abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53632499
Ola mede fokkers!

Ik ben in een super goeie bui want...mijn lover en ik hebben vandaag het koopcontract van ons nieuwe huis getekend! Ben helemaal verliefd!

De indeling is als volgt:

Middels de voortuin met carport, bereikt u de overdekte entree van deze woning.
Begane grond:
De entree/ hal is voorzien van meterkast (voorzieningen voor 9 groepen, 2 aardlek), toilet met fonteintje en wandcloset en trapopgang. Vanuit de hal heeft u toegang tot:
- De L vormige woonkamer (opp. ca 38 m²) met frans eiken vloer. De woonkamer staat in verbinding met:
- De semi open keuken met hoekopgestelde keukeninrichting voorzien van diverse onder- en bovenkastjes en inclusief 5 pits gaskookplaat, afzuigkap, combimagnetron, koelkast, vaatwasser en close in boiler.

1e verdieping:
Vanaf de overloop heeft u toegang tot:
- Slaapkamer 1 (afm. ca 2.63 x 3.07 m) gelegen aan de voorzijde van de woning een voorzien van televisieaansluiting
- Slaapkamer 2 (afm. ca. 4.30 x 3.00 m) gelegen aan de achterzijde van de woning en eveneens voorzien van televisieaansluiting
- Slaapkamer 3 ( afm. ca. 3.25 x 2.70 m) eveneens gelegen aan de achterzijde van de woning
Voorts een geheel betegelde badkamer voorzien van douchecabine, wastafel en wandcloset.
De gehele 1e verdieping is, met uitzondering van de badkamer, voorzien van een laminaatvloer.

2e verdieping:
Middels een vaste trap heeft u toegang tot de voorzolder. Vanaf deze voorzolder, voorzien van opstelplaats van de cv ketel (HR Intergas ’01), unit mechanische ventilatie, aansluitingsmogelijkheden voor de droger en wasmachine en dakraam, heeft u toegang tot:
- Slaapkamer 4 is voorzien van bergruimte achter de knieschotten en een dakkapel.
Ook deze gehele verdieping is voorzien van een laminaatvloer.

Bijzonderheden:
- De woning is optimaal geïsoleerd middels dak-, muur- en vloerisolatie en voorzien van dubbele beglazing.
- De achtertuin is gelegen op het oosten en is aangelegd met sierbestrating, beschikt over een houten berging en een achterom.
- De woning is voorzien van rolluiken.

Foto's:

Het vooraanzicht

Deel van de woonkamer, achterin was vroeger de keuken.

Ander deel van de woonkamer.

Hier zat dus eerst de keuken (is aan de voorkant van het huis)

De keuken

Badkamer.

Badkamer.

Badkamer

Tuin.

Tuin, de uitbouw rechts is de keuken.

In eerste instantie waren we al weg van dit huis maar wilde het graag in het echt zien omdat we sommige ruimtes erg klein vonden lijken op de foto's. Die dingen zijn allemaal erg mee gevallen. De tuin lijkt op de foto een flink stuk kleiner dan hij is. Nu zijn wij niet van die fanatieke tuinierders maar een beetje ruimte vonden we toch wel fijn ook met het oog op de toekomst en ons elftal aan kinders . En het is voor de hond natuurlijk ook prettig als ie wat rond kan dartelen.

Verder staan er nu erg veel spullen en frutsels in de woonkamer die wij allemaal niet hebben, dat scheelt ook een boel. Er hoeft niet veel gedaan te worden aan het huis alleen wil ik een gaaf behangetje in de woonkamer (1 wand heel neutraal maar mijn love is het daar niet zo over eens dus dat wordt nog uitgevochten ) En we willen op zijn tijd de badkamer meer naar onze zin maken. Dus het liefst een bad én douchekabine en wat strakker als het nu is. Maar dit kan er prima mee door voor nu

Ben érg benieuwd wat jullie ervan vinden
pi_53632596
Ziet er prima uit! Veel plezier in jullie nieuwe stulpje!
pi_53632929
ziet er netjes uit!! grote verbouwingsplannen of laten jullie veel voor wat het is?? het is in elk geval erg leefbaar op deze manier! veel plezier ermee!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 07:02:18 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53632946
Leuk. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:06:26 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53633158
Wat een leuk huis! Ziet er heel zonnig uit door die witte strepen op de buitenkant!

Wanneer krijgen jullie de sleutel?
pi_53633470
leuk !!! de badkamer is wat aan de kleine kant ,. misschien kan je een slaapkamer opofferen en later een groete badkamer van maken?
tuin op oosten , morgen tot middagzon, dat wordt heerlijk ontbijten smorgens!
waar staat jullie stulpje ?

j
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:42:34 #7
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_53633571
Mooi huis!!! Wat moet dat kosten? en mooie planken vloer! klasse. ben wel benieuwd naar de prijs... ik zeg 240.000 :-) (ik schat soms nogal hoog) Mag ik het weten? :-)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:19:49 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53634059
Ziet er goed uit
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:19:37 #9
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_53635028
Gefeliciteerd met je droomhuis, maar zeg eens eerlijk een droomhuis is toch geen rijtjeshuis
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_53635657
Droomhuis is iets persoonlijks he. En het is een groot rijtjeshuis, met eigen parkeerplek dat zie je toch echt niet vaak. Ziet er echt mooi in orde uit, zeker dat het zo goed geisoleerd is is echt een meerwaarde voor je comfortgevoel!

Slaapkamer opofferen zou ik niet doen, er zijn genoeg mogelijkheden vandaag de dag voor kleine ruimtes en als je 2 kinderen hebt en die elk een eigen kamer wil geven zit je al aan 3 slaapkamers

[ Bericht 1% gewijzigd door tupolev141 op 02-10-2007 11:40:50 ]
pi_53639991
Hoi hoi! Bedankt voor de leuke reacties, word seeds weer happy als ik de foto's zie!

Om even alle vragen te beantwoorden:

@ Pollewoppie: Het is in eerste instantie niet de bedoeling om grandioos te gaan verbouwen maar we willen op zijn tijd wel iets aan de badkamer gaan doen.

@ Brighteyes: We krijgen pas 1 Juni de sleutel dus ons geduld wordt flink op de proef gesteld!

@ Charisma: Daar hebben we idd ook al aan gedacht maar we zijn er nog niet uit (we hebben natuurlijk nog tijd zat) Maar die extra slaapkamer is toch ook wel handig met het oog op de toekomst... Het stulpje staat in het zuiden des lands (Etten-Leur, dat ligt tegen Breda aan )

@ Acidburner: Hmm doe daar nog maar 10.000 bij...Ik weet het een duur huis, ligt ook voornamelijk aan de locatie. Hier in de buurt zijn alle huizen zo duur! Echt balen als ik dan naar mijn zwagers huis kijk die te koop staat in Julianadorp. Dat is echt een vergelijkbaar huis met dit alleen dan ook nog eens een super mooie badkamer met whirlpool enz. Dat huis is nu verkocht voor 145.000 euro En het huis staat dicht bij zee en bij winkels. Echt raar dat die prijzen zo enorm verschillen per woonplaats/provincie.

@ J.A.N.A: Voor ons is dit een droomhuis! We wonen nu in een appartement. Is erg mooi en was nieuwbouw hebben alles naar ons zin gemaakt toen maar je loopt tegen allerlei dingetjes aan die je toch mist. Voornamelijk parkeergelegenheid. We wonen midden in het centrum en als we eens een verjaardag hebben is het zowiezo al een drama met parkeren laat staan als het koopzondag is ofzo pff. En nu hebben we een eigen parkeerplaats in de tuin zeg maar haha en nog volop parkeergelegenheid voor het huis. Dus echt een vooruitgang, en zo zijn er nog een boel dingen.
pi_53668812
Wat een leuk huis, gefeliciteerd! Wel jammer dat je zo lang moet wachten maar goed, dan heb je uitgebreid de tijd om overal goed over na te denken.
pi_53675092
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:07 schreef Susanne81 het volgende:
Wat een leuk huis, gefeliciteerd! Wel jammer dat je zo lang moet wachten maar goed, dan heb je uitgebreid de tijd om overal goed over na te denken.
Thanx

En het is inderdaad lang wachten maar wij zien dit vooral als voordeel, zodat wij ons eigen appartement voor die tijd verkocht kunnen hebben.
pi_53675573
Wat een mooi huis En ik vind het er op de foto's alleszins ruim uitzien, hoor

Wat oet je ook wel nog lang wachten Maar ik zie dat je het minder aangenamen aan het nuttige koppelt en op die manier idd meer tjid hebt om jullie appartement te verkopen
pi_53675738
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:59 schreef leonieke het volgende:
Wat een mooi huis En ik vind het er op de foto's alleszins ruim uitzien, hoor

Wat oet je ook wel nog lang wachten Maar ik zie dat je het minder aangenamen aan het nuttige koppelt en op die manier idd meer tjid hebt om jullie appartement te verkopen
Jaa positief blijven denken he, dat is voor iedereen het beste
pi_53675839
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Jaa positief blijven denken he, dat is voor iedereen het beste
Het zegt me alleszins iets
pi_53982824
Hele leuke woning, heelveel plezier toegewenst.
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:57:15 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_57628129
Nog maar een paar maandjes en dan is het al juli.

Wat betreft het "vooraf al vanalles kunnen bedenken" wil ik wel even als tip meegeven dat de beste (meest praktische) ideeën eigenlijk pas ontstaan wanneer je er al een tijdje woont. Je leert je huis beter kennen en gaat dingen opeens heel anders ervaren.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:59:22 #19
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57628189
Ik verwachte een droomhuis toen ik op dit topique klikte.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_57629144
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:57 schreef phluphy het volgende:
Nog maar een paar maandjes en dan is het al juli.

Wat betreft het "vooraf al vanalles kunnen bedenken" wil ik wel even als tip meegeven dat de beste (meest praktische) ideeën eigenlijk pas ontstaan wanneer je er al een tijdje woont. Je leert je huis beter kennen en gaat dingen opeens heel anders ervaren.
En zo komt het dat we tegen de persoon van het alarm nog niet kunnen zeggen waar we ons bureau gaan steken Schrik om bepaalde zaken al zo definitief vast te leggen zonder dat we er in gewoond hebben.
  zondag 30 maart 2008 @ 23:40:41 #21
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57727336
TVP!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_57727540
Het is bijna zover! Nog maar 2 maanden en we krijgen de sleutel!

Heb al veel ideeën opgedaan en een aantal dingen gekocht. Voornamelijk accesoires.
Ook hebben we met verjaardagen etc een hoop cadeau bonnen gekregen van tuincentra. Dit omdat we nu geen tuin hebben en ook geen tuinstoelen etc.

Ooh ik heb er zo'n zin in!!
Als we de sleutel krijgen plaats ik zsm foto's en hou ik jullie op de hoogte van alle vorderingen!
pi_62667131
Is alles naar wens gegaan?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_62668033
tvp
#geen
pi_62734153
Hmm ruim een half jaar verder...ik heb hier nog geen foto's etc geplaatst omdat we nog niets hebben kunnen doen aan/in ons nieuwe huis.

Ons appartement is namelijk nog steeds niet verkocht en zitten nu dus met 2 hypotheken. We zijn wel vrij snel in het nieuwe huis gaan wonen en gelukkig was het allemaal erg netjes en hoefde we alleen wat schoon te maken. Maar we wonen nu dus in een nieuw, heel mooi maar heel kaal en niet af huis. Baal er heel erg van maar al onze centen gaan op aan onze dubbele lasten en dus kunnen we geen geld uitgeven aan verf en nieuwe spuletjes. We hebben ongelooflijk veel ideeën maar kunnen die nog niet uitvoeren helaas.

Zodra dat ons app. verkocht is en wij verder kunnen pak ik dit topic meteen weer op en komen de foto's Kan haast niet wachten...ons leven heeft nu al lang genoeg op pauze gestaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')