Nogal......... Dimitri kan toch niet ruiken wanneer zn ontsteking over isquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef Haunter het volgende:
Brian zeurt
Hij is sowieso al sterker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:38 schreef farceman het volgende:
Dat lichtgewicht heeft toch geen schijn van kans tegen Brian
Dimitri is een kop groter en veel meer spiermassa.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:38 schreef farceman het volgende:
met armpje drukken won Dimitri ook.... dus ik heb toch wel goeie hoopquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:38 schreef farceman het volgende:
dimitri zal wel meer trainen + meer spiermassa, maar het lijkt me toch zeker ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dimitri is een kop groter en veel meer spiermassa.
Ook traint hij beduidend meer dan Brainless.
das geen dieeten maar anorexia hehehequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
Amanda: Nadia, hoe gaat het met je dieet? Nadia: Goed! Ik heb de hele dag nog niks gegeten!
Tsja...
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef SiRojK het volgende:
Ik schaam me om het te vragen, maar wat is die 'tortilla' die ze er bij hebben?
komt uit een pakje, was dus kant en klaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef SiRojK het volgende:
dan zittie goed naast amanda, valt het niet zo opquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef pjotter41 het volgende:
Heb je gezien hoe brrr zijn vork vast houd en hij eet als een arken met zijn hoofd diep naar voren in zijn bord..
dat heet een "plaat" soort van pannekoek om in de drap te douwen..of net wat je ermee wiltquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef SiRojK het volgende:
daar is ie ook niet voor bedoeld...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:29 schreef Peter6000 het volgende:
Poe hee, Dimitri brengt er wel diepgang in hoor.
Thnxquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
dat heet een "plaat" soort van pannekoek om in de drap te douwen..of net wat je ermee wilt![]()
pannenkoek?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef SiRojK het volgende:
Jaap was in hongerstaking.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef firecow het volgende:
waarom eet jaap niet mee ?
Jeetje, had ik toch niet van hem verwacht zeg, kinderlijk met de handjes eten....quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:54 schreef farscapevr6 het volgende:
het nadia al gescheten?
Hij is mooi Kingaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:55 schreef Kinga het volgende:
Ik wilde eigenlijk Dimitri cappen, maar kreeg dit geval er gratis bij. Ik lig nog steeds dubbel.
[afbeelding]
Roti smaakt het lekkerst als je het met je handen eetquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef SiRojK het volgende:
Bijna niemand daar eet normaal.. Brian als een aap, Huub als een boer, Amanda als een klein kind met haar vingers
Moet dat? Ik zit net bami met sate weg te werken......quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk zie ik hem eten! Ik snap nu ook waarom die dat liever niet in de camera doet.
dat is dus de roti, erbij geserveerd kip massala en kousenbandquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het schijnt dus 'plaat' te zijn/heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |