1 2 3 | Nurburgring Nordschleife #17 PORSCHE 962C Mugello Autodromo Internazionale #12 F333 SP |
1 2 3 | Klasse: R4 (auto is vrij, het moet een R4-klasse zijn) Aantal ronden: 10 |
1 2 3 | NUMMER 02: Command & Conquer 3 Tiberium Wars NUMMER 03: Quake 4 |
dat ook jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef rival het volgende:
gekke gast heeft gewoon 3 games gekochttop hoor!
Dat zijn gamersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:00 schreef Mister_T het volgende:
Ben weer van de partij! Kon bij het laatste toernooi helaas niet bij de halve finale zijn omdat ik plotseling weg moest...maar ga vrolijk weer opnieuw proberen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:37 schreef gamefreek het volgende:
Tijd op baan 1 heb ik al op 1.45.274 staan, morgen ga ik wel verder werken.
Heb er ook maar iets van 5 rondjes opzitten. Wel vaak halve rondjes omdat ik dat weer iets moest bijstellen vanwege overstuur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:40 schreef kepler het volgende:
[..]
deze tijden hebik binnen 4-5 rondjes neergezet... veel meer tijd heb ik niet denk ik
Ben nu level 38, wil nog even naar de 40 toe en dan gaat forza 2 voor een maandje de kast inquote:
Ik hield zoveel van je Volvoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:39 schreef existenz het volgende:
Ik probeer ook weer mee te doen. Gelukkig zijn de R4 wagens vrijwel gelijkwaardig, dus kan ik me Volvo of Audi niet inzetten
ik heb vandaag mn forza 2 cd geruild bij de media markt (krassen erop) en een dag eerder mn gloednieuwe xbox teruggebracht.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:21 schreef Def1987 het volgende:
Nou, op de nurburgring wil het maar niet lukken, al 2 keer geprobeerd om een tijd neer te zetten en al 2x disc unreadable. En ook al een paar keer op die 2 andere tracks![]()
Mooi, want ik heb alleen me standaardtijden staan en geen idee of ik wat moeite moet gaan doenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:42 schreef X-fi het volgende:
Vanmiddag kom ik met een tussenstand!
Same here, al denk ik dat de Nordschleife mij nog de das om kan doenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb alleen me standaardtijden staan en geen idee of ik wat moeite moet gaan doen
Zolang we maar niet op zaterdag moeten racen vind ik het best, dan kan ik namelijk nietquote:Op maandag 9 juli 2007 00:07 schreef X-fi het volgende:
LET OP! MOCHTEN ER TE WEINIG DEELNEMERS ZIJN VÒÒR MAANDAG 23:59, DAN BEN IK GENEIGD DE KWALIFICATIES LANGER DOOR TE LATEN LOPEN TOT WOENSDAG 23:59!!
De finale wordt zondag. Halve finale vrijdag!quote:Op maandag 9 juli 2007 01:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zolang we maar niet op zaterdag moeten racen vind ik het best, dan kan ik namelijk niet![]()
met free run kun je elke baan uitkiezen in elke klasse.. je kunt dan alleen niet auto-specifiek kiezen alleen class-specifiek...quote:Op maandag 9 juli 2007 08:12 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb al een tijd op de 2de baan. Of worden die tijden niet meegerekend omdat ik hem al weken geleden al heb gereden?
En als er nog een paar toernooien hierna gaan rijden, hoe gaan we ons dan kwalificeren. Want de banen in time trial houden een keer op. En ik heb geen zin om banen dubbel te gaan rijden. Vooral niet de nurburgring![]()
Nr. | Gamertag | Tijd 1 | Tijd 2 | Tijd 3 | Totaal |
01. | ![]() | 1'45"274 | 6'45"837 | 1'31"551 | 922.622 |
02. | ![]() | 1'49"404 | 6'56"203 | 1'37"897 | 943.504 |
03. | ![]() | 1'48"325 | 7'06"176 | 1'37"030 | 991.531 |
--. | ![]() | 1'51"867 | 7'04"274 | 1'40"632 | 996.773 |
04. | ![]() | 1'47"437 | -'--"--- | 1'32"980 | 280.417 |
05. | ![]() | 1'49"683 | -'--"--- | 1'32"602 | 282.285 |
06. | ![]() | -'--"--- | 6'50"790 | -'--"--- | 650.790 |
07. | ![]() | -'--"--- | 6'53"195 | -'--"--- | 653.195 |
Nog niet officieel. Ik kijk nu hoeveel tijden/deelnemers er zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is de qualificatie OFFICEEL verlengd tot woensdag?!
ik hoop van wel.... anders heb ik vanavond een hele boze vriendin... hahah ik ga gewoon voor de eerste plaats!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:52 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nog niet officieel. Ik kijk nu hoeveel tijden/deelnemers er zijn.
Te weinig mensen waarschijnlijk, zijn misschien bang om het tegen ons op te nemenquote:
das de halve finale?!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:43 schreef Hilgo het volgende:
Misschien vanavond toch nog een paar pogingen wagen om de tijden te verbeteren, wil wel door gaan natuurlijk
Nog een vraagje: Finale is op Sunset Peninsula Infield met een R4 ?
Staat eigenlijk helemaal niet welk circuit er gebruikt gaat worden voor de finalequote:
is verassing!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Staat eigenlijk helemaal niet welk circuit er gebruikt gaat worden voor de finale![]()
Ik hoop dan geen Suzuka, zo moeilijk inhalenquote:
doe maar een laguna seca!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik hoop dan geen Suzuka, zo moeilijk inhalen![]()
laguna seca is wel een goede baan!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
doe maar een laguna seca!
ook moeilijk in halen
Schiet daar altijd in mijn enthousiasme recht de muur in in die chicane die omlaag loopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
laguna seca is wel een goede baan!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou dat wil ik wel zien ALS ik weer een plekje vooraan weet te bemachtigen!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:16 schreef gamefreek het volgende:
Maar moeilijk inhalen valt wel mee op Laguna Seca, genoeg uitrem plekken.
Moet je hopelijk eerst die Volvo voorbij zien te komenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
nou dat wil ik wel zien ALS ik weer een plekje vooraan weet te bemachtigen!
die zijn er niet zoveel.. alleen bij startfinishquote:Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Moet je hopelijk eerst die Volvo voorbij zien te komen![]()
En anders moet je nog voorbij mij zien te komen, en dit keer zorg ik wel dat ik een bak heb die sneller is op de rechte stukken![]()
dan ben ik je nu wel snel genoeg voorbij!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
nou dat wil ik wel zien ALS ik weer een plekje vooraan weet te bemachtigen!
een goede eerste bocht!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
en ik heb al gemerkt dat dat de belangrijkste is tijdens online races! een goede start!
dat ligt ook wel aan het aantal rondenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
en ik heb al gemerkt dat dat de belangrijkste is tijdens online races! een goede start!
Als je beter door de chicane komt die omlaag loopt kun je in de bocht erna ook wel iets doen, en anders een dwaze uitremactie met blocken bij de laatste bocht.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
die zijn er niet zoveel.. alleen bij startfinish![]()
das waar. vanaf een ronde of 5 is dat te verwaarlozen!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dat ligt ook wel aan het aantal ronden
Ja, maar omdat die vervalt én er geen circuit/auto voor de finale stond stapte ik op de aanname tsjoek tsjoek en ging ik er semi vanuit dat het dus op het halve finale circuit zou zijnquote:
Zou wel gaaf zijn.. moet je ook de pit in en zoquote:Op maandag 9 juli 2007 14:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
maar de finale wordt nu toch wel 25+ ronden he?!
Als je zin hebt om 25 ronden op de Nordschleife wilt reidenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
maar de finale wordt nu toch wel 25+ ronden he?!
geen laguna seca?! 25 ronden?!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Als je zin hebt om 25 ronden op de Nordschleife wilt reidenIk heb er geen problemen mee
Ik weet nog niet niet welk circuit het wordt. Zit te tubben tussen Suzuka (long) of Mugello (long) of Sebring (long)
Ik ben op dit moment alle circuits aan het afronden op 25 ronden afstand. Kijken welke qua tijd wel meevalt. Tja, je moet wat met je vakantiequote:
Neequote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef Def1987 het volgende:
Suzuka!!!!
Ik vind die eerste paar s-bochten heerlijk om te rijden
Krijgen we weer een herhaling van de finale van het 1e toernooiquote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef Def1987 het volgende:
Waar een wil is, is een weg.
En er is veel weg op suzuka![]()
alleen online tijden!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:18 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb dernet een 6:46.004 gereden op de nurburgring, alleen is zat toen niet op live.
Moet ik een foto uploaden en die hier neerzetten voor bewijs? want ik zie mn tijden niet in de lijst staan op live.![]()
Jij niet alleen hoor, had er iets van 7 ronden opzitten voordat ik eindelijk een ietswat foutloos rondje hadquote:
Kun je hem meteen naar de R4 klasse tunen, daar wordt namelijk mee geraced als het goed isquote:Op maandag 9 juli 2007 17:43 schreef existenz het volgende:
Laguna Seca?
Ff me Volvo naar de S klasse tunen.
Zolang je dit keer maar weer achter mij aan het rijden bent vind ik het wederom bestquote:Op maandag 9 juli 2007 17:46 schreef existenz het volgende:
Daar heb ik een erg snelle Viper voor. Die is ook breed. EN hij rijdt nog goed ook
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is de qualy trouwens nou tot woensdag of niet?!
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is de qualy trouwens nou tot woensdag of niet?!
Kom maar met een foto. Ik ben niet zo streng.quote:
hahaquote:Op maandag 9 juli 2007 18:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
Kom maar met een foto. Ik ben niet zo streng.
Foei Erwin![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
haha
dalijk komen ze weer aan met foto's van tijden terwijl er duidelijk een "t" stond
die mensen bleken uiteindelijk wel retesnel heb ik gemerkt!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dalijk komen ze weer aan met foto's van tijden terwijl er duidelijk een "t" stond
geeft niet. heb al gezien dat ik nette tijden heb geredenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:34 schreef X-fi het volgende:
Vanavond komt er geen nieuwe stand. Dit komt dinsdag nacht in orde. Sorry
Dan heb je vast ook wel gezien dat mijn tijden sneller zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef rival het volgende:
[..]
geeft niet. heb al gezien dat ik nette tijden heb gereden
alleen jouw tijden zijn sneller jaquote:Op maandag 9 juli 2007 22:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook wel gezien dat mijn tijden sneller zijn![]()
Alleen moet ik nu niet vastzitten achter een of andere Audi![]()
En dan gvd ook nog de finale winnenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
haha
ik ook. 1 lap nurburg. en die andere heb ik beide 3 laps gereden. (meestal ga ik toch pas snellere rondjes rijden na 8 laps ofzo en zoveel geduld heb ik niet alleen op de baan)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik quali deze keer alleen voor de finale... niet om retesnelle tijden neer te zetten
op "de ring" vind ik het niet zo erg om 10+ rondjes te rijden... dat blijft spannend... maar sommige banen vervelen nogal snel... net als sebringquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook. 1 lap nurburg. en die andere heb ik beide 3 laps gereden. (meestal ga ik toch pas snellere rondjes rijden na 8 laps ofzo en zoveel geduld heb ik niet alleen op de baan)
op de ring vind ik het heerlijk om lang te rijden, maar dan wel met tegenstandersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
op "de ring" vind ik het niet zo erg om 10+ rondjes te rijden... dat blijft spannend... maar sommige banen vervelen nogal snel... net als sebring
die zie je meestal toch niet lang op de ring... meestal rij je maar een minuutje ofzo bij mekaar voordat je eraf getikt wordt omdat de baan zo smal is..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
op de ring vind ik het heerlijk om lang te rijden, maar dan wel met tegenstanders
dat is het wel regelmatig ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:16 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
die zie je meestal toch niet lang op de ring... meestal rij je maar een minuutje ofzo bij mekaar voordat je eraf getikt wordt omdat de baan zo smal is..
de ring is de perfecte baan als iedereen even goed is! en echt rijden zoals in het echtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
dat is het wel regelmatig ja!
vorige keer heb ik de eerste helft achter iemand gehangen omdat ik em niet in kon halen. en toen ik er eindelijk voorbij was ging dat andersom... dan is de ring pas echt spannend
de "bush-mentaliteit"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:53 schreef rival het volgende:
gisteravond zat ik in een room met amerikanen
zodra amerikanen door hebben dat ze niet meeracen voor de 1e plek geven ze het maar op en gaan ze anderen van de baan rijden!
dat zei ik op een gegeven moment al. ik kon het eigenlijk al verwachten met bush stemmers!quote:
je moet eens gaan gamen met iemand naast je die het wel kan. want als je al zolang speelt en dat soort dingen nog niet haald dan doe je gewoon iets heel erg verkeerd ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef Heintje het volgende:
Ik wil ook wel mee doen.
Maar verder dan drie tijden neerzetten zal ik toch wel weer niet komen.
Zeker op de ring niet waar ik nog niet eens de par time gehaald heb na 3 rondjes of zo.
Ja, tuurlijk weet ik de basis van racen wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
je moet eens gaan gamen met iemand naast je die het wel kan. want als je al zolang speelt en dat soort dingen nog niet haald dan doe je gewoon iets heel erg verkeerd ofzo![]()
ik denk dat je dan wel wat handige aanwijzingen krijgt
je weet de principes van remmen voor een bocht, en van buiten naar binnen en weer naar buiten gaan enzo?
ik wil best een keer een uurtje ofzo met je gaan gamen om je wat lijnen uit te leggen... dan moet je me maar gewoon inviten!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk weet ik de basis van racen wel.
Maar ik heb het idee dat ik de meeste bochten te langzaam neem. (Uit veiligheid.)
En ook vaak te vroeg of te laat op het gas ga.
Moet denk ik ook iets meer met de auto gaan gooien.
veiligheid? it's just a game hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:20 schreef Heintje het volgende:
Maar ik heb het idee dat ik de meeste bochten te langzaam neem. (Uit veiligheid.)
maar als je nooit de uitersten opzoekt kan je niet winnen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:29 schreef Heintje het volgende:
Het is idd maar een spelletje, maar als ik te hard door een bocht ga verlies ik meer dan als ik er te langzaam door ga.
meer snelheid in een bocht wil niet meteen betekenen dat je sneller bent.. het kan ook zijn dat je 30 meter extra rijd omdat je te snel in de bocht gaat...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:29 schreef Heintje het volgende:
Het is idd maar een spelletje, maar als ik te hard door een bocht ga verlies ik meer dan als ik er te langzaam door ga.
als je dan die 5 bochten al goed neemt moet je daarna nog meer pushen juist! gaat het dan fout, begin je weer vanaf het begin en probeer je nu 6 bochten perfect te nemen...ik durf te wedden dat sommige jongens gewoon echt 2 uur constant dezelfde ronde rijden allen maar om 1 keer een goede tijd neer te zettenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef Heintje het volgende:
En als ik de eerste 5 bochten allemaal goed heb gedaan dan durf ik door het laatste stuk niet meer vol te gaan omdat ik dan meer kan verliezen dan winnen.
maar dan zit ik nooit verder dan 5 tienden van mijn snelste tijd af... als ik 2 uur ga rijden dan gaat het echt om duizendsten...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
als je dan die 5 bochten al goed neemt moet je daarna nog meer pushen juist! gaat het dan fout, begin je weer vanaf het begin en probeer je nu 6 bochten perfect te nemen...ik durf te wedden dat sommige jongens gewoon echt 2 uur constant dezelfde ronde rijden allen maar om 1 keer een goede tijd neer te zetten
dat heb ik dus al bij lap 5 (me 2e of 3e is bijna altijd et snelst) en dan stop ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar dan zit ik nooit verder dan 5 tienden van mijn snelste tijd af... als ik 2 uur ga rijden dan gaat het echt om duizendsten...
heb je wel je ghost aan staan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik dus al bij lap 5 (me 2e of 3e is bijna altijd et snelst) en dan stop ik
ik haat die ghosts (ze staan aan ja) want die doen mij beseffen dat ik beter ben dan mezelfquote:
niet zozeer hoeveel je voor of achter ligt, maar juist of je een bocht te wijd of te krap neemt, of je te vroeg remt en te snel op je gas gaat enz...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef Heintje het volgende:
Het irritantste vind ik dat je vaak met twee ghosts rijd. En als die dan allebij ongeveer op de zelfde plaats rijden dan je zelf is het gewoon irritant.
Verder is het wel een mooie manier om te kunnen zien of je voor of achter ligt ten opzichte van je eigen tijd.
dat is dan weer mooi als je achter je ghosts rijd dan zie je precies wie en waar ze tijd laten liggen en dan kan je dat verbeteren. (in principe)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
niet zozeer hoeveel je voor of achter ligt, maar juist of je een bocht te wijd of te krap neemt, of je te vroeg remt en te snel op je gas gaat enz...
das watik bedoelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
dat is dan weer mooi als je achter je ghosts rijd dan zie je precies wie en waar ze tijd laten liggen en dan kan je dat verbeteren. (in principe)
maar je kan dus ook ghosts van anderen downloaden? dan wil ik die gast weleens zien die een 6:05 rijd op de ringquote:
die zie je niet langquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
maar je kan dus ook ghosts van anderen downloaden? dan wil ik die gast weleens zien die een 6:05 rijd op de ring![]()
Dat zie ik liever aan mijjn tussentijden, die rijden tenminste niet voor mij op de baanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
dat is dan weer mooi als je achter je ghosts rijd dan zie je precies wie en waar ze tijd laten liggen en dan kan je dat verbeteren. (in principe)
je bent dan ook de hele dag bezig geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik heb mijn tijden goed gemaakt met de ring...
6:41:2
ik heb gewoon de hele dag moeten werken... heb gisteren in een uurtje alle 3 de banen gereden en wat matige tijden neergezet... maar goed genoeg voor qualificeren denk ik!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
je bent dan ook de hele dag bezig geweest
wel zeer snel hoor
en dan te bedenken dat er een 6:05 is gereden![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | geemfriek 1'45"274 6'45"837 1'31"551 922.662 Erwin EHV NL 1'47"687 6'42"223 1'33"443 923.353 PRD 299 1'45"987 6'51"774 1'33"991 931.752 Anormius 1'48"808 6'53"195 1'33"903 935.906 KeplerNL 1'47"437 6'56"432 1'32"980 936.849 Alchemist V 1'47"247 6'56"441 1'34"801 938.489 exiss 1'49"404 6'56"203 1'37"897 943.504 Lord Doofus 1'47"188 7'06"176 1'34"522 987.886 |
Iemandquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:10 schreef gamefreek het volgende:
Is de finale vrijdag echt om 19.00 uur of kan die misschien ook iets later, moet vrijdag BBQ'en en 19.00 ga ik zeker niet halen![]()
Mogelijkheid om het tijdstip naar 20.30 te verplaatsen?![]()
Eerste zeven inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef rival het volgende:
dus 7 man gaat maar door he.... deze tijden maar even in de gaten houden dan vanavond
Dan maar hopen dat het vrijdag regent, anders zal ik deze aan mij voorbij moeten laten gaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef X-fi het volgende:
Ik kan de finale niet later maken aangezien ik om 9 moet voetballen.
en er zijn zo'n mooie prijzenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het vrijdag regent, anders zal ik deze aan mij voorbij moeten laten gaan![]()
Dat maakt het dan ook echt dubbel zo ergquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat maakt het dan ook echt dubbel zo erg![]()
Ik kan het eventueel verplaatsen naar de zater- of zondagavond?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het vrijdag regent, anders zal ik deze aan mij voorbij moeten laten gaan![]()
dan gaat mijn voorkeur uit naar zondag! heb nog geen plannen voor vrijdag of zaterdag maar die komen gerustquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik kan het eventueel verplaatsen naar de zater- of zondagavond?
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik kan het eventueel verplaatsen naar de zater- of zondagavond?
Vecht het maar tussen de deelnemers uit!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:33 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn![]()
![]()
![]()
Mits iedereen het ermee eens is natuurlijk![]()
zolang het geen zaterdag is ben ik iig blij als vrijdag een zondag wordtquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:37 schreef X-fi het volgende:
[..]
Vecht het maar tussen de deelnemers uit!
Zondag kan ik ook gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
zolang het geen zaterdag is ben ik iig blij als vrijdag een zondag wordt
zijn er meerdere mensen die niet kunnen op vrijdag? behalve gamefriek...quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef rival het volgende:
we kunnen het verplaatsen naar een doordeweekse avond volgende week?
denk dat er dan meer mensen kunnen
ik kan nu al zeggen dat ik waarschijnlijk ook niet kan vrijdag!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zijn er meerdere mensen die niet kunnen op vrijdag? behalve gamefriek...
ik ben namelijk bang dat er op elke dag wel iemand niet kan komen racen.. hoe erg ik het ook vind voor gamefriek...
ik heb iig geduld tot 20 juli. dan ga ik op vakantie!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dan laten we WRNL een goede oplossing vinden wanneer hem het beste uit komt...
anders dan kunnen we straks over een maand nog niet racen... zou een beetje jammer zijn
Is misschien de beste oplossing ja, het is tevens ook zijn toernooiquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dan laten we WRNL een goede oplossing vinden wanneer hem het beste uit komt...
anders dan kunnen we straks over een maand nog niet racen... zou een beetje jammer zijn
en ik zou het ook zo leuk vinden als WRNL zelf bij de race kan zijn!
goed ideequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:55 schreef kepler het volgende:
ik zou gewoon volgende week een dag prikken en daar aan vast houden. Want anders blijven we verplaatsen
Quali zou ik dan wel laten doorlopen tot zaterdag ofzo?
Volgende week heb ik extreem weinig tijd...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:55 schreef kepler het volgende:
ik zou gewoon volgende week een dag prikken en daar aan vast houden. Want anders blijven we verplaatsen
Quali zou ik dan wel laten doorlopen tot zaterdag ofzo?
Vrijdag 19:00 is idd een kut tijd als ik mee zou mogen/moeten doenquote:
mijn tijd is ook met de standaard tijd. en toen wilde ik doorrijden en merkte ik dat die start heel weinig uitmaakt, me ghost zat maar een klein stukkie achter me terwijl ik op top reed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:57 schreef Mister_T het volgende:
Net ff rondje Nurnbergring gereden, was helaas met die standaart start dus verloor daar al paar seconden, en laatste stuk of save gereden...dus kan nog wel ongeveer 10sec sneller
Kortom de tijd was: 6.41.652
Begrijpelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:27 schreef X-fi het volgende:
Dat verplaatsen van tijden/data komt mij echt letterlijk mijn keel uit. Gewoon vrijdag om 19:00. Anders niet!
indd begrijpelijk...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:27 schreef X-fi het volgende:
Dat verplaatsen van tijden/data komt mij echt letterlijk mijn keel uit. Gewoon vrijdag om 19:00. Anders niet!
Ik ben aanwezigquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:27 schreef X-fi het volgende:
Niet doen, ik ben er gewoon de volgende keer weer bijquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef X-fi het volgende:
En aan de andere kant voel ik me dan ook weer schuldig!
Hallo, wil je me blut hebben?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet doen, ik ben er gewoon de volgende keer weer bij![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:48 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hallo, wil je me blut hebben?![]()
Holy crap. Het is donderdag. Snel de tijden definitief posten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Erwin EHV NL 1'47"687 6'42"223 1'32"046 921.956 geemfriek 1'45"274 6'45"837 1'31"551 922.662 Anormius 1'48"808 6'41"652 1'33"903 924.363 PRD 299 1'45"987 6'51"774 1'33"991 931.752 Alchemist V 1'47"247 6'54"068 1'32"981 934.296 KeplerNL 1'47"437 6'56"432 1'32"980 936.849 Lord Doofus 1'47"188 6'58"565 1'34"801 940.554 exiss 1'49"404 6'56"203 1'37"897 943.504 |
Je wilde toch gewoon vrijdag doen, zondag kan ik namelijk welquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:58 schreef X-fi het volgende:
DefXtreme, Erwin EHV NL, geemfriek*, Anormius, PRD 299, Alchemist V en KeplerNL gaan door naar de finale!!!
* geemfriek kan zondag helaas niet en wordt automatisch vervangen door de nummer acht! En dat is Lord Doofus!
Ok, zal aanwezig zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:12 schreef X-fi het volgende:
Zondag om 19:00
Jij bent de baas, maar toen ik dit zag meldde ik mij dus af:quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:12 schreef X-fi het volgende:
Zondag om 19:00
Maar zondag kan ik dus wel gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:27 schreef X-fi het volgende:
Sorry, mijn fout.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij bent de baas, maar toen ik dit zag meldde ik mij dus af:
[..]
Maar zondag kan ik dus wel gewoon![]()
Zondag wel jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout.. Dus jij bent er zondag?
Als je ja zeg, dan pas ik het meteen aan
![]()
![]()
netjes dan toch!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:33 schreef kepler het volgende:nog net de finale gehaald
had het niet verwacht, want ik had maar 1 heel rondje gereden op Nurnburg
Een hele eer voor mij dat dat je doel isquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
joepie... boven geemfriek geeindigd!!!
Heb meer een haat liefde verhouding met die baan, coole snelle baan met goede bochtencombinaties, maar die chicanequote:Op donderdag 12 juli 2007 11:07 schreef rival het volgende:
25 ronde laguna seca?
X-fi mijn held![]()
maarja ik zal niet de enige zijn die van die baan houd![]()
Die schuin naar beneden gaat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb meer een haat liefde verhouding met die baan, coole snelle baan met goede bochtencombinaties, maar die chicane![]()
heerlijke chicane... alleen 1 op de 5keer schiet je net langs de baan... het kost daar gelukkig niet veel tijd.. en online spelen we toch alleen maar met cosmetic damage!quote:
ik vind die snelle knik vlak voor die corkscrew een veel betere bocht. Als je die goed neemt dan kan je daar echt heel veel tijd winnen, maar er is weinig ruimte voor fouten. Ga je net iets te hard of te wijd en dan eindig je ver in het grindquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb meer een haat liefde verhouding met die baan, coole snelle baan met goede bochtencombinaties, maar die chicane![]()
Ik rij altijd met full damagequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heerlijke chicane... alleen 1 op de 5keer schiet je net langs de baan... het kost daar gelukkig niet veel tijd.. en online spelen we toch alleen maar met cosmetic damage!![]()
ik ook... maar online zullen we waarschijnlijk niet met full damage rijden?!quote:
Nee. Ik spaar jullie. damage is gewoon dan uit!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik ook... maar online zullen we waarschijnlijk niet met full damage rijden?!
lijkt me wel gaaf als het wel zo zou zijn... maar dat moet je dan nog wel even melden!
jammerrrrrrquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nee. Ik spaar jullie. damage is gewoon dan uit!
volgend tournooi is gewoon hardcore: alle assists uit.. fuel and tirewear op realistic en damage op ful!!quote:
ik zit op mijn werkquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:49 schreef rival het volgende:
ik rij online ALTIJD met volle botsingen en volle schade!
gaan we nu nog ff? (ik lees dat jullie al geweest zijn)
Wat wil je?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:49 schreef rival het volgende:
ik rij online ALTIJD met volle botsingen en volle schade!
gaan we nu nog ff? (ik lees dat jullie al geweest zijn)
ik heb je al een PM gestuurdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:02 schreef X-fi het volgende:
Oke, hier komt ie dan!
Zondag de big day. Ik probeer zondag rond half zeven online te komen. De wedstrijd begint zondag om 19:00. Jullie, de finalisten, krijgen van mij een uitnodiging om de race te joinen. Ik verwacht dan ook dat jullie er dan komen. De nummers één, twee en drie krijgen van mij persoonlijk de prijzen opgestuurd. Ik vraag de winnaars dan ook vriendelijk mij even te PM'en vanwege jullie adres. Ik ga jullie niet stalken.
Dus, 19:00 de race en de uitnodiging komt er vanzelf aan!
En de baan en auto's?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:02 schreef X-fi het volgende:
Oke, hier komt ie dan!
Zondag de big day. Ik probeer zondag rond half zeven online te komen. De wedstrijd begint zondag om 19:00. Jullie, de finalisten, krijgen van mij een uitnodiging om de race te joinen. Ik verwacht dan ook dat jullie er dan komen. De nummers één, twee en drie krijgen van mij persoonlijk de prijzen opgestuurd. Ik vraag de winnaars dan ook vriendelijk mij even te PM'en vanwege jullie adres. Ik ga jullie niet stalken.
Dus, 19:00 de race en de uitnodiging komt er vanzelf aan!
Is dat sarcastisch en heb ik iets gemist of heb ik echt een goede vraag gesteldquote:
goede vraag gesteldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch en heb ik iets gemist of heb ik echt een goede vraag gesteld![]()
Als hij de precieze tijd, baan en klasse even post vind ik alles bestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:13 schreef kepler het volgende:
ik sprak net Xi-fi en het toernooi begint zondag ietsje later, half acht ofzo
das ook kutquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
zucht. Jullie weten niet wat een verrassing is?
zondag na de uitnodigingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:19 schreef Def1987 het volgende:
En wanneer word die verassing bekend gemaakt? Ik heb geen zin om heel mn zondag hier op F5 te drukken.
Wil je nu laten zien dat je het kan zónder voorbereiding. Het moet moeilijker zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:48 schreef rival het volgende:
dus dan moet ik zonder voorbereiding de finale doen? (was met me gele porsche ook goed gekomen maarja)
beetje vreemd...
euhm zal gerust! maar als ik dan ineens een invite krijg voor de TT king cobra 25 laps dan ben ik zondagavond voor niks thuis geleven.... waarom moet dat plotseling zo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wil je nu laten zien dat je het kan zónder voorbereiding. Het moet moeilijker zijn.
Die race zal niet uitgekozen worden... Het is of Laguna Seca of Suzukaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
euhm zal gerust! maar als ik dan ineens een invite krijg voor de TT king cobra 25 laps dan ben ik zondagavond voor niks thuis geleven.... waarom moet dat plotseling zo?
het wordt juist moeilijker als iedereen zich kan voorbereiden (ja doen ze dat int echt ook niet? omdat iedereen anders zijn thuiswedstrijden wint????)
nu heb je juist meer de kans dat je straks een baan kiest die 6 man bijna nooit rijd en wat voor 1 iemand zijn favo baan is. misschien zelfs nog met zijn favo auto....
of ben ik de enige die dat zo ziet?
dat wist ik niet man ik d8 een verassingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:27 schreef X-fi het volgende:
[..]
Die race zal niet uitgekozen worden... Het is of Laguna Seca of Suzuka
Allemaal dezelfde klassen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
dat wist ik niet man ik d8 een verassing
oke dan rest mij nog 1 vraag, gaan we allemaal dezelfde auto gebruiken of uit dezelfde klasse(gewoon om te weten)
nee welke klasse het wordt is nu toch nog een verassing!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde klassen.
daar gaan de verrassingen
Was al bekendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
nee welke klasse het wordt is nu toch nog een verassing!
sawwy
R1 zijn de tofste wagens en races.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:40 schreef Hilgo het volgende:
R1 auto's gaan als de bliksem, jammer dat ik de finale niet gehaald heb.
dat ben ik nooit van te voren, dat komt in de racequote:
als jij ff mij de gamertags kan pm-en?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef X-fi het volgende:
KeplerNL. kan jij de game maken en de 7 uitnodigen? Ik ben er niet!
Das jammerquote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef X-fi het volgende:
KeplerNL. kan jij de game maken en de 7 uitnodigen? Ik ben er niet!
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:24 schreef kepler het volgende:
ik zal vanaf een uurtje of 19 online zijn. Om 1940 zal de race echt starten, en te laat is te laat
1.2 sec per rondje en 15.6 sec totaalquote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef rival het volgende:
[..]
gefeliciteerd erwin, je was echt dik sneller dan de rest![]()
ja wrijf het er nog maar ff inquote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
1.2 sec per rondje en 15.6 sec totaal![]()
Echt ziek gewoonquote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
1.2 sec per rondje en 15.6 sec totaal![]()
hey mijn snelste tijd was maar 0.3 langzamer dan geemfriek uiteindelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 20:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had het over gamefreek... bij jou was nog erger![]()
0.3 wat? Urenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef rival het volgende:
[..]
hey mijn snelste tijd was maar 0.3 langzamer dan geemfriek uiteindelijk![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat je zat te slipstreamen achter mijquote:
Hier, zelfs jij bent sneller dan Rivalquote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef kepler het volgende:
ik had mn snelste ronde in de laatste ronde
1:11.4
'dat is nog waar ook, serieusquote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je zat te slipstreamen achter mij![]()
die eerste ronde heeft me dan toch de nek omgedaan, net als 2 rondes te lang door rijden op gare banden (ze waren nog wel groen, maar echt binnen 1 rond gingen ze van goed te rijden tot echt onbestuurbaarquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hier, zelfs jij bent sneller dan Rival![]()
Maar eerlijk is eerlijk: het was spannend tussen Rival en mij![]()
ja tot ronde 20 ofzo was het echt spannendquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef gamefreek het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk: het was spannend tussen Rival en mij![]()
Was ook gedeeltelijk mijn schuld. Ik had beter moeten oplettenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Echt ziek gewoon![]()
Maar was een vette race, nog mijn verontschuldigingen naar DefXtreme, had beter uit moeten kijken toen ik de pits uit kwam rijden![]()
Ik kwam dan ook niet dichterbij tot jij begon te glijden, je had gewoon iets eerder moeten stoppen was je nog dichterbij geëindigdquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
die eerste ronde heeft me dan toch de nek omgedaan, net als 2 rondes te lang door rijden op gare banden (ze waren nog wel groen, maar echt binnen 1 rond gingen ze van goed te rijden tot echt onbestuurbaar)
ja, was wel bizar. De ene ronde ging het prima, maar opeens miste is twee keer de bocht achter elkaarquote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik kwam dan ook niet dichterbij tot jij begon te glijden, je had gewoon iets eerder moeten stoppen was je nog dichterbij geëindigd![]()
En ik had het echt niet makkelijk, zo'n Ferrari die constant je versnellingsbak aan het onderzoeken is is niet leuk![]()
ik heb zelfs nog 2 keer gevoeld van wat voor materiaal het wasquote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef gamefreek het volgende:
En ik had het echt niet makkelijk, zo'n Ferrari die constant je versnellingsbak aan het onderzoeken is is niet leuk![]()
Maar dan had je waarschijnlijk een betere aansluiting gehad op ons en had je nog kansenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, was wel bizar. De ene ronde ging het prima, maar opeens miste is twee keer de bocht achter elkaarToen de pits maar opgezocht, echter twee rondes eerder was de top drie ook neit gelukt hoor
En wat was de uitslag van je onderzoek?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog 2 keer gevoeld van wat voor materiaal het was
dat die van steviger materiaal was dan me voorbumper (die was geel aan et einde van de racequote:
ja, jij was de tweede die ik raaktequote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kwam 1e ronde ongelukkig in aanraking met de achterkant van iemand die de bocht net niet haalde en ging er zelf toen ook naast. Kwam ongelukkig terug op de baan en werd vol geraakt door kepler?en stond aan het einde van de ronde volgens mij al 40 seconden achter ofzo. Maar goed toch maar uitgereden had toch niks anders te doen
euhm, damage stond uit lees ik net maar mijn bumper was geel?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
dat die van steviger materiaal was dan me voorbumper (die was geel aan et einde van de race)
Misschien je bumper met je banden verwisseldquote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, damage stond uit lees ik net maar mijn bumper was geel?
of heb ik teveel gebloweD?![]()
![]()
dat laatste!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, damage stond uit lees ik net maar mijn bumper was geel?
of heb ik teveel gebloweD?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |