Wat zou dat dan precies over hem zeggen?quote:Twee jaar geleden wilde Ajax hem niet hebben. Het zou veel over Shota zeggen als hij er nu toch weer naartoe zou willen.”
Vroeg ik me ook af. Het lijkt mij niet dat Van Gaal hem wil neerzetten als een echte Ajacied. Maar dat maak ik er wel van als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wat zou dat dan precies over hem zeggen?
Ajax ziet het ook in De Mul, en terecht. Hij moet alleen weg omdat hij zijn contract niet verlengd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat ziet Sevilla in De Mul wat Ajax niet ziet?
ajax kan volgens mij helemaal geen 6 miljoen euro uitgeven zonder dat er eerst spelers verkocht worden of plaatsing voor de CL zeker is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:39 schreef Chivu het volgende:
En ik hoop dat Ajax gewoon Pelle wegrooft voor de neus van AZ
Het is een risico inderdaad, maar ik denk niet dat de situatie heel anders is dan bij PSV. Wanneer er een speler met een dusdanige dosis talent die precies in het plaatje past is, zullen beide clubs best ver kunnen gaan. Maar je hebt gelijk, Ajax is slim genoeg om niet te investeren zoals Feyenoord dat op dit moment doet met geld dat het eigenlijk nog moet verdienen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:07 schreef PyTh het volgende:
ajax kan volgens mij helemaal geen 6 miljoen euro uitgeven zonder dat er eerst spelers verkocht worden of plaatsing voor de CL zeker is.
Risico is te groot....
Bronquote:Ajax in Venezuela voor Mexicaanse keeper
De doelverdediger Guillermo Ochoa wordt gevolgd door Ajax, volgens de Mexicaanse media. Afgevaardigden van de Nederlandse topclub zouden bij de Copa América aanwezig zijn voor de 21-jarige.
Zelf zegt de doelman van het Mexicaanse elftal en America van niets te weten en zich te willen richten op het vervolg van de Copa América in Venezuela. Mexico komt daarin in de kwartfinale uit tegen Paraguay.
Vanwaar ineens deze interesse? Vreemd.quote:'MAN CITY AAST OP OGARARU'
7-07-2007 Bron:Europe soccer
Met oog op volgend seizoen wil Manchester City zich verzekeren van de diensten van George Ogararu.De Roemeens International beleefde een prima seizoen bij zijn werkgever Ajax en de kans lijkt dan ook klein dat hij naar Engeland vertrekt.
De zaakwaarnemer van George Ogararu, Pfillippe Michael, ontkent het feit dat Ogararu in de belangstelling staat.Niet alleen City ziet Ogararu graag komen, ook Everton en het Franse Olympique Marseille zouden op hem azen.
Dat 'ie dan AZ naait en geen echte AZ'er is ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Het lijkt mij niet dat Van Gaal hem wil neerzetten als een echte Ajacied. Maar dat maak ik er wel van als ik het zo lees.
Dat 'ie met zich laat sollen door de club die eerst niet in 'm geloofde en nu met hangende pootjes alsnog daar naartoe gaat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat 'ie dan AZ naait en geen echte AZ'er is ofzo?![]()
Wordt de hand van Van der Zee zichtbaar?quote:Mexicaanse keeper in verband gebracht met Ajax
De Mexicaanse keeper Guillermo Ochoa wordt in diverse
media in Mexico gelinkt met Ajax. Twee afgevaardigen
van de Amsterdamse club zouden bij de Copa America
in Venezuela aanwezig zijn voor de 21-jarige doelman van het nationale elftal van Mexico en van de Mexicaanse club America. Ochoa liet aan de Mexicaanse pers weten niet op de hoogte te zijn van eventuele interesse van Ajax. Ochoa gaf aan zich eerst te willen concentreren op de Copa America en nu niet bezig te willen zijn met eventuele interesse. Mexico speelt in de kwartfinale van de Copa America tegen Paraquay.
Dat was precies het eerste wat ik dacht toen ik het bericht las.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wordt de hand van Van der Zee zichtbaar?
21 oud?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat was precies het eerste wat ik dacht toen ik het bericht las.
Goede zaak, al vind ik 21 wel oud.
Ja, hoe zit dat eigenlijk precies met dat geldgesmijt van f. opeens, terwijl ze tot voor kort geen dubbeltje meer hadden om om te draaien? Ik las iets over een fan-investeringsplan in de f. jeugd, maar heb niet echt helemaal meegekregen wat... (na 5min in het f. topic moet ik echt eruit en even frisse lucht happenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:23 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ajax is slim genoeg om niet te investeren zoals Feyenoord dat op dit moment doet met geld dat het eigenlijk nog moet verdienen.
Ze hebben 6 jonge spelers in een potje gegooid en de transferrechten van deze spelers van tevoren verkocht aan diverse investeerders voor totaal 6 miljoen. Ze moeten dus 24 miljoen opleveren om de investeerders compleet terug te kunnen betalen. Dat was een succes, ze herhalen dat met een tweede pot met 6 andere waailappen voor 5 miljoen euro.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:13 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat eigenlijk precies met dat geldgesmijt van f. opeens, terwijl ze tot voor kort geen dubbeltje meer hadden om om te draaien? Ik las iets over een fan-investeringsplan in de f. jeugd, maar heb niet echt helemaal meegekregen wat... (na 5min in het f. topic moet ik echt eruit en even frisse lucht happen)
is dit het ei van Columbus of drijven ze nu eerder op een zeepbel?
Is dit idee wellicht ook iets voor Ajax, dat fans in de Toekomst kunnen investeren?
Maar dan lijkt het me ook dat als ze geen 24 miljoen krijgen voor die 6 spelers maar bijvoorbeeld maar 18 miljoen, dat je de schuld ook weer opbouwt met 6 miljoen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:18 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ze hebben 6 jonge spelers in een potje gegooid en de transferrechten van deze spelers van tevoren verkocht aan diverse investeerders voor totaal 6 miljoen. Ze moeten dus 24 miljoen opleveren om de investeerders compleet terug te kunnen betalen. Dat was een succes, ze herhalen dat met een tweede pot met 6 andere waailappen voor 5 miljoen euro.
Daarnaast verkopen ze certificaten van aandelen voor in totaal maximaal 26 miljoen euro. Hoeveel procent van de club dat is, is niet bekend, maar het is geen meerderheid. Dus vanaf nu hoeven we niet meer te rekenen op Feyenoorders die Ajax uitlachen om de beursgang en 'bedrijf zus en zo'.
Frappant is dat ze dit geld dus niet in de schulden van 17 miljoen euro steken, maar stoppen in transferkosten van spelers die nooit doorverkocht zullen worden en een gigantisch salaris vragen. Kortom, spelen ze de komende 3 jaar geen Champions League dan moeten we echt op zoek naar een nieuwe Klassieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |