Veilen ze zijn afgedwarrelde haar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef N.i.c.k het volgende:
Goed dat een legende als Verkerk levend wordt gehouden op de bbc.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat vind ik een kutopmerking, waarom zeg je dat?
Ik heb geen vriendje omdat ik dat niet wil.
Je had best kunnen begrijpen dat dat een geintje was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je had best kunnen begrijpen dat dat een geintje was.![]()
psst, van je fotoboek: Nou eh..ik hou van snowboarden en piano spelen. Ik val meer op meisjes dan op jongens, ik ben vegetariër, ik ga natuurkunde studeren, ik lees graag en ik hou ook van dansen, spelletjes spelen, serveersters, vlieguigen, stilte, Amerikanen, tennis, jazz muziek, Griekse mythologie, Zwitserland, koeien, Roger Penrose, zoenen, quantummechanica, sauna en Paris Hilton.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind het hoe dan ook al knap van Ferrero dat hij een set pakt. Zullen weinig mensen verwacht hebben.quote:
Yeah so?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:14 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
psst, van je fotoboek: Nou eh..ik hou van snowboarden en piano spelen. Ik val meer op meisjes dan op jongens, ik ben vegetariër, ik ga natuurkunde studeren, ik lees graag en ik hou ook van dansen, spelletjes spelen, serveersters, vlieguigen, stilte, Amerikanen, tennis, jazz muziek, Griekse mythologie, Zwitserland, koeien, Roger Penrose, zoenen, quantummechanica, sauna en Paris Hilton.
Ik had dat gedeelte niet eens gelezen, ik ging af op dat laatste over die irritante aandachtshoer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:14 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
psst, van je fotoboek: Nou eh..ik hou van snowboarden en piano spelen. Ik val meer op meisjes dan op jongens, ik ben vegetariër, ik ga natuurkunde studeren, ik lees graag en ik hou ook van dansen, spelletjes spelen, serveersters, vlieguigen, stilte, Amerikanen, tennis, jazz muziek, Griekse mythologie, Zwitserland, koeien, Roger Penrose, zoenen, quantummechanica, sauna en Paris Hilton.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed![]()
Als je maar weet dat ik makkelijk in de omgang ben, en met mijn looks kan ik zo aan een vriendje komen![]()
Ik zie het ja, ik ben Ana spontaan vergetenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed![]()
Als je maar weet dat ik makkelijk in de omgang ben, en met mijn looks kan ik zo aan een vriendje komen![]()
mooi, concurrentie minder niet dat jij concurent bent ofzquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:15 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Ik zie het ja, ik ben Ana spontaan vergeten.
ja, als antwoord op je vraag misschien waarom het onverwacht zou zijn als je een vriendje had. dus.quote:
Paris is een schatjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had dat gedeelte niet eens gelezen, ik ging af op dat laatste over die irritante aandachtshoer.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh nee djoko wat doe je
4-5 0-30 djoko aan serve
Je hebt in elk geval voor een explosie aan gluurders gezorgdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:17 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, als antwoord op je vraag misschien waarom het onverwacht zou zijn als je een vriendje had. dus.
Ontopic; Bagdathis held. Djoko ook, maar duidelijk uitgeput. Eigenlijk zou je je zo ook bijna gaan afvragen of zij niks gebruiken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |