van je:quote:Op maandag 9 juli 2007 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
herm, de nieuwe ook_gek, pimpen met de cabrio van je ouders.
Die van paladijn mag dan mischen wat brandbaar zijn, hij is wel van hem zelf!
vakantie is voor arbeiders, door rotterdam uitgekotste medelander.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar we gaan zeker toeren in de vakantie in dat schrale kuthok ja.
Je gaat me vertellen dat ik eerst beide kledingstukken moet aanschaffen voor ik naast je mag zitten?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal m'n witte broek en m'n spencer vast strijken
Hoi Alex,quote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vakantie is voor arbeiders, door rotterdam uitgekotste medelander.
Ik gok dat't over mijn NA gaat, 3k jeweets?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maargoed, die van Paal was ook van de lease-maatschappij. 40k hè.
NEE GODVERDOMME!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik gok dat't over mijn NA gaat, 3k jeweets?
'avond trouwens, je studiejaar eindelijk over?
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik gok dat't over mijn NA gaat, 3k jeweets?
'avond trouwens, je studiejaar eindelijk over?
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die had ik nog helemaal niet gezienquote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
[..]
Maar doe de kloon van rofflcopter eens terug in t trollenhok![]()
Roflcopter is uitgecopterd en derhalve is z'n roflpwnbaasje weer uit het archief gehaald.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef lipje het volgende:
[..]
[..]
Maar doe de kloon van rofflcopter eens terug in t trollenhok![]()
Sjoewe en ik zijn het oneens dus nu ga ik me als een helmjosti gedragen. En het gaat megoed af, zo blijktquote:Op maandag 9 juli 2007 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi Alex,
Ben je verliefd op een onbereikbaar meisje?
Ben je er achter gekomen dat je homo bent?
Wat is er met je aan de hand jongen?
Groetjes,
A. Noniempje.
Je hebt geoefend, me dunkt.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe en ik zijn het oneens dus nu ga ik me als een helmjosti gedragen. En het gaat megoed af, zo blijkt
wanneer ga je weer op kamp?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb twee weken vakanatie en ik verveel me nu al
Niet deze zomer. Ze bekijken het maar even.quote:
jawohlquote:Op maandag 9 juli 2007 19:16 schreef lipje het volgende:
Lekker gearbeitet heute?
quote:
Bij PS zoomen ze daar juist op in, om het niet vaag te laten zijnquote:
ik zou die kutbeesten van m'n auto sproeienquote:Op maandag 9 juli 2007 20:46 schreef lipje het volgende:
poesjes
en speciaal voor Sjoewe:
[afbeelding]
Die is best rap, en zeer zeldzaam toch?quote:
Jij kent de lompe en vooral domme vasthoudendheid van Grinser en Fryske boeren nietquote:Op maandag 9 juli 2007 21:26 schreef Fugie het volgende:
dan moet je eens doorrijden tot je 1mm van zijn bumper staat, kijken oftie nog zo stoer is
Half cornjum is ontruimd en 112fryslan.nl staat er zo vol mee?quote:
ik heb het voordeel dat de opel niet helemaal strak is, mensen zien wel dat ik hem er gewoon tussenduw zeg maarquote:Op maandag 9 juli 2007 21:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij kent de lompe en vooral domme vasthoudendheid van Grinser en Fryske boeren niet
Bovendien had dat langer geduurd en had ik niet echt zin meer tijd aan zo'n gladiool te besteden
Ik moest bijna hardop lachen van dat wijzende vingertje trouwens... zat volgens mij met een best grote smile op mijn gezicht de boze man terecht te wijzen.
ff filmpjes gemaakt idd van haar katten.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Half cornjum is ontruimd en 112fryslan.nl staat er zo vol mee?
Vanwege de katten zeker, hoe gaat het met ze?
noikenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef ook_gek het volgende:
wtf moet je daar alexxxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |