Die van mij was toch aardiger.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:07 schreef PJORourke het volgende:
Het is weer zo'n brave TT.
Sta je nu vroeg op om SCs te openen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:04 schreef sigme het volgende:
OPje zoeken
Ik ben dan ook door & door brááfquote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:07 schreef PJORourke het volgende:
Het is weer zo'n brave TT.
Zeker, nét wat pikanter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:08 schreef Floripas het volgende:
Die van mij was toch aardiger.
Met zo'n kont is dat schandalig.quote:
Hadden we niet nog een foto'tje van jou tegoed?quote:
Ja, achter Derreck - aus der Reihequote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
"Hoe Lemmeb Extrawaskracht verwende"
Pardon?
Seconded.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Hadden we niet nog een foto'tje van jou tegoed?
Wat jammer dat ik geen webcam heb.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:13 schreef sigme het volgende:
Hadden we niet nog een foto'tje van jou tegoed?
Een digitaal foto'tje zal je wel hebben, nietwaar?quote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Een digitaal foto'tje zal je wel hebben, nietwaar?
Ja, op m'n pasje van m'n werk. Maar daar zie ik er zo stoned uit dat ik die echt niet ga delen. Never. Nooit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:20 schreef sigme het volgende:
Een digitaal foto'tje zal je wel hebben, nietwaar?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, op m'n pasje van m'n werk. Maar daar zie ik er zo stoned uit dat ik die echt niet ga delen. Never. Nooit.
Wij zijn nu allen onder invloed. Kom op, het kan best.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, op m'n pasje van m'n werk. Maar daar zie ik er zo stoned uit dat ik die echt niet ga delen. Never. Nooit.
Ik heb zat op papier maar geen scanner. En de nieuwste serie voor m'n rijbewijs is ook iets te duidelijk twee minuten voor sluitingstijd genomen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:26 schreef sigme het volgende:
![]()
En dat is de enige foto die je hebt? Hmm. Hoog tijd wat foto'tjes te laten maken dan.
En die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:27 schreef Floripas het volgende:
Wij zijn nu allen onder invloed. Kom op, het kan best.
Het fotootje dat ik hier ooit postte was gemaakt door een fascist met een machinegeweer.
Met ketchupvlekken was die. Een booskijkertje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En die heb ik gemist.Floripas in Colombia, doet moet wel geil geweest zijn.
Colobia? Wit-fucking-Rusland.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En die heb ik gemist.Floripas in Colombia, doet moet wel geil geweest zijn.
Ik keek waarschijnlijk gemener dan in het echt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Met ketchupvlekken was die. Een booskijkertje.
Leuke foto was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |