mannen zeggen wel eens dat vrouwen geen moppen kunnen vertellen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:27 schreef Sief89 het volgende:
[..]
ik mag jou welidd als je iets slechts over mannen te zeggen hebt (nogmaals, ik generaliseer niet, er zijn ook genoeg leuke) ben je meteen mannenhaatster, dijk, pot, gleuflikker
vooral niet als je toch gelijk had en dan ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:29 schreef maok het volgende:
Ook een leuke:
Als een man met een klusje bezig is allemaal ongevraagd advies gaan geven als:
Kun je niet beter...
Als je nou eerst...
Gaat niet echt goed he?
Mannen kunnen totaal niet tegen kritiek![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:30 schreef Sief89 het volgende:
of als ie klaar is zeggen met een verbaasd gezicht: "nou, dat was nog best redelijk!"![]()
![]()
Een echte man geeft dan als antwoord: "Ja Roodkapje, dat is om je G-spot beter te kunnen raken."quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef Sief89 het volgende:
"hij is een beetje krom, hè?"
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:42 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Een echte man geeft dan als antwoord: "Ja Roodkapje, dat is om je G-spot beter te kunnen raken."
Mits je goed mikt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:43 schreef zhe-devilll het volgende:
in principe raak je een man het meest in zijn kruis![]()
oh nee? ik zeg dat altijd gewoon tegen n jongen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:58 schreef Thomass het volgende:
Dit is echt killing
Je bent schattig![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit doen mensen meiden, nooit
Auwquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:45 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb nog best veel dingen uit dit topic gezegd![]()
Hier ook, maar hij kan er tegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:45 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb nog best veel dingen uit dit topic gezegd![]()
Zoals? Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:21 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Hier ook, maar hij kan er tegen.
En daarbij zegt hij zelf ook wel eens vergelijkbare dingen.![]()
Hij begint zelf regelmatig over 'later' en dat hij er zin in heeft, dat hij me nooit meer laat gaan, dat soort dingetjes.quote:
True.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:58 schreef Thomass het volgende:
Dit is echt killing
Je bent schattig![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit doen mensen meiden, nooit
Maar in dit geval is Chriz2k mijn schatje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:40 schreef Sief89 het volgende:
ik ook nietmaar het is dan ook zoooooo'n schatje
Komt omdat ik onder de plak zitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Oh, ik hoor meneertje nooit klagen.![]()
Vette avatarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef keepwalking het volgende:
[..]
En daar zal je voorlopig nog wel onder blijven zitten.![]()
En je bent alsnog schattig.![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vette avatar
http://cristgaming.com/pirate.swf
Klopt, je moet er niet te vroeg mee beginnen, en al helemaal niet bij jongens met bindingsangst.. Maar al deze dingen kun je natuurlijk wel zeggen als je een langere relatie hebtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef saaw het volgende:
* saaw roept vriendlief
Liefje blijf je voor altijd bij me?
antwoord: jaaaaa!![]()
niks mis mee hoor
oke niet te vroeg mee beginnen natuurlijk, net als mee naar ouders, 'ik hou van je' etc
nee dta kan je na 10 jaar nogsteeds niet makenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Klopt, je moet er niet te vroeg mee beginnen, en al helemaal niet bij jongens met bindingsangst.. Maar al deze dingen kun je natuurlijk wel zeggen als je een langere relatie hebtbehalve dan misschien dat die van je ex groter is
![]()
Correctie: ZEKER in PUB gaat het zowat enkel over seksquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Zelfs in PUB gaat het zowat enkel over seks
Ik denk dat je dit nooit tegen een man moet zeggen als vrouw:
"ik wil wel vrienden blijven."
zegt me vriendin vaak genoeg, waarom zou je daarom rennen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:54 schreef Sief89 het volgende:
Ok laat ik maar beginnen... Wat je nooit tegen een man moet zeggen omdat ie dan keihard wegrent:
"wat zullen wij mooie kindjes krijgen!"![]()
als wij mannen gaan lullen over hoe je schaamlippen anders kunnen zijn of je tieten hangen, dan gaan jullie meeten van de eerste beste hoogste boom springen met een touw om je nekquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef Sief89 het volgende:
Er zijn natuurlijk altijd dingen die je nooit tegen een jongen mag zeggen, die gewoon z'n mannelijkheid aantastenen tja daar horen absoluut kleinerende dingen over z'n favo vleeswaren zeggen bij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |