Tot morgen Bierik!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat de fuck is midnr ofzo.
Ik ga pitten trouwens,
Later allemaal.
Spam?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi ja ik weet dat haha.
Oftewel allemaal ff naar www.ikbeneenspammer.nl
Hahaserieus bedoelt geen spam ga gewoon ff naartoe.
Zodat de kaakmisschien toch een verlenging van zn contract krijgt.
Je kan ook een MIDNR shirt winnenvoor de mensen die het niet kennen misschien een reden!!!!!!?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi ja ik weet dat haha.
Oftewel allemaal ff naar www.ikbeneenspammer.nl
Haha:)serieus bedoelt geen spam ga gewoon ff naartoe.
Zodat de kaak:Pmisschien toch een verlenging van zn contract krijgt.
Je kan ook een MIDNR shirt winnen:{voor de mensen die het niet kennen misschien een reden!!!!!!?
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef BrandX het volgende:
anyways, mensen het wasp me weer een hele eer vandaag, ik ga nu pitten! [afbeelding] tot morgen! [afbeelding]
Truste BX en Cross.quote:
ff die spam dr uit halenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Truste BX en Cross.![]()
Waarom heb je haar post aangepast?![]()
quote:
Weltrusten BXquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:34 schreef BrandX het volgende:
anyways, mensen het wasp me weer een hele eer vandaag, ik ga nu pitten! [afbeelding] tot morgen! [afbeelding]
Dat was een puur professionele actie hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Oeh, Scar heeft weer een note te pakken!![]()
Uiteraard jonge! Ik zal me iets eerder melden zodat je niet alleen bent!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:38 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens ook pitt'n!![]()
Frits, tot morgen vòòr 7-en. [afbeelding]
A demain. [afbeelding]![]()
Ik geloof wel in jouw professionele houding!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat was een puur professionele actie hoor! [afbeelding]
Ik duik me bed in, goodnight
Haar post? Hahahquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Truste BX en Cross.![]()
Waarom heb je haar post aangepast?![]()
Truste Fritsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik lekker de mand in!
Succes met leren morgen M!
[afbeelding]
Daaaag lieve kijkbuiskinderenquote:
ja hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:53 schreef Sander170 het volgende:
Klopt indah, ik ben er nog steeds.
Jij ook.
ja hoor, zeker handig.. in tegenstelling wat de meneer van de kabel denkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:55 schreef Sander170 het volgende:
Toch leuk dat je nog iemand om mee te praten hebt, anders is hier helemaal niemand.
Toch handig zo'n ''NachtWacht''![]()
Ja cablemaster heeft er niks aan, want ik zie hem hier s'nachts ook nooit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, zeker handig.. in tegenstelling wat de meneer van de kabel denkt.
eigenlijk een soort phychiater (?) dusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja cablemaster heeft er niks aan, want ik zie hem hier s'nachts ook nooit.![]()
Maar verders is een ''NachtWacht'' juist nodig, anders zou het hier uitgestorven zijn.
En ik ben er één waar je altijd op kunt rekenen, een luisterend oor zeg maar.![]()
En ik doe het nog met plezier ook en vrijwillig, beter kan het niet.![]()
Als jij me zo ziet vind ik het best.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eigenlijk een soort phychiater (?) dus
Ja toch wel apart dat ik altijd de enige hier ben, tenminste uit Nederland dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:24 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. nee ik zie je niet zo hoor.. Je bent echter wel de enige hier, bewonderenswaardig te noemen, niet?
ja, gek ook dat het zo eenvoudig is met elkaar te communicerenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja toch wel apart dat ik altijd de enige hier ben, tenminste uit Nederland dan.
Kijk bij jou is het anders, jij hebt een heel andere tijdzone dan hier in NL, dus is best begrijpelijk.
Maar dat ik nou de enige ben, dat heb ik ook nooit helemaal begrepen hoor.![]()
slaap zequote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:37 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik ga nu wel naar bed, het is bed tijd voor mij.![]()
Dus dan ben je weer alleen indah, morgen ben ik er rond 3:15, dus vrij laat, tot dan.![]()
![]()
![]()
ik kan niks aan de nachtwacht hebben jij en ik zullen altijd in een andere tijdzone leven...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 05:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja cablemaster heeft er niks aan, want ik zie hem hier s'nachts ook nooit.![]()
Maar verders is een ''NachtWacht'' juist nodig, anders zou het hier uitgestorven zijn.
En ik ben er één waar je altijd op kunt rekenen, een luisterend oor zeg maar.![]()
En ik doe het nog met plezier ook en vrijwillig, beter kan het niet.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:01 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 05 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
027. 099 indahnesia.com
030. 097 OA
039. 083 cablegunmaster
050. 073 Papierversnipperaar
070. 062 crossover
073. 061 Lenny_Leonard
142. 043 MPG
225. 032 Muck
241. 030 Memento-Mori
Disclaimer: dit is een automatisch gegenereerde post; scriptfouten onder voorbehoud.
moet zeggen 83quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |