quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef wolferl het volgende:
Zo Nadia kan van mij ook doodvallen, vuil gniepig wijf.
Vanmorgen zat ze met Lieke en Huub te ouwehoeren over Denniks.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
wat zei ze? je maakt me nml. heeeeeeeeel erg nieuwsgierig![]()
Alsof Nadia de ideale schoondochter isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:55 schreef riri het volgende:
vraag me af of de moeder van nadia blij is dat ze met zo'n engerd als die denniks omgaat.....als ik moeder was haalde ik mijn dochter eigenhandig dat huis uit als ze omging met zo'n engerd
Waar ze dus niks mee opgeschoten zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub Brian en Jaap hebben dingen gedaan op de computer die niet mogen , wat precies is mij niet duidelijk , ze krijgen iniedergeval vaak spelinfo binnen..
Het gedoe met Jaap heeft hem echt wel aangegrepen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:58 schreef F04 het volgende:
Wat is er met Jaap?
Dat moet je aan Annette vragen. Die weet waar die rode vlekken vandaan komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:58 schreef F04 het volgende:
Wat is er met Jaap?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vanmorgen zat ze met Lieke en Huub te ouwehoeren over Denniks.
En nu zit ze te ouwehoeren over Huub en Lieke tegen Denniks.
Dan ben je gewoon een vuil goor gniepig tyfus wijf.
Sinds die twee erin zitten is alles ingekakt.
De een begint te janken als zijn haartjes nat worden, en denk 24/7 aan Huub.
En de ander zit 14 van de 24 uur per dag voor de spiegel, en loopt zich druk te maken om der 'buikje'.
Jezus wat een ingekakt slap RTL zooitje. Ik ga ook neit meer kijken, over anderhalve week loopt me stream abo af, ik verleng hem ook niet meer. Ik ga andere dingen doen. Dit is DGK niet meer, dit is een slap zooitje. Terror met Jaap Brain en Huub dat was pas streaming, maar dit is Urkse maria kaakjes streams.O en als ik Denniks tegenkom (want ik werk in Alphen) doe ik hem wat aan.
Urkse Maria kaakjes streamsBen het wel met je eens zowel Dennis als Nadia zijn ontzettend saai en vooral nep, ik denk dat tijdens de screening van die 2 de psycholoog ziek was
![]()
Nog steeds over die computers en Cora?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Het gedoe met Jaap heeft hem echt wel aangegrepen.
Zit Natasja nog steeds helemaal alleen in haar eentje buiten?
Weer een voorbeeld, waarom we Brian hier allemaal zo'n sympathieke knul vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
Jaap hoopt dat iedereen een eigen user-account krijgt in XP, zodat de Febo per user kan kijken wie wat doet.
Brian zegt nooit iets fout gedaan te hebben (tuurlijk) terwijl Jaap zegt dat hij, samen met Huub en Brian , verkeerde dingen heeft gedaan via de PC.
Will doquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet nog ff een uurtje werken. Hou ze in de gaten dat rapalje.
Laterz.![]()
Genoeg.......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:00 schreef mootie het volgende:
Wat zegt dat over de aanhangers van Brian en Dennis, dat mensen naar hen toekomen om ze aan te sporen Huub in elkaar te meppen?
niet doen joh... het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Terror met Jaap Brain en Huub dat was pas streaming, maar dit is Urkse maria kaakjes streams.O en als ik Denniks tegenkom (want ik werk in Alphen) doe ik hem wat aan.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:56 schreef wolferl het volgende:
en als ik Denniks tegenkom (want ik werk in Alphen) doe ik hem wat aan.
Onbegrijpelijk die omslag,ik begrijp hier niks van. Brian is ineens de lieve, meelevende, gulle gast die met iedereen het beste voor heeft. Kun jij het me uitleggen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian heeft toch altijd het beste met anderen voor?
Nee hoor, heb niks met Denniks, daarom mijn post hierboven ff aangevuld. Dat soort dingen moet je gewoon niet zeggenquote:
ben ik niet met je eens....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Huub niveau.....al zit Dennis op dezelfde frequentie
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:08 schreef Sporti het volgende:
Lol ik lees net op VOL dat Brian die ketting voor Amanda ook voor zijn ex heeft gekocht![]()
Ik wel: Brian is niet zo slechts als mensen hier steeds maar weer herhalenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk die omslag,ik begrijp hier niks van. Brian is ineens de lieve, meelevende, gulle gast die met iedereen het beste voor heeft. Kun jij het me uitleggen?![]()
klopt zit net naar dat verhaal te luisteren.... Amanda is er niet blij meequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:08 schreef Sporti het volgende:
Lol ik lees net op VOL dat Brian die ketting voor Amanda ook voor zijn ex heeft gekocht![]()
Maar zodra ze bij Brian zit is alles geweldig wat die jonge allemaal doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda zit weereens te zeiken over Brian..
Nee, want ik ben niet van het vergeven en vergeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk die omslag,ik begrijp hier niks van. Brian is ineens de lieve, meelevende, gulle gast die met iedereen het beste voor heeft. Kun jij het me uitleggen?![]()
Duh..... lekker een vriend die een ketting voor je koopt en dan gewoon dezelfde voor zn ex.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
ach is net als met natas, binnenkort gebeurt er wel weer iets waarddor hij gruwelijk door de mand valt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
en melissa zit haar maar aan te moedigenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
dieren doen zoiets instinctief hehehe die voelen een verdorven persoonlijkheidquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
Nadia bij Fries...hahahahaha...hij mag haar niet...oren naar achter..bijten...ja Nadia ,Fries heeft geen boodschap aan je lijzige stemmetje en het geknipper met je wimpertjes ...![]()
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wordt dit ritueel dat Melissa an Amanda hun gesprek van de week gaan houden?! Aan het werk zogenaamde butler!!!
Hopen dat ze Brian er zometeen mee gaan confronterenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zit Amanda nu te vertellen tegen Melissa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |