quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:01 schreef X-fi het volgende:
Ik heb zelf in gedachten dat ik de halve finale en finale extra pittig ga maken. Dit om te kijken wie echte ballen heeft! Ik dacht zelf aan Nordschleife en Laguna Seca..
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
uche uche laguna seca uche uche nordsleiffe uche
misschien wel gewoon R4?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:28 schreef rival het volgende:
en zullen we deze keer een S klasse er in gooien!
de halve of de hele finale
om een R4 bak op de weg te houden moet je ook nog goed je best doen hoor. zolang het maar geen R1 wordtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef Heintje het volgende:
Om een R bak op de wep te houden heb je minder skill nodig dan een S bak.
Ik zou dan gaan voor een A en een S klasse race.
Ik denk dat de R bakken meer geschikt zijn voor de qualli.
Je kan in de SP ook zien welke tijden iemand gereden heeft in een event.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wat we ook kunnen doen is een 5 tal tournooien... voor elke klasse 1
en dan op het einde van de rit (D C B A S) kijken wie de overall champion is..
moeten we wel een puntensysteem hebben.
dit tournooi zou dan ook gewoon een half jaar kunnen duren... elke maand 1?
ik denk dat de time trials toch iets makkeljiker zijn. en het meest eerlijk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je kan in de SP ook zien welke tijden iemand gereden heeft in een event.
Pak dan gewoon uit elke klasse een race en kijk daar naar de totaal tijden. (dan gaat het ook niet om een perfecte ronden maar om een goede tijd over een aantal ronde)
Alleen weet ik zo niet welke races daarvoor geschikt zijn. Endurence zijn wel erg lang daarvoor. En de champion ships kun je niet zomaar een race doen. Dan moet je ze allemaal doen. (of je zit weer vast aan persee het eerste circuit)
en als je dan nog een paar tienden mist moet je een hele race opnieuw doen!?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je kan in de SP ook zien welke tijden iemand gereden heeft in een event.
Pak dan gewoon uit elke klasse een race en kijk daar naar de totaal tijden. (dan gaat het ook niet om een perfecte ronden maar om een goede tijd over een aantal ronde)
Alleen weet ik zo niet welke races daarvoor geschikt zijn. Endurence zijn wel erg lang daarvoor. En de champion ships kun je niet zomaar een race doen. Dan moet je ze allemaal doen. (of je zit weer vast aan persee het eerste circuit)
en dan heb je van die eikels die geen lijnen kunnen rijden en dan ligt iemand die wel goed is in de eerste bocht eraf.... als we zoiets met 10 ronden doen --> be my guest...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Heintje het volgende:
Zou het niet leuker zijn om gewoon een toernooi te maken met alleen maar races zonder quali.
Eerste ronde klasse D
4 man per race. Eerste 3 gaan door.
Tweede ronde klasse B
6 man per race. Eerste 4 gaan door.
Derde ronde Klasse S
8 man per race. Winnaar wint.
Dan heb je 16 mensen nodig die mee doen. Dat moet nog wel te regelen zijn lijkt me.
Ik doe het wel voor 90quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
en als je deze keer jezelf wel wilt qualificeren kun je ook gewoon 100 euro overmaken op mijn bankrekening en dan kom ik wel een half uurtje bij jou wat tijden neerzetten hoor!![]()
heintje, ik denk dat je toch wat minder op zoek moet naar achievements en wat meer moet gaan oefenenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:44 schreef Heintje het volgende:
Zou het niet leuker zijn om gewoon een toernooi te maken met alleen maar races zonder quali.
80quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor 90![]()
Maar ik ben ook voor time trails als kwalificatie en dan lekker racen voor de snelsten, werkte goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |