Zou wel moeten kunnen, doe het vaak genoeg. Misschien probleempje bij de hosting.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie niksKan wel je foto's pakken en plakken.
[..]
Maf, waar koop je datquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:18 schreef Bass-Miss het volgende:
En wij hebben een ufo lamp gevonden!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet bij de Weba...quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:34 schreef Borne het volgende:
haha, omdat je erlangs loopt als je aan tafel gaat en ik niet wil dat hij eraf gelopen wordt oid heb ik hem op deze hoogte gehangen.
Leuk Moonahquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef Moonah het volgende:
Mooie lamp hoor BM!
Je zou eigenlijk eens bij ons op zolder en in de schuur moeten kijken. Mijn lief heeft zoooo veel van dat soort rommel die spullen staan...
Bij deze wat fotootjes die ik nog op mijn computer had staan.
De voorkamer (we hebben een woonkamer en-suite). [ afbeelding ]
Kamer van onze anderhalfjarige zoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm, ik zie nu en de foto's in dit topic en de site werkt ook gewoon weer...quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:39 schreef sjetterboks het volgende:
[..]
Zou wel moeten kunnen, doe het vaak genoeg. Misschien probleempje bij de hosting.
Op de site zelf kun je ze wel zien:
http://www.hermanbroodstraat21.com/
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:11 schreef Vivi het volgende:
Echt? ! Ik hou er juist van als mensen meubels zonder gezien te hebben bestellen bij de Wehkamp![]()
Die bankquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef Moonah het volgende:
Mooie lamp hoor BM!
Je zou eigenlijk eens bij ons op zolder en in de schuur moeten kijken. Mijn lief heeft zoooo veel van dat soort rommel die spullen staan...
Bij deze wat fotootjes die ik nog op mijn computer had staan.
De voorkamer (we hebben een woonkamer en-suite). [ afbeelding ]
Kamer van onze anderhalfjarige zoon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat handig, dat beeldscherm aan de muur! kun je dat nog in hoogte verstellen of zit je er op deze manier aan vast?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:28 schreef Borne het volgende:
zoals beloofd, een aantal foto's (het is op moment niet echt opgeruimd omdat ik nog kleine dingen moet doen, en die wand achter de eettafel net klaar heb....
woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
douche
[ afbeelding ]
meer foto's volgen bij interesse.
Oh godzijdank een huis dat eruit ziet alsof er in geleefd wordt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat handig, dat beeldscherm aan de muur! kun je dat nog in hoogte verstellen of zit je er op deze manier aan vast?
Even on topic maar, trouwens:
[ afbeelding ]
De woonkamer.
Ik realiseer me na het zien van al jullie foto's dat het nog ietwat "onpersoonlijk" is om de een of andere reden. Nou ja, het is gewoon een nerd-hok, maar daar is het huis toch eigenlijk iets te groot en te duur voor
Ja, zo kun je het ook zien...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh godzijdank een huis dat eruit ziet alsof er in geleefd wordt.
Ik snap wel dat iedereen zijn huis zo voordelig mogelijk op de foto zet en ik zie ook heel veel ontzettend mooie kamers voorbij komen maar er ligt nergens iets verkeerd. Niks op tafel, niks op de bank, niks op de grond, zelfs de kinderkamers zijn voorbeeldig![]()
Hoe doen jullie dat?!
Een kleurtje op de muur doet ook al wonderen maar er mag inderdaad wel wat gezelligs bij in je woonkamer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook zien...
Het viel me op dat wij echt niks aan versiersels hebben. Geen kaarsen, planten, beeldjes, er hangt zelfs niks aan de muur behalve dat schilderij van een nederlands kanaal. En goedkope wal-mart lampen enzo![]()
[ afbeelding ]
De slaapkamer ziet er iets beter uit (maar wat zou het mooi uitkomen met beuken-laminaat...)
Foto's maken vlak nadat je alles hebt opgeruimdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik snap wel dat iedereen zijn huis zo voordelig mogelijk op de foto zet en ik zie ook heel veel ontzettend mooie kamers voorbij komen maar er ligt nergens iets verkeerd. Niks op tafel, niks op de bank, niks op de grond, zelfs de kinderkamers zijn voorbeeldig![]()
Hoe doen jullie dat?!
he M@x ik zie dat eea is veranderd en toegevoegd aan je woning, wat ziet het er gezellig uitquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:28 schreef m@x het volgende:
Mijn hokje:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet in hoogte verstelbaar, wel links/rechts voor achter en te kantelen. als je aan de eettafel zit zet ik hem plat tegen de muur en kun je er eventueel TV op kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat handig, dat beeldscherm aan de muur! kun je dat nog in hoogte verstellen of zit je er op deze manier aan vast?
Ik zit de hele dag achter de pc. Zo is het gezelliger (en beter want als meneer thuis is, zat ik met de laptop op de bank en dat gaat ook irriterenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:08 schreef maedel het volgende:
Ik heb zelf ook jaren ons nerdhok gecombineerd met de woonkamer, en op een gegeven moment merkte ik dat dat het er niet gezelliger op maakte. Ik kon niet "afschakelen".
Maar goed, wie weet speelt dat bij jullie wel helemaal niet
Ik snap je opmerking wel, maar wat een teringzooi deze foto hierboven.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zijn dekentjes, want het is koud hierquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:57 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking wel, maar wat een teringzooi deze foto hierboven.![]()
Er is een verschil tussen een huis waarin geleefd wordt (glas, boek, tijdschrift op tafel, trui over een stoel) en een ruimte als dit.![]()
Wie heeft er nou allemaal lappen en papier op de grond liggen. Leven en een troep zijn 2 dingen
(Btw ik zeg dit puur als reactie op het "oh er wordt geleefd" verhaaltje, niet als een rel of comment richting de eigenaar van het huis)
Als alles gewoon op een bureau/in een kast/op de bank ligt oogt het een stuk netter (ook al ligt het dan niet opgeruimd en nog in het zicht).quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zijn dekentjes, want het is koud hier
Maar inderdaad, die papierenAf en toe heb ik een opruimbui, maar dat komt niet zo vaak voor.
We zijn zo anti-sociaal dat beide deuren ingesneeuwd zijn. We krijgen toch nooit bezoek en zelf gaan we via de garagedeurquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:11 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Als alles gewoon op een bureau/in een kast/op de bank ligt oogt het een stuk netter (ook al ligt het dan niet opgeruimd en nog in het zicht).
Zo ontvang je niemand met die zooi op de grond.
Ligt een deken op de bank, mwah das dan heel anders
Thanxquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:07 schreef Oblivion het volgende:
Leuk appartement Suuz_!
Ik hoop dat je het snel verkoopt.
Post je je nieuwe inrichting ook weer?
Hey die stoelen heb ik gisterne ook gekocht (2ehands natuurlijk) maar dan zonder leuningen en met metalen pootjesquote:
Mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Sense het volgende:
Mijn nieuwe huisje, waar ik heeeeeeeeel blij mee ben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:29 schreef Sorbootje het volgende:
Hihi 't lijkt echt wel een bordeel zo
Wat voor soort vloer is dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:50 schreef Sorbootje het volgende:
In het 'echt' is ie beter:
[ afbeelding ]
Maar ook als ik 's avonds wél het kunstlicht aan heb ziet het er veel rustiger uit en minder hoerig.. Maar ik vond de foto's wel grappig
Ze zijn niet echt bourgondiërvriendelijk hè?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Mooi sorbootje, vooral die vloer, je kast, je muur en je tafel.
Alleen die stoelenik zou het gevoel krijgen dat ik er elk moment door zou storten met die pootjes
Dealquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Sorbootje het volgende:
Da's de spica van montis. Loeisterk...maar ik begrijp je punt![]()
Als jij bij mij komt eten krijg jij voor jouw gemoedsrust een andere stoel. Ok?
Bloes! We hebben een uitnodiging binnen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Sorbootje het volgende:
Da's de spica van montis. Loeisterk...maar ik begrijp je punt![]()
Als jij bij mij komt eten krijg jij voor jouw gemoedsrust een andere stoel. Ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |