Van de nederlandse staat en inwoners.Komt hier alleen naar toe om te klagen maar verder wel gebruik maken van diverse voorzieningen en gastvrijheid van de nederlanders?quote:
Psst wel hoofdletters gebruiken hoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van de nederlandse staat en inwoners.Komt hier alleen naar toe om te klagen maar verder wel gebruik maken van diverse voorzieningen en gastvrijheid van de nederlanders?
Ik weet dat Nederlandse en Nederlanders e.d. met hoofdletters moet, maar met de snelheid van het typen heb ik dat even overgeslagenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Psst wel hoofdletters gebruiken hoor!
gastvrijheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van de nederlandse staat en inwoners.Komt hier alleen naar toe om te klagen maar verder wel gebruik maken van diverse voorzieningen en gastvrijheid van de nederlanders?
Dus jij jat hier de baan weg waar een Nederlander misschien enorm op zit te wachten? Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
gastvrijheid
dat mis ik heel erg hier haha.
Maar nee ik profiteer niet van jullie voorzieningen.
Al mijn verzekeringen en andere rotzooi heb ik gewoon in Baskenland lopen (eigen systeem hebben we daar)
En ik werk Fulltime.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
gastvrijheid
dat mis ik heel erg hier haha.
Maar nee ik profiteer niet van jullie voorzieningen.
Al mijn verzekeringen en andere rotzooi heb ik gewoon in Baskenland lopen (eigen systeem hebben we daar)
En ik werk Fulltime.
Haha welke baan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij jat hier de baan weg waar een Nederlander misschien enorm op zit te wachten? Dat bedoel ik
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef amaranta het volgende:
Let wel: ik zei Nederland.
Niet alle Nederlanders zijn even gastvrij. Maarja, zulke mensen heb je overal.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef Juup© het volgende:
En andersom vind ik het ook triest, dat Nederlanders ie b.v. in Spanje wonen hier in Nederland verzekerd kunnen zijn. Moest niet kunnen. Verzeker je maar in het land waar je op dat moment permanent verblijft.
Het ligt bij mij helaas anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef Juup© het volgende:
En andersom vind ik het ook triest, dat Nederlanders ie b.v. in Spanje wonen hier in Nederland verzekerd kunnen zijn. Moest niet kunnen. Verzeker je maar in het land waar je op dat moment permanent verblijft.
En ik jat geen baan, we komen 27 mensen tekort.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij jat hier de baan weg waar een Nederlander misschien enorm op zit te wachten? Dat bedoel ik
Trots zijn op je land is toch wel heet meest trieste wat je maar kunt doenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:13 schreef Elixabete het volgende:
maar goed, ik ben verder hier niet om herrie te schoppen, ik ben gewoon trots op mijn land zoals iedereen dat zou moeten doen.
Trots zijn op je identiteit.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Trots zijn op je land is toch wel heet meest trieste wat je maar kunt doenOmdat je er toevallig geboren bent moet je daar maar een beetje trots op zijn? Maar goed, wat doe je eigenlijk hier als je het zo'n rotland vindt? Een discussie zal wel niet nodig zijn, daar snap je te weinig van de wereld voor.
Genietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:36 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ik ga over een paar dagen anderhalve week naar Baskenland.
Kaas is lekkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:50 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Tips?
(en wees eens niet zo negatief over Nederland)
Moet je eens niet naar iebiesaa of beeniedorum gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:21 schreef beertenderrr het volgende:
Spanjaarden zijn ook zoooooooooo dom
vorig jaar ook flink gezeik mee gehad, helpen ho maar
We, wij.. wat lul je,, je bent gewoon een domme coño, me pa is ook bask(uit bilbao) en we moeten gewoon richting een spanje, een europa, een wereld,, dat stomme eigen landjes denken is zo bekrompen.. Dat je trots bent op 't bask zijn, ja dat is begrijpelijk,, maar jij voelt je duidelijk beter dan een anderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef Elixabete het volgende:
En dat wij een eigen land willen, hebben wij groot recht toe.
Ga jij maar verdiepen in onze geschiedenis dan praat je anders.![]()
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donostiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:45 schreef DAMH het volgende:
[..]
We, wij.. wat lul je,, je bent gewoon een domme coño, me pa is ook bask(uit bilbao) en we moeten gewoon richting een spanje, een europa, een wereld,, dat stomme eigen landjes denken is zo bekrompen.. Dat je trots bent op 't bask zijn, ja dat is begrijpelijk,, maar jij voelt je duidelijk beter dan een ander...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donosti
Volgens mij wil gewoon een Donosti land. Met je Donosti.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:04 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bilbo, dat is een achterbuurt van Donosti
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij wil gewoon een Donosti land. Met je Donosti.
Als alle Basken zoals jij denken...haha....
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]jij bent stoer meis.
Blijf zo doorgaan.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sorry hoor
Maar je moet je hier ook verzekeren.
Ik vind Nederland zeker wel gastvrij!
quote:
je maakt je anders niet geliefd. Knap dat je Nederlands kan, maar je pragmatica mist nog duidelijk veelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Zo worden wij op de media gepresenteerd.
maar als jij nou eens over de grens gaat, naar Baskenland bijvoorbeeld zal je zien dat wij een goede volk zijn.
En weet je wat het vervelende is, we zijn een beter volk dan de Nederlanders.
Ohja, zo denken Basken misschienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij misschien blij.![]()
Maar ach ik ben ook blij.
Nederland is een raar kut land met een respect loze volk.
Nederlanders denken alleen maar aan hunzelf ikke ikke ikke en de rest mag doodvallen.
Tja dat is best wel triest hoor.
Maar goed het maakt mij verder niet uit, ik heb een Spaanse paspoort en ik hoef de ondergang van Nederland niet bij te wonen.
Want als het zo doorgaat met jullie en de buitenlanders dan blijft er over 50 jaar niks meer van het Nederlandse volk over.
Altijd maar klagen maar als het puntje bij paaltje komt dan zijn jullie stil.
Blaas dan nog liever een gebouw op ofzo, maar niet als een gek lopen zeiken en dan opeens stil zijn.
Maar nogmaals, ik ben blij dat ik terug ga wnat he tis hier geen bal aan.
ff afreageren tochquote:Op zondag 8 juli 2007 14:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Ohja, zo denken Basken misschienDaar los je iets mee op
Ga maar gauw terug
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |