net alsof huub, natasia enzo.. geen slechte kanten hebben. Alleen zijn de slechte kanten van Brain altijd onder een vergroot glas geduwd door vele fokkers.. niet dat Brain nooit niets uitvreet, maar soms lijkt het wel of iedereen gewoon hoopt dat Brain de fout in gaat. Ik vind het wel prettig dat Brain de laatste dagen wat fijner uit de verf komt. En beter met lieke en huub overweg kan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Waar ik van baal is dat de nieuwe sfeer hem zo goed uitkomt. Brians slechte kanten zie je niet zo snel, en zo al helemaal niet meer.
Zo is ze al sinds de eerste dag dat ze er werkte.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:40 schreef wolferl het volgende:
Melissa is ook een gore stookster. Valt me tegen van der.
jaja blijf haar vooral kritisch volgenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:40 schreef wolferl het volgende:
Melissa is ook een gore stookster. Valt me tegen van der.
Medelijden verdient ze absoluut niet meer. Iemand trappen in zijn kruis, en zelfs als deze persoon zo barmhartig is je erin te laten nog vijandig doen. Om over het krabben van Nadia's gave gezichtje maar niets te zeggen......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik krijg echt medelijden met Natasia , ze wil volgens mij echt weg alleen ze wordt nog steeds tegengehouden...
Pracht cap, wat een combi.quote:
Zou hij komen met incest? Huub die Joris wel eens gezoend heeft?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
Dennis zegt dat hij het 'nieuwtje' over Huub niet aan Nadia vertelt. Hij weet bijna voor 100% zeker dat het waar is. Het is heel ingrijpend. Huub gaat zeker flippen.
Ze vond Dennis toch 'te klein' dusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:42 schreef riri het volgende:
Nadia kind....doe je ogen open
Als dat zijn scoop isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou hij komen met incest? Huub die Joris wel eens gezoend heeft?![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Daar loopt ze, het prinsesje van Robert, in bikini, waar toevallg haar tieten in passen, en op hoge hakken. ( ik kijk heel af en toe wel eens zo'n "adult"-filmpje en erger me er dood aan dat die snollen altijd die hoge hakken aanhouden.)![]()
Oe of dat zijn zus coke heeft gesnoven?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou hij komen met incest? Huub die Joris wel eens gezoend heeft?![]()
Het mag nou wel eens ophouden, beetje sneuquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef wolferl het volgende:
Hij gaat maar door met 'de reacties tegen Huub'.
Hij vindt het geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig! Tot ie de popo zietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef wolferl het volgende:
Hij gaat maar door met 'de reacties tegen Huub'.
Sukkeltje, ik begin bijna te geloven dat hij nog maagd is en niet weet wat hij er mee aanmoet, of hij heeft echt een andere voorkeur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Nada: Kom even bij me zitten Nix. Hij blijft op veilige afstand.
Iemand op dit forum zei dat in het begin volgens mij wel, dat hij in hetzelfde voetbalteam zat maar nooit affectie naar vrouwen toe bij meneer heeft kunnen bespeurenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sukkeltje, ik begin bijna te geloven dat hij nog maagd is en niet weet wat hij er mee aanmoet, of hij heeft echt een andere voorkeur.
rustig jongen...haal diep adem...maar ik begrijp je volkomenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:43 schreef wolferl het volgende:
Ik kan 3 dingen doen, of Denniks nu afmaken, of nooit meer DGK volgen, of me ergeren aan die flapdrol.
Hij wil niet aan Nadia vertellen wat hij van plan is, nee omdat ie ook niks heeft.
Ik weet het bijna zeker, wat een engerd. Hoe kun je in godsnaam anderhalf uur voor de spiegel staan als vent zijnde.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sukkeltje, ik begin bijna te geloven dat hij nog maagd is en niet weet wat hij er mee aanmoet, of hij heeft echt een andere voorkeur.
anderhalf uur spiegel.............en er dan zzzoooooo uitzienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker, wat een engerd. Hoe kun je in godsnaam anderhalf uur voor de spiegel staan als vent zijnde.
wat zei ze? je maakt me nml. heeeeeeeeel erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef wolferl het volgende:
Zo Nadia kan van mij ook doodvallen, vuil gniepig wijf.
Erg hè, dat je mensen kunt gaan haten die te zien zijn op de streams.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef wolferl het volgende:
wat deed ze?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef wolferl het volgende:
jep en ik vond hem wel leuk in tegenstelling tot de pure terrorliefhebbersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt de uitzending vanavond gezien?!![]()
(zwak als ik ben, als Nadia zich zo naar mij had gedragen zou ik de camera's vergeten en haar blij laten zijn dat ze een meisje is (** credits : Huub van Ballegooyen**))quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Iemand op dit forum zei dat in het begin volgens mij wel, dat hij in hetzelfde voetbalteam zat maar nooit affectie naar vrouwen toe bij meneer heeft kunnen bespeuren
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:49 schreef wolferl het volgende:
Kijk, hier spreekt een echte man.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(zwak als ik ben, als Nadia zich zo naar mij had gedragen zou ik de camera's vergeten en haar blij laten zijn dat ze een meisje is (** credits : Huub van Ballegooyen**))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |