R1 zijn de tofste wagens en races.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:40 schreef Hilgo het volgende:
R1 auto's gaan als de bliksem, jammer dat ik de finale niet gehaald heb.
dat ben ik nooit van te voren, dat komt in de racequote:
als jij ff mij de gamertags kan pm-en?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef X-fi het volgende:
KeplerNL. kan jij de game maken en de 7 uitnodigen? Ik ben er niet!
Das jammerquote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef X-fi het volgende:
KeplerNL. kan jij de game maken en de 7 uitnodigen? Ik ben er niet!
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:24 schreef kepler het volgende:
ik zal vanaf een uurtje of 19 online zijn. Om 1940 zal de race echt starten, en te laat is te laat
1.2 sec per rondje en 15.6 sec totaalquote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef rival het volgende:
[..]
gefeliciteerd erwin, je was echt dik sneller dan de rest![]()
ja wrijf het er nog maar ff inquote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
1.2 sec per rondje en 15.6 sec totaal![]()
Echt ziek gewoonquote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
1.2 sec per rondje en 15.6 sec totaal![]()
hey mijn snelste tijd was maar 0.3 langzamer dan geemfriek uiteindelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 20:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had het over gamefreek... bij jou was nog erger![]()
0.3 wat? Urenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef rival het volgende:
[..]
hey mijn snelste tijd was maar 0.3 langzamer dan geemfriek uiteindelijk![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat je zat te slipstreamen achter mijquote:
Hier, zelfs jij bent sneller dan Rivalquote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef kepler het volgende:
ik had mn snelste ronde in de laatste ronde
1:11.4
'dat is nog waar ook, serieusquote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je zat te slipstreamen achter mij![]()
die eerste ronde heeft me dan toch de nek omgedaan, net als 2 rondes te lang door rijden op gare banden (ze waren nog wel groen, maar echt binnen 1 rond gingen ze van goed te rijden tot echt onbestuurbaarquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hier, zelfs jij bent sneller dan Rival![]()
Maar eerlijk is eerlijk: het was spannend tussen Rival en mij![]()
ja tot ronde 20 ofzo was het echt spannendquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef gamefreek het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk: het was spannend tussen Rival en mij![]()
Was ook gedeeltelijk mijn schuld. Ik had beter moeten oplettenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Echt ziek gewoon![]()
Maar was een vette race, nog mijn verontschuldigingen naar DefXtreme, had beter uit moeten kijken toen ik de pits uit kwam rijden![]()
Ik kwam dan ook niet dichterbij tot jij begon te glijden, je had gewoon iets eerder moeten stoppen was je nog dichterbij geëindigdquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
die eerste ronde heeft me dan toch de nek omgedaan, net als 2 rondes te lang door rijden op gare banden (ze waren nog wel groen, maar echt binnen 1 rond gingen ze van goed te rijden tot echt onbestuurbaar)
ja, was wel bizar. De ene ronde ging het prima, maar opeens miste is twee keer de bocht achter elkaarquote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik kwam dan ook niet dichterbij tot jij begon te glijden, je had gewoon iets eerder moeten stoppen was je nog dichterbij geëindigd![]()
En ik had het echt niet makkelijk, zo'n Ferrari die constant je versnellingsbak aan het onderzoeken is is niet leuk![]()
ik heb zelfs nog 2 keer gevoeld van wat voor materiaal het wasquote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef gamefreek het volgende:
En ik had het echt niet makkelijk, zo'n Ferrari die constant je versnellingsbak aan het onderzoeken is is niet leuk![]()
Maar dan had je waarschijnlijk een betere aansluiting gehad op ons en had je nog kansenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, was wel bizar. De ene ronde ging het prima, maar opeens miste is twee keer de bocht achter elkaarToen de pits maar opgezocht, echter twee rondes eerder was de top drie ook neit gelukt hoor
En wat was de uitslag van je onderzoek?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog 2 keer gevoeld van wat voor materiaal het was
dat die van steviger materiaal was dan me voorbumper (die was geel aan et einde van de racequote:
ja, jij was de tweede die ik raaktequote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kwam 1e ronde ongelukkig in aanraking met de achterkant van iemand die de bocht net niet haalde en ging er zelf toen ook naast. Kwam ongelukkig terug op de baan en werd vol geraakt door kepler?en stond aan het einde van de ronde volgens mij al 40 seconden achter ofzo. Maar goed toch maar uitgereden had toch niks anders te doen
euhm, damage stond uit lees ik net maar mijn bumper was geel?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
dat die van steviger materiaal was dan me voorbumper (die was geel aan et einde van de race)
Misschien je bumper met je banden verwisseldquote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, damage stond uit lees ik net maar mijn bumper was geel?
of heb ik teveel gebloweD?![]()
![]()
dat laatste!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, damage stond uit lees ik net maar mijn bumper was geel?
of heb ik teveel gebloweD?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |