Da's gewoon Tipper Gore, hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
Er wordt een tong gepland door een milieuactivist in de mond van een bedroge vrouw ?
Wat een woordquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan die tandglazuurerosieplaatjes, Tokay.
Hmmmm? Zei je iets, wyccie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:46 schreef wyccie het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan die tandglazuurerosieplaatjes, Tokay.
Het is met een reden dat ik deze persoon plaats, hoor.quote:
Waar is Pyl dan? Ik heb hem de hele week nog niet gezien....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:34 schreef Gellius het volgende:
Ik laat 'm voor pyl. Heeft die ook es een puntje.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:34 schreef Gellius het volgende:
Ik laat 'm voor pyl. Heeft die ook es een puntje.
Die is met vakantie, Gwaen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:30 schreef Gellius het volgende:
Ja, waar is phyl eigenlijk, thokay?
Ja, maar niet aan ons....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:55 schreef Gellius het volgende:
Hij heeft het aan Tokay doorgegeven, zoals je merkt Diaan.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:01 schreef Gellius het volgende:
Nuja, jij had ons ook wel eens mogen vertellen dat je ging trouwen, Diaan!
Mijn plaatje staat nog open. Wachten op Pyl gaat wel heel lang duren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:10 schreef Tokay het volgende:
Whehe. Afijn. Iemand een plaatje?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:14 schreef Gellius het volgende:
Bimmel. Tong en pyl willen zo graag ook es een puntje.
Hoi Bimmelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef Bimmel het volgende:
Kan iemand Michiel de Ruyter even noemen dan is Diaan ook weer blij
Hi allemaal
Haaaaai.quote:
't Is echt waar hoor. Let er maar eens op, áls Bimmel al meepost, dan is dat alleen op vrijdag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef Gellius het volgende:
Dat zijn dan weer van die patronen die geheel aan mij voorbijgaan.
Ik heb het druk, ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haaaaai.Hoe gaat het met baby-Bim? Loopt hij al?
Wat is het hier weer stil!
Diaan? Heb je het druk? Gellius, zit je bij de Vlootdagen? Of ben je stiekem met vakantie gegaan?
O, nee, ik bedoelde dus de Zeeuwse Marinedagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Gellius het volgende:
Vlootdagen? Wat zou ik daar nou moeten?
Waar ligt jouw grens? Een concert in Ahoy' trek ik nog nèt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een e-nor-me hekel aan massaliteit.
Dat is waar, maar hoe dan ook wel vervelend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef Gellius het volgende:
Natuurlijk, maar dat zijn alledaagse, geen fundamentele ergernissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |