das waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef Sief89 het volgende:
Hee hou es op met mn topic te spammenik ben lid geworden zodat ik over alles mee kan praten, ok? dat betekent toch niet dat ik zelf geen topic mag starten?
das toch heel normaalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef Sief89 het volgende:
of wat te denken van:
"hmm, al mijn andere vriendjes wilden er best een 2e man bij halen hoor!"
vermaak je je trouwens een beetje op FOK! tot nu toe?quote:
Prima!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vermaak je je trouwens een beetje op FOK! tot nu toe?
wat zeg je nu dan, als femme fatale, op zulk soort momentenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef Sief89 het volgende:
Of wat te denken van het oersimpele maar o zo enge "ik hou van je"? Heeft mij wel eens een vriendje gekost toen ik nog onwetend en onervaren was![]()
nu je dat schrijft, briljante avatarquote:
Nou nu heb ik al bijna 3 jaar een vriend, dus is het wel veilig om die woorden uit te sprekenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat zeg je nu dan, als femme fatale, op zulk soort momenten![]()
Tijdens de seks of gewoon te snel in je relatie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef Sief89 het volgende:
HAHA, leuk dat mannen ook met zichzelf kunnen spotten![]()
[..]
Prima!![]()
Of wat te denken van het oersimpele maar o zo enge "ik hou van je"? Heeft mij wel eens een vriendje gekost toen ik nog onwetend en onervaren was![]()
Te vroeg in de relatie.. die hij achteraf niet wouquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tijdens de seks of gewoon te snel in je relatie?
nee hoor, met mijn vriendje is niks mis.. maar heb voor hem vrij veel ellende meegemaakt met jongens met bindingsangst, dus ben gewoon benieuwd wat jullie voor quotes hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga je de opmerkingen in dit topique gebruiken om het uit te maken!![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:46 schreef B.ertha het volgende:
Achteraf: Ik doe niet aan de pil, zo heeft God het niet bedoeld
Ja ik begon vroeg met datenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:45 schreef B.ertha het volgende:
Je komt uit '89, hebt al 3 jaar een vriend en daarvoor had je al verschillende slechte ervaringen in de liefde? Toen was je 15![]()
Haha, die is heel gemeenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:46 schreef B.ertha het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef Sief89 het volgende:
[..]
of als ie weer es na 2 minuten klaar is gekomen:
"GVD klootzak, ik ga wel vreemd!"![]()
idd hahahahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:46 schreef B.ertha het volgende:
ehm maar er zijn er al zoveelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef Sief89 het volgende:
[..]
idd hahahahaha"wil je geen baby's maken..?"
![]()
aaahh die is heel naar!! echt zieligquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:52 schreef maok het volgende:
Tegen een man die verliefd op je is (al dan niet of je het door hebt):
'Je bent als een broer voor me'
Is idd altijd pijnlijk, the Ex-factorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:57 schreef shilizous_88 het volgende:
"Mijn ex zei altijd..."
Waarop hij zegt : ik deed niet aan condoom, de dokter lulde maar wat, alleen homo's kunnen aids hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:46 schreef B.ertha het volgende:
Of:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef Jodocus1 het volgende:
Als ie klaar is, vragen wanneer die gaat beginnen
Of:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat je een man sit-ups doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de enige ligaamsbeweging van een man op het strand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedden dat ze zokijken of je voor pot uitmaken (tewijl ze zelf geen homo zijn natuurlijk als ze blondjesmoppen vertellen)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
HAHAHAHAHAquote:geniaal!!!
of als ie heel erg z'n best doet en dat uiteindelijk zuchtend klaarkomt, "was dat het?"Sold my soul cheap to the dark lord of pain
As I watch her blood flow into a bigger red stain
Waiting for the witch to cast her spell
There's a smile on my face as I burn in hell![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:25 schreef maok het volgende:
Als je als enige vrouw tussen allemaal mannen zit die blondjes moppen of andere groffe moppen aan het vertellen zijn, beginnen met moppen over mannen zoals:
Waarom hebben vrouwen mannen nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat je een man sit-ups doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de enige ligaamsbeweging van een man op het strand?ik mag jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedden dat ze zokijken of je voor pot uitmaken (tewijl ze zelf geen homo zijn natuurlijk als ze blondjesmoppen vertellen)
idd als je iets slechts over mannen te zeggen hebt (nogmaals, ik generaliseer niet, er zijn ook genoeg leuke) ben je meteen mannenhaatster, dijk, pot, gleuflikker
Sold my soul cheap to the dark lord of pain
As I watch her blood flow into a bigger red stain
Waiting for the witch to cast her spell
There's a smile on my face as I burn in hell![]()
Of ben je nu al klaar en dan met een verongelijkt gezicht he!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:25 schreef Sief89 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAgeniaal!!!
of als ie heel erg z'n best doet en dat uiteindelijk zuchtend klaarkomt, "was dat het?"
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
Ook een leuke:
Als een man met een klusje bezig is allemaal ongevraagd advies gaan geven als:
Kun je niet beter...
Als je nou eerst...
Gaat niet echt goed he?
Mannen kunnen totaal niet tegen kritiek
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: