Ola mede fokkers!
Ik ben in een super goeie bui want...mijn lover en ik hebben vandaag het koopcontract van ons nieuwe huis getekend!
![]()
Ben helemaal verliefd!
De indeling is als volgt:
Middels de voortuin met carport, bereikt u de overdekte entree van deze woning.
Begane grond:De entree/ hal is voorzien van meterkast (voorzieningen voor 9 groepen, 2 aardlek), toilet met fonteintje en wandcloset en trapopgang. Vanuit de hal heeft u toegang tot:
- De L vormige woonkamer (opp. ca 38 m²) met frans eiken vloer. De woonkamer staat in verbinding met:
- De semi open keuken met hoekopgestelde keukeninrichting voorzien van diverse onder- en bovenkastjes en inclusief 5 pits gaskookplaat, afzuigkap, combimagnetron, koelkast, vaatwasser en close in boiler.
1e verdieping: Vanaf de overloop heeft u toegang tot:
- Slaapkamer 1 (afm. ca 2.63 x 3.07 m) gelegen aan de voorzijde van de woning een voorzien van televisieaansluiting
- Slaapkamer 2 (afm. ca. 4.30 x 3.00 m) gelegen aan de achterzijde van de woning en eveneens voorzien van televisieaansluiting
- Slaapkamer 3 ( afm. ca. 3.25 x 2.70 m) eveneens gelegen aan de achterzijde van de woning
Voorts een geheel betegelde badkamer voorzien van douchecabine, wastafel en wandcloset.
De gehele 1e verdieping is, met uitzondering van de badkamer, voorzien van een laminaatvloer.
2e verdieping:Middels een vaste trap heeft u toegang tot de voorzolder. Vanaf deze voorzolder, voorzien van opstelplaats van de cv ketel (HR Intergas ’01), unit mechanische ventilatie, aansluitingsmogelijkheden voor de droger en wasmachine en dakraam, heeft u toegang tot:
- Slaapkamer 4 is voorzien van bergruimte achter de knieschotten en een dakkapel.
Ook deze gehele verdieping is voorzien van een laminaatvloer.
Bijzonderheden:- De woning is optimaal geïsoleerd middels dak-, muur- en vloerisolatie en voorzien van dubbele beglazing.
- De achtertuin is gelegen op het oosten en is aangelegd met sierbestrating, beschikt over een houten berging en een achterom.
- De woning is voorzien van rolluiken.
Foto's:Het vooraanzicht
![]()
Deel van de woonkamer, achterin was vroeger de keuken.
![]()
Ander deel van de woonkamer.
![]()
Hier zat dus eerst de keuken (is aan de voorkant van het huis)
![]()
De keuken
![]()
Badkamer.
![]()
Badkamer.
![]()
Badkamer
![]()
Tuin.
![]()
Tuin, de uitbouw rechts is de keuken.
![]()
In eerste instantie waren we al weg van dit huis maar wilde het graag in het echt zien omdat we sommige ruimtes erg klein vonden lijken op de foto's. Die dingen zijn allemaal erg mee gevallen. De tuin lijkt op de foto een flink stuk kleiner dan hij is. Nu zijn wij niet van die fanatieke tuinierders maar een beetje ruimte vonden we toch wel fijn ook met het oog op de toekomst en ons elftal aan kinders
![]()
. En het is voor de hond natuurlijk ook prettig als ie wat rond kan dartelen.
Verder staan er nu erg veel spullen en frutsels in de woonkamer die wij allemaal niet hebben, dat scheelt ook een boel. Er hoeft niet veel gedaan te worden aan het huis alleen wil ik een gaaf behangetje in de woonkamer (1 wand heel neutraal maar mijn love is het daar niet zo over eens dus dat wordt nog uitgevochten
![]()
) En we willen op zijn tijd de badkamer meer naar onze zin maken. Dus het liefst een bad én douchekabine en wat strakker als het nu is. Maar dit kan er prima mee door voor nu
Ben érg benieuwd wat jullie ervan vinden