quote:Op zondag 8 juli 2007 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Iedereen ziet die Bjorn Borg onderbroeken bij meiden/vrouwen.
Zijn meestal types die zich elke zaterdagavond met de BjornBorg slip op de enkels in een steegje laten nemen door een mooiboy.
Iddquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef beertenderrr het volgende:
als meisjes het doen vind ik het ook al lelijkwat is er mis met de string
Inderdaad, BB zit gewoon veel chiller, maar hij heeft gelijk, het heeft ook een beetje klasse jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.... sterker nog ook die heb ik mijn ondergoed-lade liggen.
En de kwaliteit is zeker minder imo
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 06:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ga het vieren~!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben wat gewend in het leven maar als dit voor jou al reden is om iets te vieren..... be my guest
Als ik die zin had getypt wassie eerder droevig...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben wat gewend in het leven maar als dit voor jou al reden is om iets te vieren..... be my guest
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:52 schreef Noorseviking het volgende:
40 euro voor een onderbroek![]()
![]()
Je spoort dan echt niet..
Bij Hans Textiel heb je ze voor 4 / 5 euro goede kwaliteit![]()
39,95 dan, jij je zin.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]Die dingen kosten helemaal geen 40 euro man
adviesprijs is 32.50(dames) 37.50(heren) per dubbelpak, en dan heb je ook nog bepaalde designs die per stuk verocht worden voor 20-25 euro afhankelijk van design/materiaal) en true er zijn een groot aantal merken die goedkoper zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:38 schreef LSS het volgende:
20 euro kosten die Brörn Borg boxers, maar dat zijn ze niet waard. Ik heb er eens 1 voor mijn verjaardag gehadik zou ze zelf niet kopen. De strakke boxers van Dim zijn net zo goed en kosten maar 12 euro...
De mooi-igheid interesseert me weinig, het zit daarentegen wel ontiegelijk veel beter dan de Fila boxers die ik altijd droeg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:26 schreef sander89 het volgende:
Ja erg triest soort volk wat Bjorn Borg draagt, ja maar het is zo mooi het zit zo goed, rot op zeg![]()
Ga door...!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De mooi-igheid interesseert me weinig, het zit daarentegen wel ontiegelijk veel beter dan de Fila boxers die ik altijd droeg.
Om maar niet te spreken van die meuk die bij de H&M weg komt.
Nee doe mij dan maar BB, dat zit mij als gegoten en dat ik direct ook de enige reden dat ik het draag.
Het is ondergoed, maar dat betekent niet dat ik zomaar even een onderbroek aan trek omdat het toch niet zichtbaar is.![]()
Ik vind ze voor mannen nog wel gaan (edit:mits de boxer in kwestie niet boven de navel gedragen word en de broek niet op den kniën hang). maar wtf doet een meisje met een boxerquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:17 schreef LoggedIn het volgende:
ik vind ze echt enorm lief en sexy bij meisjesen draag ze zelf ook (wel de mannenversie)
Ik ben het met je eens, ik had ze vroeger altijd (kreeg ze altijd kado) en nu loopt iedereen ermee, maar jij praat over mooiboy´s maar je bent er zelf één!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111 KIJK JE FOTOBOEK VRIEND! NO-NO MOOIBOIquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef Dibble het volgende:
Ja maar ik ben als mooiboi geboren zij nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik had ze vroeger altijd (kreeg ze altijd kado) en nu loopt iedereen ermee, maar jij praat over mooiboy´s maar je bent er zelf één!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111 KIJK JE FOTOBOEK VRIEND! NO-NO MOOIBOI
Jij kent de waarde van geld niet blijkbaar..20 euro voor 1 miezerige onderbroekquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook niet.... nog niet eens de helft (normale design)
Lees je in... vlegel!
net als die rijke vernwende kutkinderen met rijke ouders.Valt me op bij zulke lui dat ze helemaal niet geinteresseerd zijn in hun uiterlijk en dresscode en daarom kopen de ouders maar altijd gstar of tommy kleding zodat het nog enigzins lijkt alsof ze status hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:33 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Jij kent de waarde van geld niet blijkbaar..20 euro voor 1 miezerige onderbroek![]()
Precies daar moeten ze het van hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:36 schreef Dibble het volgende:
[..]
net als die rijke vernwende kutkinderen met rijke ouders.Valt me op bij zulke lui dat ze helemaal niet geinteresseerd zijn in hun uiterlijk en dresscode en daarom kopen de ouders maar altijd gstar of tommy kleding zodat het nog enigzins lijkt alsof ze status hebben![]()
Hobby'squote:Op zondag 5 augustus 2007 18:12 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik had ze vroeger altijd (kreeg ze altijd kado) en nu loopt iedereen ermee, maar jij praat over mooiboy´s maar je bent er zelf één!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111 KIJK JE FOTOBOEK VRIEND! NO-NO MOOIBOI
18,75quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:33 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Jij kent de waarde van geld niet blijkbaar..20 euro voor 1 miezerige onderbroek![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef Cerubo het volgende:
Mensen die zeuren over het ondergoed van anderen. Koop gewoon wat jij wil en that's it
.
Ja èn nu?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef Hijacking het volgende:
mannen die onderbroeken dragen met mannen namen er op![]()
U got a pointquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef Hijacking het volgende:
Een fucking merknaamquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef Hijacking het volgende:
pauper!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:15 schreef Nega het volgende:
Als het lekker zit, als je het mooi vindt, waarom dan niet? Omdat jullie het gaar vinden?
Dan is Replay, G-Star, die zooi ook een hype, alles is een hype.
En daarbij, die boxers zitten perfect, 10x beter dan Hema/H&M boxers, je koopt kleding omdat je het mooi vindt, omdat je het lekker vindt zitten, en dat vinden die mensen dus ook bij Bjorn Borg kleding.
Noem me maar pauper, wat een kutwoord.
Old - school tennisserquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef Dibble het volgende:
Jesus wat is dit een kuthype aan het worden zeg.Ik liep beetje door het centrum van Enschede vandaag en echt LETTERLIJK bijna ieder breezer meisje of metro guy had iets van dat gare kutmerk aan.En dan ook nog hun broek extra laag hangen zodat het logo van het ondergoed te zien is![]()
Ok, dat meisjes het doen is enigzins nog wel te doen maar zelfs wanneer je die fatsige koeien ermee ziet rondlopen waarbij de vetrollen over de rand heen kruipen en de logo alsnog uit het zicht blijft![]()
En dan ook nog die trieste shenkie camper mooiboi's, ik bedoel wtf man, kan bijna je fuckin navel zien boven je roze gekleurde 'Bjord Borg' onderbox![]()
Echt iedereen loopt met die shit rond, ook longsleeves, tassen echt wtf man !
Hoe fuckin triest, alleen maar omdat het een hype is.En het erge is nog dat het gewoon rechuit rechtaan kleding is waar alleen een fuckin logo op zit die ook nog's lelijk en niets zeggend is.Ze weten niet eens wei fuckin Bjorn Borg is btwniet dat het mij ene ruk kan schelen
![]()
![]()
Klacht: zie bovennnnnnn
Of je koopt het omdat je ,,erbij'' wil horen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:15 schreef Nega het volgende:
Als het lekker zit, als je het mooi vindt, waarom dan niet? Omdat jullie het gaar vinden?
Dan is Replay, G-Star, die zooi ook een hype, alles is een hype.
En daarbij, die boxers zitten perfect, 10x beter dan Hema/H&M boxers, je koopt kleding omdat je het mooi vindt, omdat je het lekker vindt zitten, en dat vinden die mensen dus ook bij Bjorn Borg kleding.
Noem me maar pauper, wat een kutwoord.
Geloof je dat echt van jezelf?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:15 schreef Nega het volgende:
je koopt kleding omdat je het mooi vindt, omdat je het lekker vindt zitten,
als jij me vertelt waar?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
Ze worden nu eigenlijk verkocht voor 14,95 voor 2 stuks.
Ja, of je vindt het mooi, en waar zou ik 'bij willen horen'?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:21 schreef Glennz het volgende:
[..]
Of je koopt het omdat je ,,erbij'' wil horen.
Uuh... ja. Je gaat toch niet iets kopen wat je lelijk vindt of wat merk is maar niet lekker zit..quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Geloof je dat echt van jezelf?
Bijna alles wat je doet wordt beïnvloed door je omgeving.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Maar wat je mooi vindt wordt toch beïnvloed door je omgeving?
Iets minder: tegen de 25 denk ik!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jullie hebben ook allemaal 30 onderbroeken ofzo?
Nog grappiger zijn mensen die doordeweeks in een hema-onderbroek lopen maar speciaal voor het weekend 2 Björn Borgs hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jullie hebben ook allemaal 30 onderbroeken ofzo?
Bekend gevoel hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nog grappiger zijn mensen die doordeweeks in een hema-onderbroek lopen maar speciaal voor het weekend 2 Björn Borgs hebben
Nergens, maar dan ook nergens staat dat ik die allemaal gebruik of nodig heb.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jij zal wel hard stinken dat je het nodig hebt.
Klopt. Wanneer een normaal mens 25 onderbroeken heeft, zal hij deze gebruiken. Blijkbaar spaar jij ze. Ieder zijn hobby toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nergens, maar dan ook nergens staat dat ik die allemaal gebruik of nodig heb.
Ik loop ook in het weekend met mijn hema-onderbroek ver boven mijn spijkerbroek uit stekendquote:
Goh wat een aannames doe jij toch hè.... jammer dat ze altijdl fout zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Klopt. Wanneer een normaal mens 25 onderbroeken heeft, zal hij deze gebruiken. Blijkbaar spaar jij ze. Ieder zijn hobby toch?
![]()
Le-zen. Normaal mens. Daar ligt de nadruk opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goh wat een aannames doe jij toch hè.... jammer dat ze altijdl fout zijn
Daar doelde ik ook op!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Le-zen. Normaal mens. Daar ligt de nadruk op
![]()
Wat is er dan precies zo afzichtelijk aan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:25 schreef Mrs.Solis het volgende:
Echt afzichtelijk inderdaad.
hij is een homofielquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Een fucking merknaam, care dat het een mannennaam is.
Ik koop juist strakke onderbroeken anders slaat mijn lul telkens tegen mijn knie aan.... en nu blijft alles in gareelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:17 schreef Agiath het volgende:
Die strakke onderbroeken zijn voor homo's met een kleine piemel
De wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Gluckskafer het volgende:
Wees blij dat zo langzamerhand de 'Bikkembergs' rage voorbij is
Nee die shirts die jij naast je g-star, Puta madre, Diesel, en Replay truitjes in je kledingkast hebt liggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
De wat?
Is dat net zoiets als een arbitragezaak of een Royston Drenthe of Suarez?
Sorry maar Puta Madre, Diesel en Replay heb ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee die shirts die jij naast je g-star, Puta madre, Diesel, en Replay truitjes in je kledingkast hebt liggen.
[afbeelding]
Je jokt. Die draag je altijd op je Evisu.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:41 schreef Xcelsius het volgende:
[..]
Sorry maar Puta Madre, Diesel en Replay heb ik niet.
Sterker nog Puta Madre zegt me echt helemaal niets.
Ik snap NIET wat mensen nou zo mooi vinden aan dat t-shirt. Ik heb niks maar dan ook niks tegen merkkleding (integendeel) maar aan dat t-shirt vind ik niks bijzonders moois aan zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee die shirts die jij naast je g-star, Puta madre, Diesel, en Replay truitjes in je kledingkast hebt liggen.
[afbeelding]
Ach knul als jij je eigen voorkeuren wilt weerspiegelen op andere users houd ik je niet tegenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:15 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je jokt. Die draag je altijd op je Evisu.
Of ben jij er zoeen die loopt in Ralph Lauren, La Coste en Tommy Hilfiger. En heb je zoeen wit met rode Gaastra jas aan de kapstok hangen.
Er op letten...Sommigen lopen nog net niet met hun broek op de enkels... Dan ga je automatisch wel kijken, heb geen donder met erop letten te maken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Mannen die op de boxers van andere mannen letten
Bjorn Borg
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:15 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je jokt. Die draag je altijd op je Evisu.
Of ben jij er zoeen die loopt in Ralph Lauren, La Coste en Tommy Hilfiger. En heb je zoeen wit met rode Gaastra jas aan de kapstok hangen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef MetalSonic het volgende:
Ik draag liever : Tommy / Ralph Lauren dat zijn de merken
Ga Tommy hillfingerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef MetalSonic het volgende:
Bjorn Borg, kut naam, kut merk vage kleding.
Ik draag liever : Tommy / Ralph Lauren dat zijn de merken en niet dat trieste Bjorn Borggaat nergens over
Gelukkig zijn Tommyquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef MetalSonic het volgende:
Bjorn Borg, kut naam, kut merk vage kleding.
Ik draag liever : Tommy / Ralph Lauren dat zijn de merken en niet dat trieste Bjorn Borggaat nergens over
GEEN dik wijf O*quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:47 schreef GlazenKaak het volgende:
wat zien jullie liever dan, een bjorn borg onderbroek van een dik wijf of een bilspleet van een dik wijf
Een dik wijf die bilspleetloos is...!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:47 schreef GlazenKaak het volgende:
wat zien jullie liever dan, een bjorn borg onderbroek van een dik wijf of een bilspleet van een dik wijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |