nog erger begin over haar gewichtquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
als wij mannen gaan lullen over hoe je schaamlippen anders kunnen zijn of je tieten hangen, dan gaan jullie meeten van de eerste beste hoogste boom springen met een touw om je nek![]()
Idd, die is heeel grofquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef lauwert het volgende:
teeveepee
mn huidge is nog nooit bij dr ex klaargekomen, in 2 jaar tijd ofzo , bij mij geen problemen.. verandere ook best haar kijk op mannenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:23 schreef jeetjemina88 het volgende:
Dat vrouwen gaan flippen als je over hangtieten en gewicht begint, is beetje snel uitgesproken. In ieder geval, zal ik daar nooit een minderwaardigheidscomplex van krijgen. Als ik zelf toch tevreden ben... Natuurlijk denken niet alle vrouwen er zo over..
Moet je bij mannen eens zeggen dat ie je echt niet kan laten klaarkomen, vinden ze niet gaaf!!! Kijk maar eens hoe goed ze hun best de volgende keer doen
Mijn koffie, mijn beeldscherm, wat doe je!?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:51 schreef ikJur het volgende:
"hmmmm, brie"
Ik een fietsband gerepareerd, vraag of zij ff het band op wilt pompen. "Hij past niet".quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef maok het volgende:
Ook een leuke:
Als een man met een klusje bezig is allemaal ongevraagd advies gaan geven als:
Kun je niet beter...
Als je nou eerst...
Gaat niet echt goed he?
Mannen kunnen totaal niet tegen kritiek![]()
Ik zou het ook niet trekkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:48 schreef lauwert het volgende:
[..]
heb het ook nog nooit tegen een man durven zeggen
Hey ik heb mijn rijbewijs al hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef Socios het volgende:
Ohw, wacht, dit is PUB, misschien nog niet van toepassing dus, maar goed, dan weet je het alvast!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
op je eerste date, als je een biertje staat te drinken en naar de wc moet:
ff uit mn kut gutsen, ben so terug
![]()
het lijkt mij heel sterk hoor.. en dat je op 15e al dat enzo deed, lijkt me nog sterker.. maargoed dat kan ook aan mijn denkwijze liggen maar als je op 15e al neukt.. enzo.. nja komt bij btje ongeloofwaardig over..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Ja ik begon vroeg met datenmaar nu klinkt 15 heel jong, maar toen vond je jezelf al heel wat
om nog even te voortborduren op het aspect bindingsangst:
"later, als wij getrouwd zijn.."![]()
of als ie weer es na 2 minuten klaar is gekomen:
"het geeft niet lieverd, het maakt me echt niet uit... volgende keer beter!"
Nou ik weet niet hoe oud jij bent, maar de lat ligt tegenwoordig een stuk lager.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:10 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
het lijkt mij heel sterk hoor.. en dat je op 15e al dat enzo deed, lijkt me nog sterker.. maargoed dat kan ook aan mijn denkwijze liggen maar als je op 15e al neukt.. enzo.. nja komt bij btje ongeloofwaardig over..![]()
sorry![]()
dat zal dan blijkbaar wel idd ja... haha nou ja..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:16 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe oud jij bent, maar de lat ligt tegenwoordig een stuk lager.![]()
idd die snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:33 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
zegt me vriendin vaak genoeg, waarom zou je daarom rennen?
Je hebt meiden die op hun dertiende al seks hebben zodat ze drank krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:24 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
dat zal dan blijkbaar wel idd ja... haha nou ja..![]()
Inderdaad... die dingen zijn niet te drinken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:02 schreef Stefanovich het volgende:
Ik snap dat echt niet, dat er meisjes zijn die voor een breezer seks hebben met een jongen.![]()
True.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Inderdaad... die dingen zijn niet te drinken.
Liefde > seks > zoenen > alcohol.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:02 schreef Stefanovich het volgende:
Ik snap dat echt niet, dat er meisjes zijn die voor een breezer seks hebben met een jongen.![]()
Dan zou ik gewoon uistappen en haar laten inparkeren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef my_own het volgende:
zeggen dat ie niet kan autorijden
Zolang het niet mijn auto isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon uistappen en haar laten inparkeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |