abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51187037
Mijn beste vriendin zit momenteel in een spaanstalig land en is niet bereikbaar op haar mobiel. Ik bel dus naar het huis waar ze verblijft ik groet en stel me in het spaans voor (internet is geweldig) en zeg dat ik geen spaans spreek. Vervolgens vraag ik nog wel in het spaans of ik mijn beste vriendin kan spreken. Begint die vrouw te ratelen, dus ik weer No hablo Espaņo en vraag of ze engels spreekt (in het spaans), gaat ze door. Nog 2 keer gezegd en ze gaat gewoon door met ratelen in het spaans, spreek dan nog rustig maar zelfs dat kan ze niet. Ik heb maar opgehangen want daar schiet ik toch niets mee op want daar krijg ik haar niet mee aan de tel.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_51187056
Pardon, je ne parles pas Hollandais
pi_51187060
Excuse me, I can't speak Dutch.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:19:01 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_51187065
Waarschijnlijk was jouw uitspraak zo slecht dat ze je niet heeft begrepen...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_51187084
Entschuldigung, ich spreche kein Niederländisch. Erklären Sie mal bitte.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:20:21 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_51187110
Je spreekt jezelf een beetje tegen door in het Spaans te zeggen dat je geen Spaans kan
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:21:29 #7
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_51187147
Spanjaarden zijn ook zoooooooooo dom

vorig jaar ook flink gezeik mee gehad, helpen ho maar
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_51187160
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef Molluck het volgende:
Waarschijnlijk was jouw uitspraak zo slecht dat ze je niet heeft begrepen...
Ik heb het gezegd in het spaans (uitspraak waarschijnlijk slecht), maar ook in het engels (spreek ik zeer goed en zonder Nederlands accent).

Gisteren ook iemand aan de telefoon gehad op een ander nummer en toen was ze net een uur weg. Dat begreep ik tenminste wat ze praatte langzaam. Deze vrouw sprak zoooo snel.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_51187201
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:20 schreef TNA het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen door in het Spaans te zeggen dat je geen Spaans kan
Tsja, dat doe je toch ook altijd in frankrijk, alleen spreek ik dan geen frans uit principe.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:23:31 #10
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51187209
Ga dan gewoon die naam van die vriendin roepen..
dan snappen ze het wel
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:26:20 #11
154880 Bolter
Awesomeness
pi_51187267
Gewoon hárder praten; dan snappen die lui die het wel!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_51187279
Entschuldigung, ich spreche kein Holländisch !
Fingerspitzgefühl
pi_51187280
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:21 schreef beertenderrr het volgende:

Gelukkig zijn Fransen of Italianen dat niet, die spreken ook geen woord Engels
En dan heb je ook nog die verdamnten deutscher, die geeneens moeite doen om een andere taal te praten
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:36:58 #14
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_51187566
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:26 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog die verdamnten deutscher, die geeneens moeite doen om een andere taal te praten
zelfde verhaal idd
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_51187658
TS is dikke stront door een trechter.
Spanjaarden praten niet snel.
Dat komt omdat jij er geen schijt van verstaat vieze kutpauper met je kutnederlands.
Ga Spaans leren, Dan kom je nog ergens
pi_51187686
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:26 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Vergeet de duitsers niet!

In de schandinavische landen spreekt bijna iedereen ook engels naast hun moedertaal.
pi_51187694
No entiendo espanol (noh entjendoh espanjol)

gevolgd door :

No hablo espanol, no comprendo (noh haabloh espanjol, noh komprendoh)

En dan :

Quero hablar con mi amiga, se llama 'karla de vries' ( kjerow aablar kon mi amikga, se jamoh karla de vries)

Belangrijk is dat je de naam van je vriendin natuurlijk OOK op z'n spaans uitspreekt.
Dus bijvoorbeeld 'de vries' zal worden 'deh vriejes' ofzo ...

Als het heel dringend is dan kan ik ook wel even voor je bellen (skype) ik spreek en begrijp prima spaans. Als het mens aan de andere kant CATALAANS of baskisch spreekt dan kan ik je helaasch niet helpen ;-)

mail me op mdkooter apestaartje gmail.com ;-)
pi_51187729
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef Elixabete het volgende:
Dat komt omdat jij er geen schijt van verstaat vieze kutpauper met je kutnederlands.
Ik zal het even fonetisch typen want mijn russisch is niet erg goed
Goenja!
pi_51187735
met baskisch kan ik je wel helpen.
Ik kom uit Donostia
Baskisch is mijn 1ste taal.

EUSKARA
pi_51187760
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik zal het even fonetisch typen want mijn russisch is niet erg goed
Goenja!
Ik ben geen rus
Ik ben Baskisch (Noord Spanje)
pi_51187783
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
Pardon, je ne parles pas Hollandais
O RLY?

Je parle Hollandais
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51187803
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Ik ben geen rus
wat is het verschil dan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51187817
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

wat is het verschil dan?
Wees niet zo bijdehand
pi_51187841
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:45 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Wees niet zo bijdehand
als jij niet zo Elixabete doet
pi_51187849
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:40 schreef el_visionero het volgende:
No entiendo espanol (noh entjendoh espanjol)

gevolgd door :

No hablo espanol, no comprendo (noh haabloh espanjol, noh komprendoh)

En dan :

Quero hablar con mi amiga, se llama 'karla de vries' ( kjerow aablar kon mi amikga, se jamoh karla de vries)

Belangrijk is dat je de naam van je vriendin natuurlijk OOK op z'n spaans uitspreekt.
Dus bijvoorbeeld 'de vries' zal worden 'deh vriejes' ofzo ...

Als het heel dringend is dan kan ik ook wel even voor je bellen (skype) ik spreek en begrijp prima spaans. Als het mens aan de andere kant CATALAANS of baskisch spreekt dan kan ik je helaasch niet helpen ;-)

mail me op mdkooter apestaartje gmail.com ;-)
Als ik het zo lees dan was mijn uitspraak niet eens zo verkeerd. Ze heeft gelukkig een spaanse voornaam wat het wel een stuk gemakkelijker maakt. Ik heb net nogmaals met de ratelende vrouw aan de tel gezeten en ze sprak nu een stuk rustiger. Ik kon eruit opmaken dat ze nog niet daar was gearrivieerd (schijnt 2 dagen onderweg te zijn naar die bewuste plaats). Bedankt voor het aanbod, wie weet vraag ik je een keertje om hulp. Het betreffende land waar ze zit is Peru, geen flauw idee of het heel anders spaans is.
pi_51187911
mja, ze hebben wel een apart dialectje (afhankelijk van waar je zit in Peru zelf natuurlijk ook), maar in principe is het beter te verstaan dan de gemiddelde zuid-spanjaard of madrineel-op-speed.

Geen probleem, bel met alle plezier een keer voor je kan ik mn roestige taalcentrum weer eens wat te doen geven ;-)
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:50:24 #27
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51187934
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:49 schreef el_visionero het volgende:
mja, ze hebben wel een apart dialectje (afhankelijk van waar je zit in Peru zelf natuurlijk ook), maar in principe is het beter te verstaan dan de gemiddelde zuid-spanjaard of madrineel-op-speed.

Geen probleem, bel met alle plezier een keer voor je kan ik mn roestige taalcentrum weer eens wat te doen geven ;-)
kan je ook zweeds
pi_51187940
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Ik ben geen rus
Nou ja, mijn spaans is zoals je hebt kunnen lezen niet erg goed. Ik weet dus ook geen spaanse scheldwoorden. Maarre baskisch en dan Vladimir als Avatar?
  Redactie Games vrijdag 6 juli 2007 @ 00:55:17 #29
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_51188029
Je kan ook beginnen met I do not speak espanolos, but I can speak Engliesch, Yes? En dan hele tijd: "ANNA" roepen, of hoe ze ook heet...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_51188119
quote:

Cool

Offtipic verhaal
Zo ben ik een keer een spaanse kuststad (niet Barcelona) ingegaan met een vriend om een geluidskaart te kopen voor een computer. Hij had mij meegevraagd en wij dus met z'n tweeen op pad op zoek naar een computerwinkel. na 1.5 uur lopen eindelijk een computerwinkel gevonden (hier heb je er op elke straathoek 1 maar daar zijn ze toch wat schaarser) dus wij naar binnen. Die vriend vraagt aan mij of ik kan uitleggen wat we zoeken waarop ik antwoord dat ik dat niet kan omdat ik geen spaans spreek, waarop hij zegt dat hij ook geen spaans spreekt. We waren allebei in de veronderstelling dat de ander spaans sprak. Een intensief potje hints en een goede 20 min later hadden we de zo felbegeerde geluidskaart en konden we weer terug. Nadien hartelijk om kunnen lachen maar op dat moment stonden we raar/stompzinnig te kijken naar elkaar.
pi_51188384
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 01:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Cool

Offtipic verhaal
Zo ben ik een keer een spaanse kuststad (niet Barcelona) ingegaan met een vriend om een geluidskaart te kopen voor een computer. Hij had mij meegevraagd en wij dus met z'n tweeen op pad op zoek naar een computerwinkel. na 1.5 uur lopen eindelijk een computerwinkel gevonden (hier heb je er op elke straathoek 1 maar daar zijn ze toch wat schaarser) dus wij naar binnen. Die vriend vraagt aan mij of ik kan uitleggen wat we zoeken waarop ik antwoord dat ik dat niet kan omdat ik geen spaans spreek, waarop hij zegt dat hij ook geen spaans spreekt. We waren allebei in de veronderstelling dat de ander spaans sprak. Een intensief potje hints en een goede 20 min later hadden we de zo felbegeerde geluidskaart en konden we weer terug. Nadien hartelijk om kunnen lachen maar op dat moment stonden we raar/stompzinnig te kijken naar elkaar.
in andere landen zijn compuwinkels toch wat schaarser ja, wat voor de gemiddelde nerd zoals ik toch niet zo leuk is
pi_51189112
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:50 schreef Ravii het volgende:

[..]

kan je ook zweeds
Nog niet, maar over 3 weken zit ik een dag of 7-8 in Zweden .....dus wie weet
pi_51189160
quote:

[..]

O RLY?

Je parle Hollandais
Het is Néerlandais!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 02:06:58 #34
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51189174
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 02:03 schreef el_visionero het volgende:

[..]

Nog niet, maar over 3 weken zit ik een dag of 7-8 in Zweden .....dus wie weet

dan kan je je taal gebiedje spenderen aan mij

Veel plezier in zweden trouwens !
  vrijdag 6 juli 2007 @ 02:25:57 #35
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_51189417
quote:
Mwah mijns inziens hebben alle Zuid-Amerikanen die Spaans praten een vet spraakgebrek, ze krijgen allemaal geen "LL", of "ch" uit hun strot. Ik vind ze 16x slechter te verstaan (en dommer) dan de gemiddelde Madrileen-op-cocaine!
pi_51189729
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 01:00 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Cool

Offtipic verhaal
Omdat ze in Spanje een leven hebben.
Daar zitten ze niet de hele dag achter een computer.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 04:32:26 #37
104963 ETA
European Travel Author
pi_51190317
laten we het eens bekijken van de andere kant, stel:

telefoon gaat en je hoort in gebrekkig nederlands:
-"Hallo, mag ik X spreken?"
-"Die is er niet"
-"Wat? ik spreek geen Nederlands"
-"Die is er niet!"
*russisch gebrabbel....................*
-"wat, ik spreek geen focking russisch, ik zeg toch dat X er niet is?!"
*meer russisch gebrabbel*
-"kan je het misschien in het nederlands zeggen, want ik versta er geen hol van"

=> Hollander gaat naar fok.nl en klaagt dat buitenlanders dom zijn en rare telefoontjes plegen
=> Rus gaat naar fok.ru en klaagt over domme nederlanders die niet snappen dat ze geen nederlands kunnen en maar door blijven blaten.............

Dus volgende keer niet vanuit een egocentrisch perspectief bekijken..........
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_51190360
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:42 schreef Elixabete het volgende:
met baskisch kan ik je wel helpen.
Ik kom uit Donostia
Baskisch is mijn 1ste taal.

EUSKARA
Baskisch is heel erg verschillend dan spaans,het is zelfs geen indo-europese taal.
oja roep gewoon de naam van je vriendin
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_51193345
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 04:53 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Baskisch is heel erg verschillend dan spaans,het is zelfs geen indo-europese taal.
oja roep gewoon de naam van je vriendin
Het is de oudste Europese taal
pi_51193376
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:39 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Het is de oudste Europese taal
Dat is waar,maar het hoort niet bij de overige talen
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:59:08 #41
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_51193851
NO HABLA PUTA!!!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:14:06 #42
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51194176
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 02:25 schreef Perico het volgende:

[..]

Mwah mijns inziens hebben alle Zuid-Amerikanen die Spaans praten een vet spraakgebrek, ze krijgen allemaal geen "LL", of "ch" uit hun strot. Ik vind ze 16x slechter te verstaan (en dommer) dan de gemiddelde Madrileen-op-cocaine!
En dat irritante acá acá, het is aquí lamlul...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:27:19 #43
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_51194560
quote:

Veel over gelezen idd
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_51195719
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:41 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Dat is waar,maar het hoort niet bij de overige talen
Uhm mij hoef je niet te vertellen waar Euskara vandaan komt.
Ik ben ermee opgegroeid.
Ik ben er geboren en ik heb in Donostia gewoond tot mijn 23ste.
pi_51195799
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
Excuse me, I can't speak DutchEnglish.
pi_51195831
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef Elixabete het volgende:
eensch
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:10:06 #47
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51195864
quote:

[..]

wat is het verschil dan?
Basken zijn geboren terroristen.
pi_51195959
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

vrijdag 6 juli 2007 @ 12:13:36 #49
104963 ETA
European Travel Author
pi_51195985
quote:

[..]

hyey ik hier?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_51197058
quote:

[..]

Zo worden wij op de media gepresenteerd.
maar als jij nou eens over de grens gaat, naar Baskenland bijvoorbeeld zal je zien dat wij een goede volk zijn.
En weet je wat het vervelende is, we zijn een beter volk dan de Nederlanders.
pi_51197102
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:13 schreef ETA het volgende:

[..]

hyey ik hier?
Euskadi Ta Askatasuna
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:48:04 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197127
Eigen schuld. Had je maar vanaf het begin Engels moeten praten.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:48:21 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197137
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:47 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Euskadi Ta Askatasuna
[afbeelding]
pi_51197144
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

vrijdag 6 juli 2007 @ 12:49:01 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197155
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:48 schreef Elixabete het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ow wat ben je grappig.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:50:18 #56
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51197195
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef Elixabete het volgende:

[..]

maar als jij nou eens over de grens gaat, naar Baskenland bijvoorbeeld zal je zien dat wij een goede volk zijn.
Ik neem aan dat de nabestaanden van die twee illegale schoonmakers op het vliegveld van Madrid, en de talloze anderen, het daar absoluut mee eens zijn.

Mensen in Spanje zijn gek op Basken
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:50:52 #57
33189 RM-rf
1/998001
pi_51197213
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Mijn beste vriendin zit momenteel in een spaanstalig land en is niet bereikbaar op haar mobiel. Ik bel dus naar het huis waar ze verblijft ik groet en stel me in het spaans voor (internet is geweldig) en zeg dat ik geen spaans spreek. Vervolgens vraag ik nog wel in het spaans of ik mijn beste vriendin kan spreken. Begint die vrouw te ratelen ...
Ik denk dat dus ook via een vaste lijn je vriendin niet te bereiken is .. of 'wil' zijn

Dat wordt een leuk gesprek dat jullie gaan voeren als ze weer thuiskomt, duurt dat nog lang?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:51:16 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197230
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef D1 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de nabestaanden van die twee illegale schoonmakers op het vliegveld van Madrid, en de talloze anderen, het daar absoluut mee eens zijn.

Ongetwijfeld.
pi_51197237
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef D1 het volgende:

[..]

Ik was op de dag voor de explosie op de vliegveld van Madrid.
Best raar als je de volgende dag ziet dat de garage opgeblazen is waar mijn auto de dag ervoor stond.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:53:28 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197294
je hebt gelukkig geen Baskisch kapsel. Dat zou te erg zijn.
pi_51197333
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:53 schreef amaranta het volgende:
je hebt gelukkig geen Baskisch kapsel. Dat zou te erg zijn.
Ik spreek Euskara en dat is wel genoeg
En er hangt een baskische vlag in me huis.
En een sticker op de achterraam van me auto
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:55:43 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197368
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:54 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Wat doe je nog in Nederland? Hoppa. Enkeltje terug!
pi_51197383
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat doe je nog in Nederland? Hoppa. Enkeltje terug!
Werken
pi_51197397
Maar wees gerust.
Februari 2008 ga ik terug
Weg uit deze stinkland.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:59:26 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197489
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:56 schreef Elixabete het volgende:
Maar wees gerust.
Februari 2008 ga ik terug
Weg uit dit stinkland.
Goedzo. Als je hier niet tevreden bent moet je teruggaan.
Maar, waar komt je familie oorspronkelijk vandaan?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:00:22 #66
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51197517
quote:

[..]

Misschien was je een dagje te vroeg in Madrid.

Beetje meer geduld en je had een glorieuze rol kunnen spelen in de "vrijheidsstrijd" van Baskenland
pi_51197586
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Goedzo. Als je hier niet tevreden bent moet je teruggaan.
Maar, waar komt je familie oorspronkelijk vandaan?
Euskal Herria
pi_51197608
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:00 schreef D1 het volgende:

[..]

Misschien was je een dagje te vroeg in Madrid.

Beetje meer geduld en je had een glorieuze rol kunnen spelen in de "vrijheidsstrijd" van Baskenland
Lach maar
Ik strijd voor een eigen land ja.
Maar wat de ETA doet is fout.
pi_51197621
Misschien had je wel zoeen oude spaanse graftak aan de telefoon.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:06:28 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197734
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:02 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Euskal Herria
Heel je familie?
Dus geen emigranten?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:06:39 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197736
quote:

[..]

Lach maar
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:07:05 #72
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51197749
quote:

[..]

Lach maar
Mwoah.

Als je het geweld van ETA afkeurt, dan lijkt me een strijd voor eigen land gerechtvaardigt.

Heb op zich wel respect voor de geweldloze strijd van de Basken en Catalanen. Ergens in geloven is een groot goed.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:08:04 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51197778
baskisch kapsel
pi_51197871
Elixabete : Nu doe je precies wat je niet moet doen....jezelf verheffen boven andere volken.
Basken zijn inderdaad hele aardige mensen (net als spanjaarden, chinezen, eskimo's etc) maar hebben een grote kwaal waar ze niet vanaf lijken te komen : Een soort aangeboren arrogantie dat ze denken dat ze 'te goed zijn' oid om in Spanje te integreren.

Zelfde met de Catalanen.......we zijn op weg naar 1 groot europa, maar jullie moeten perse weer je eigen staatje, om het allemaal zelf beter te doen. De galiciers denken trouwens ook dat ze beter zijn, en de Andaluciers vinden dat ook. Wie heeft de grootste pik ? Het is een beetje als de friezen en limburgers in Nederland.....

Leef gewoon een keer samen zonder altijd maar weer jezelf superieur te vinden aan andere volken of landen of religies of talen of of of of ....

Basken zijn GEEN geboren terroristen, maar wel geboren klagers, en ze doen te weinig om het beter te maken. Als ik door 't Baskenland rij dan wordt ik accuut depressief en dan met name in de grote steden - industrie, vervallenheid, smerige gebouwen ....nou, waar jij blij van wordt hoor ;-)
pi_51218621
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:10 schreef el_visionero het volgende:
Elixabete : Nu doe je precies wat je niet moet doen....jezelf verheffen boven andere volken.
Basken zijn inderdaad hele aardige mensen (net als spanjaarden, chinezen, eskimo's etc) maar hebben een grote kwaal waar ze niet vanaf lijken te komen : Een soort aangeboren arrogantie dat ze denken dat ze 'te goed zijn' oid om in Spanje te integreren.

Zelfde met de Catalanen.......we zijn op weg naar 1 groot europa, maar jullie moeten perse weer je eigen staatje, om het allemaal zelf beter te doen. De galiciers denken trouwens ook dat ze beter zijn, en de Andaluciers vinden dat ook. Wie heeft de grootste pik ? Het is een beetje als de friezen en limburgers in Nederland.....

Leef gewoon een keer samen zonder altijd maar weer jezelf superieur te vinden aan andere volken of landen of religies of talen of of of of ....

Basken zijn GEEN geboren terroristen, maar wel geboren klagers, en ze doen te weinig om het beter te maken. Als ik door 't Baskenland rij dan wordt ik accuut depressief en dan met name in de grote steden - industrie, vervallenheid, smerige gebouwen ....nou, waar jij blij van wordt hoor ;-)
Dan spreek je over Bilbao.
Wanneer ben je erdoorheen gereden? 10 jaar terug?
Bilbao was een staalstad en er is nu nog amper te vinden en ze zijn druk bezig met opknappen.
Maar Donostia?
Geen smerigheid hoor, mooie nette stad.
En dat wij een eigen land willen, hebben wij groot recht toe.
Ga jij maar verdiepen in onze geschiedenis dan praat je anders.
pi_51218631
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef amaranta het volgende:
baskisch kapsel
[afbeelding]
Vind je wel mooi he
Lelijke kapsel
  zaterdag 7 juli 2007 @ 03:39:45 #77
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_51223637
Tis de Nederlandse marechaussee die steeds denkt dat ik een Baskische terrorist ben door mijn achternaaam, zonder gekheid.. terwijl ik in Spanje nergens ooit last heb.

Behalve van gierige, zuinige, aan grootheidswaanzin lijdende Catalanen met hun dronken dialect, die alleen maar Catalaanse geschiedenis op school leren en dat zij zo goed zijn. Ik word er zo moe van...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 03:45:15 #78
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51223669
Hijo da puta
uno cerveca.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:51:18 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51226753
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Vind je wel mooi he
Lelijke kapsel
Ik vind Baskische kapsel monsterlijk.
Het zijn ook vaak mensen die in juttezakken enzo rondlopen.
Hoewel er in de rest van Spanje ook zulke gedrochten rondlopen, daar niet van.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:52:08 #80
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51226769
quote:

[..]

Dan spreek je over Bilbao.
Wanneer ben je erdoorheen gereden? 10 jaar terug?
Bilbao was een staalstad en er is nu nog amper te vinden en ze zijn druk bezig met opknappen.
Maar Donostia?
Geen smerigheid hoor, mooie nette stad.
Ik roep al jaren.. geef ze dat land!
Hullies... en dan, dan ben je onafhankelijk....wat dan?
pi_51226854
quote:

[..]

In ME huis . Nederlands beheers jij nog niet goed genoeg. Hup, op naar de inburgeringscursus jij.
pi_51226868
je bouwt het gesprek ook verkeerd op. je moet beginnen met: hola, hablo con la chicka fea que es muy masivo?
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:01:40 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51226973
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:56 schreef JuupŠ het volgende:

[..]

In ME huis . Nederlands beheers jij nog niet goed genoeg. Hup, op naar de inburgeringscursus jij.
Ze gaat binnenkort terug Juup
Ik wilde gaan zeggen weer een Spanjaard minder, maar eej, ze is geen Spanjaard, ze is een Bask.
Weer een Bask minder dus
pi_51226978
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:56 schreef JuupŠ het volgende:

[..]

Ik woon nog geen jaar in Nederland
Dus je moet niet klagen.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:02:20 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51226988
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 11:57 schreef Linkmiegel het volgende:
je bouwt het gesprek ook verkeerd op. je moet beginnen met: hola, hablo con la chicka fea que es muy masivo?
Dan zeg je dus?
Hallo, spreek ik met de lelijke meid die ook [vreemd woord] is?
pi_51227057
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ze gaat binnenkort terug Juup
Ik wilde gaan zeggen weer een Spanjaard minder, maar eej, ze is geen Spanjaard, ze is een Bask.
Weer een Bask minder dus
Jij misschien blij.
Maar ach ik ben ook blij.
Nederland is een raar kut land met een respect loze volk.
Nederlanders denken alleen maar aan hunzelf ikke ikke ikke en de rest mag doodvallen.
Tja dat is best wel triest hoor.
Maar goed het maakt mij verder niet uit, ik heb een Spaanse paspoort en ik hoef de ondergang van Nederland niet bij te wonen.
Want als het zo doorgaat met jullie en de buitenlanders dan blijft er over 50 jaar niks meer van het Nederlandse volk over.
Altijd maar klagen maar als het puntje bij paaltje komt dan zijn jullie stil.
Blaas dan nog liever een gebouw op ofzo, maar niet als een gek lopen zeiken en dan opeens stil zijn.
Maar nogmaals, ik ben blij dat ik terug ga wnat he tis hier geen bal aan.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:07:52 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227119
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:05 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Jij misschien blij.
Nederlanders denken alleen maar aan hunzelf ikke ikke ikke en de rest mag doodvallen.
Maar goed het maakt mij verder niet uit, ik heb een Spaanse paspoort en ik hoef de ondergang van Nederland niet bij te wonen.
Want als het zo doorgaat met jullie en de buitenlanders dan blijft er over 50 jaar niks meer van het Nederlandse volk over.
Blaas dan nog liever een gebouw op ofzo, maar niet als een gek lopen zeiken en dan opeens stil zijn.
Owja, en wat doe jij dan? Net zo goed klagen.
Ik kan er idd niet zo goed tegen als 'buitenlanders' hun thuisland gaan verheerlijken. Ga dan terug als het daar beter is. Geldt niet alleen voor jou hoor, maar voor iedere buitenlander die dat doet. Ik ben zelf ook buitenlander maar ik loop niet de hele tijd mijn thuisland te verheerlijken.
pi_51227169
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Owja, en wat doe jij dan? Net zo goed klagen.
Ik kan er idd niet zo goed tegen als 'buitenlanders' hun thuisland gaan verheerlijken. Ga dan terug als het daar beter is. Geldt niet alleen voor jou hoor, maar voor iedere buitenlander die dat doet. Ik ben zelf ook buitenlander maar ik loop niet de hele tijd mijn thuisland te verheerlijken.
Afrika wordt je ook niet echt vrolijk van.
pi_51227198
En klagen doe ik over jullie.
Wat er met dit land gebeurd zou mij aan me reet roesten.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:11:00 #90
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227221
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:09 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Afrika wordt je ook niet echt vrolijk van.
Ik kom uit hetzelfde land als jij hoor.
pi_51227236
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik kom uit hetzelfde land als jij hoor.
Euskal Herria?
pi_51227249
Ik keek in je fobo maar grappig, spaans uiterlijk en russische naam
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:13:17 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227279
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:11 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Euskal Herria?
Zolang el Pais Vasco geen land is kom jij uit Spanje.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:13:34 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227290
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:12 schreef Elixabete het volgende:
Ik keek in je fobo maar grappig, spaans uiterlijk en russische naam
Dat is mijn naam ook niet
pi_51227298
maar goed, ik ben verder hier niet om herrie te schoppen, ik ben gewoon trots op mijn land zoals iedereen dat zou moeten doen.
Trots zijn op je identiteit.
pi_51227318
en ja, de 1 gaat er harder op in dan de ander.
En ik geef toe dat ik best wel een fanatiekeling ben.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:14:53 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227319
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Elixabete het volgende:
maar goed, ik ben verder hier niet om herrie te schoppen, ik ben gewoon trots op me land zoals iedereen dat zou moeten doen.
Ik ben ook trots op mijn nationaliteit, alleen loop ik dat niet de hele dag te verkondigen.
Ik ben blij dat ik in dit land te gast mag zijn.
Ik kies er ook bewust voor mijn nationaliteit te behouden en niet de Nederlandse aan te nemen.
pi_51227322
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:01 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Ik woon nog geen jaar in Nederland
Dus je moet niet klagen.
Jij bent een profiteur dus?
pi_51227335
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef JuupŠ het volgende:

[..]

profiteren van wat?
pi_51227337
quote:
maar goed, ik ben verder hier niet om herrie te schoppen, ik ben gewoon trots op me land zoals iedereen dat zou moeten doen.
MIJN land, leer nederlands.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:15:43 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227341
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef JuupŠ het volgende:

[..]

Ik ben wel lief he Juupske
pi_51227365
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef Elixabete het volgende:

[..]

profiteren van wat?
Van de nederlandse staat en inwoners.Komt hier alleen naar toe om te klagen maar verder wel gebruik maken van diverse voorzieningen en gastvrijheid van de nederlanders?
pi_51227373
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben wel lief he Juupske
Soms
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:17:04 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227382
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:16 schreef JuupŠ het volgende:

[..]

Soms:D
Jij ook
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:17:30 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227393
quote:

[..]

Van de nederlandse staat en inwoners.Komt hier alleen naar toe om te klagen maar verder wel gebruik maken van diverse voorzieningen en gastvrijheid van de nederlanders?
Psst wel hoofdletters gebruiken hoor!
pi_51227396
En nu ben ik even in een ander topic irriteren
pi_51227416
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

Psst wel hoofdletters gebruiken hoor!
Ik weet dat Nederlandse en Nederlanders e.d. met hoofdletters moet, maar met de snelheid van het typen heb ik dat even overgeslagen
pi_51227422
quote:

[..]

gastvrijheid
dat mis ik heel erg hier haha.
Maar nee ik profiteer niet van jullie voorzieningen.
Al mijn verzekeringen en andere rotzooi heb ik gewoon in Baskenland lopen (eigen systeem hebben we daar)
En ik werk Fulltime.
Dus ik houd mijn handje niet op hoor voor geld.
pi_51227455
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:

[..]

gastvrijheid
Al mijn verzekeringen en andere rotzooi heb ik gewoon in Baskenland lopen (eigen systeem hebben we daar)
En ik werk Fulltime.
Dus jij jat hier de baan weg waar een Nederlander misschien enorm op zit te wachten? Dat bedoel ik
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:19:47 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227475
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:

[..]

gastvrijheid
En ik werk Fulltime.

Sorry hoor

Maar je moet je hier ook verzekeren.

Ik vind Nederland zeker wel gastvrij!
pi_51227495
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef JuupŠ het volgende:

[..]

Dus jij jat hier de baan weg waar een Nederlander misschien enorm op zit te wachten? Dat bedoel ik
Haha welke baan?
ik ben overgeplaatst in het bedrijf naar nederland.
Ik werk voor een internationaal bedrijf waar 35.000 man werkt.
En tja ik kreeg deze plek aangeboden in Nederland voor 2 jaar.
En dan ga ik weer terug naar Donostia voor hetzelfde bedrijf.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:20:27 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227496
Let wel: ik zei Nederland.
Niet alle Nederlanders zijn even gastvrij. Maarja, zulke mensen heb je overal.
pi_51227501
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef amaranta het volgende:
Let wel: ik zei Nederland.
Niet alle Nederlanders zijn even gastvrij. Maarja, zulke mensen heb je overal.
Daar heb je gelijk in.
pi_51227504
En andersom vind ik het ook triest, dat Nederlanders ie b.v. in Spanje wonen hier in Nederland verzekerd kunnen zijn. Moest niet kunnen. Verzeker je maar in het land waar je op dat moment permanent verblijft.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:21:16 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51227517
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef JuupŠ het volgende:
En andersom vind ik het ook triest, dat Nederlanders ie b.v. in Spanje wonen hier in Nederland verzekerd kunnen zijn. Moest niet kunnen. Verzeker je maar in het land waar je op dat moment permanent verblijft.
Vind ik ook.
pi_51227548
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef JuupŠ het volgende:
Het ligt bij mij helaas anders.
Als ik dat kon deed ik dat ook.
Maar vanwege het bedrijf waar ik voor werk kan ik dat niet.
pi_51227568
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef JuupŠ het volgende:

[..]

En ik jat geen baan, we komen 27 mensen tekort.
pi_51228819
quote:
maar goed, ik ben verder hier niet om herrie te schoppen, ik ben gewoon trots op mijn land zoals iedereen dat zou moeten doen.
Trots zijn op je land is toch wel heet meest trieste wat je maar kunt doen Omdat je er toevallig geboren bent moet je daar maar een beetje trots op zijn? Maar goed, wat doe je eigenlijk hier als je het zo'n rotland vindt? Een discussie zal wel niet nodig zijn, daar snap je te weinig van de wereld voor.
:) (:
pi_51228950
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Trots zijn op je land is toch wel heet meest trieste wat je maar kunt doen Omdat je er toevallig geboren bent moet je daar maar een beetje trots op zijn? Maar goed, wat doe je eigenlijk hier als je het zo'n rotland vindt? Een discussie zal wel niet nodig zijn, daar snap je te weinig van de wereld voor.
je zal eens terug moeten lezen en dan pas posten
Dan weet je ook wat ik hier doe.
pi_51229010
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:36:45 #121
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_51229569
Ik ga over een paar dagen anderhalve week naar Baskenland.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_51229751
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:36 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ik ga over een paar dagen anderhalve week naar Baskenland.
Geniet
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:50:15 #123
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_51229877
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:44 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Geniet
Tips?

(en wees eens niet zo negatief over Nederland )
Ik vind mezelf erg slim.
pi_51230365
Baskenland is wel tof
Bilboko Athletic Kluba
pi_51230436
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:50 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Tips?

(en wees eens niet zo negatief over Nederland )
Kaas is lekker
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:40:35 #126
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_51231108
quote:

Moet je eens niet naar iebiesaa of beeniedorum gaan.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:45:11 #127
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_51231180
quote:
We, wij.. wat lul je,, je bent gewoon een domme coņo, me pa is ook bask(uit bilbao) en we moeten gewoon richting een spanje, een europa, een wereld,, dat stomme eigen landjes denken is zo bekrompen.. Dat je trots bent op 't bask zijn, ja dat is begrijpelijk,, maar jij voelt je duidelijk beter dan een ander ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_51231631
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:45 schreef DAMH het volgende:

[..]

We, wij.. wat lul je,, je bent gewoon een domme coņo, me pa is ook bask(uit bilbao) en we moeten gewoon richting een spanje, een europa, een wereld,, dat stomme eigen landjes denken is zo bekrompen.. Dat je trots bent op 't bask zijn, ja dat is begrijpelijk,, maar jij voelt je duidelijk beter dan een ander ...
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donosti
pi_51232288
Ai caramba!
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:03:06 #130
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_51233145
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_51233158
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:03 schreef DAMH het volgende:

[..]

zaterdag 7 juli 2007 @ 16:21:09 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51233636
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Volgens mij wil gewoon een Donosti land. Met je Donosti.
Als alle Basken zoals jij denken...haha....
pi_51233673
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

Volgens mij wil gewoon een Donosti land. Met je Donosti.
Als alle Basken zoals jij denken...haha....
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:22:50 #134
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51233686
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef Elixabete het volgende:

[..]

pi_51233777
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

jij bent stoer meis.
Blijf zo doorgaan.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:33:13 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51233999
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef Elixabete het volgende:

[..]

jij bent stoer meis.
Blijf zo doorgaan.

Ja ik ben stoer. Maar ik ben niet degene die zichzelf voor lul zet in dit topic.
  Moderator zaterdag 7 juli 2007 @ 16:34:35 #137
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_51234033
Je kan zeggen wat je wil, maar het is voor die Basken wel moeilijk om ontopic te blijven.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:36:04 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51234071
Doe maar op slot dan.
Ik ben overigens geen bask.
pi_51234074
Nog even en ik blaas de server op
pi_51234505
Basken
:) (:
pi_51235067
Tovenaars
pi_51235225
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Sorry hoor

Maar je moet je hier ook verzekeren.

Ik vind Nederland zeker wel gastvrij!
Dream on, dream on
pi_51235230
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:53 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Basken

[ Bericht 13% gewijzigd door EricT op 07-07-2007 17:32:33 ]
  zondag 8 juli 2007 @ 13:59:11 #144
69211 koffiegast
langzinnig
pi_51258675
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef Elixabete het volgende:

[..]

je maakt je anders niet geliefd. Knap dat je Nederlands kan, maar je pragmatica mist nog duidelijk veel
  zondag 8 juli 2007 @ 14:17:26 #145
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_51259104
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef wise het volgende:
NO HABLA PUTA!!!
  zondag 8 juli 2007 @ 14:40:26 #146
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51259684
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:05 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Jij misschien blij.
Ohja, zo denken Basken misschien Daar los je iets mee op Ga maar gauw terug
Weisst
pi_51263339
quote:
Op zondag 8 juli 2007 14:40 schreef erkel het volgende:

[..]

Ohja, zo denken Basken misschien Daar los je iets mee op Ga maar gauw terug
ff afreageren toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: