Nogal......... Dimitri kan toch niet ruiken wanneer zn ontsteking over isquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef Haunter het volgende:
Brian zeurt
Hij is sowieso al sterker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:38 schreef farceman het volgende:
Dat lichtgewicht heeft toch geen schijn van kans tegen Brian
Dimitri is een kop groter en veel meer spiermassa.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:38 schreef farceman het volgende:
met armpje drukken won Dimitri ook.... dus ik heb toch wel goeie hoopquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:38 schreef farceman het volgende:
dimitri zal wel meer trainen + meer spiermassa, maar het lijkt me toch zeker ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dimitri is een kop groter en veel meer spiermassa.
Ook traint hij beduidend meer dan Brainless.
das geen dieeten maar anorexia hehehequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
Amanda: Nadia, hoe gaat het met je dieet? Nadia: Goed! Ik heb de hele dag nog niks gegeten!
Tsja...
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef SiRojK het volgende:
Ik schaam me om het te vragen, maar wat is die 'tortilla' die ze er bij hebben?
komt uit een pakje, was dus kant en klaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef SiRojK het volgende:
Ik schaam me om het te vragen, maar wat is die 'tortilla' die ze er bij hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |