Heb er geen gegronde reden voor om bang te zijn voor een gewone, kleine magneet. Maar een magneet op mijn 3de oog leggen vind ik toch wel enger. Ben iemand die al gevoelig is voor energievelden. Ik zie het 3de oog ook als een energieveld, een heel sterke juist (als iemand weet dat dit niet klopt, graag uitleg).quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:11 schreef L.Denninger het volgende:
Waarom bang zijn voor een gewone kleine magneet ?
Dan zou ik al helemaal niet te dicht bij luidsprekers in de buurt komen zoals bv. je koptelefoon of gewone telefoon.
Nou ja, elke keer dat je telefoneert of een koptelefoon opzet heb je ook een magneet op 8 cm van wat jij je "derde oog" noemt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb er geen gegronde reden voor om bang te zijn voor een gewone, kleine magneet. Maar een magneet op mijn 3de oog leggen vind ik toch wel enger. Ben iemand die al gevoelig is voor energievelden. Ik zie het 3de oog ook als een energieveld, een heel sterke juist (als iemand weet dat dit niet klopt, graag uitleg).
Op 1 of andere manier ben ik gewoon bang voor wat er gebeurt als ik dat ding daarop leg (magneet - energievelden) en me echt ga concentreren. Misschien heb ik wel helemaal geen reden om bang te zijn hoor, zou goed kunnen, maar misschien 'open' ik ook juist wel iets wat ik helemaal niet wil. Ik weet gewoon niet wat de effecten kunnen zijn en ik vertrouw mezelf er niet genoeg in hoe te weten hiermee om te gaan.
Het gaat er dus niet om of het daadwerkelijk wat doet, maar je vertrouwt je eigen hersentjes niet en bent bang dat je paranoia wordt...quote:Vergelijk het anders met pendelen of glaasje draaien. Als je weet wat je doet, en goed weet wat je kunt doen als er iets dreigt mis te gaan, heb je het volledige vertrouwen in jezelf. Als je dat niet hebt en je doet iets waar je totaal geen ervaring mee hebt.. tja, we kennen allemaal de ervaringen wel van iemand die ooit een keer glaasje heeft gedraaid en later doodsangsten heeft uitgestaan.
Ik vind je reactie nogal respectloos. Iemand die zo tegen mij praat, daar wil ik niets mee te doen hebben. Je had je scepticisme ook anders kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:42 schreef L.Denninger het volgende:
Het gaat er dus niet om of het daadwerkelijk wat doet, maar je vertrouwt je eigen hersentjes niet en bent bang dat je paranoia wordt...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind je reactie nogal respectloos. Iemand die zo tegen mij praat, daar wil ik niets mee te doen hebben. Je had je scepticisme ook anders kunnen verwoorden.
Je mag het allemaal zeggen, je hebt ook voor een deel gelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:32 schreef L.Denninger het volgende:
Doodsangsten uitstaan is iets wat je je in je hoofd haalt.
Je zegt zelf dat je bang bent dat je het zelfvertrouwen verliest.
Dat zijn dingen die niks te maken hebben met reeele gevaren, maar met dingen die je je in je hoofd haalt.
Dus waarom mag ik dat niet zeggen ?
Ok, zand eroverquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:43 schreef L.Denninger het volgende:
Ik kan af en toe inderdaad nogal lomp uit de hoek komen, dat hoor ik wel vaker, waarvoor mijn excuses
Het staat genoteerdquote:Maar ik denk nog steeds dat je van magnetisme weinig te vrezen hebt, het is overal om ons heen, en op sommige plekken een factor 1000 keer hoger dan van een huis- tuin- en keukenmagneetje.
Zoals ik 6 posts boven je inderdaad al aanhaaldequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef CrackerJack het volgende:
Iemand die een MRI in het ziekenhuis moet ondergaan, werkt dat ook niet met geweldig sterke magneten? Waarmee ik dus bedoel dat het geen kwaad zou kunnen om er zo een op je voorhoofd te leggen.
http://www.supermagnete.de/dut/index.phpquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Remote vieuwing hm, telepathie en het besturen van een pissebed is me al wel gelukt, maar ik ben er nooit echt voor gaan zitten, ik ben dan wel zo helderziend als merlijn ik zal het eerst eens moeten uitproberen dan, maar hoe kom ik aan zo'n magneet? (op een manier waar ik geen dingen voor hoef open te breken dus)
op marktplaats.nlquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:30 schreef BaajGuardian het volgende:
In nederland..
Doe ik niet aan, ik bedoel dus gewoon in loopbereik.quote:
owja, ik vergat even dat je zo'n luie werkeloze bentquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, ik bedoel dus gewoon in loopbereik.
Nee, en de reden dat ik daar niet aan doe is omdat ik geen auto heb en mn fiets 5 jaar geleden is gejat en ik geen geld heb voor een nieuwe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
owja, ik vergat even dat je zo'n luie werkeloze bent
Heb je geen magneetjes op je koelkast ofzo ?
Come again?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef L.Denninger het volgende:
TS heeft inmiddels in een ander topic toegegeven dat ie graag onzin post omdat mensen nou eenmaal van sensatie houden, en hij de reacties op die onzin leuk vindt.
Craptopic dus.
Lees dit maar eens : Voorpagina-nieuws!! Over 100 see UFO's over Stratfordquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Come again?
Even dat ik het goed snap: TS heeft dit experiment helemaal nooit uitgevoerd?
Bedankt, voor dit en dat je de info even hebt doorgespeeld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:48 schreef L.Denninger het volgende:
Lees dit maar eens : Voorpagina-nieuws!! Over 100 see UFO's over Stratford
Bepaal daarna zelf maar hoe veel waarde je hecht aan z'n verhalen.
Volgens mij is dat niet wat FatalException bedoelde:quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef L.Denninger het volgende:
TS heeft inmiddels in een ander topic toegegeven dat ie graag onzin post omdat mensen nou eenmaal van sensatie houden, en hij de reacties op die onzin leuk vindt.
Craptopic dus.
Waarmee hij bedoelt dat sommige dingen overduidelijk onzin zijn, maar daarmee juist wil aantonen dat alle andere dingen die hij aandraagt juist des te echter zijn.quote:De artikelen die ik op FOK! en elders geschreven heb, hebben allen een bronvermelding, tenzij het een eigen theorie is. Mensen houden nou eenmaal van sensatie en mysterie.
Die website die ik net noemde is eigenlijk een grapje, waarvan je wel kunt zien dat het onzin is.
Don't get me wrong. Ik ben het met 0 theorien van FatalException eens, vraag maar aan hem...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:46 schreef L.Denninger het volgende:
Aha, dus als hij zelf een website in elkaar zet en daar vervolgens naar gaat verwijzen, terwijl hij doet alsof hij zelf niks met die site te maken heeft,
moet ik daardoor zijn andere verhalen des te serieuzer nemen.
Right.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |