Van Bronckhorst moet niet linksback en Van Bommel wordt toch niet opgeroepen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ach, dan maar in 4-4-2:
______________Van der Sar________________
Melchiot__Ooijer__Boulahrouz__Van Bronckhorst
________________Heitinga_________________
Van Bommel_________________Seedorf______
_____________Van der Vaart(Sneijder)_______
_____Van Nistelrooy__________Van Persie___
Davids ipv heitinga en seedorf achter de spiten en robben op links! en we worden kampioenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ach, dan maar in 4-4-2:
______________Van der Sar________________
Melchiot__Ooijer__Boulahrouz__Van Bronckhorst
________________Heitinga_________________
Van Bommel_________________Seedorf______
_____________Van der Vaart(Sneijder)_______
_____Van Nistelrooy__________Van Persie___
Het afgelopen WK was helemaal niet zwaar kut...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Statistieken zijn goed, daar ontken ik niet. Maar het gaat erom dat je presteert tijdens de eindtoernooien, als het er écht om gaat. Afgelopen WK was het zwaar kut en er zijn geen tekenen dat er komend EK wél gepresteerd wordt, Bassie heeft in drie jaar tijd nog helemaal niets opgebouwd. Of zijn er mensen hier die wél tevreden zijn over het huidige Oranje, mensen die wel verwachten dat we serieus kans maken op de Europese titel volgend jaar?
Eindelijk iemand die het begrijpt. Voor hetzelfde geld waren we eerst Zwitserland tegengekomen en dan bijvoorbeeld Engeland. Dan hadden we met hetzelfde team een wat gunstigere loting gehad en verder gekomen (waarschijnlijk). Portugal is altijd lastig voor ons, maar als we ze in de halve finale tegenkomen en dan verliezen is het niet zo erg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het afgelopen WK was helemaal niet zwaar kut...
Gelijk tegen Argentinie, winnen van Ivoorkust en Servie. Dat je er vervolgens uitvliegt tegen Portugal is prima normaal..
Mwah, Robben links op het middenveld, dan laat je je linkerkant wel heel erg open voor de tegenstander. Davids ipv Heitinga kan ik nog wel inkomen. Dan zou je Heitinga ook achterin kunnen zetten ipv Ooijer ofzo. Je kunt in ieder geval zat wisselen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Davids ipv heitinga en seedorf achter de spiten en robben op links! en we worden kampioen
Hij moet ze eerst maar n's selecteren hehe dat is probleem 1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef Solstice het volgende:
[..]
Mwah, Robben links op het middenveld, dan laat je je linkerkant wel heel erg open voor de tegenstander. Davids ipv Heitinga kan ik nog wel inkomen. Dan zou je Heitinga ook achterin kunnen zetten ipv Ooijer ofzo. Je kunt in ieder geval zat wisselen.
Je hebt gelijk, we waren heel goed tijdens afgelopen WK. Vier wedstrijden uitstekend gespeeld, absoluut kans op meer. Met een beetje geluk zouden we Wereldkampioen zijn geworden!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het afgelopen WK was helemaal niet zwaar kut...
Gelijk tegen Argentinie, winnen van Ivoorkust en Servie. Dat je er vervolgens uitvliegt tegen Portugal is prima normaal..
Gio lijkt me de beste linksback. En ik hoop nog steeds op Van Bommel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Van Bronckhorst moet niet linksback en Van Bommel wordt toch niet opgeroepen.
Hij wil er zelf niet spelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Gio lijkt me de beste linksback.
Alleen als Van Basten ophoepelt.quote:En ik hoop nog steeds op Van Bommel.
Volgens mij heeft Emanuelson niet zoveel te willenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef Grimm het volgende:
Urby moet de groeispurt nog krijgen...en het is maar de vraag of hij wil spelen.
Vergeten op welke manier we hebben verloren? En nee dat lag echt niet alleen aan de Portugezen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:59 schreef Rumille het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt. Voor hetzelfde geld waren we eerst Zwitserland tegengekomen en dan bijvoorbeeld Engeland. Dan hadden we met hetzelfde team een wat gunstigere loting gehad en verder gekomen (waarschijnlijk). Portugal is altijd lastig voor ons, maar als we ze in de halve finale tegenkomen en dan verliezen is het niet zo erg.
Dat wordt nooit een echte linksback. Als je op je 20'ste de beginselen van het verdedigen nog niet doorhebt, lukt je dat ook niet meer. Dat blijft defensief zwak, net als met v. Bronckhorst. Ik hoop ook dat hij een keer een kans krijgt op het middenveld bij Ajax, dan is ie wel toekomstig Oranje-materiaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik hoop dat Emanuelson komend jaar een stormachtige ontwikkeling gaat doormaken. Anders denk ik dat we kwetsbaar zijn.
Stukje uit een interview met van Persie in het AD. Zegt toch wel erg veel en dat de spelers met hem weglopen. Ik heb hetzelfde ook wel eens gelezen van Van der Vaart en Sneijder.quote:Op 11 oktober vorig jaar speelde Van Persie voor het laatst in het Nederlands elftal. Door de geboorte van zijn zoon miste hij de vriendschappelijke interland tegen Engeland en door de botbreuk in zijn voet stond hij de rest van het seizoen ook langs de kant. In die periode kwam bondscoach Marco van Basten onder vuur te liggen. ,,Ik voelde me soms machteloos. Ik heb een aantal mooie wedstrijden gemist. Vooral als het niet liep, had ik zo’n gevoel van: jammer dat ik niet in het veld kan staan.’’
Hij heeft van alle huidige internationals het hoogste rendement in Oranje. Van Persie scoort één op drie in het Nederlands elftal. ,,Uit de laatste twee kwalificatieduels hebben de jongens vier punten gehaald. Prima toch?’’
Analytici verlangen veel te veel van het Nederlands elftal, vindt hij. ,,Ze zeggen dat we de tegenstander helemaal kapot moeten spelen. Maar als wij met Arsenal in Oostenrijk ’s zomers een trainingskamp hebben, staan er langs het veld allemaal coaches uit het Oostblok met een notitieblok. Die kopiëren de hele trainingsmethodiek en voorbereiding van Arsenal. Ze zijn fysiek net zo ver als Arsenal of Nederland.’’
De lobby om nu opeens Foppe de Haan naar voren te schuiven als bondscoach heeft Van Persie met grote verwondering aangehoord. ,,Het is toch niet reëel om een opiniepeiling te houden één dag na de EK-finale van Jong Oranje? Dat is ook weer zoiets. Het is gewoon niet reëel naar Van Basten toe. Ik vind het te makkelijk van buitenstaanders om zich zo uit te laten over de bondscoach. Want ik maak Van Basten elke interland tien dagen mee. Ik leer ontzettend veel van hem. En met mij een heleboel anderen. Alle keren dat ik in Oranje heb gespeeld, had Van Basten zijn huiswerk fantastisch gedaan. Maar soms vulden wij het als spelers gewoon niet goed in. Dan is hij toch niet degene die de boel verziekt?’’
Van Persie heeft er vertrouwen in dat Nederland zich gaat kwalificeren voor het EK. Tegen Bulgarije, in september, wil hij er weer bij zijn. Tot zijn vreugde is ook Ruud van Nistelrooy dan weer van de partij. ,,Bij hem heb je altijd de zekerheid dat hij er elk jaar flink wat inlegt.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |