Op iemands usernaam drukken (TT 'sigmate' en 'De discussie over polmods, centraal')quote:Op zondag 8 juli 2007 04:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Shit, stelt me teleur, maar verbaast me niet.
[..]
Hoe, want dat heb ik wel eens geprobeerd bij iemand, maar lukte me niet.
[..]
Nou, eerlijk gezegd heb ik nog geen problemen gehad. En intimideren? Ach, welnee.
Hij is gisteren gewoon weggezuiverd op basis van een ongewenste mening, en dat weet je ook. En verder is er niemand weggewerkt, dus waar heb je het over?quote:Op zondag 8 juli 2007 04:59 schreef Ryan3 het volgende:
Die is niet weggewerkt, die kreeg een weekbannetje wegns Holocaustontkenning. De rest is zijn eigen verantwoordelijkheid, zoals het bannetje eergisteren oid.
Overigens kon hij al meer dan een jaar weer posten op Fok!..
Leugens op leugens, hetze, haat en mensen hier op Fok! wegwerken = sigme en PJ.
Je weet zeker dat je geen andere user bent.quote:Op zondag 8 juli 2007 04:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
PJORourke is geen user, het is een begip![]()
Ik doe niet aan klonen.quote:Op zondag 8 juli 2007 05:03 schreef Ryan3 het volgende:
Je weet zeker dat je geen andere user bent..
Ironie is niet je sterkste punt?quote:Op zondag 8 juli 2007 05:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je geen andere user bent..
Weggezuiverd door jouw beep toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 05:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is gisteren gewoon weggezuiverd op basis van een ongewenste mening, en dat weet je ook. En verder is er niemand weggewerkt, dus waar heb je het over?
Kort script of moet het nog iets verder uitgewerkt worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 05:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik zie er een mooie film in. Ryan3 en Sigme lopen gebroederlijk de Senaat uit. Op dat moment stort zich een gedaante naar voren, heft zijn handen ten hemel en steekt de dolk tot het bot in haar rug. Sigme draait zich om. 'Ook gij, SCH', en stort in zijn armen. In de verte zien we een juggernaut varen, de vlag gestreken. De zon zakt weg in een rimpelloze zee.
Het verliest toch veel van zijn magie als er die grijze lettertjes onderstaanquote:Op zondag 8 juli 2007 05:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Kort script of moet het nog iets verder uitgewerkt worden.![]()
Dit lijkt me een juiste analyse waar zojuist de discussie langs voerde. Het vetgedrukte onderschrijf ik althans ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 04:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal geen democratie. De beginpremisse van onze liberale democratie is dat er waarden bestaan die zich sinds jaar en dag bewezen hebben, en die niet zomaar overboord kunnen worden gegooid. Jij wil een liberale anarchie, zonder gemeenschapszin. Best hoor, maar ik doe niet mee.
Eigenlijk sta je een dictatuur voor die pertinent het bestaan van gemeenschapszin afwijst.
Ryan3, einde van een tijdperkquote:Op zondag 8 juli 2007 08:03 schreef damian5700 het volgende:
(Overigens, van mij had je die ban ook gekregen).
Het was geen vraag, maar dat er nieuwe ontwikkelingen zijn en dat ze hierop uitdraaien verbaast me niks.quote:Op zondag 8 juli 2007 08:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ryan3, einde van een tijdperk![]()
Is het trouwens wel zo effectief om dat te vragen aan iemand die geband is? Of stel je een retorische vraag?
Het mag eigenlijk geen naam hebben, maar het is vermakelijk. Waarom is Fok zo leeg eigenlijk?quote:Op zondag 8 juli 2007 08:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het was geen vraag, maar dat er nieuwe ontwikkelingen zijn en dat ze hierop uitdraaien verbaast me niks.
Ik heb nog wel wat inlees-werk te verrichten, maar in grote lijnen krijg ik er al hoogte van.quote:Op zondag 8 juli 2007 08:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het mag eigenlijk geen naam hebben, maar het is vermakelijk. Waarom is Fok zo leeg eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |