quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef GasTurbine het volgende:Ik kom maar niet verder!
Nu heb ik
eindelijk een stadje dat bijna winst maakt, nog maar 50$ p. w.. Ik heb de gifdump al gekregen, maar ik krijg maar niet aangeboden om een raketbasis in mijn dorp te plaatsen! dan zouden al mijn zorgen wegzijn en kan ik eens groter groeiendan 1000 inwoners! (ik heb SimCity 4 alleen, geen RH).
In SimCity 4 zitten maar 2 geldimprovements-voor-als-je-rood-staat en dus de legerbasis en dat andere waar over wordt gepraat kan ik sowiezo niet krijgen, Is daar zo'n pakket voor om te installeren??
Ik zie dat je een school, high school en een college hebt. Da's een beetje duur voor maar 400 man

Met dat soort dingen, ook politie brandweer ziekenhuis moet je pas heeeeeeel laat aan beginnen. Als je er nie meer onderuit kan. En voor brandweer geld: als je daar aan begint, in 1 keer goed doen, anders, ach, dat merk je dan wel

Waterzuivering denk ik zelfe verhaal. Maar let op: ik zeg niet dat die dingen geen effect hebben

Ik zeg alleen dat't handiger is om faciliteiten die makkelijk 90% van je budget opeten zo extreem lang mogelijk uit te stellen.
Je kan ook eerst een hell-hole maken, alleen maar huizen, geen water, geen stroom, niks. Wel belasting. Kan je 10k per maand opleveren, paar uur in snelste snelheid laten staan, alles bulldozeren en met een goed bedrag beginnen.
RH is must have. De functie die laat zien hoe via wat van waar naar waar je sims rijden is onmisbaar voor files op te lossen.
En je hebt 1000 & 1 mods en cheats, maar maar een heel klein gedeelte doet't op SC4 zonder RH. Maar ff zoeken, een industrie doubler of een mod die je laat starten met een miljard heb je wel.
SC4+RH was 9,99 bij de intertoys, las ik.