Hoelaat eet ze??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Bloes! We hebben een uitnodiging binnen!![]()
Wanneer gaan we?
Friesland is om de hoek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef Sorbootje het volgende:
Uurtje of zeven. Op 't menu staat in elk geval venkelrisotto.
't Is wel in Friesland.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef Sorbootje het volgende:
Uurtje of zeven. Op 't menu staat in elk geval venkelrisotto.
't Is wel in Friesland.
Een foto van jou studeerkamer, badkamer, keuken, woonkamer of slaapkamer mag natuurlijk ook in dit topic, je hoeft niet perse je hele huis te laten zienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:06 schreef ParanoidEv het volgende:
Topickick! Ik mis dit topic zo! Ik kom vaak in K&W om in huizen binnen te gluren, en daarvoor is dit het ultieme topic natuurlijk. Ik zal zelf komende week of morgen foto's posten van mijn huis, maar eerst even kicken!
Nee dat snap ik, maar ik heb helemaal geen recente foto's. Nóg niet dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een foto van jou studeerkamer, badkamer, keuken, woonkamer of slaapkamer mag natuurlijk ook in dit topic, je hoeft niet perse je hele huis te laten zien
prachtigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:50 schreef Sorbootje het volgende:
In het 'echt' is ie beter:
[ afbeelding ]
Maar ook als ik 's avonds wél het kunstlicht aan heb ziet het er veel rustiger uit en minder hoerig.. Maar ik vond de foto's wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |