Wie zegt dat dan?..één leuke actie wil nog niet zeggen dat de man ook ineens leuk is...noooo way...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk die omslag,ik begrijp hier niks van. Brian is ineens de lieve, meelevende, gulle gast die met iedereen het beste voor heeft. Kun jij het me uitleggen?![]()
Ik heb mijn post al aangepast.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zit Amanda nu te vertellen tegen Melissa
Jij gelooft toch niet dat Melissa betaald wordt voor butler spelen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wordt dit ritueel dat Melissa an Amanda hun gesprek van de week gaan houden?! Aan het werk zogenaamde butler!!!
dat meen je niet!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef 2live het volgende:
[..]
ach is net als met natas, binnenkort gebeurt er wel weer iets waarddor hij gruwelijk door de mand valt.
' lul niet uit je kutnek' dat is ook Brian, weet je nog?![]()
Dit zijn toch echt de TV momenten voor Brian, eng gewoon.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:13 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan?..één leuke actie wil nog niet zeggen dat de man ook ineens leuk is...noooo way...![]()
idd.... maar het was wel top van hem dat hij voor iedereen wat gekocht heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:13 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan?..één leuke actie wil nog niet zeggen dat de man ook ineens leuk is...noooo way...![]()
Hij walgt van haar en doet na hun ruzie alsof het weer goed is. Maar aangezien ze al zoveel hints heeft gehad en dat nog steeds niet ziet maakt haar alleen maar zieliger....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
Amanda denkt ook nog gewoon dat Brian van haar houdt blijkbaar.![]()
Maar dit is wel heel erg ver van een zogenaamde butler rol...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:14 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet dat Melissa betaald wordt voor butler spelen?Nee Melissa wordt betaald voor andere zaken....
Met name Rog en ze vindt het zo jammer dat hij niet in de Kooi wil komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:13 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft al haar exen ineens gedumpt, daar hebben ze het allemaal moeilijk meer.
*gniffelt*
Brian is nog steeds dezelfde persoonquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk die omslag,ik begrijp hier niks van. Brian is ineens de lieve, meelevende, gulle gast die met iedereen het beste voor heeft. Kun jij het me uitleggen?![]()
Emergency call from Netty!! Do u accept????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Neen, laat Mellisa nu maar even stoken. Ik heb d'r zin an!
Brian: kom, we gaan verder met onze relatie..
Amanda: ehm...NEE!!
Brian:![]()
Amanda:![]()
Brian:![]()
Amanda:![]()
Stiekum geniet ik wel, ze heeft natuurlijk wel gelijk hoe ze over Brian spreekt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef Desii het volgende:
Melissa is verschrikkelijk aan het stoken tussen Amanda & Brian.
Ik vind het een k.u.t-butler ....... dat mens zie je nooit werken, alleen maar stoken... Nicolaas is er niets bij
Ze heeft een heel naar karakter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef Desii het volgende:
Ik vind het een k.u.t-butler ....... dat mens zie je nooit werken, alleen maar stoken... Nicolaas is er niets bij
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Emergency call from Netty!! Do u accept????![]()
nee, volgens mij zit ze op kantoor (zag ik net in een flits)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef Lobasca het volgende:
Zit Natasia nog steeds in d'r uppie buiten?
meerdere dingen.... Eric Satie wordt verkracht.... helllupquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef mootie het volgende:
Errrrrrr Brian geeft Nadia muziekles?
Wat klopt hier niet.![]()
Dan zegt Brian weer : 'Mam, bemoei je niet met mijn dingen"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Emergency call from Netty!! Do u accept????![]()
Komt allemaal door RTLquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef mootie het volgende:
Errrrrrr Brian geeft Nadia muziekles?
Wat klopt hier niet.![]()
Volgens Amanda is ie te gul naar zijn ex toe, die krijgt een mooier cadeau dan zijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stond er niet eens bij stil!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef farscapevr6 het volgende:
amanda haalt even sigaretten voor de butler.......
Voor deze ene keer vergeven we Melissa dan, maar laat het niet vaker gebeuren!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stiekum geniet ik wel, ze heeft natuurlijk wel gelijk hoe ze over Brian spreekt.
het gaat niet goed met mij, ik moet echt kappen met die klote streams.![]()
En hij hoefte het zelf niet te betalen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:13 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik erger me rot aan dat stomme personeel . Palma,Herma en Melisaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:17 schreef Desii het volgende:
ik beweer dat omdat Brian toevallig 1 dagje aardig is dat niet wil zeggen dat hij voortaan altijd zo is, hij heeft ook een andere kant.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:14 schreef Rudieh het volgende:
[..]
dat meen je niet!
dus jij wilt beweren dat Brian naast een aardige kant ook een niet-aardige kant heeft? net als de rest van de wereldbevolking?
echt bizar...absurd zelfs
quote:
TYquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, volgens mij zit ze op kantoor (zag ik net in een flits)
Ik ben het zooooooooooo met je eens. Oorlog tussen Amanda en Brian.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:21 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik ben echt zwaar pissig!!
Er komt alleen maar meer bij!!
Ga door Melissa! Fuck het butleren! Doe waar je goed in bent, stoken en naar zijn...en lelijk!![]()
![]()
De Huppeldijk in Utrecht.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:22 schreef Gigageil het volgende:
Van welk Kamp komt Amanda, en van welk Kamp komt Melissa ?![]()
![]()
Ik laat zelfs Brokeback mountain ervoor schieten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zooooooooooo met je eens. Oorlog tussen Amanda en Brian.![]()
![]()
![]()
Ze komen niet van kamper het zijn gewoon ex KAMPERS.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:22 schreef Gigageil het volgende:
Van welk Kamp komt Amanda, en van welk Kamp komt Melissa ?![]()
![]()
Het gaat al niet meer over de ketting.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:22 schreef AnTjUh het volgende:
ik zie in nadia en brian ook een leuk verhaallijntje
zeker nu amanda pissed is over die ketting
Brian gaat het niet snappen..hij koopt leuke cadootjes voor Amanda en dan is ze niet blij maar kwaad dat hij ook voor zijn ex iets koopt...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zooooooooooo met je eens. Oorlog tussen Amanda en Brian.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |