abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51196507
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:34 schreef milagro het volgende:

[..]

oh nou jeetje, dan was het 2 meter ervandaan , djezus fucking christ, mierenpenetrant
[..]

uuh ja, maar dan nog , iemand schreeuwt voor zijn LEVEN, dan telt iedere minuut, fuck, iedere seconde, dan ga je niet braaf wachten , een HALF UUR lang op versterking, dan mag je volgens mij best zelf een inschatting maken dat een mensenleven meer waard is dan de procedure volgen.
[..]

als je niet kan weten hoeveel er binnen zaten, maar je hoort iemand voor zijn leven schreeuwen, krijsen, gillen, smeken, dan trek je je vest aan, en trapt op zijn minst de deur in, gooit een ruit in, laat merken dat je er bent, zij weten net zo goed niet met hoeveel jij bent tenslotte, ze waren druk met martelen namelijk.

doei moussie, reutel lekker door verder, gebed zonder einde zoals altijd met jou.... als iemand verdomme een CWI medewerker een mes in de keel steekt, weet jij dát weer te verdedigen, tot in den treure. dus vind je het erg dat ik jouw redenaties gewoon van me af laat glijden? ze zijn om NIETS gebaseerd dan jouw rare kronkel om steevast de vermeende underdog te verdedigen, dat blijkt wel uit je repertoire, geen pijl op te trekken.
nu verdedig je de politie weer, die NIETS doet, omdat er kritiek komt, eerder verdedig je de dader, die iemand een mes in de keel douwt, omdat die ms wel bloedjes van kinderen had, wat slechts JOUW vermoeden was, ms wel zijn baan kwijt en nu ook de uitkering gekort, wat slechts JOUW vermoeden was, en nu ga jij anderen aanspreken dat ze slechts afgaan op vermoedens
Je weet niet wat zich daar binnen afspeelt. En jij gaat een deur intrappen en ruiten ingooien....zie het al voor me. Vraag me al af hoe een straatagent zo'n dikke deur in gaat trappen, maarja...de politie heeft protocolen waar ze zich aan moeten houden....klaar. En de recherche zal nu uitzoeken of dit goed of fout was.

En Milagro zoals vaker wil je het gewoon niet begrijpen....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_51196590
quote:
Terwijl Björn in de woning moord en brand schreeuwde stonden buiten twee agenten naar het gegil te luisteren. Deze agenten van de zogeheten DHV - directe hulpverlening - zijn standaard uitgerust met onder meer een pistool, kogelwerend vest, pepperspray en wapenstok. Zij moesten van het hoofdbureau echter wachten op versterking. Toen die na een klein half uur arriveerde was Jeu er al zo ernstig aan toe dat hij korte tijd later overleed.
Ja dit waren echt twee onnozele straatagentjes die niets hadden kunnen doen.

De Directe Hulpverlening wacht nog even met direct hulp te verlenen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51196634
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je weet niet wat zich daar binnen afspeelt. En jij gaat een deur intrappen en ruiten ingooien....zie het al voor me. Vraag me al af hoe een straatagent zo'n dikke deur in gaat trappen, maarja...de politie heeft protocolen waar ze zich aan moeten houden....klaar. En de recherche zal nu uitzoeken of dit goed of fout was.
Deze agenten van de zogeheten DHV - directe hulpverlening - zijn standaard uitgerust met onder meer een pistool, kogelwerend vest, pepperspray en wapenstok.
quote:
En Milagro zoals vaker wil je het gewoon niet begrijpen....
Blijkbaar wil JIJ het nu niet begrijpen, met je 'straatagent'.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_51196703
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Deze agenten van de zogeheten DHV - directe hulpverlening - zijn standaard uitgerust met onder meer een pistool, kogelwerend vest, pepperspray en wapenstok.
[..]

Blijkbaar wil JIJ het nu niet begrijpen, met je 'straatagent'.
Elke agent is standaard uitgerust met dit al leer de termen vriend.....

en ik kan het 10x herhalen als ze niet weten wat er zich binnen afspeelt gaan ze niet naar binnen totdat het AT of meerdere collega's zijn gearriveerd.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_51196769
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:25 schreef moussie het volgende:

[..]ik neem zomaar aan dat jij niet in een drugspand woont
Hoe kom jij bij dat drugspand verhaal eigenlijk?
pi_51196838
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Elke agent is standaard uitgerust met dit al leer de termen vriend.....
Nee, 'vriend'. De standaard straatwout is niet met een kogelvrij vest uitgerust.
quote:
en ik kan het 10x herhalen als ze niet weten wat er zich binnen afspeelt gaan ze niet naar binnen totdat het AT of meerdere collega's zijn gearriveerd.
Ja, dat kan jij fijn 10 x herhalen maar dat maakt het nog niet waar of goed. En in dit geval hebben ze gewoon geblunderd.
pi_51196952
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, 'vriend'. De standaard straatwout is niet met een kogelvrij vest uitgerust.
[..]

Ja, dat kan jij fijn 10 x herhalen maar dat maakt het nog niet waar of goed. En in dit geval hebben ze gewoon geblunderd.
De straatwout die surveillance rijdt in een surveillanceauto is standaard uitgerust met dit spul.....

Ja, volgens jou hebben ze geblunderd, goed onderbouwd ook
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:43:14 #58
125878 Gabry
Lento Violento
pi_51196989
Ze konden ook aanbellen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:43:17 #59
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_51196992
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

ja, altijd de schuld van de wouten, marokkanen etc .
put
your
clothes
on!
pi_51197077
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

De straatwout die surveillance rijdt in een surveillanceauto is standaard uitgerust met dit spul.....
Dit zijn de mensen die naar 112 oproepen gestuurd worden. Je mag dan ook verwachten dat ze in staat zijn daadwerkelijk directe hulp te geven.
quote:
Ja, volgens jou hebben ze geblunderd, goed onderbouwd ook
Nee, volgens jou hebben ze niet geblunderd. Nog veel beter onderbouwd

Maar goed joh, wacht het rapport van de rijksrecherche maar af en als zij ook zeggen dat dit fout was, dan gewoon vol blijven houden dat dit de juiste manier van handelen was he?
pi_51197100
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:43 schreef Gabry het volgende:
Ze konden ook aanbellen.
Welnee! Aanbellen als iemand om hulp schreeuwt? Ben je gek? Straks zit er iemand met een mini-gun achter die deur te wachten! Daar is de politie toch zeker niet voor?
pi_51197164
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoe kom jij bij dat drugspand verhaal eigenlijk?
Politie luisterde naar doodmartelen R'dammer
pleased to meet you
pi_51197393
Ik zie nou net dat verhaal in de Telegraaf en ik moet zeggen dat ik het weinig geloofwaardig vind.
pi_51197409
Ik dacht het al een beetje, maar die gozer die in dat hok zowat in 2-en werd gespleten was een pedofiel.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51197496
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef HiZ het volgende:
Ik zie nou net dat verhaal in de Telegraaf en ik moet zeggen dat ik het weinig geloofwaardig vind.
De rest kwam ook uit de Telegraaf he, dat was wel geloofwaardig
pi_51197505
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef JohnDope het volgende:
Ik dacht het al een beetje, maar die gozer die in dat hok zowat in 2-en werd gespleten was een pedofiel.
Yep
pi_51197568
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Yep
Was de politie daar ook van op de hoogte?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51197711
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Aan hun reactie te zien wel
pi_51197722
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Aan hun reactie te zien wel
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:09:34 #70
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_51197825
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

De rest kwam ook uit de Telegraaf he, dat was wel geloofwaardig
was het niet een van de verdachten die dat verhaal zei?
ja laten we dat dan meteen maar geloven en roepen dat iemand op zon gruwelijke manier perfect tot zijn einde is gebracht!
put
your
clothes
on!
pi_51197834
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

als die Marian, ex dus van het slachtoffer, idd naar de politie is gegaan zoals in een van de artikels van de OP staat .. ja
pleased to meet you
pi_51197856
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

was het niet een van de verdachten die dat verhaal zei?
ja laten we dat dan meteen maar geloven en roepen dat iemand op zon gruwelijke manier perfect tot zijn einde is gebracht!
Dat martelverhaal is zo'n afschuwelijk - en extreemverhaal, ik kan me niet voorstellen dat die jongens om niks die kerel hebben lopen martelen....
pi_51197877
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:09 schreef moussie het volgende:

[..]

als die Marian, ex dus van het slachtoffer, idd naar de politie is gegaan zoals in een van de artikels van de OP staat .. ja
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:12:39 #74
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_51197936
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat martelverhaal is zo'n afschuwelijk - en extreemverhaal, ik kan me niet voorstellen dat die jongens om niks die kerel hebben lopen martelen....
er zijn anders zat mensen die om niks anderen op een gruwelijke manier ombrengen. en je las ook het verhaal over die martijn? om dan aan te nemen, omdat hij zo gruwelijk vermoord is, dat hij wel pedo moet zijn geweest, vind ik een beetje erg cru.
put
your
clothes
on!
pi_51198030
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

er zijn anders zat mensen die om niks anderen op een gruwelijke manier ombrengen. en je las ook het verhaal over die martijn? om dan aan te nemen, omdat hij zo gruwelijk vermoord is, dat hij wel pedo moet zijn geweest, vind ik een beetje erg cru.
Vraag me af of we hier niet eerder met een ook nog zeer wraakzuchtige en haatzaaiende ex te maken hebben.
Ben eens benieuwd hoe het uitpakt.
Als je over zoiets liegt om wraak te nemen op je ex-vriend ben je echt een rotwijf.
pi_51198031
quote:
quote:
Er gaan geruchten over drugshandel. De politie wil deze verhalen in dit stadium niet bevestigen.
Oh gingen geruchten dat er wel eens wat dope verhandelt werd. Nou nee dan is het gelijk een crack-pand vol met junks en moet je er niet naar binnen gaan hoor
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:16:37 #77
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_51198107
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vraag me af of we hier niet eerder met een ook nog zeer wraakzuchtige en haatzaaiende ex te maken hebben.
Ben eens benieuwd hoe het uitpakt.
Als je over zoiets liegt om wraak te nemen op je ex-vriend ben je echt een rotwijf.
ik zie tegenwoordig iedereen tot van alles in staat, als je gekscherend de nieuwsberichten leest. mensen die staan te juichen dat iemand op zon manier om het leven komt, want iemand heeft gezegd dat het een pedo kon zijn... daar valt mijn bek werkelijk waar van open.
put
your
clothes
on!
pi_51198119
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Nogmaals, ik snap heus wel dat er mensen zijn die iemand zowat om niks dood willen hebben.

Maar als je iemand zo afschuwelijk langzaam dood martelt, dan moet er toch wel wat meer (meer dan een criminele afrekening) aan de hand zijn dunkt mij.....

Maargoed misschien waren die martelaars wel gestoord en deden ze het voor de lol.... Ik kan me dat moeilijk voorstellen, want dat zijn echt amerikaanse taferelen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:18:38 #79
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_51198183
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nogmaals, ik snap heus wel dat er mensen zijn die iemand zowat om niks dood willen hebben.

Maar als je iemand zo afschuwelijk langzaam dood martelt, dan moet er toch wel wat meer aan de hand zijn dunkt mij.....
wat als die gozer zo enorm onder de dope zat dat hij de werkelijkheid met hostel 2 9die ie een paar dagen eerder zag) haalde en compleet in een waan zat.... wat nou als die jongen de duivel zag in het slachtoffer en de duivel wilde uitdrijven met een ritueel... allemaal gruwelijke dingen die de laatste jaren IRL ook zijn gebeurd en waarbij het slachtoffer niks had gedaan...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:19:28 #80
92279 N.icka
Windforce 11
pi_51198203
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maar als je iemand zo afschuwelijk langzaam dood martelt, dan moet er toch wel wat meer (meer dan een criminele afrekening) aan de hand zijn dunkt mij.....

Maargoed misschien waren die martelaars wel gestoord en deden ze het voor de lol....
Ja een persoonlijkheidsstoornis in combinatie met coke
pi_51198205
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wat als die gozer zo enorm onder de dope zat dat hij de werkelijkheid met hostel 2 9die ie een paar dagen eerder zag) haalde en compleet in een waan zat.... wat nou als die jongen de duivel zag in het slachtoffer en de duivel wilde uitdrijven met een ritueel... allemaal gruwelijke dingen die de laatste jaren IRL ook zijn gebeurd en waarbij het slachtoffer niks had gedaan...
Dat klopt, maar die mensen zijn meestal in hun eentje.
pi_51198239
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Juist. je had toch een paar jaar geleden een kerel die toch ook onder invloed van coke de twee kindjes van z'n vriendin had doodgeslagen.
Waarom?

Sommige zieke geesten die aan de drugs raken zijn gewoon levensgevaarlijk.
pi_51198249
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

??????
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:21:12 #84
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_51198260
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

tja, dat is true, maar goed... ik vind het nog veel te vroeg om te gaan juichen om deze misdaad omdat een van de verdachten zegt dat hij iets pedo's wilde doen...
put
your
clothes
on!
pi_51198261
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Juist. je had toch een paar jaar geleden een kerel die toch ook onder invloed van coke de twee kindjes van z'n vriendin had doodgeslagen.
Waarom?

Sommige zieke geesten die aan de drugs raken zijn gewoon levensgevaarlijk.
Dood slaan, is wel iets heel anders dan iemand uren lang martelen.
pi_51198288
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Jerruh het volgende:

[..]

tja, dat is true, maar goed... ik vind het nog veel te vroeg om te gaan juichen om deze misdaad omdat een van de verdachten zegt dat hij iets pedo's wilde doen...
In principe is het wel wat vroeg, maar als ik eerlijk ben toen ik dit eerste bericht las over deze zaak en ik begon het te relativeren, toen voelde ik wel een beetje dat dit geen criminele afrekening kon zijn....
pi_51198294
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dood slaan, is wel iets heel anders dan iemand uren lang martelen.
Denk je dat dat doodslaan in een paar minuten gebeurd was?
pi_51198311
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk je dat dat doodslaan in een paar minuten gebeurd was?
Soms al in 1 seconde

Het gaat in ieder geval sneller dan martelen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:23:14 #89
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_51198330
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In principe is het wel wat vroeg, maar als ik eerlijk ben en ik las dit bericht en ik begon het te relativeren, toen voelde ik wel een beetje dat dit geen criminele afrekening kon zijn....
ik dacht ook niet aan criminele afrekening... ik dacht aan een geschifte morodenaar die het leuk vind om op een beestachtige wijze mensen te vermoorden...
put
your
clothes
on!
pi_51198364
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:23 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik dacht ook niet aan criminele afrekening... ik dacht aan een geschifte morodenaar die het leuk vind om op een beestachtige wijze mensen te vermoorden...
Dan hadden ze waarschijnlijk wel zijn mond afgetaped. Dit was eerder een sporadische daad.
pi_51198380
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Soms al in 1 seconde
Ik heb het over die man die die kindjes doodsloeg. Daar is ie wel even mee bezig geweest hoor, want tot de plafonds zat het toen onder het bloed (in die kamer waar het gebeurde).

Dat is ook martelen.

Maar kindjes hou je makkeijker in bedwang, een volwassen kerel kun je dan beter vastbinden.
pi_51198475
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik heb het over die man die die kindjes doodsloeg. Daar is ie wel even mee bezig geweest hoor, want tot de plafonds zat het toen onder het bloed (in die kamer waar het gebeurde).

Dat is ook martelen.

Maar kindjes hou je makkeijker in bedwang, een volwassen kerel kun je dan beter vastbinden.
Ok wat jij zegt is natuurlijk ook een ongekend afschuwelijk verhaal.

Maar deze bloody martel story is qua bloed en pijn wel een stuk erger en unieker.
pi_51198566
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ok wat jij zegt is natuurlijk ook een ongekend afschuwelijk verhaal.

Maar deze bloody martel story is qua bloed en pijn wel een stuk erger en unieker.
Ben je erbij geweest, en ook bij die kids?

Nee dus, het is qua wat erger is niet met elkaar te vergelijken. Enige overeenkomst is dat de daders van beide gevallen zeer opvliegende karakters hebben, eerder geweld ook al niet hebben geschuwd en onder invloed van coke tot hun daden zijn gekomen.
pi_51198610
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ben je erbij geweest, en ook bij die kids?

Nee dus, het is qua wat erger is niet met elkaar te vergelijken. Enige overeenkomst is dat de daders van beide gevallen zeer opvliegende karakters hebben, eerder geweld ook al niet hebben geschuwd en onder invloed van coke tot hun daden zijn gekomen.
Heb jij die film gezien, die ze hebben nagespeeld?
pi_51198835
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb jij die film gezien, die ze hebben nagespeeld?
Nee, maar in nieuwsberichten staat dat hij is doodgeslagen.
pi_51198902
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, maar in nieuwsberichten staat dat hij is doodgeslagen.
Doodmartelen is wat anders dan doodslaan. Die gozer die nu mol is, heeft ongekend veel en lang geleden.
pi_51199250
Ik heb gelezen dat er nog oogcontact is geweest tussen de daders en de beide agenten, via het raam.
De agenten zouden vriendelijk hebben gezwaaid en geroepen: "jullie hebben nog 25 minuten voor er wordt ingegrepen; succes boys ...!"
pi_51199347
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:49 schreef Boosoog het volgende:
Ik heb gelezen dat er nog oogcontact is geweest tussen de daders en de beide agenten, via het raam.
De agenten zouden vriendelijk hebben gezwaaid en geroepen: "jullie hebben nog 25 minuten voor er wordt ingegrepen; succes boys ...!"
Ja, gehoord van de stemmetjes in je hoofd zeker.
pi_51199622
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, gehoord van de stemmetjes in je hoofd zeker.
pi_51199716
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

[..]

Oh gingen geruchten dat er wel eens wat dope verhandelt werd. Nou nee dan is het gelijk een crack-pand vol met junks en moet je er niet naar binnen gaan hoor
als je daar als politie voor de deur staat en de omwonenden vertellen je dat het waarschijnlijk een drugspand is verandert de manier van benaderen .. of het nou een wietkwekerij is of dat het volzit met columbiaanse mafia weet je pas als je binnen bent .. niet waar ?
en als je wat zorgvuldiger had gelezen had je kunnen weten dat de bewoner een oude bekende is van de politie, en met dat soort voorgeschiedenis (gewapende overval) is het mi logisch dat de politie het zekere voor het onzekere neemt en er niet met 2 man naar binnen stormt
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')