Bril-Jant! Oscar materiaal! En ik heb er een neus voor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
Welkom in De Gouden Kooi. Ik ben Amanda. Ik ben Brian.
Verder zijn ze nog niet.
Pfew is dat even moeilijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Welkom in De Gouden Kooi. Ik ben Amanda. Brian en ik organiseren deze zomer een miss bikini contest 2007.
Ligt niet aan hem, maar aan Amanda. Dat snapt toch iedereen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
Take 100 zegt Amanda
het worden er wel 1000 zegt Brian. Goh gaat hij eindelijk beschikken over zelfkennis ???
Het valt me nog alleszins mee dat ze niet Ik en Brian zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Welkom in De Gouden Kooi. Ik ben Amanda. Brian en ik organiseren deze zomer een miss bikini contest 2007.
[afbeelding]
Da's ook niet moeilijk he, met de gevoelige artiest Brian aan het roer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bril-Jant! Oscar materiaal! En ik heb er een neus voor!![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het wel een klein beetje leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:10 schreef SIRA het volgende:
staan mensen bij het hek om Jaap te schreeuwen
B: Jaap is niet thuis...
wat een humor heeft die man he
Ik zat dus heel hard te denken wat het toch zou kunnen zijn dat Brian gelijk weer doet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:12 schreef CoT het volgende:
Jaap komt erbij, en hij doet het gelijk weer
Met de zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:17 schreef mootie het volgende:
Deze zomer presenteren wij een miss bikinicontest 2007......... dat 2007 spreekt nogal voor zich als het deze zomer is![]()
Ik was even josti en schreef het fout opquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:18 schreef Copycat het volgende:
Een bikinicontest miss organiseren?
Met voorganger en hosti?
LOL!quote:
Dat bestaat vast allangquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL!
Wel een creatieve naam, miss bikini 2007.
Het is toch ook zijn hoofd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die staat morgen op zijn hyves, wedden.
nou en?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die staat morgen op zijn hyves, wedden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |