Met als nadeel dat als ik vervolgens ergens een komma wil dum!en ik weer ergens anders kan gaan ko!ierenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Kek, een OP-puzzel.
Volgende keer zou je de P ergens vandaan kunnen copy/pasten.
Hier bijvoorbeeld:
P p
!robeer ik even!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef wimmel_1 het volgende:
Normaal zou je gaan denken dat er ergens eens spoor op de print kapot is, maar daar je zegt dat het bij het booten wél goed gaat lijkt me dat ook weer uitgesloten.
Kijk eens wat er gebeurd als je je toetsenbord via de devicemanager deïnstalleerd en dan een keer reboot.
zou zo maar eens aan een driver kunnen liggen.....
Laptop, ik ga nu rebootenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:22 schreef wimmel_1 het volgende:
Yups Windows detecteerd 'm gewoon zelf weer
'K weet iet wat voor een ToBo je daar hebt maar het kan zijn dat als je een Logitech/Trust/iets anders hebt met wat uitgebreidere functies je deze software even opnieuw zult moeten installeren. Die spullenboel is echter gewoon gratis online te krijgen.
haha, was het maar waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:22 schreef wimmel_1 het volgende:
ruim 2 dagen later..... of je kunt niet meer inloggen, of probleem is opgelost
Betrapt !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:43 schreef Man_Made_God het volgende:
haha, was het maar waar
Zelfde probleem, ook na reset
Ik had hier al mijn bedenkingen:quote:
Twee keer een haakje open.quote:(*)haakje oen (tussen de O en de E weer de letter die na de O komt
Met dat haakje openen bedoeld 'ie waarschijnlijk dat blokhaakje rechts van de letter P.... als je die blokhaken om een sterretje zet dan is dat de BB code voor een "list item"quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik had hier al mijn bedenkingen:
[..]
Twee keer een haakje open.
De p doet het inderdaad weerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:34 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Met dat haakje openen bedoeld 'ie waarschijnlijk dat blokhaakje rechts van de letter P.... als je die blokhaken om een sterretje zet dan is dat de BB code voor een "list item"Die punt is eigenlijk [ * ] Hier dus ook En nog maar een keer om een mooi lijstje te maken
Zó dus
Maar de letter P lijkt het nou wél weer te doen, óf íe is met alt-codes aan het werken, of de letter aan het ctrl-c - ctrl-v 'en
Laptop he.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:58 schreef casper4ever het volgende:
Koop een nieuw toetsenbord, dat is in ieder geval het makkelijkste
Dat laatste is sowieso geen optie, want daar is dit beestje te oud voorquote:Op maandag 9 juli 2007 01:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Laptop he.
Lijkt mij eerder dat de flatcable van je toetsenbord niet meer helemaal in orde is, of de stekker daarvan een beetje los zit. Of het toetsenbord zelf is naar de klote, dat kan ook.
Geen idee hoe oud je laptop is, maar wellicht kun je je toetsenbord nog onder garantie laten vervangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |