en zo is het.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef beelz het volgende:
Grefo's die altijd hun gelijk moeten halen
Ik leg het nog 1 keer uit:
Religie is slecht. Religie is ongeveer net zo slecht als kanker. Alleen gaan er meer mensen dood aan religie dan aan kanker.
Als ze beloven dat ze niet op ons feestje poepen, dan poepen wij niet op hun feestje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
en zo is het.
en nu oplazeren met deze kuttopics.
Waarom moet je meteen respectloos doen over mensen die een ander geloof hebben dan jij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef beelz het volgende:
Religie is slecht. Religie is ongeveer net zo slecht als kanker. Alleen gaan er meer mensen dood aan religie dan aan kanker.
waarmee kun je aantonen dat jij gelijk hebt trouwens?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Kreator het volgende:
zoveel atheïsten zijn er niet in Nederland. Er zijn wel veel ongelovigen (die zich met geen enkele religie kunnen identificeren omdat het allemaal inteeltbendes zijn). Ken je feiten, voor je zeikt. Goddomme.
omdat ze topics zoals deze openenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Waarom moet je meteen respectloos doen over mensen die een ander geloof hebben dan jij?
Omdat hij net zegt dat het slecht is!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Waarom moet je meteen respectloos doen over mensen die een ander geloof hebben dan jij?
Dit is dus een onzin-topic!quote:Ik vind Atheïsme (niet-geloven) helemaal geen levensbeschouwing. Ik heb geen reden om in God te geloven dus doe ik dat niet. Dus ben ik atheïst. Niet omdat ik de wereld zo beschouw. Dan doe je alsof ik ervoor kies om de wereld zo te zien.
Ik kan niet in God geloven omdat ik geen enkele aanwijzing heb dat ie er wel is. Ik geloof niet in God net zoals ik niet In Het Grote SpagettiMonster geloof. De enige reden dat gelovigen erop staan om Atheïsme als een levensovertuiging te zien is dat gelovigen zich niet kunnen voorstellen dat iemand anders kan leven zonder "iets" in z'n leven. Gelovigen dringen niet-gelovigen een levensbeschouwing op om ze op hetzelfde niveau te zetten als zijzelf. "Atheïsme is gewoon een ander geloof". Dat is dus niet waar.
Atheïsme komt het meest voor in West-Europa, Australië, Nieuw-Zeeland, Canada en voormalig communistische landen als Rusland en China. In de Verenigde Staten van Amerika komt het relatief weinig voor (3% atheïsten volgens onderzoek uit 2006). Het meest atheïstische land ter wereld is waarschijnlijk Tsjechië. Volgens het Tsjechische Bureau voor de Statistiek was in 2001 59% van de bevolking niet-gelovig. Ook in Estland is de meerderheid van de bevolking niet-gelovig. Merk wel op dat atheïstisch en niet-gelovig niet per definitie hetzelfde zijn. Over het algemeen is het lastig het percentage atheïsten exact te bepalen, onder andere omdat het niet-exclusief is (een atheïst kan bijvoorbeeld tegelijkertijd ook agnost of boeddhist zijn), omdat sommige atheïsten formeel nog tot een kerkgenootschap behoren en omdat atheïsten in sommige landen gewantrouwd en/of vervolgd worden, en daarom niet altijd voor hun atheïsme durven uitkomen. Op aarde is ongeveer 15% niet-gelovig, waarvan ongeveer 4% atheïsten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef imported_sphinx het volgende:
waarmee kun je aantonen dat jij gelijk hebt trouwens?
Atheïsme is dus duidelijk wél een levensbeschouwing.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit is dus een onzin-topic!
Beelz is een beetje frustie, daarnaast moet hij terug de schoolbank in (of zit je stiekum nu te spijbelen?), Mao, Kim Il Sung, Kim Jung Il, Stalin, Lenin, etc. hebben zo ziekelijk veel moorden op hun geweten dat christenen/moslims/overige religies nog ff door kunnen gaan om dat record te breken.... helaas... misschien heeft het christendom gelijk: de mens is geneigd tot alle kwaad...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:57 schreef beelz het volgende:
Ik ben het dus duidelijk niet met je eens. A-Theïsme staat voor niet-gelovig, niet anti.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Atheïsme is dus duidelijk wél een levensbeschouwing.
het staat voor Anti-Theïsme, er dus van overtuigd zijn dat er geen god bestaat.
Dat is anders dan simpelweg niet een religie aanhangen.
youtube als bron gebruiken, dezelfde site waar nu nog steeds een discriminerend anti-china filmpje op staatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:07 schreef JoopK het volgende:
[..]
Beelz is een beetje frustie, daarnaast moet hij terug de schoolbank in (of zit je stiekum nu te spijbelen?), Mao, Kim Il Sung, Kim Jung Il, Stalin, Lenin, etc. hebben zo ziekelijk veel moorden op hun geweten dat christenen/moslims/overige religies nog ff door kunnen gaan om dat record te breken.... helaas... misschien heeft het christendom gelijk: de mens is geneigd tot alle kwaad...
Kijk eens ff op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=nBzHCVv5GeQ
Dat gebeurt op DIT moment door gezworen ATHEISTEN.
http://www.youtube.com/watch?v=KA6livwPnGI&mode=related&search=
Als het atheisme een antwoord heeft op WAAROM men in Noord Korea fout bezig is spreken we elkaar verder. En niet met dat slappe sociaal humanisme aankomen, daar hebben de Koreanen niets aan.
Hoe kun je het niet eens zijn met een feit?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben het dus duidelijk niet met je eens. A-Theïsme staat voor niet-gelovig, niet anti.
Wees klaar om gepwned te worden:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:07 schreef JoopK het volgende:
[..]
Beelz is een beetje frustie, daarnaast moet hij terug de schoolbank in (of zit je stiekum nu te spijbelen?), Mao, Kim Il Sung, Kim Jung Il, Stalin, Lenin, etc. hebben zo ziekelijk veel moorden op hun geweten dat christenen/moslims/overige religies nog ff door kunnen gaan om dat record te breken.... helaas... misschien heeft het christendom gelijk: de mens is geneigd tot alle kwaad...
Kijk eens ff op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=nBzHCVv5GeQ
Dat gebeurt op DIT moment door gezworen ATHEISTEN.
Tof.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef ThE_ED het volgende:
Ik denk trouwens maar dat ik born again pagan wordt.
Wodan ftw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |