Ik heb het gezegd in het spaans (uitspraak waarschijnlijk slecht), maar ook in het engels (spreek ik zeer goed en zonder Nederlands accent).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef Molluck het volgende:
Waarschijnlijk was jouw uitspraak zo slecht dat ze je niet heeft begrepen...
Tsja, dat doe je toch ook altijd in frankrijk, alleen spreek ik dan geen frans uit principe.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:20 schreef TNA het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen door in het Spaans te zeggen dat je geen Spaans kan
Gelukkig zijn Fransen of Italianen dat niet, die spreken ook geen woord Engelsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:21 schreef beertenderrr het volgende:
Spanjaarden zijn ook zoooooooooo dom
vorig jaar ook flink gezeik mee gehad, helpen ho maar
zelfde verhaal iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:26 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Fransen of Italianen dat niet, die spreken ook geen woord Engels
En dan heb je ook nog die verdamnten deutscher, die geeneens moeite doen om een andere taal te praten![]()
Vergeet de duitsers niet!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:26 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Fransen of Italianen dat niet, die spreken ook geen woord Engels
En dan heb je ook nog die verdamnten deutscher, die geeneens moeite doen om een andere taal te praten![]()
Ik zal het even fonetisch typen want mijn russisch is niet erg goedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef Elixabete het volgende:
TS is dikke stront door een trechter.
Spanjaarden praten niet snel.
Dat komt omdat jij er geen schijt van verstaat vieze kutpauper met je kutnederlands.
Ga Spaans leren, Dan kom je nog ergens
Ik ben geen rusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik zal het even fonetisch typen want mijn russisch is niet erg goed
Goenja!
O RLY?quote:
wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik ben geen rus![]()
Ik ben Baskisch (Noord Spanje)
als jij niet zo Elixabete doetquote:
Als ik het zo lees dan was mijn uitspraak niet eens zo verkeerd. Ze heeft gelukkig een spaanse voornaam wat het wel een stuk gemakkelijker maakt. Ik heb net nogmaals met de ratelende vrouw aan de tel gezeten en ze sprak nu een stuk rustiger. Ik kon eruit opmaken dat ze nog niet daar was gearrivieerd (schijnt 2 dagen onderweg te zijn naar die bewuste plaats). Bedankt voor het aanbod, wie weet vraag ik je een keertje om hulp. Het betreffende land waar ze zit is Peru, geen flauw idee of het heel anders spaans is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:40 schreef el_visionero het volgende:
No entiendo espanol (noh entjendoh espanjol)
gevolgd door :
No hablo espanol, no comprendo (noh haabloh espanjol, noh komprendoh)
En dan :
Quero hablar con mi amiga, se llama 'karla de vries' ( kjerow aablar kon mi amikga, se jamoh karla de vries)
Belangrijk is dat je de naam van je vriendin natuurlijk OOK op z'n spaans uitspreekt.
Dus bijvoorbeeld 'de vries' zal worden 'deh vriejes' ofzo ...
Als het heel dringend is dan kan ik ook wel even voor je bellen (skype) ik spreek en begrijp prima spaans. Als het mens aan de andere kant CATALAANS of baskisch spreekt dan kan ik je helaasch niet helpen ;-)
mail me op mdkooter apestaartje gmail.com ;-)
kan je ook zweedsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:49 schreef el_visionero het volgende:
mja, ze hebben wel een apart dialectje (afhankelijk van waar je zit in Peru zelf natuurlijk ook), maar in principe is het beter te verstaan dan de gemiddelde zuid-spanjaard of madrineel-op-speed.
Geen probleem, bel met alle plezier een keer voor je kan ik mn roestige taalcentrum weer eens wat te doen geven ;-)
Nou ja, mijn spaans is zoals je hebt kunnen lezen niet erg goed. Ik weet dus ook geen spaanse scheldwoorden. Maarre baskisch en dan Vladimir als Avatar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik ben geen rus![]()
Ik ben Baskisch (Noord Spanje)
Coolquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:49 schreef el_visionero het volgende:
mja, ze hebben wel een apart dialectje (afhankelijk van waar je zit in Peru zelf natuurlijk ook), maar in principe is het beter te verstaan dan de gemiddelde zuid-spanjaard of madrineel-op-speed.
Geen probleem, bel met alle plezier een keer voor je kan ik mn roestige taalcentrum weer eens wat te doen geven ;-)
in andere landen zijn compuwinkels toch wat schaarser ja, wat voor de gemiddelde nerd zoals ik toch niet zo leuk isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Cool
Offtipic verhaal
Zo ben ik een keer een spaanse kuststad (niet Barcelona) ingegaan met een vriend om een geluidskaart te kopen voor een computer. Hij had mij meegevraagd en wij dus met z'n tweeen op pad op zoek naar een computerwinkel. na 1.5 uur lopen eindelijk een computerwinkel gevonden (hier heb je er op elke straathoek 1 maar daar zijn ze toch wat schaarser) dus wij naar binnen. Die vriend vraagt aan mij of ik kan uitleggen wat we zoeken waarop ik antwoord dat ik dat niet kan omdat ik geen spaans spreek, waarop hij zegt dat hij ook geen spaans spreekt. We waren allebei in de veronderstelling dat de ander spaans sprak. Een intensief potje hints en een goede 20 min later hadden we de zo felbegeerde geluidskaart en konden we weer terug. Nadien hartelijk om kunnen lachen maar op dat moment stonden we raar/stompzinnig te kijken naar elkaar.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:03 schreef el_visionero het volgende:
[..]
Nog niet, maar over 3 weken zit ik een dag of 7-8 in Zweden .....dus wie weet![]()
Mwah mijns inziens hebben alle Zuid-Amerikanen die Spaans praten een vet spraakgebrek, ze krijgen allemaal geen "LL", of "ch" uit hun strot. Ik vind ze 16x slechter te verstaan (en dommer) dan de gemiddelde Madrileen-op-cocaine!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:49 schreef el_visionero het volgende:
Omdat ze in Spanje een leven hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Cool
Offtipic verhaal
Zo ben ik een keer een spaanse kuststad (niet Barcelona) ingegaan met een vriend om een geluidskaart te kopen voor een computer. Hij had mij meegevraagd en wij dus met z'n tweeen op pad op zoek naar een computerwinkel. na 1.5 uur lopen eindelijk een computerwinkel gevonden (hier heb je er op elke straathoek 1 maar daar zijn ze toch wat schaarser) dus wij naar binnen. Die vriend vraagt aan mij of ik kan uitleggen wat we zoeken waarop ik antwoord dat ik dat niet kan omdat ik geen spaans spreek, waarop hij zegt dat hij ook geen spaans spreekt. We waren allebei in de veronderstelling dat de ander spaans sprak. Een intensief potje hints en een goede 20 min later hadden we de zo felbegeerde geluidskaart en konden we weer terug. Nadien hartelijk om kunnen lachen maar op dat moment stonden we raar/stompzinnig te kijken naar elkaar.
Baskisch is heel erg verschillend dan spaans,het is zelfs geen indo-europese taal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:42 schreef Elixabete het volgende:
met baskisch kan ik je wel helpen.
Ik kom uit Donostia
Baskisch is mijn 1ste taal.
EUSKARA![]()
Het is de oudste Europese taalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Baskisch is heel erg verschillend dan spaans,het is zelfs geen indo-europese taal.
oja roep gewoon de naam van je vriendin![]()
Dat is waar,maar het hoort niet bij de overige talenquote:
En dat irritante acá acá, het is aquí lamlul...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:25 schreef Perico het volgende:
[..]
Mwah mijns inziens hebben alle Zuid-Amerikanen die Spaans praten een vet spraakgebrek, ze krijgen allemaal geen "LL", of "ch" uit hun strot. Ik vind ze 16x slechter te verstaan (en dommer) dan de gemiddelde Madrileen-op-cocaine!
Veel over gelezen iddquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:21 schreef beertenderrr het volgende:
Uhm mij hoef je niet te vertellen waar Euskara vandaan komt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dat is waar,maar het hoort niet bij de overige talen![]()
eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef Elixabete het volgende:
TS is dikke stront door een trechter.
Spanjaarden praten niet snel.
Dat komt omdat jij er geen schijt van verstaat vieze kutpauper met je kutnederlands.
Ga Spaans leren, Dan kom je nog ergens
hyey ik hier?quote:
Zo worden wij op de media gepresenteerd.quote:
Ik neem aan dat de nabestaanden van die twee illegale schoonmakers op het vliegveld van Madrid, en de talloze anderen, het daar absoluut mee eens zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zo worden wij op de media gepresenteerd.
maar als jij nou eens over de grens gaat, naar Baskenland bijvoorbeeld zal je zien dat wij een goede volk zijn.
En weet je wat het vervelende is, we zijn een beter volk dan de Nederlanders.
Ik denk dat dus ook via een vaste lijn je vriendin niet te bereiken is .. of 'wil' zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Mijn beste vriendin zit momenteel in een spaanstalig land en is niet bereikbaar op haar mobiel. Ik bel dus naar het huis waar ze verblijft ik groet en stel me in het spaans voor (internet is geweldig) en zeg dat ik geen spaans spreek. Vervolgens vraag ik nog wel in het spaans of ik mijn beste vriendin kan spreken. Begint die vrouw te ratelen ...
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de nabestaanden van die twee illegale schoonmakers op het vliegveld van Madrid, en de talloze anderen, het daar absoluut mee eens zijn.
Mensen in Spanje zijn gek op Basken![]()
Ik was op de dag voor de explosie op de vliegveld van Madrid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef D1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de nabestaanden van die twee illegale schoonmakers op het vliegveld van Madrid, en de talloze anderen, het daar absoluut mee eens zijn.
Mensen in Spanje zijn gek op Basken![]()
Ik spreek Euskara en dat is wel genoegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:53 schreef amaranta het volgende:
je hebt gelukkig geen Baskisch kapsel. Dat zou te erg zijn.
Wat doe je nog in Nederland? Hoppa. Enkeltje terug!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:54 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik spreek Euskara en dat is wel genoeg![]()
En er hangt een baskische vlag in me huis.
En een sticker op de achterraam van me auto
Werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat doe je nog in Nederland? Hoppa. Enkeltje terug!
Goedzo. Als je hier niet tevreden bent moet je teruggaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef Elixabete het volgende:
Maar wees gerust.
Februari 2008 ga ik terug
Weg uit dit stinkland.
Misschien was je een dagje te vroeg in Madrid.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:54 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Euskal Herriaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goedzo. Als je hier niet tevreden bent moet je teruggaan.
Maar, waar komt je familie oorspronkelijk vandaan?
Lach maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:00 schreef D1 het volgende:
[..]
Misschien was je een dagje te vroeg in Madrid.
Beetje meer geduld en je had een glorieuze rol kunnen spelen in de "vrijheidsstrijd" van Baskenland![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Lach maar
Ik strijd voor een eigen land ja.
Maar wat de ETA doet is fout.
Mwoah.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Lach maar
Ik strijd voor een eigen land ja.
Maar wat de ETA doet is fout.
Dan spreek je over Bilbao.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:10 schreef el_visionero het volgende:
Elixabete : Nu doe je precies wat je niet moet doen....jezelf verheffen boven andere volken.
Basken zijn inderdaad hele aardige mensen (net als spanjaarden, chinezen, eskimo's etc) maar hebben een grote kwaal waar ze niet vanaf lijken te komen : Een soort aangeboren arrogantie dat ze denken dat ze 'te goed zijn' oid om in Spanje te integreren.
Zelfde met de Catalanen.......we zijn op weg naar 1 groot europa, maar jullie moeten perse weer je eigen staatje, om het allemaal zelf beter te doen. De galiciers denken trouwens ook dat ze beter zijn, en de Andaluciers vinden dat ook. Wie heeft de grootste pik ? Het is een beetje als de friezen en limburgers in Nederland.....
Leef gewoon een keer samen zonder altijd maar weer jezelf superieur te vinden aan andere volken of landen of religies of talen of of of of ....
Basken zijn GEEN geboren terroristen, maar wel geboren klagers, en ze doen te weinig om het beter te maken. Als ik door 't Baskenland rij dan wordt ik accuut depressief en dan met name in de grote steden - industrie, vervallenheid, smerige gebouwen ....nou, waar jij blij van wordt hoor ;-)
Ik vind Baskische kapsel monsterlijk.quote:
Ik roep al jaren.. geef ze dat land!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dan spreek je over Bilbao.
Wanneer ben je erdoorheen gereden? 10 jaar terug?
Bilbao was een staalstad en er is nu nog amper te vinden en ze zijn druk bezig met opknappen.
Maar Donostia?
Geen smerigheid hoor, mooie nette stad.
En dat wij een eigen land willen, hebben wij groot recht toe.
Ga jij maar verdiepen in onze geschiedenis dan praat je anders.![]()
In ME huisquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:54 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort terug Juupquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:56 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
In ME huis. Nederlands beheers jij nog niet goed genoeg. Hup, op naar de inburgeringscursus jij.
Ik woon nog geen jaar in Nederlandquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:56 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
In ME huis. Nederlands beheers jij nog niet goed genoeg. Hup, op naar de inburgeringscursus jij.
Dan zeg je dus?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:57 schreef Linkmiegel het volgende:
je bouwt het gesprek ook verkeerd op. je moet beginnen met: hola, hablo con la chicka fea que es muy masivo?
Jij misschien blij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort terug Juup
Ik wilde gaan zeggen weer een Spanjaard minder, maar eej, ze is geen Spanjaard, ze is een Bask.Weer een Bask minder dus
Owja, en wat doe jij dan? Net zo goed klagen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij misschien blij.![]()
Maar ach ik ben ook blij.
Nederland is een raar kut land met een respect loze volk.
Nederlanders denken alleen maar aan hunzelf ikke ikke ikke en de rest mag doodvallen.
Tja dat is best wel triest hoor.
Maar goed het maakt mij verder niet uit, ik heb een Spaanse paspoort en ik hoef de ondergang van Nederland niet bij te wonen.
Want als het zo doorgaat met jullie en de buitenlanders dan blijft er over 50 jaar niks meer van het Nederlandse volk over.
Altijd maar klagen maar als het puntje bij paaltje komt dan zijn jullie stil.
Blaas dan nog liever een gebouw op ofzo, maar niet als een gek lopen zeiken en dan opeens stil zijn.
Maar nogmaals, ik ben blij dat ik terug ga wnat he tis hier geen bal aan.
Afrika wordt je ook niet echt vrolijk van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Owja, en wat doe jij dan? Net zo goed klagen.
Ik kan er idd niet zo goed tegen als 'buitenlanders' hun thuisland gaan verheerlijken. Ga dan terug als het daar beter is. Geldt niet alleen voor jou hoor, maar voor iedere buitenlander die dat doet. Ik ben zelf ook buitenlander maar ik loop niet de hele tijd mijn thuisland te verheerlijken.
Ik kom uit hetzelfde land als jij hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Afrika wordt je ook niet echt vrolijk van.
Euskal Herria?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kom uit hetzelfde land als jij hoor.
Dat is mijn naam ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:12 schreef Elixabete het volgende:
Ik keek in je fobo maar grappig, spaans uiterlijk en russische naam
Ik ben ook trots op mijn nationaliteit, alleen loop ik dat niet de hele dag te verkondigen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Elixabete het volgende:
maar goed, ik ben verder hier niet om herrie te schoppen, ik ben gewoon trots op me land zoals iedereen dat zou moeten doen.
Trots zijn op je identiteit.
Jij bent een profiteur dus?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik woon nog geen jaar in Nederland![]()
Dus je moet niet klagen.
MIJN land, leer nederlands.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Elixabete het volgende:
maar goed, ik ben verder hier niet om herrie te schoppen, ik ben gewoon trots op me land zoals iedereen dat zou moeten doen.
Van de nederlandse staat en inwoners.Komt hier alleen naar toe om te klagen maar verder wel gebruik maken van diverse voorzieningen en gastvrijheid van de nederlanders?quote:
Psst wel hoofdletters gebruiken hoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:16 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Van de nederlandse staat en inwoners.Komt hier alleen naar toe om te klagen maar verder wel gebruik maken van diverse voorzieningen en gastvrijheid van de nederlanders?
Ik weet dat Nederlandse en Nederlanders e.d. met hoofdletters moet, maar met de snelheid van het typen heb ik dat even overgeslagenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Psst wel hoofdletters gebruiken hoor!
gastvrijheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:16 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Van de nederlandse staat en inwoners.Komt hier alleen naar toe om te klagen maar verder wel gebruik maken van diverse voorzieningen en gastvrijheid van de nederlanders?
Dus jij jat hier de baan weg waar een Nederlander misschien enorm op zit te wachten? Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
gastvrijheid
dat mis ik heel erg hier haha.
Maar nee ik profiteer niet van jullie voorzieningen.
Al mijn verzekeringen en andere rotzooi heb ik gewoon in Baskenland lopen (eigen systeem hebben we daar)
En ik werk Fulltime.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
gastvrijheid
dat mis ik heel erg hier haha.
Maar nee ik profiteer niet van jullie voorzieningen.
Al mijn verzekeringen en andere rotzooi heb ik gewoon in Baskenland lopen (eigen systeem hebben we daar)
En ik werk Fulltime.
Haha welke baan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Dus jij jat hier de baan weg waar een Nederlander misschien enorm op zit te wachten? Dat bedoel ik
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef amaranta het volgende:
Let wel: ik zei Nederland.
Niet alle Nederlanders zijn even gastvrij. Maarja, zulke mensen heb je overal.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef JuupŠ het volgende:
En andersom vind ik het ook triest, dat Nederlanders ie b.v. in Spanje wonen hier in Nederland verzekerd kunnen zijn. Moest niet kunnen. Verzeker je maar in het land waar je op dat moment permanent verblijft.
Het ligt bij mij helaas anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef JuupŠ het volgende:
En andersom vind ik het ook triest, dat Nederlanders ie b.v. in Spanje wonen hier in Nederland verzekerd kunnen zijn. Moest niet kunnen. Verzeker je maar in het land waar je op dat moment permanent verblijft.
En ik jat geen baan, we komen 27 mensen tekort.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Dus jij jat hier de baan weg waar een Nederlander misschien enorm op zit te wachten? Dat bedoel ik
Trots zijn op je land is toch wel heet meest trieste wat je maar kunt doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Elixabete het volgende:
maar goed, ik ben verder hier niet om herrie te schoppen, ik ben gewoon trots op mijn land zoals iedereen dat zou moeten doen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Trots zijn op je land is toch wel heet meest trieste wat je maar kunt doenOmdat je er toevallig geboren bent moet je daar maar een beetje trots op zijn? Maar goed, wat doe je eigenlijk hier als je het zo'n rotland vindt? Een discussie zal wel niet nodig zijn, daar snap je te weinig van de wereld voor.
Genietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:36 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ik ga over een paar dagen anderhalve week naar Baskenland.
Kaas is lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:50 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Tips?
(en wees eens niet zo negatief over Nederland)
Moet je eens niet naar iebiesaa of beeniedorum gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:21 schreef beertenderrr het volgende:
We, wij.. wat lul je,, je bent gewoon een domme coņo, me pa is ook bask(uit bilbao) en we moeten gewoon richting een spanje, een europa, een wereld,, dat stomme eigen landjes denken is zo bekrompen.. Dat je trots bent op 't bask zijn, ja dat is begrijpelijk,, maar jij voelt je duidelijk beter dan een anderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef Elixabete het volgende:
En dat wij een eigen land willen, hebben wij groot recht toe.
Ga jij maar verdiepen in onze geschiedenis dan praat je anders.![]()
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donostiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:45 schreef DAMH het volgende:
[..]
We, wij.. wat lul je,, je bent gewoon een domme coņo, me pa is ook bask(uit bilbao) en we moeten gewoon richting een spanje, een europa, een wereld,, dat stomme eigen landjes denken is zo bekrompen.. Dat je trots bent op 't bask zijn, ja dat is begrijpelijk,, maar jij voelt je duidelijk beter dan een ander...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donosti
Volgens mij wil gewoon een Donosti land. Met je Donosti.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donosti
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij wil gewoon een Donosti land. Met je Donosti.
Als alle Basken zoals jij denken...haha....
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]jij bent stoer meis.
Blijf zo doorgaan.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sorry hoor
Maar je moet je hier ook verzekeren.
Ik vind Nederland zeker wel gastvrij!
quote:
je maakt je anders niet geliefd. Knap dat je Nederlands kan, maar je pragmatica mist nog duidelijk veelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zo worden wij op de media gepresenteerd.
maar als jij nou eens over de grens gaat, naar Baskenland bijvoorbeeld zal je zien dat wij een goede volk zijn.
En weet je wat het vervelende is, we zijn een beter volk dan de Nederlanders.
Ohja, zo denken Basken misschienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij misschien blij.![]()
Maar ach ik ben ook blij.
Nederland is een raar kut land met een respect loze volk.
Nederlanders denken alleen maar aan hunzelf ikke ikke ikke en de rest mag doodvallen.
Tja dat is best wel triest hoor.
Maar goed het maakt mij verder niet uit, ik heb een Spaanse paspoort en ik hoef de ondergang van Nederland niet bij te wonen.
Want als het zo doorgaat met jullie en de buitenlanders dan blijft er over 50 jaar niks meer van het Nederlandse volk over.
Altijd maar klagen maar als het puntje bij paaltje komt dan zijn jullie stil.
Blaas dan nog liever een gebouw op ofzo, maar niet als een gek lopen zeiken en dan opeens stil zijn.
Maar nogmaals, ik ben blij dat ik terug ga wnat he tis hier geen bal aan.
ff afreageren tochquote:Op zondag 8 juli 2007 14:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Ohja, zo denken Basken misschienDaar los je iets mee op
Ga maar gauw terug
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |