Onbegrijpelijk die omslag,ik begrijp hier niks van. Brian is ineens de lieve, meelevende, gulle gast die met iedereen het beste voor heeft. Kun jij het me uitleggen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian heeft toch altijd het beste met anderen voor?
Nee hoor, heb niks met Denniks, daarom mijn post hierboven ff aangevuld. Dat soort dingen moet je gewoon niet zeggenquote:
ben ik niet met je eens....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Huub niveau.....al zit Dennis op dezelfde frequentie
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:08 schreef Sporti het volgende:
Lol ik lees net op VOL dat Brian die ketting voor Amanda ook voor zijn ex heeft gekocht![]()
Ik wel: Brian is niet zo slechts als mensen hier steeds maar weer herhalenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk die omslag,ik begrijp hier niks van. Brian is ineens de lieve, meelevende, gulle gast die met iedereen het beste voor heeft. Kun jij het me uitleggen?![]()
klopt zit net naar dat verhaal te luisteren.... Amanda is er niet blij meequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:08 schreef Sporti het volgende:
Lol ik lees net op VOL dat Brian die ketting voor Amanda ook voor zijn ex heeft gekocht![]()
Maar zodra ze bij Brian zit is alles geweldig wat die jonge allemaal doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda zit weereens te zeiken over Brian..
Nee, want ik ben niet van het vergeven en vergeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk die omslag,ik begrijp hier niks van. Brian is ineens de lieve, meelevende, gulle gast die met iedereen het beste voor heeft. Kun jij het me uitleggen?![]()
Duh..... lekker een vriend die een ketting voor je koopt en dan gewoon dezelfde voor zn ex.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
ach is net als met natas, binnenkort gebeurt er wel weer iets waarddor hij gruwelijk door de mand valt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
en melissa zit haar maar aan te moedigenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
dieren doen zoiets instinctief hehehe die voelen een verdorven persoonlijkheidquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
Nadia bij Fries...hahahahaha...hij mag haar niet...oren naar achter..bijten...ja Nadia ,Fries heeft geen boodschap aan je lijzige stemmetje en het geknipper met je wimpertjes ...![]()
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wordt dit ritueel dat Melissa an Amanda hun gesprek van de week gaan houden?! Aan het werk zogenaamde butler!!!
Hopen dat ze Brian er zometeen mee gaan confronterenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zit Amanda nu te vertellen tegen Melissa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |