quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Politie luisterde naar doodmartelen R'dammer
Oh gingen geruchten dat er wel eens wat dope verhandelt werd. Nou nee dan is het gelijk een crack-pand vol met junks en moet je er niet naar binnen gaan hoorquote:Er gaan geruchten over drugshandel. De politie wil deze verhalen in dit stadium niet bevestigen.
ik zie tegenwoordig iedereen tot van alles in staat, als je gekscherend de nieuwsberichten leest. mensen die staan te juichen dat iemand op zon manier om het leven komt, want iemand heeft gezegd dat het een pedo kon zijn... daar valt mijn bek werkelijk waar van open.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vraag me af of we hier niet eerder met een ook nog zeer wraakzuchtige en haatzaaiende ex te maken hebben.
Ben eens benieuwd hoe het uitpakt.
Als je over zoiets liegt om wraak te nemen op je ex-vriend ben je echt een rotwijf.![]()
Nogmaals, ik snap heus wel dat er mensen zijn die iemand zowat om niks dood willen hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er zijn anders zat mensen die om niks anderen op een gruwelijke manier ombrengen. en je las ook het verhaal over die martijn? om dan aan te nemen, omdat hij zo gruwelijk vermoord is, dat hij wel pedo moet zijn geweest, vind ik een beetje erg cru.
wat als die gozer zo enorm onder de dope zat dat hij de werkelijkheid met hostel 2 9die ie een paar dagen eerder zag) haalde en compleet in een waan zat.... wat nou als die jongen de duivel zag in het slachtoffer en de duivel wilde uitdrijven met een ritueel... allemaal gruwelijke dingen die de laatste jaren IRL ook zijn gebeurd en waarbij het slachtoffer niks had gedaan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nogmaals, ik snap heus wel dat er mensen zijn die iemand zowat om niks dood willen hebben.
Maar als je iemand zo afschuwelijk langzaam dood martelt, dan moet er toch wel wat meer aan de hand zijn dunkt mij.....
Ja een persoonlijkheidsstoornis in combinatie met cokequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nogmaals, ik snap heus wel dat er mensen zijn die iemand zowat om niks dood willen hebben.
Maar als je iemand zo afschuwelijk langzaam dood martelt, dan moet er toch wel wat meer (meer dan een criminele afrekening) aan de hand zijn dunkt mij.....
Maargoed misschien waren die martelaars wel gestoord en deden ze het voor de lol....
Dat klopt, maar die mensen zijn meestal in hun eentje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat als die gozer zo enorm onder de dope zat dat hij de werkelijkheid met hostel 2 9die ie een paar dagen eerder zag) haalde en compleet in een waan zat.... wat nou als die jongen de duivel zag in het slachtoffer en de duivel wilde uitdrijven met een ritueel... allemaal gruwelijke dingen die de laatste jaren IRL ook zijn gebeurd en waarbij het slachtoffer niks had gedaan...
Juist. je had toch een paar jaar geleden een kerel die toch ook onder invloed van coke de twee kindjes van z'n vriendin had doodgeslagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat als die gozer zo enorm onder de dope zat dat hij de werkelijkheid met hostel 2 9die ie een paar dagen eerder zag) haalde en compleet in een waan zat.... wat nou als die jongen de duivel zag in het slachtoffer en de duivel wilde uitdrijven met een ritueel... allemaal gruwelijke dingen die de laatste jaren IRL ook zijn gebeurd en waarbij het slachtoffer niks had gedaan...
??????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die mensen zijn meestal in hun eentje.
tja, dat is true, maar goed... ik vind het nog veel te vroeg om te gaan juichen om deze misdaad omdat een van de verdachten zegt dat hij iets pedo's wilde doen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die mensen zijn meestal in hun eentje.
Dood slaan, is wel iets heel anders dan iemand uren lang martelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist. je had toch een paar jaar geleden een kerel die toch ook onder invloed van coke de twee kindjes van z'n vriendin had doodgeslagen.
Waarom?
Sommige zieke geesten die aan de drugs raken zijn gewoon levensgevaarlijk.
In principe is het wel wat vroeg, maar als ik eerlijk ben toen ik dit eerste bericht las over deze zaak en ik begon het te relativeren, toen voelde ik wel een beetje dat dit geen criminele afrekening kon zijn....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, dat is true, maar goed... ik vind het nog veel te vroeg om te gaan juichen om deze misdaad omdat een van de verdachten zegt dat hij iets pedo's wilde doen...
Denk je dat dat doodslaan in een paar minuten gebeurd was?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dood slaan, is wel iets heel anders dan iemand uren lang martelen.
Soms al in 1 secondequote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk je dat dat doodslaan in een paar minuten gebeurd was?
ik dacht ook niet aan criminele afrekening... ik dacht aan een geschifte morodenaar die het leuk vind om op een beestachtige wijze mensen te vermoorden...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In principe is het wel wat vroeg, maar als ik eerlijk ben en ik las dit bericht en ik begon het te relativeren, toen voelde ik wel een beetje dat dit geen criminele afrekening kon zijn....
Dan hadden ze waarschijnlijk wel zijn mond afgetaped. Dit was eerder een sporadische daad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht ook niet aan criminele afrekening... ik dacht aan een geschifte morodenaar die het leuk vind om op een beestachtige wijze mensen te vermoorden...
Ik heb het over die man die die kindjes doodsloeg. Daar is ie wel even mee bezig geweest hoor, want tot de plafonds zat het toen onder het bloed (in die kamer waar het gebeurde).quote:
Ok wat jij zegt is natuurlijk ook een ongekend afschuwelijk verhaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik heb het over die man die die kindjes doodsloeg. Daar is ie wel even mee bezig geweest hoor, want tot de plafonds zat het toen onder het bloed (in die kamer waar het gebeurde).
Dat is ook martelen.
Maar kindjes hou je makkeijker in bedwang, een volwassen kerel kun je dan beter vastbinden.
Ben je erbij geweest, en ook bij die kids?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ok wat jij zegt is natuurlijk ook een ongekend afschuwelijk verhaal.
Maar deze bloody martel story is qua bloed en pijn wel een stuk erger en unieker.
Heb jij die film gezien, die ze hebben nagespeeld?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben je erbij geweest, en ook bij die kids?![]()
Nee dus, het is qua wat erger is niet met elkaar te vergelijken. Enige overeenkomst is dat de daders van beide gevallen zeer opvliegende karakters hebben, eerder geweld ook al niet hebben geschuwd en onder invloed van coke tot hun daden zijn gekomen.
Nee, maar in nieuwsberichten staat dat hij is doodgeslagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Heb jij die film gezien, die ze hebben nagespeeld?
Doodmartelen is wat anders dan doodslaan. Die gozer die nu mol is, heeft ongekend veel en lang geleden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, maar in nieuwsberichten staat dat hij is doodgeslagen.
Ja, gehoord van de stemmetjes in je hoofd zeker.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef Boosoog het volgende:
Ik heb gelezen dat er nog oogcontact is geweest tussen de daders en de beide agenten, via het raam.
De agenten zouden vriendelijk hebben gezwaaid en geroepen: "jullie hebben nog 25 minuten voor er wordt ingegrepen; succes boys ...!"
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, gehoord van de stemmetjes in je hoofd zeker.![]()
als je daar als politie voor de deur staat en de omwonenden vertellen je dat het waarschijnlijk een drugspand is verandert de manier van benaderen .. of het nou een wietkwekerij is of dat het volzit met columbiaanse mafia weet je pas als je binnen bent .. niet waar ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[..]
Oh gingen geruchten dat er wel eens wat dope verhandelt werd. Nou nee dan is het gelijk een crack-pand vol met junks en moet je er niet naar binnen gaan hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |