Ik zie dat je een school, high school en een college hebt. Da's een beetje duur voor maar 400 manquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:28 schreef GasTurbine het volgende:
Ik kom maar niet verder!
Nu heb ik eindelijk een stadje dat bijna winst maakt, nog maar 50$ p. w.. Ik heb de gifdump al gekregen, maar ik krijg maar niet aangeboden om een raketbasis in mijn dorp te plaatsen! dan zouden al mijn zorgen wegzijn en kan ik eens groter groeiendan 1000 inwoners! (ik heb SimCity 4 alleen, geen RH).
In SimCity 4 zitten maar 2 geldimprovements-voor-als-je-rood-staat en dus de legerbasis en dat andere waar over wordt gepraat kan ik sowiezo niet krijgen, Is daar zo'n pakket voor om te installeren??
Ik heb een tijdje geleden matrix borden gedownloadquote:Op donderdag 1 november 2007 19:04 schreef Grimli het volgende:
Weet iemand nog goede Highway signs ?
CTRL+SHIFT+ALT + R anders dacht ikquote:Op donderdag 15 november 2007 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ben na 2-3 maanden weer beetje in staat te spelen (pc was kapot, blahblah), maar nu heb ik dus de laatste keer een andere regio geload (London geloof ik), maar hoe load ik nu mijn eigen regio weer? Hij staat volgens mij niet in het lijstje met pre-made regios...
Volgens mij moest je in het beginscherm alt+ ... intypen, maar weet niet meer precies welke combi het was...
edit: NVM... bleek Timbuktu te zijn...
Je hebt egt mooie plaatjes. ik heb zelf ook goede grote steden maar ik heb een paar vragen...Hoe zet je van die wind schermen neer en hoe maak je rotondes?? en met een gewone weg een brug maken over een hoofdstraat??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:38 schreef Grimli het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.simtropolis.com/stex/index.cfm?page=1&type=allquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:57 schreef Piles het volgende:
Ben net ook begonnen. Eerst 5 geprobeerd, baggerspel. Toen 2000, nog steeds briljant.
En nu dus 4
Weet er iemand trouwens een goede trainer voor flink wat geld. Ik wil wel eens zien wat er allemaal in het spel zit, zonder uren te moeten spelen. En graag geen reacties dat cheaten niet mag
Bevaltie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:41 schreef Fredo55 het volgende:
Vandaag Simcity Societies gekocht.
Het volgende toevoegen aan het pad van de shortcut op je buroblad:quote:Is het mogelijk om deze game WEL in breedbeeld te laten lopen (zonder dat het vervormd wordt?)
etsje duidelijker zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:45 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Het volgende toevoegen aan het pad van de shortcut op je buroblad:
"-intro:off -CustomResolution:enabled -r1680x1050"
inclusief de aanhalingstekens
Erachter. Zodat er zoiets als dit komt te staan:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Kun je i
[..]
etsje duidelijker zijn
Pad van de shortcut op mijn bureaublad? Ik neem aan dat je de sc4.exe icon bedoelt, en dat ik via r.muis knop bij eigenschappen moet kijken... maar waar precies moet het dan komen te staan, en is het in plaats van, of achter?
Thanks
Ik zei ''toevoegen'' en dat betekend over het algemeen niet '' in plaats van''quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Kun je i
[..]
etsje duidelijker zijn
Pad van de shortcut op mijn bureaublad? Ik neem aan dat je de sc4.exe icon bedoelt, en dat ik via r.muis knop bij eigenschappen moet kijken... maar waar precies moet het dan komen te staan, en is het in plaats van, of achter?
Thanks
Zozo jij beheerst het nog steedsquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef ElmarO het volgende:
Ben ook maar eens overnieuw begonnen.
Eerst bezig geweest met groene stroom en wat natuurschoon.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Mijn huidige dorpje van zo'n 500 inwoners.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dat was wel ffquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef Atreidez het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat we geen gelijkwaardige opvolger hebben gekregen. Societies
Dank je.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zozo jij beheerst het nog steeds![]()
Alles van mij is weg HD crashGeen zin om weer opnieuw te beginnen.
De regio is het probleem niet, heb die nog wel. Maar alle plugins ...quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dank je.Je mag mijn vorige San Francisco regio eventueel wel hebben. Heb je in ieder geval een aardige basis om verder op te bouwen.
Ah, dat snap ik. Zou ook niet zo 1-2-3 een snelle manier weten om mijn plugins (1,25 GB) naar jou te kunnen sturen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De regio is het probleem niet, heb die nog wel. Maar alle plugins ...Gewoon geen zin meer in.
en dan zou ik nog de rest moeten vinden om mijn regio nog te kunnen spelen ik had dacht ik 2gb+ plugins.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah, dat snap ik. Zou ook niet zo 1-2-3 een snelle manier weten om mijn plugins (1,25 GB) naar jou te kunnen sturen.
Op http://www.simtropolis.com/ kun je hem wellicht ook wel downloadenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:50 schreef M.ichaell het volgende:
Ik hat een vraagje je hebt de B.A.T zodat je zelf huizen kantoren enz zelf kan maken..nou kan je hem http://simcity.ea.com/coolstuff/bat/index.php daar downloaden maar dan moet je geregistreed staan enzo en dat mislukt telkensIk weet niet of iemand een linkje voor me heeft waar k hem kan downloaden..
alvast bedankt
vliegvelden blijven de criminaliteit altijd houden ook al zet je er 10 politieburo's naast. Op schiphol wordt toch ook niet elke drugskoerier opgepakt....?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef Demarest het volgende:
In de regio New York heb ik inmiddels 2 steden gebouwd; Initial Zone (34.000 inwoners) en Cloverfield (51.000 inwoners). Beide steden zijn redelijk goed, maar kampen met enorme files. OV is vrij prominent aanwezig, maar wordt niet of nauwelijks gebruikt. In Cloverfield ligt een middelgrote vliegveld (kosten 1200 per maand), maar ik vraag me af of 't wel voordeel van betekenis oplevert voor een regio met krap 85.000 inwoners. Bovendien heerst op 't vliegveld behoorlijke criminaliteit, en dat terwijl 'r een Deluxe politiebureau op welgeteld één hokje afstand ligt.Bovendien begint die gast van energie/watervoorzieningen te zeuren over tekort aan water/energie. Kortom: de boel moet nog aanzienlijk verbeterd worden.
Ziet er mooi uit. Veel ruimte en mooi ingerichtquote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef ElmarO het volgende:
Ben in het weekend weer even verder gegaan. Zit nu op 5.000+ inwoners.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Simcity 4 (+ rushhour expansion)...quote:Op maandag 18 februari 2008 00:38 schreef Gallorini het volgende:
Welke versie wordt er hier gespeeld? Laatst Socities even geprobeerd en ook even snel weer van mn HD afgeflikkerd. Wat een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |