quote:he and his crew campaigned to have his listeners purchase/download the MP3 of 'Honey To The Bee' by Billie Piper. On January 21st it got in to the Top 20, even though the CD wasn't readily available in the high street shops.
Wat gaar zeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
Of soms juist nummers die al jaren oud zijn, zoals men nu met Muse wil proberen.
Komt toch door een fout van iTunes?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:29 schreef Breuls het volgende:
Zoals ik dus al zei staat FA in Engeland al ruim twee maanden in de hitlijst. Van binnenkomen is dus geen sprake.
Ja, dat klopt. Doordat-ie gedownload kan worden vanaf het album. En dan komt-ie inderdaad niet meer binnen... Maar ik vind dat het pas representatief is als de single op alle mogelijke manieren verkocht kan wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:29 schreef Breuls het volgende:
Zoals ik dus al zei staat FA in Engeland al ruim twee maanden in de hitlijst. Van binnenkomen is dus geen sprake.
Nee, het was een fout dat ineens hun volledige reportairequote:Op zondag 15 juli 2007 14:31 schreef TC03 het volgende:
Komt toch door een fout van iTunes?
Volgens mij was het zo dat iTunes elke download van elk los nummer van FWN ook als single meetelde. Daardoor kocht iedereen die het album kocht ook automatisch 12 singles.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:35 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Doordat-ie gedownload kan worden vanaf het album. En dan komt-ie inderdaad niet meer binnen... Maar ik vind dat het pas representatief is als de single op alle mogelijke manieren wordt.
[..]
Nee, het was een fout dat ineens hun volledige reportairein de charts stond. Ik weet niet precies wat de regels zijn. Maar een single als download mag sowieso meetellen.
Ja, dat is het geweest, denk ik! Maar goed, ik gok op nummer 3. Net onder Fergie en Rihanna ella ella ey ey.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo dat iTunes elke download van elk los nummer van FWN ook als single meetelde. Daardoor kocht iedereen die het album kocht ook automatisch 12 singles.
Bron: The Sunday Mailquote:15 July 2007
Fluorescent Adolescent is a new No.1 for Arctic Monkeys. Teenagers by My Chemical Romance is at two, Fergie's Big Girls Don't Cry at three, Bloc Party's Hunting For Witches at four and Rihanna's Umbrella drops to five.
Het is natuurlijk niet zo dat de nummer 1 pas bekend is als de BBC het uitzendtquote:Op zondag 15 juli 2007 19:17 schreef Breuls het volgende:
Apart. Ik hoor Teenagers momenteel op 9.
Juist.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:21 schreef mindgames het volgende:
edit: Ooooh, ik snap de verwarring.
De BBC zend een nummer uit op 9 terwijl The Daily Mail zegt dat hij op nummer 3 staat
Hey, een medestander!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:43 schreef Merkie het volgende:
Die B-sides zijn wel erg tof allemaal eigenlijk. Luister die de laatste tijd vaker dan de albums zelf
.
Arctic Monkeys word tegenwoordig vaak gebruikt als achtergrond deuntje bij programma's/reclames, the strokes hoor je ook nog wel is voorbij komen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:54 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik hoorde pas in een spotje van Net5 hun cover van 'Love Machine' langskomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |