Die was alleen leuk toen Harry het zeiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
Ze mogen z'n shirtje kopen in de fanshop
Harry Vermeegen? Niet meegekregen, sorry...quote:
ik sta wel met mn dikke kop in de volkskrant zag ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:40 schreef Bullebak het volgende:
Stonden er nog mensen van hier op de voorpagina van de Metro? (regio Amsterdam)![]()
Flinke foto van toeschouwers met fakkels en al bij de eerste eerste training.
=edit: iets minder mag wel=quote:Delorge: "Gelukkig ben ik niet afgegaan"
06 juli 2007
Voor Laurent Delorge is de kop er af. De Belg trainde donderdag voor het eerst in het shirt van Ajax, zijn nieuwe club. Dat verliep prima, zegt hij in Het Laatste Nieuws. "Ik ben gelukkig ook niet afgegaan. Ik had wat getraind tijdens de vakantie."
De transfer van Delorge, van het gedegradeerde ADO Den Haag naar kampioenskandidaat Ajax, kwam voor veel mensen als een verrassing. "Sommigen denken: van ADO naar Ajax, die moet wel een goeie manager hebben? Maar deze transfer heb ik helemaal zelf verdiend. Met mijn uitstekende prestaties als infiltrerende middenvelder", geeft de 28-jarige Delorge zichzelf een schouderklopje.
Zodra er het woord "verdiend" staat, denken Rotterdammers met het IQ van een garnaal dat het om geld gaat.quote:
Jouw reactie is nog tien keer dommer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:05 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zodra er het woord "verdiend" staat, denken Rotterdammers met het IQ van een garnaal dat het om geld gaat.
Vind ik eigenlijk ook wel.quote:
villareal is geen grote club meer een familie clubje die het goed doet. Huntelaar moet naar een topclub over een paar jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook wel.
Maar daar denken ze hier anders over..![]()
Die was dan ook drama het laatste jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:56 schreef BB-boy het volgende:
Leuke club voor Lindenbergh mischien.
En niet lachen, want Roger komt er ook vandaan.
quote:6/7/2007 - 'Arveladze in beeld bij Ajax'
(Gepost door RvN)
Volgens Het Parool is Arveladze bij Ajax in beeld voor de rol van pinchhitter. Ten Cate wil er nog een spits bij, waarmee Ajax in de slotfase van tactiek zou kunnen veranderen. Volgens Het Parool is de Georgiër wel gevoelig voor interesse van Ajax. Hij zou echter ook naar Qatar kunnen. Het is de vraag of AZ hem zou willen laten gaan, als hij voor Ajax zou kiezen.
Ze zijn wel heel vlot daarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:22 schreef BB-boy het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)r/transferdaten.html
Ontdek de nieuwe speler.
Speelt Pelle daar ook al bij AZ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:22 schreef BB-boy het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)r/transferdaten.html
Ontdek de nieuwe speler.
Wil hem er graag bij hebben maar Arveladze is niet echt een breekijzer. Wel een leuke vervanging mocht Perez weggaan.quote:
Hij is meer een "vervanger" voor Huntelaar dan een pinchhitter inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef toma het volgende:
Als Huntelaar geblesseerd is kan Arveladze samen met Babel 4-4-2 spelen.
Kanu heeft er het laatste halfjaar bij Pompey ook niet heel veel van gebakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:54 schreef koningdavid het volgende:
Arveladze was doodop aan het einde van het seizoen, ook is hij geen breekijzer.
Alles op Kanu zetten. Of Terror![]()
Bij ons zal hij voornamelijk invallen dus heeft hij daar geen last van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:54 schreef koningdavid het volgende:
Arveladze was doodop aan het einde van het seizoen, ook is hij geen breekijzer.
Denk niet dat Perez blijft, al hoop ik van wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef toma het volgende:
Als Arveladze komt wordt Perez helemaal niet meer ingezet. Want hij werd dit seizoen altijd ingezet in de laatste 20 min. als een wedstrijd dood bloedde.
ach. Perez zal komend jaar totaal nutteloos worden als Huntelaar en Sneijder blijven en Shota komt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk niet dat Perez blijft, al hoop ik van wel.
Hebben zij even een groupie aan de haak geslagen zeg.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hebben zij even een groupie aan de haak geslagen zeg.![]()
Nee nog één jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:00 schreef devv05 het volgende:
Arveladze is welkom. Was zn contract bij AZ niet afgelopen?
stap van PSV naar Ajax is idd nogal grootquote:Beerens: "Stap naar Ajax was te groot"
heitinga heeft ook de surinaamse nationaliteit?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:22 schreef BB-boy het volgende:
en Chakouri heeft al getekent bij Ajax?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:15 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
heitinga heeft ook de surinaamse nationaliteit?
net of ie daar wél potten kan breken. Achja een middenmoter in Duitsland is niet verkeerd voor hem.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Van de schiettent in de havenstad naar de bekerwinnaar van Duitsland vind ik geen onaardige zet van Charisteas.
Nurnberg heeft de beker gewonnen, speelt Europees en ze zullen vast wel een positief doelsaldo hebben. Allemaal dingen die hij in R'dam ontbeerde.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:53 schreef toma het volgende:
[..]
net of ie daar wél potten kan breken. Achja een middenmoter in Duitsland is niet verkeerd voor hem.
Leuk voor iedereen danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nurnberg heeft de beker gewonnen, speelt Europees en ze zullen vast wel een positief doelsaldo hebben. Allemaal dingen die hij in R'dam ontbeerde.
Scherp. Vooral het vetgedrukte.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nurnberg heeft de beker gewonnen, speelt Europees en ze zullen vast wel een positief doelsaldo hebben. Allemaal dingen die hij in R'dam ontbeerde.
Officiele eindstand is de negende plaats.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef Aanvoerder het volgende:
+ 11 zie ik net. En ze zijn 6e (hoger dus) geeindigd. Fey. -11 en 7e. Bwehehehe...
zij is wel een goeie stewardquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hebben zij even een groupie aan de haak geslagen zeg.![]()
quote:'Doorbraak in onderhandelingen over transfer De Mul'
De Telegraaf meldt dat de transfer van De Mul naar Sevilla aanstaande is. Beide clubs zouden gisteren een doorbraak hebben bereikt in de vastzittende onderhandelingen. Eerder sloot de UEFA-Cupwinnaar al een principeakkoord met de Belgische aanvaller.
quote:Van Gaal: Arveladze mag niet naar Ajax
Louis van Gaal gaf in De Telegraaf niets te weten van interesse van Ajax voor Arveladze. AZ zal hem in ieder geval niet naar een concurrent laten gaan. De trainer heeft er geen moeite mee als de Georgiër naar het buitenland (Qatar) vertrekt. „Maar hij mag niet naar een Nederlandse club.” Arveladze heeft nog altijd een zwak voor het geïnteresseerde Ajax. Van Gaal: „Die transfer is bij ons gesprek niet ter sprake gekomen... Twee jaar geleden wilde Ajax hem niet hebben. Het zou veel over Shota zeggen als hij er nu toch weer naartoe zou willen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |