Da's gewoon Tipper Gore, hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
Er wordt een tong gepland door een milieuactivist in de mond van een bedroge vrouw ?
Wat een woordquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan die tandglazuurerosieplaatjes, Tokay.
Hmmmm? Zei je iets, wyccie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan die tandglazuurerosieplaatjes, Tokay.
Het is met een reden dat ik deze persoon plaats, hoor.quote:
Waar is Pyl dan? Ik heb hem de hele week nog niet gezien....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:34 schreef Gellius het volgende:
Ik laat 'm voor pyl. Heeft die ook es een puntje.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:34 schreef Gellius het volgende:
Ik laat 'm voor pyl. Heeft die ook es een puntje.
Die is met vakantie, Gwaen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:30 schreef Gellius het volgende:
Ja, waar is phyl eigenlijk, thokay?
Ja, maar niet aan ons....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:55 schreef Gellius het volgende:
Hij heeft het aan Tokay doorgegeven, zoals je merkt Diaan.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:01 schreef Gellius het volgende:
Nuja, jij had ons ook wel eens mogen vertellen dat je ging trouwen, Diaan!
Mijn plaatje staat nog open. Wachten op Pyl gaat wel heel lang duren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:10 schreef Tokay het volgende:
Whehe. Afijn. Iemand een plaatje?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:14 schreef Gellius het volgende:
Bimmel. Tong en pyl willen zo graag ook es een puntje.
Hoi Bimmelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef Bimmel het volgende:
Kan iemand Michiel de Ruyter even noemen dan is Diaan ook weer blij
Hi allemaal
Haaaaai.quote:
't Is echt waar hoor. Let er maar eens op, áls Bimmel al meepost, dan is dat alleen op vrijdag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef Gellius het volgende:
Dat zijn dan weer van die patronen die geheel aan mij voorbijgaan.
Ik heb het druk, ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haaaaai.Hoe gaat het met baby-Bim? Loopt hij al?
Wat is het hier weer stil!
Diaan? Heb je het druk? Gellius, zit je bij de Vlootdagen? Of ben je stiekem met vakantie gegaan?
O, nee, ik bedoelde dus de Zeeuwse Marinedagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Gellius het volgende:
Vlootdagen? Wat zou ik daar nou moeten?
Waar ligt jouw grens? Een concert in Ahoy' trek ik nog nčt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een e-nor-me hekel aan massaliteit.
Dat is waar, maar hoe dan ook wel vervelend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef Gellius het volgende:
Natuurlijk, maar dat zijn alledaagse, geen fundamentele ergernissen.
Ik zou het gewoon doen. Wat kan jouw het schelen wat de menschen er van zeggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:24 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel; zal ik nog wat te eten maken of niet?
Heb het allang op. Twee keer opgeschept zelfs.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:08 schreef Gellius het volgende:
Ik zou het gewoon doen. Wat kan jouw het schelen wat de menschen er van zeggen.
Ach, jij bent dus ook maar een mens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:37 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik heb niets om me achter te verschuilen, wyc.
Dat was een hoax! Bij mij niet, bij mij was het echtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:21 schreef Treinhomo het volgende:
Speciaal voor Scrutinizer: rechterkant toetsenbord valt uit
Voor de helft.quote:
Zet er dan ook even bij wanneer je weer terug bent. Zo hebben we er niets aanquote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef Tokay het volgende:
Mededeling voor Diaan: morgenochtend vertrek ik naar La Douce France. Dat je het weet.
Tjonge jonge!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Zet er dan ook even bij wanneer je weer terug bent. Zo hebben we er niets aan![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:36 schreef Tokay het volgende:
@ Treinhomo: is jouw blondine FOK!user Semtex?
Hmmmm. Een Nederlandse actrice?quote:
Dank je, peaceman!quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:19 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm. Een Nederlandse actrice?
quote:Heb je een hintje?
Ik ga de tekst in de OP niet aanpassen. Fuck 'emquote:Op maandag 9 juli 2007 08:44 schreef Gellius het volgende:
"Memory Lane"?
Maar Gellius, je hebt toch gelezen dat Tokay met vakantie is en ik haar waarneem voor wat betreft de zoete plaatjes....quote:
Ničt! Zo hebben wij niets aan de vakantie van Tokay.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar Gellius, je hebt toch gelezen dat Tokay met vakantie is en ik haar waarneem voor wat betreft de zoete plaatjes....
Hmmm zo heb jij niets aan de vakantie van Tokay. Ik vind ze wel leuk.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ničt! Zo hebben wij niets aan de vakantie van Tokay.
Wie bestaan niet echt?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:16 schreef Gellius het volgende:
Ja nu ja, daar gaat 't maar om. Jullie bestaan niet echt, natuurlijk.
Tuurlijk, Gellius. Blijf dat vooral gelovenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:50 schreef Gellius het volgende:
Jullie niet. Andere mensen. Alleen ik besta echt.
Ja, lekker. Ice-tea graag, met ijs, schijfje citroen en rietje. Tosti daarbij is ook wel erg lekker.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:55 schreef Gellius het volgende:
Ja, we zijn hier alleen, Diaan..
Zal ik wat inschenken?
Griek, inderdaad.
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef Z het volgende:
Wat is er met de oorlog gebeurd? Moets het weer leuk en gezellig?
Mooie tijd was dat trouwens, he?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Het is de bedoeling dat het hier straks volloopt met jonge, frisse usertjes die topics openen over die goeie ouwe tijd van voor de opkomst van internet. Ofzo.
Toen kwam ik nog buitenquote:
Stond er een ijscoman met een grote bel op zijn kar ?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:49 schreef Gellius het volgende:
Buiten is sedertien niks verandert hoor Tong. Ik kom er net vandaan. Same old same old.
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Them?
Tweede van links Van Morrissonquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
En die van Treinhomo: Mark Foggo?
Gellius! Wat een prachtige avatarquote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef Gellius het volgende:
Ha die scrutinizer.
Je begrijpt de strekking van mijn plaatje niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
'Hilbert Hilbert je moet nog een rondje, Hilbert wat doe je nou ?'
Ja, dat is het caramelkleurige meisje met de pronte borstjesquote:Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Ontwaar ik daar nu werkelijk pronte borstjes op Gelly's user-icon ?
't zou zó een running gag uit 'allo, 'allo kunnen zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat is het caramelkleurige meisje met de pronte borstjes![]()
'I shall post zis only once'...quote:Op maandag 9 juli 2007 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
"It is I, Ze Zentral Scrutinizčr"
Plaatje.quote:Solipsism is first recorded with the Greek presocratic sophist, Gorgias (c. 483–375 BC) who is quoted by the Roman skeptic Sextus Empiricus as having stated:
1. Nothing exists;
2. Even if something exists, nothing can be known about it; and
3. Even if something could be known about it, knowledge about it can't be communicated to others.
Kewl. Mérule Modicité blijft een topnummer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:53 schreef Z het volgende:
Fauxboîte natuurlijk. Daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen.
En moeten niet alleen mij hebben, maar de hele afdeling.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:55 schreef Gellius het volgende:
Schaamteloos, die lui. Op je werk nog al liefst!
Hmm het is een overheidsinstantie en voorgeschreven door mensen in Den Haag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef Gellius het volgende:
Twéé keer per jaar! Dat wekt niet de indruk dat ze veel vertrouwen in jullie hebben.
Leuk effect geeft dat, onze usericons onder elkaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef Gellius het volgende:
Hee, ken ik dat meisje niet?
Ja, dat is het karamelkleurige meisje met de pronte borstjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef Gellius het volgende:
Hee, ken ik dat meisje niet?
Verhip zeg! Zie je die nog wel eens? Scrut?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is het karamelkleurige meisje met de pronte borstjes.
Ik heb genotenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie overwinning vandaag. De gele trui waardig.
Ik heb ze een bombrief geschreven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je de organisatie daarvan al op de hoogte gesteld?
Jouw caramelmeisje doet overduidelijk wél aan de tour...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is het goed.
En dat zonder doping. Alleen maar volkorenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jouw caramelmeisje doet overduidelijk wél aan de tour...
...bolletjestrui.
95% goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
Von Paulus.
Vreemd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:49 schreef Mr_Memory het volgende:
95% goed![]()
Het is Friederich Paulus, zonder von, hij was immers niet van adel.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef Treinhomo het volgende:
Aage M.
Heb ik zelf ooit nog 's geplaatst.![]()
Toen ik nog 'n nieuw, fris, jong usertje was...
Omgedoopt tot Memory Lane ofwel MLN en toen afgevoerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:36 schreef Bimmel het volgende:
He?? wat is er gebeurd met HOC??
Tja, ik denk dat de wijze mannen/vrouwen hier lang over nagedacht hebben. Snap niet waarom het Engels moet zijn en HOC was toch erg duidelijk. Al vind ik C&H nog steeds het mooistquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:27 schreef Bimmel het volgende:
Memory Lane pFfft...![]()
beetje een stoffige naam, niet?
Dat was niet leuk, begrijp ik? Vreemd, ik hou wel van Elvis Costello.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
grrr. Ik heb hem in 2005 nog live gezien op Werchter.
Die grrrr stond achter de zin dat hij me bekend voorkwam. Hij was wel leuk en goed ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:16 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat was niet leuk, begrijp ik? Vreemd, ik hou wel van Elvis Costello.
Dat is zijn ex-vrouw. (Lees ik zojuist.)quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef Gellius het volgende:
is het de vrouw van Costello, uit de Pogues?
Nou idd.... maar ik prijs me wel gelukkig dat ik niet in de "schoenen" van Lady Di sta... je weet wel wat ik bedoel...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef wyccie het volgende:
Jij wordt wel in het zonnetje gezet, hč? Vorige week ook al een concert speciaal voor jou.
quote:Hymn to Diana
Queen and huntress, chaste and fair,
Now the sun is laid to sleep,
Seated in thy silver chair,
State in wonted manner keep:
Hesperus entreats thy light,
Goddess excellently bright.
Earth, let not thy envious shade
Dare itself to interpose;
Cynthia's shining orb was made
Heaven to clear when day did close:
Bless us then with wishčd sight,
Lay thy bow of pearl apart,
And thy crystal-shining quiver;
Give unto the flying hart
Space to breathe, how short soever;
Thou that mak'st a day of night,
Onbegrijpelijk... hoe weet je datquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:39 schreef Z het volgende:
Iew. Billy Idol?
Mijn plaat word genegeerd?quote:
Sorry dacht dat er niks meer openstond.quote:
Diepzeeduiker zelfsquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef fotoloog het volgende:
Zeeschuimer..
Mijn auto zeer binnenkort ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:54 schreef tong80 het volgende:
Had allemaal in één post gekund maar ik ben op weg naar de kwart miljoen
Oh dat is meen hint. Dacht dat je het tegenj mij hadquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef fotoloog het volgende:
Zeeschuimer..
Onder het motto: Save the best, for last.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:54 schreef Gellius het volgende:
Oef.
Nou het was alleen verduidelijking. Meneer links had ook de blanke meneer kunnen zijn (vanaf de foto gezien, natuurlijk).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:38 schreef Gellius het volgende:
Je weet zeker dat de meneer links de donkere mijnheer is, Diaan?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef Bimmel het volgende:
Da's een fitness trainer. Carlos oid....viespeuken, stuk voor stuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |