abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51187037
Mijn beste vriendin zit momenteel in een spaanstalig land en is niet bereikbaar op haar mobiel. Ik bel dus naar het huis waar ze verblijft ik groet en stel me in het spaans voor (internet is geweldig) en zeg dat ik geen spaans spreek. Vervolgens vraag ik nog wel in het spaans of ik mijn beste vriendin kan spreken. Begint die vrouw te ratelen, dus ik weer No hablo Espaņo en vraag of ze engels spreekt (in het spaans), gaat ze door. Nog 2 keer gezegd en ze gaat gewoon door met ratelen in het spaans, spreek dan nog rustig maar zelfs dat kan ze niet. Ik heb maar opgehangen want daar schiet ik toch niets mee op want daar krijg ik haar niet mee aan de tel.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_51187056
Pardon, je ne parles pas Hollandais
pi_51187060
Excuse me, I can't speak Dutch.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:19:01 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_51187065
Waarschijnlijk was jouw uitspraak zo slecht dat ze je niet heeft begrepen...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_51187084
Entschuldigung, ich spreche kein Niederländisch. Erklären Sie mal bitte.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:20:21 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_51187110
Je spreekt jezelf een beetje tegen door in het Spaans te zeggen dat je geen Spaans kan
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:21:29 #7
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_51187147
Spanjaarden zijn ook zoooooooooo dom

vorig jaar ook flink gezeik mee gehad, helpen ho maar
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_51187160
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:19 schreef Molluck het volgende:
Waarschijnlijk was jouw uitspraak zo slecht dat ze je niet heeft begrepen...
Ik heb het gezegd in het spaans (uitspraak waarschijnlijk slecht), maar ook in het engels (spreek ik zeer goed en zonder Nederlands accent).

Gisteren ook iemand aan de telefoon gehad op een ander nummer en toen was ze net een uur weg. Dat begreep ik tenminste wat ze praatte langzaam. Deze vrouw sprak zoooo snel.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_51187201
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:20 schreef TNA het volgende:
Je spreekt jezelf een beetje tegen door in het Spaans te zeggen dat je geen Spaans kan
Tsja, dat doe je toch ook altijd in frankrijk, alleen spreek ik dan geen frans uit principe.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:23:31 #10
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51187209
Ga dan gewoon die naam van die vriendin roepen..
dan snappen ze het wel
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:26:20 #11
154880 Bolter
Awesomeness
pi_51187267
Gewoon hárder praten; dan snappen die lui die het wel!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_51187279
Entschuldigung, ich spreche kein Holländisch !
Fingerspitzgefühl
pi_51187280
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:21 schreef beertenderrr het volgende:
Spanjaarden zijn ook zoooooooooo dom

vorig jaar ook flink gezeik mee gehad, helpen ho maar
Gelukkig zijn Fransen of Italianen dat niet, die spreken ook geen woord Engels
En dan heb je ook nog die verdamnten deutscher, die geeneens moeite doen om een andere taal te praten
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:36:58 #14
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_51187566
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:26 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog die verdamnten deutscher, die geeneens moeite doen om een andere taal te praten
zelfde verhaal idd
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_51187658
TS is dikke stront door een trechter.
Spanjaarden praten niet snel.
Dat komt omdat jij er geen schijt van verstaat vieze kutpauper met je kutnederlands.
Ga Spaans leren, Dan kom je nog ergens
pi_51187686
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:26 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Vergeet de duitsers niet!

In de schandinavische landen spreekt bijna iedereen ook engels naast hun moedertaal.
pi_51187694
No entiendo espanol (noh entjendoh espanjol)

gevolgd door :

No hablo espanol, no comprendo (noh haabloh espanjol, noh komprendoh)

En dan :

Quero hablar con mi amiga, se llama 'karla de vries' ( kjerow aablar kon mi amikga, se jamoh karla de vries)

Belangrijk is dat je de naam van je vriendin natuurlijk OOK op z'n spaans uitspreekt.
Dus bijvoorbeeld 'de vries' zal worden 'deh vriejes' ofzo ...

Als het heel dringend is dan kan ik ook wel even voor je bellen (skype) ik spreek en begrijp prima spaans. Als het mens aan de andere kant CATALAANS of baskisch spreekt dan kan ik je helaasch niet helpen ;-)

mail me op mdkooter apestaartje gmail.com ;-)
pi_51187729
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:39 schreef Elixabete het volgende:
TS is dikke stront door een trechter.
Spanjaarden praten niet snel.
Dat komt omdat jij er geen schijt van verstaat vieze kutpauper met je kutnederlands.
Ga Spaans leren, Dan kom je nog ergens
Ik zal het even fonetisch typen want mijn russisch is niet erg goed
Goenja!
pi_51187735
met baskisch kan ik je wel helpen.
Ik kom uit Donostia
Baskisch is mijn 1ste taal.

EUSKARA
pi_51187760
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik zal het even fonetisch typen want mijn russisch is niet erg goed
Goenja!
Ik ben geen rus
Ik ben Baskisch (Noord Spanje)
pi_51187783
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
Pardon, je ne parles pas Hollandais
O RLY?

Je parle Hollandais
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51187803
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:43 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Ik ben geen rus
Ik ben Baskisch (Noord Spanje)
wat is het verschil dan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51187817
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

wat is het verschil dan?
Wees niet zo bijdehand
pi_51187841
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:45 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Wees niet zo bijdehand
als jij niet zo Elixabete doet
pi_51187849
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:40 schreef el_visionero het volgende:
No entiendo espanol (noh entjendoh espanjol)

gevolgd door :

No hablo espanol, no comprendo (noh haabloh espanjol, noh komprendoh)

En dan :

Quero hablar con mi amiga, se llama 'karla de vries' ( kjerow aablar kon mi amikga, se jamoh karla de vries)

Belangrijk is dat je de naam van je vriendin natuurlijk OOK op z'n spaans uitspreekt.
Dus bijvoorbeeld 'de vries' zal worden 'deh vriejes' ofzo ...

Als het heel dringend is dan kan ik ook wel even voor je bellen (skype) ik spreek en begrijp prima spaans. Als het mens aan de andere kant CATALAANS of baskisch spreekt dan kan ik je helaasch niet helpen ;-)

mail me op mdkooter apestaartje gmail.com ;-)
Als ik het zo lees dan was mijn uitspraak niet eens zo verkeerd. Ze heeft gelukkig een spaanse voornaam wat het wel een stuk gemakkelijker maakt. Ik heb net nogmaals met de ratelende vrouw aan de tel gezeten en ze sprak nu een stuk rustiger. Ik kon eruit opmaken dat ze nog niet daar was gearrivieerd (schijnt 2 dagen onderweg te zijn naar die bewuste plaats). Bedankt voor het aanbod, wie weet vraag ik je een keertje om hulp. Het betreffende land waar ze zit is Peru, geen flauw idee of het heel anders spaans is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')