quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef Mirri het volgende:
Dat gare kreng op Sporza wordt eindelijk op dr nummer gezet door haar mannelijke collega![]()
Al anderhalve set een schouderblessure, maar wel aces slaan @ 130 MPHquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:01 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft Baghdatis al kramp gekregen? Die heeft bij lange wedstrijden bijna altijd kramp.. ;')
Hij staat nog steeds erg sterk te tennissen tegen nolequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:01 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft Baghdatis al kramp gekregen? Die heeft bij lange wedstrijden bijna altijd kramp.. ;')
Ik vind het maar matig, veel te wisselvallig, erg veel fouten. Het is wachten op de break van Djoko.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds erg sterk te tennissen tegen nole
Doe jij het hem ff na met een schouderblessure?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig, veel te wisselvallig, erg veel fouten. Het is wachten op de break van Djoko.
En het probleem is?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef Daklem het volgende:
Als ik refresh kijk ik steeds tegen de kont aan van Sharapova. Wie heeft dat "probleem" ook?
Ik niet iig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef Daklem het volgende:
Als ik refresh kijk ik steeds tegen de kont aan van Sharapova. Wie heeft dat "probleem" ook?
Bless youquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef Daklem het volgende:
Dat geloof je toch niet? Misschien beetje pijn, maar dat is echt niks hoor. Baghdatis zegt een volgend toernooi af en wint vervolgens op een ander toernooi nog een paar partijenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:03 schreef Daklem het volgende:
[..]
Doe jij het hem ff na met een schouderblessure?![]()
Ik kan mij geheel voorstellen dat het enorm vervelend kan zijn en dat die pijntjes je ook de wedstrijd kunnen kosten. Zeker als je als baghdatis zijnde 200% moet geven tegen Nole.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet? Misschien beetje pijn, maar dat is echt niks hoor. Baghdatis zegt een volgend toernooi af en wint vervolgens op een ander toernooi nog een paar partijen.
Zie je, break Djoko.
zeg je dat tegen je vriendjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:05 schreef Mirri het volgende:
Je was er ook zo snel bij, haastige spoed komt zelden goed zeg ik altijd![]()
Verkerk? wie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef N.i.c.k het volgende:
Goed dat een legende als Verkerk levend wordt gehouden op de bbc.
Nee, dat verbaast me niet.quote:
Veilen ze zijn afgedwarrelde haar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef N.i.c.k het volgende:
Goed dat een legende als Verkerk levend wordt gehouden op de bbc.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat vind ik een kutopmerking, waarom zeg je dat?
Ik heb geen vriendje omdat ik dat niet wil.
Je had best kunnen begrijpen dat dat een geintje was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je had best kunnen begrijpen dat dat een geintje was.![]()
psst, van je fotoboek: Nou eh..ik hou van snowboarden en piano spelen. Ik val meer op meisjes dan op jongens, ik ben vegetariër, ik ga natuurkunde studeren, ik lees graag en ik hou ook van dansen, spelletjes spelen, serveersters, vlieguigen, stilte, Amerikanen, tennis, jazz muziek, Griekse mythologie, Zwitserland, koeien, Roger Penrose, zoenen, quantummechanica, sauna en Paris Hilton.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind het hoe dan ook al knap van Ferrero dat hij een set pakt. Zullen weinig mensen verwacht hebben.quote:
Yeah so?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:14 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
psst, van je fotoboek: Nou eh..ik hou van snowboarden en piano spelen. Ik val meer op meisjes dan op jongens, ik ben vegetariër, ik ga natuurkunde studeren, ik lees graag en ik hou ook van dansen, spelletjes spelen, serveersters, vlieguigen, stilte, Amerikanen, tennis, jazz muziek, Griekse mythologie, Zwitserland, koeien, Roger Penrose, zoenen, quantummechanica, sauna en Paris Hilton.
Ik had dat gedeelte niet eens gelezen, ik ging af op dat laatste over die irritante aandachtshoer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:14 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
psst, van je fotoboek: Nou eh..ik hou van snowboarden en piano spelen. Ik val meer op meisjes dan op jongens, ik ben vegetariër, ik ga natuurkunde studeren, ik lees graag en ik hou ook van dansen, spelletjes spelen, serveersters, vlieguigen, stilte, Amerikanen, tennis, jazz muziek, Griekse mythologie, Zwitserland, koeien, Roger Penrose, zoenen, quantummechanica, sauna en Paris Hilton.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed![]()
Als je maar weet dat ik makkelijk in de omgang ben, en met mijn looks kan ik zo aan een vriendje komen![]()
Ik zie het ja, ik ben Ana spontaan vergetenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed![]()
Als je maar weet dat ik makkelijk in de omgang ben, en met mijn looks kan ik zo aan een vriendje komen![]()
mooi, concurrentie minder niet dat jij concurent bent ofzquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:15 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Ik zie het ja, ik ben Ana spontaan vergeten.
ja, als antwoord op je vraag misschien waarom het onverwacht zou zijn als je een vriendje had. dus.quote:
Paris is een schatjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had dat gedeelte niet eens gelezen, ik ging af op dat laatste over die irritante aandachtshoer.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh nee djoko wat doe je
4-5 0-30 djoko aan serve
Je hebt in elk geval voor een explosie aan gluurders gezorgdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, als antwoord op je vraag misschien waarom het onverwacht zou zijn als je een vriendje had. dus.
Ontopic; Bagdathis held. Djoko ook, maar duidelijk uitgeput. Eigenlijk zou je je zo ook bijna gaan afvragen of zij niks gebruiken.![]()
Vrees het ook, meteen de trainert al op de baan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:20 schreef mitt het volgende:
Dit gaat Djokovic niet meer redden (fysiek)
Vlak Djokovic niet uit, hij heeft een ongelofelijke vechtlust en winners-mentaliteit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:20 schreef mitt het volgende:
Dit gaat Djokovic niet meer redden (fysiek)
Jankovic?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:20 schreef Buakaw het volgende:
BAGDHATIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISpak die NOLE KNOLE CHOCODUDE JONKOVIES
O RLY?quote:
Je zou het haast zeggen ja. Qua rust is Federer ook in het voordeel t.o.v. Gasquet / Roddick.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
Oftewel Nadal staat al in de finale.
Welke plaats staat zij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
Ey, Sandra de Jenken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
Ivanovic en de Jenken in 1 wedstrijdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
Ey, Sandra de Jenken.
Sporza.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef MissX het volgende:
wat een debielen bij de BBC weer![]()
![]()
Zo een gare vrouwenpartij boven deze verkiezen.
Je geeft een leuke pot tennis een heel andere betekenis.quote:
Daar ben ik nu maar heen geswitched alleen is die vrouw die commentaar geeft, verschrikkelijk.quote:
Mwa dat wil ik eerst nog wel eens zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
Houd je van schuren?quote:
Een loeder is hetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:25 schreef MissX het volgende:
[..]
Daar ben ik nu maar heen geswitched alleen is die vrouw die commentaar geeft, verschrikkelijk.
Tering zeg, hoe vaak is Sporza hier al gepost?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf ik heb 4 uur en 8 minuten gekeken, om nu de clash te gaan missen![]()
![]()
![]()
iemand een stream?
Sporza en RTL toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf ik heb 4 uur en 8 minuten gekeken, om nu de clash te gaan missen![]()
![]()
![]()
iemand een stream?
OMG, België 2, canvas.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is sporza![]()
Ik heb gewoon kabel via upc, en daar zit 't niet op, of is 't een stream (link)?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is sporza![]()
Ik heb gewoon kabel via upc, en daar zit 't niet op, of is 't een stream (link)?
Canvas / Ketnetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is sporza![]()
Dat is Sabine Appelmans. De Sharapova van de jaren '90.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:30 schreef AminBen het volgende:
iemand foto's van die 2 belgen die het commentaar verzorgensukkels
een valse stuitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef -Mo- het volgende:
Belgen...bedankt.
kansloos...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Cerubo het volgende:
Ik zit te wachten totdat er een windvlaag onder het rokje van Ana komt.
AJDE ANA 15-30
Niet verklappen, ik kijk de streamquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
Break Venus, eerste game.
Volgens mij geilt die meer op zijn eigen dochters.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:34 schreef Cerubo het volgende:
Zit die vader van Venus foto's te maken van Ana, viezerik.
Kun je het hem kawlijk nemen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:34 schreef Cerubo het volgende:
Zit die vader van Venus foto's te maken van Ana, viezerik.
Op de een of andere manier kan ik mij dat heel moeilijk voorstellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:35 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Volgens mij geilt die meer op zijn eigen dochters.
Betâhquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:38 schreef Ice_Tea het volgende:
Het gaat niet soepel meer met Djokovic.
Hahaha. ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik mij dat heel moeilijk voorstellen.![]()
och ja. Dat krijg je als je zelf ook zo wordt genoemdquote:
ik ga uit eten in een sjiek restaurant, maar ik hoop dat er tv isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef Mirri het volgende:
Ik weet niet precies hoe laat mn diplomauitreiking begint vandaag, maar ik ga nergens heen zolang de Jenken er is![]()
Tja. Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Diploma of pottenpartij. Dan is de keuze snel gemaakt, niet waar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef Mirri het volgende:
Ik weet niet precies hoe laat mn diplomauitreiking begint vandaag, maar ik blijf mooi bij deze partij![]()
Als Venus zo doorgaat is het daar snel afgelopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef Mirri het volgende:
Ik weet niet precies hoe laat mn diplomauitreiking begint vandaag, maar ik ga nergens heen zolang de Jenken er is![]()
Pottenpartij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tja. Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Diploma of pottenpartij. Dan is de keuze snel gemaakt, niet waar?
Ja gaan ze vast tennis uitzenden dan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ga uit eten in een sjiek restaurant, maar ik hoop dat er tv is![]()
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef Ice_Tea het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Ivanovic een aparte, schattige kreun heeft?
sadistquote:
Ja ze kan heel onzeker naar het net komenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef Cerubo het volgende:
Ana moet beter bewegen, haar voetenwerk is nog zoveel aan te verbeteren.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Ja gaan ze vast tennis uitzenden dan...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef Ambrosius het volgende:
Toch werkt Ana nu al 6? BP weg deze game.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we hopen dat het 30 - 28 wordt. Dan moet de finale naar dinsdag verschoven worden.
Goofy? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef N.i.c.k het volgende:
djoko krijgt als suprise met sinterklaas
[afbeelding]
van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |