Je zal het over en tijdje weer met tijd voor tien moeten kunnen doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:39 schreef Mokum020 het volgende:
Ik wil Koffietijd ook terug!
Hij knalde hem met zijn vuist tegen de muur open.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Op pag. 152 van Tien tekst is te lezen dat de glazen deur stuk ging omdat Brian hem dicht smeet.
Lieke was toch naar de dokter vanochtend?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:38 schreef bosb het volgende:
ZIe het straks nog wel gebeuren dat de bewoners gaan muiten, omdat ze niets meer mogen...... Overigens is Lieke chago vanwege bezoek aan advocaat, er loopt nog iets over haar beeldrecht ofzo zei ze vanmiddag..
Grieksquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:38 schreef Dievas het volgende:
Is die Dimitri van Russische komaf?
Nu begrijp ik ook waarom Amandel zo gek op hem is...quote:
Aan terugstorten doen ze niet, helaasquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En hier heb ik weer een maand voor betaald?? Grrrrrr.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:42 schreef yellowfirst het volgende:
Ondanks dat iedereen aardig doet erger ik me gelukkig nog steeds aan Brian, Dennis en Natasia![]()
Ik denk dat Huub zich flink moet aanpassen.... gisteren begon ie 'uit zichzelf' over een tijdje te stoppen met alcohol...quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee... .iig niet voor Huub (lieke kan ik me ook niet voorstellen)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergat je mooi even de zonnebril![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergat je mooi even de zonnebril![]()
[afbeelding]
Vrees dat Lieke de toneelhaak gaat krijgen ..ooit....quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:33 schreef Desii het volgende:
Lieke is sjachie en Huub ook.... Lieke had aangegeven dat ze niet wist of ze dit vol kon houden... Huub maakt zich ook zorgen maar zegt laten we er maar over ophouden, want anders heb ik het weer gedaan. (en dat ging niet over Lieke, maar ik kreeg het gevoel dat het over "achteren" ging)
Vage taal was dat...
Het is haar om het even, als er maar in haar geprikt wordt....quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ook waarom Amandel zo gek op hem is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |